Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
1 жыл бойы тегін жүктеу мүмкіндігіне ие болыңыз!
жеңілдік
Циклограмма ересек топ 2024-2025 о.ж.
ТӘРБИЕЛЕУ-БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНІҢ ЦИКЛОГРАММАСЫ
Білім беру ұйымы:
Тобы: ересек топ
Балалардың жасы : 4 жас
Жоспардың құрылу кезеңі: желтоқсан айы V- апта (30.12.2024ж- 03.01.2025ж аралығы)
Күнтәртібініңүлгісі |
Дүйсенбі 30.12.24
|
Сейсенбі 31.12.24 |
|
|
Жұма 03.01.25 |
||||
|
Желтоқсан «Құндылық-Бірлік және ынтымақ» айы. Апта дәйексөзі: «Бірлік болмай, тірлік болмас» |
||||||||
Балаларды қабылдау |
Балаларды таңғы сүзгіден өткізіп, көтеріңкі көңіл күймен қабылдау. Баланың бүгінгі көңіл күйі, оны не қызықтыратыны туралы сұрау, баланы жеке пікірін білдіруге тарту. Балаларға ыңғайлы жағдай жасай отырып, қызығушылығын арттыру үшін жеке ойын ұйымдастыру. Балаларға тәрбиешінің толық аты - жөнін атап сәлемдесуге машықтандыру.Балаларды үй-жайда жеңіл киіммен жүруге әдеттендіру (Сөйлеуді дамыту, танымдық әрекет) Күй күмбірі -балаларды қабылдау барысында үнемі күй қою, шығармашылық зерттеу іс әрекет дағдыларын дамыту, музыканы тыңдауға қызығушылықты қалыптастыру, музыканы эмоционалды көңіл-күймен қабылдау,ұлттық мәдениетті түсінуге, құрметтеуге, қызығушылғын артыру |
||||||||
Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру |
Қауіпсіздік ережесі. Ата‑аналарға бала қауіпсіздігі үшін баланы үйде жалғыз қараусыз қалдырмауға, серуен кезінде көше тәртібін сақтап жүруге баланы үйретуге кеңес беру. Өнегелі 15 минут. Ата‑аналарға баланың көңіл‑күйін көтеру үшін түрлі тәтті тағамдар сатып әперуге емес, оған ерекше көңіл бөлуге кеңес беру. |
||||||||
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер) |
(Математика негіздері, құрастыру) «Фигураларды құрастыр» жаттығуы. Міндеті: қол қимылдарының икемділігін, дәлдігін, көз мөлшерін дамыту. Жаттығу барысы: балалар берілген таяқшалардан геометриялық фигураларды жасап шығару керек. Еңбегі адал жас өрен Еңбекке баулу:Жаңа еңбек дағдыларын үйрету; жапырақтарды ылғал сулықпен сүрту; гүл өсімдіктеріне күтім қажеттілігі туралы түсініктерді бекіту; |
(Көркем әдебиет, жапсыру) «Сыңарын тап» ойыны. Шарты: берілген әр түрлі қолғаптардың сыңарын тауып ,сызып біріктіру. Еңбегі адал жас өрен Табиғат бұрышындағы еңбек өсімдіктерге ұқыпты қарауға тәрбиелеу. (топырақтың түсі мен күйіне, өсімдіктің пайда болуына байланысты), суару техникасын үйрету |
|
|
(Қоршаған ортамен таныстыру, жапсыру) «Қимылды қайтала» міндеті:пиктограмма әдісімен суретте көрсетілген қимыл -дарды қайталау арқылы балаларға жағымды көңіл күй сыйлау. Еңбегі адал жас өрен Еңбекке баулу: ойыншық сөрелерін жинастыру, ретке келтіру. Ойыншықтарға ұқыптылықпен қарауға тәрбиелеу. |
||||
Таңертенгі жаттығу |
№8 комплекс міндеті: дене шынықтыру жаттығуларын орындауға қызығушылықты ояту, салауатты өмір салтын ұстануға тәрбиелеу (Музыка, дене шынықтыру, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті) |
||||||||
Таңғы ас |
Үнемді тұтыну. Балалар қолдарын тамақтың алдында сабынды дұрыс қолданып өз бетінше жууға, ысырап жасамауға, беті мен қолