Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тәрбиеші:

    Мерзімі: 04.09.-08.09.2023ж

    Балалардың өмірін ұйымдастыру және тәрбиелеуді жоспарлау циклограммасы.

    № 12 «Балеркем» бөбекжайы « » аралас тобы


    Күн тәртібінің үлгісі

    Дүйсенбі

    04.09.2023ж

    Сейсенбі

    05.09.2023ж

    Сәрсенбі

    06.09.2023ж

    Бейсенбі

    07.09.2023ж

    Жұма

    08.09.2023ж

    Балаларды қабылдау

    Таңертең балалармен амандасып, топқа кіргізу.

    Балалармен әңгіме:

    Ортаңғы топ

    «Менің көңіл-күйім» ойыны
    Суреттегі әр түрлі көңіл-күйдегі баланың бет-бейнесінің арасынан біреуін таңдап алу. Сол суретке сәйкес мысал келтіріп әңгімелеп беру керек.
    Не істер едің?
    Тәрбиеші балалармен ертегі мазмұны бойынша және күнделікті кездесетін әр түрлі жағдайлар туралы әңгімелеседі. Әңгіме барысында кездескен қиындықтар мен кездейсоқ жағдайлардан шығудың жолдарын өздері ойланып табады. Мысалы: Мақта қызға ағаш жапырақ бермесе не істер едің? Бауырсақты түлкі жеп қоймаса не істер едің? (Сөйлеуді дамыту, қоршаған ортамен таныстыру)

    Ересек топ

    «Түсті таңда» ойыны

    Мақсаты: балалардың назарын аудару арқылы, көңіл күйлерін көтеру

    Балалардың өзіне өзі қызмет көрсету дағдыларын қалыптастыру

    Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру

    Ата-аналармен бала денсаулығы, баланың үйдегі күн тәртібі, жетістіктері туралы әңгімелесу, баланы дамыту мен тәрбиелеу мәселелері бойынша (жыл мезгіліне байланысты балаларды киіндіру) кеңес беру.

    Балалардың дербес іс-әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа іс-әрекеттер)

    Ортаңғы топ

    Қимыл-қозғалыс ойыны: «Құлақ-мұрын» ойыны.
    Балалар шеңбер  бойымен тұрады. Тәрбиеші: құлақ деп мұрнын ұстайды. Ал балалар айтылған мүшені дұрыс көрсетулері тиіс. Тәрбиеші балалардың зейіні мен қабылдауын тексеру мақсатында оларды шатастырып атайды.

    Дене шынықтыру

    Сөйлеуді дамыту


    Ересек топ

    Қимылды ойын «Ұшты-ұшты» Мақсаты: Балаларға әуеде ұшатын заттарды ажырата алуға үйрету. Қоршаған ортамен таныстыру


     Ортаңғы топ

    «Өз орныңды тап» ойыны
    Балалр қатармен тұрады. Әр баланың қолында әр түрлі сандар. Жүргізуші белгі берген уақытта балалар сандардың реті бойынша тұруға тиісті. Ойын бірнеше рет қайталанады. Балалардың орындарын шатастырып алмауы қадағаланады.

    Дене шынықтыру

    Көркем әдебиет



    Ересек топ

    Сюжеттік ойын «Мен дәрігер боламын»

    Мақсаты: Балалар бір -бірімен ойнау арқылы өздерін дәрігер сезіне алады. Сөйлеуді дамыту

    Ортаңғы топ

    «Неге ұқсас» ойыны
    Мақсаты: сенсорлық операцияларын , көркем шығармашылық қабілеттерін дамыту.
    Ойын мазмұны: үстел үстінде бірнеше жемістер мен көкөністердің бейнесі қойылады. Бала олардың қасиетін атап, неге ұқсас екенін айтады.

    Математика негіздері

    Дене шынықтыру


    Ересек топ

    Үстел-үсті ойын «Әдемі үйшік» Мақсаты:Балалар өз еріктерімен үйшікті құрастыра алады Құрастыру




    Ортаңғы топ

    «Доп» ойыны

    Ойын барысы:ойынға 4-5 бала қатысады.Балалар жарты дөңгелекке тұрады. Балаларға доп лақтырып бір жануарды атайды. Бала допты қағып ап сол жануардың дыбыстауын еске түсіру керек. Немесе допты лақтырып : «Ит қалай үреді көрсетші?»

    Дене шынықтыру

    Көркем әдебиет


    Ересек топ

    Сюжеттік ойын «Шаштараз» Мақсаты:Балалар ойын арқылы шаш қиюшының еңбегін түсінеді. Көркем әдебиет

    Ортаңғы топ

    «Саусақ» жаттығуы

    Бала, бала, балақай,

    Қолсоғайық, алақай!

    Бiр,екi,үшдепайтайық,

    Саусақтардатартайық.

    Жалқау бала болмайық,

    Қолдықысып, ойнайық.

    Сөйлеуді дамыту



    Ересек топ

    Дидактикалық ойын

    «Сандар тізбегі» Мақсаты: Сандарды тура және кері санай білуге үйрету Математика негіздері

    Таңертенгі жаттығу

    Ертеңгілік жаттығу кешені №

    Таңғы ас

     

    Кезекшілердің еңбек әрекеті (ас ішу құралдарын, майлықтарды үстелге қою)

    Нан туралы тақпақ

    Нан қиқымын шашпаңдар,

    Жерде жатса баспаңдар

    Теріп алып, қастерлеп

    Торғайларға тастаңдар!

    Мақсаты: Балаларға таңғы астың , нанның маңыздылығы жайлы айту, тамақты тауысып жеуге үйрету.

    Тамақтану (өз орнын білу, дұрыс отыру, ас ішу құралдарын дұрыс ұстау, тамақтану мәдениетін қалыптастыру,тамақ ішкенде сөйлемеу, тамақтанып болғаннан кейін алғыс айту)

    Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық

    Дидактикалық ойын: «Көзіңді жұмып, қолыңмен анықта» 
    Ойынның мақсаты: Ұзын-қысқа, жуан-жіңішке, үлкен-кіші ұғымдарын бекіту. 
    Ойынның құрал-жабдықтары: қарындаштар, таяқшалар. 
    Ойынның мазмұны: Балалар сипап – сезу арқылы заттың ұзын - қысқалығын анықтау. Ұзындығы әртүрлі қарындаштар алынады. Жүргізуші бір баланы шақырып, оған «көзіңді жұм да, қарындаштың ұзын-қысқалығын анықта» деген тапсырма береді. 
    (қоршаған ортамен таныстыру, сөйлеуді дамыту)

    Дидактикалық ойын: «Үйдің есігін жабайық» 
    Ойынның мақсаты: заттарды өлшемі бойынша салыстыруға, жуан және жіңішке заттарды ажыратуға жаттықтыру. Ойлау қабілетін дамыту. 
    Ойынның құрал-жабдықтары: үйдің, есіктің суреттері. 
    Ойынның мазмұны: қағаздан қиылған, есігі жоқ үйдің суретін балаларға тарату. Жуан және жіңішке есіктерді үйдің өлшеміне сай келтіріп салуды ұсыну. 
    (Сөйлеуді дамыту, қоршаған ортамен таныстыру)

    Дидактикалық ойын: «Үй құрылысының ретін көрсет» 
    Мақсаты: түстерді ажыратуға жаттықтыру; ойлау қабілеттерін, қабылдау, ес, зейін процесстерін дамыту. 
    Құрал-жабдықтары: баланың саны бойынша әртүрлі түсті жолақтар, пішіндер, үй суретінің үлгісі. 
    Мазмұны: Балаларға үйдің суретінің үлгісін көрсету. Балаларға әртүрлі жолақшаларды, пішіндерді таратып беру. Үлгіге қарап осы пішіндерден үйді құрастыруды ұсыну. 

    (сөйлеуді дамыту, қоршаған ортамен таныстыру)

    Дидактикалық ойын: «Дұрыс орналастыр» «Үйдің есігін жабайық» 

    Ойынның мақсаты: заттарды өлшемі бойынша салыстыруға, жуан және жіңішке заттарды ажыратуға жаттықтыру. Ойлау қабілетін дамыту. 
    Ойынның құрал-жабдықтары: үйдің, есіктің суреттері. 
    Ойынның мазмұны: қағаздан қиылған, есігі жоқ үйдің суретін балаларға тарату. Жуан және жіңішке есіктерді үйдің өлшеміне сай келтіріп салуды ұсыну. 
    (сенсорика, қоршаған ортамен таныстыру, сөйлеуді дамыту)

    Дидактикалық ойын: «Үстелге дейін астық жолы»

    Мақсаты: балалардың нанды қалай өсіру және өндіру туралы түсініктерін кеңейту және тереңдету.

    Міндеттері:

    Балалардың нан өсіру кезеңдерінің реттілігі туралы түсініктерін бекіту және жүйелеу.

    Ересектердің еңбегіне құрмет көрсетуге тәрбиелеу;

    (қоршаған ортамен таныстыру, сөйлеуді дамыту)

    Мектепке дейінгі ұйымның кестесі бойынша ұйымдастырылған іс-әрекет

    Дене шынықтыру

    Ортаңғы топ

    Дене жаттығуларын орындауға қызығушылықтарын ояту.


    Ересек топ

    Жалпы дамытушы жаттығулар. Қолды алға, екі жаққа, жоғары көтеру, тұрған қалыпта қолдарын арқасына апару; саусақтарын бүгіп, қолдарын айналдыра қимылдауды орындау.



    Музыка

    Ортаңғы топ

    түрлі сипаттағы әндердің мазмұны мен көңіл күйін қабылдай алу дағдысын қалыптастыру


    Ересек топ

    Музыка тыңдау.

    Әртүрлі сипаттағы, қарқындағы музыканы қабылдау, музыкаға деген өзіндік қатынасын, ол туралы пікірін айту;


    Дене шынықтыру

    Ортаңғы топ

    Негізгі қимыл түрлері:жүру, жүгіру, секіру, лақтыру мен қағып алу еңбектеу мен өрмелеуді орындаудың қарапайым дағдыларын қалыптастыру.



    Ересек топ

    Жалпы дамытушы жаттығулар. Қолды алға, екі жаққа, жоғары көтеру, тұрған қалыпта қолдарын арқасына апару; саусақтарын бүгіп, қолдарын айналдыра қимылдауды орындау.


    Музыка

    Ортаңғы топ

    түрлі сипаттағы әндердің мазмұны мен көңіл күйін қабылдай алу дағдысын қалыптастыру


    Ересек топ

    Музыка тыңдау.

    Әртүрлі сипаттағы, қарқындағы музыканы қабылдау, музыкаға деген өзіндік қатынасын, ол туралы пікірін айту;


    Дене шынықтыру

    Ортаңғы топ

    Мәдени-гигиеналық дағдыларын қалыптастыру.


    Ересек топ

    Жалпы дамытушы жаттығулар. Қолды алға, екі жаққа, жоғары көтеру, тұрған қалыпта қолдарын арқасына апару; саусақтарын бүгіп, қолдарын айналдыра қимылдауды орындау.




    Ұйымдастырылған іс-әрекеттер

    Ортаңғы топ

    «Күз»

    Мақсаты: балаларды сурет бойынша әңгіме құрастыра білуге үйретуді жалғастыру. Тақпақты мәнерін келтіріп айтуға үйрету.Желімсіз жапсыруды дұрыс орналастыруға дағдыландыру. Ойлау қабілеттерін дамыту.

    «Күз»

    Алақай! Алақай!
    Шаттанды балақай!
    Күз түсті, дән пісті.
    Айтамыз алғысты.

    Тіл ұстарту:

    Ұз-ұз-ұз, жылтыраған мұз,

    Ла-ла-ла, мен жасаймын аққала

    (Сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет, жапсыру)

    Күтілетін нәтиже:

    сөздерді және қарапайым сөз тіркестерін (2-4 сөз) қайталап айтады;

    жапсыру жұмыстарын жасау тәсілдерін (желімсіз) біледі.


    Ересек топ

    «Күз мезгілі»

    Мақсаты:

    Өлі табиғат заттарының қасиеттерін (су, құм, тас және т.б.) ойын арқылы түсіну (суды құю, төгу, шашу, құмды салу, шашу, жинау, мүсіндеу, тасты жинау, қалау және т.б.).

    (Қоршаған ортамен таныстыру)

    Күтілетін нәтижелер:

    табиғиматериалдардыңқасиеттері туралы түсініктері бар;

    Үлгі бойынша дайын суреттегі шананы бояту

    Сурет салу

    Ермексазды қолдана отырып, төртбұрыш пішінінде шананы мүсіндеу.

    Мүсіндеу

    Ортаңғы топ

    Сөздік ойыны
    1-нұсқа.
    Тәрбиеші жыл мезгілдері туралы сөйлемді таңдайды. Ол сөйлемді бастайды, балалар аяқтайды.
    Күзде жаңбыр жауады, ал қыста...(қар жауады).
    Көктемде ағаштар бүршік жарады, ал күзде...(жапырақтар түседі).
    2-нұсқа. (көлем туралы).
    Бұта аласа, ал ағаш...(биік).
    Бұлақ тар, өзен...(кең).
    Тәулік бөліктері туралы.
    - Біз таңертең жаттығу жасаймыз, ал... түскі ас ішеміз.
    - Біз кешке тамақ ішеміз, ал... жаттығу жасаймыз.
    - Түнде біз ұйықтаймыз, ал... серуендейміз.
    - Таңертең ертеңгілік ас ішеміз, ал... ұйықтаймыз.
    - Күнді күндіз көреміз, ал жұлдызды...көреміз.
    (Сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет)


    Ересек топ

    «Көңілді ойындар» 
    Мақсаты:Балаларға сезім дамыту оқу іс - әрекеті бойынша өткен тақырыптарды еске түсіріп, білімдерін ойын арқылы жетілдіріп бекіту. Заттардың көлеміне, пішініне, түсіне қарай топтап ажыратып білуге үйрету.

    (Математика)

    Күтілетін нәтиже:

    заттардыңкөлемін,түсін жәнепішінінбілдіретінсөздерді түсінеді.

    «Аққала соққан балалар»

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Дощанова Салтанат Бейбитовна
    20 Қырқүйек 2023
    2139
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Циклограмма аралас топ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Циклограмма аралас топ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    3-4 жас топ циклограмма
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тәрбиеші:

    Мерзімі: 04.09.-08.09.2023ж

    Балалардың өмірін ұйымдастыру және тәрбиелеуді жоспарлау циклограммасы.

    № 12 «Балеркем» бөбекжайы « » аралас тобы


    Күн тәртібінің үлгісі

    Дүйсенбі

    04.09.2023ж

    Сейсенбі

    05.09.2023ж

    Сәрсенбі

    06.09.2023ж

    Бейсенбі

    07.09.2023ж

    Жұма

    08.09.2023ж

    Балаларды қабылдау

    Таңертең балалармен амандасып, топқа кіргізу.

    Балалармен әңгіме:

    Ортаңғы топ

    «Менің көңіл-күйім» ойыны
    Суреттегі әр түрлі көңіл-күйдегі баланың бет-бейнесінің арасынан біреуін таңдап алу. Сол суретке сәйкес мысал келтіріп әңгімелеп беру керек.
    Не істер едің?
    Тәрбиеші балалармен ертегі мазмұны бойынша және күнделікті кездесетін әр түрлі жағдайлар туралы әңгімелеседі. Әңгіме барысында кездескен қиындықтар мен кездейсоқ жағдайлардан шығудың жолдарын өздері ойланып табады. Мысалы: Мақта қызға ағаш жапырақ бермесе не істер едің? Бауырсақты түлкі жеп қоймаса не істер едің? (Сөйлеуді дамыту, қоршаған ортамен таныстыру)

    Ересек топ

    «Түсті таңда» ойыны

    Мақсаты: балалардың назарын аудару арқылы, көңіл күйлерін көтеру

    Балалардың өзіне өзі қызмет көрсету дағдыларын қалыптастыру

    Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру

    Ата-аналармен бала денсаулығы, баланың үйдегі күн тәртібі, жетістіктері туралы әңгімелесу, баланы дамыту мен тәрбиелеу мәселелері бойынша (жыл мезгіліне байланысты балаларды киіндіру) кеңес беру.

    Балалардың дербес іс-әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа іс-әрекеттер)

    Ортаңғы топ

    Қимыл-қозғалыс ойыны: «Құлақ-мұрын» ойыны.
    Балалар шеңбер  бойымен тұрады. Тәрбиеші: құлақ деп мұрнын ұстайды. Ал балалар айтылған мүшені дұрыс көрсетулері тиіс. Тәрбиеші балалардың зейіні мен қабылдауын тексеру мақсатында оларды шатастырып атайды.

    Дене шынықтыру

    Сөйлеуді дамыту


    Ересек топ

    Қимылды ойын «Ұшты-ұшты» Мақсаты: Балаларға әуеде ұшатын заттарды ажырата алуға үйрету. Қоршаған ортамен таныстыру


     Ортаңғы топ

    «Өз орныңды тап» ойыны
    Балалр қатармен тұрады. Әр баланың қолында әр түрлі сандар. Жүргізуші белгі берген уақытта балалар сандардың реті бойынша тұруға тиісті. Ойын бірнеше рет қайталанады. Балалардың орындарын шатастырып алмауы қадағаланады.

    Дене шынықтыру

    Көркем әдебиет



    Ересек топ

    Сюжеттік ойын «Мен дәрігер боламын»

    Мақсаты: Балалар бір -бірімен ойнау арқылы өздерін дәрігер сезіне алады. Сөйлеуді дамыту

    Ортаңғы топ

    «Неге ұқсас» ойыны
    Мақсаты: сенсорлық операцияларын , көркем шығармашылық қабілеттерін дамыту.
    Ойын мазмұны: үстел үстінде бірнеше жемістер мен көкөністердің бейнесі қойылады. Бала олардың қасиетін атап, неге ұқсас екенін айтады.

    Математика негіздері

    Дене шынықтыру


    Ересек топ

    Үстел-үсті ойын «Әдемі үйшік» Мақсаты:Балалар өз еріктерімен үйшікті құрастыра алады Құрастыру




    Ортаңғы топ

    «Доп» ойыны

    Ойын барысы:ойынға 4-5 бала қатысады.Балалар жарты дөңгелекке тұрады. Балаларға доп лақтырып бір жануарды атайды. Бала допты қағып ап сол жануардың дыбыстауын еске түсіру керек. Немесе допты лақтырып : «Ит қалай үреді көрсетші?»

    Дене шынықтыру

    Көркем әдебиет


    Ересек топ

    Сюжеттік ойын «Шаштараз» Мақсаты:Балалар ойын арқылы шаш қиюшының еңбегін түсінеді. Көркем әдебиет

    Ортаңғы топ

    «Саусақ» жаттығуы

    Бала, бала, балақай,

    Қолсоғайық, алақай!

    Бiр,екi,үшдепайтайық,

    Саусақтардатартайық.

    Жалқау бала болмайық,

    Қолдықысып, ойнайық.

    Сөйлеуді дамыту



    Ересек топ

    Дидактикалық ойын

    «Сандар тізбегі» Мақсаты: Сандарды тура және кері санай білуге үйрету Математика негіздері

    Таңертенгі жаттығу

    Ертеңгілік жаттығу кешені №

    Таңғы ас

     

    Кезекшілердің еңбек әрекеті (ас ішу құралдарын, майлықтарды үстелге қою)

    Нан туралы тақпақ

    Нан қиқымын шашпаңдар,

    Жерде жатса баспаңдар

    Теріп алып, қастерлеп

    Торғайларға тастаңдар!

    Мақсаты: Балаларға таңғы астың , нанның маңыздылығы жайлы айту, тамақты тауысып жеуге үйрету.

    Тамақтану (өз орнын білу, дұрыс отыру, ас ішу құралдарын дұрыс ұстау, тамақтану мәдениетін қалыптастыру,тамақ ішкенде сөйлемеу, тамақтанып болғаннан кейін алғыс айту)

    Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық

    Дидактикалық ойын: «Көзіңді жұмып, қолыңмен анықта» 
    Ойынның мақсаты: Ұзын-қысқа, жуан-жіңішке, үлкен-кіші ұғымдарын бекіту. 
    Ойынның құрал-жабдықтары: қарындаштар, таяқшалар. 
    Ойынның мазмұны: Балалар сипап – сезу арқылы заттың ұзын - қысқалығын анықтау. Ұзындығы әртүрлі қарындаштар алынады. Жүргізуші бір баланы шақырып, оған «көзіңді жұм да, қарындаштың ұзын-қысқалығын анықта» деген тапсырма береді. 
    (қоршаған ортамен таныстыру, сөйлеуді дамыту)

    Дидактикалық ойын: «Үйдің есігін жабайық» 
    Ойынның мақсаты: заттарды өлшемі бойынша салыстыруға, жуан және жіңішке заттарды ажыратуға жаттықтыру. Ойлау қабілетін дамыту. 
    Ойынның құрал-жабдықтары: үйдің, есіктің суреттері. 
    Ойынның мазмұны: қағаздан қиылған, есігі жоқ үйдің суретін балаларға тарату. Жуан және жіңішке есіктерді үйдің өлшеміне сай келтіріп салуды ұсыну. 
    (Сөйлеуді дамыту, қоршаған ортамен таныстыру)

    Дидактикалық ойын: «Үй құрылысының ретін көрсет» 
    Мақсаты: түстерді ажыратуға жаттықтыру; ойлау қабілеттерін, қабылдау, ес, зейін процесстерін дамыту. 
    Құрал-жабдықтары: баланың саны бойынша әртүрлі түсті жолақтар, пішіндер, үй суретінің үлгісі. 
    Мазмұны: Балаларға үйдің суретінің үлгісін көрсету. Балаларға әртүрлі жолақшаларды, пішіндерді таратып беру. Үлгіге қарап осы пішіндерден үйді құрастыруды ұсыну. 

    (сөйлеуді дамыту, қоршаған ортамен таныстыру)

    Дидактикалық ойын: «Дұрыс орналастыр» «Үйдің есігін жабайық» 

    Ойынның мақсаты: заттарды өлшемі бойынша салыстыруға, жуан және жіңішке заттарды ажыратуға жаттықтыру. Ойлау қабілетін дамыту. 
    Ойынның құрал-жабдықтары: үйдің, есіктің суреттері. 
    Ойынның мазмұны: қағаздан қиылған, есігі жоқ үйдің суретін балаларға тарату. Жуан және жіңішке есіктерді үйдің өлшеміне сай келтіріп салуды ұсыну. 
    (сенсорика, қоршаған ортамен таныстыру, сөйлеуді дамыту)

    Дидактикалық ойын: «Үстелге дейін астық жолы»

    Мақсаты: балалардың нанды қалай өсіру және өндіру туралы түсініктерін кеңейту және тереңдету.

    Міндеттері:

    Балалардың нан өсіру кезеңдерінің реттілігі туралы түсініктерін бекіту және жүйелеу.

    Ересектердің еңбегіне құрмет көрсетуге тәрбиелеу;

    (қоршаған ортамен таныстыру, сөйлеуді дамыту)

    Мектепке дейінгі ұйымның кестесі бойынша ұйымдастырылған іс-әрекет

    Дене шынықтыру

    Ортаңғы топ

    Дене жаттығуларын орындауға қызығушылықтарын ояту.


    Ересек топ

    Жалпы дамытушы жаттығулар. Қолды алға, екі жаққа, жоғары көтеру, тұрған қалыпта қолдарын арқасына апару; саусақтарын бүгіп, қолдарын айналдыра қимылдауды орындау.



    Музыка

    Ортаңғы топ

    түрлі сипаттағы әндердің мазмұны мен көңіл күйін қабылдай алу дағдысын қалыптастыру


    Ересек топ

    Музыка тыңдау.

    Әртүрлі сипаттағы, қарқындағы музыканы қабылдау, музыкаға деген өзіндік қатынасын, ол туралы пікірін айту;


    Дене шынықтыру

    Ортаңғы топ

    Негізгі қимыл түрлері:жүру, жүгіру, секіру, лақтыру мен қағып алу еңбектеу мен өрмелеуді орындаудың қарапайым дағдыларын қалыптастыру.



    Ересек топ

    Жалпы дамытушы жаттығулар. Қолды алға, екі жаққа, жоғары көтеру, тұрған қалыпта қолдарын арқасына апару; саусақтарын бүгіп, қолдарын айналдыра қимылдауды орындау.


    Музыка

    Ортаңғы топ

    түрлі сипаттағы әндердің мазмұны мен көңіл күйін қабылдай алу дағдысын қалыптастыру


    Ересек топ

    Музыка тыңдау.

    Әртүрлі сипаттағы, қарқындағы музыканы қабылдау, музыкаға деген өзіндік қатынасын, ол туралы пікірін айту;


    Дене шынықтыру

    Ортаңғы топ

    Мәдени-гигиеналық дағдыларын қалыптастыру.


    Ересек топ

    Жалпы дамытушы жаттығулар. Қолды алға, екі жаққа, жоғары көтеру, тұрған қалыпта қолдарын арқасына апару; саусақтарын бүгіп, қолдарын айналдыра қимылдауды орындау.




    Ұйымдастырылған іс-әрекеттер

    Ортаңғы топ

    «Күз»

    Мақсаты: балаларды сурет бойынша әңгіме құрастыра білуге үйретуді жалғастыру. Тақпақты мәнерін келтіріп айтуға үйрету.Желімсіз жапсыруды дұрыс орналастыруға дағдыландыру. Ойлау қабілеттерін дамыту.

    «Күз»

    Алақай! Алақай!
    Шаттанды балақай!
    Күз түсті, дән пісті.
    Айтамыз алғысты.

    Тіл ұстарту:

    Ұз-ұз-ұз, жылтыраған мұз,

    Ла-ла-ла, мен жасаймын аққала

    (Сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет, жапсыру)

    Күтілетін нәтиже:

    сөздерді және қарапайым сөз тіркестерін (2-4 сөз) қайталап айтады;

    жапсыру жұмыстарын жасау тәсілдерін (желімсіз) біледі.


    Ересек топ

    «Күз мезгілі»

    Мақсаты:

    Өлі табиғат заттарының қасиеттерін (су, құм, тас және т.б.) ойын арқылы түсіну (суды құю, төгу, шашу, құмды салу, шашу, жинау, мүсіндеу, тасты жинау, қалау және т.б.).

    (Қоршаған ортамен таныстыру)

    Күтілетін нәтижелер:

    табиғиматериалдардыңқасиеттері туралы түсініктері бар;

    Үлгі бойынша дайын суреттегі шананы бояту

    Сурет салу

    Ермексазды қолдана отырып, төртбұрыш пішінінде шананы мүсіндеу.

    Мүсіндеу

    Ортаңғы топ

    Сөздік ойыны
    1-нұсқа.
    Тәрбиеші жыл мезгілдері туралы сөйлемді таңдайды. Ол сөйлемді бастайды, балалар аяқтайды.
    Күзде жаңбыр жауады, ал қыста...(қар жауады).
    Көктемде ағаштар бүршік жарады, ал күзде...(жапырақтар түседі).
    2-нұсқа. (көлем туралы).
    Бұта аласа, ал ағаш...(биік).
    Бұлақ тар, өзен...(кең).
    Тәулік бөліктері туралы.
    - Біз таңертең жаттығу жасаймыз, ал... түскі ас ішеміз.
    - Біз кешке тамақ ішеміз, ал... жаттығу жасаймыз.
    - Түнде біз ұйықтаймыз, ал... серуендейміз.
    - Таңертең ертеңгілік ас ішеміз, ал... ұйықтаймыз.
    - Күнді күндіз көреміз, ал жұлдызды...көреміз.
    (Сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет)


    Ересек топ

    «Көңілді ойындар» 
    Мақсаты:Балаларға сезім дамыту оқу іс - әрекеті бойынша өткен тақырыптарды еске түсіріп, білімдерін ойын арқылы жетілдіріп бекіту. Заттардың көлеміне, пішініне, түсіне қарай топтап ажыратып білуге үйрету.

    (Математика)

    Күтілетін нәтиже:

    заттардыңкөлемін,түсін жәнепішінінбілдіретінсөздерді түсінеді.

    «Аққала соққан балалар»

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Балабақша Сабақ жоспары Мектепке дейінгі балалар
    20.00.2023
    2139
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Дощанова Салтанат Бейбитовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации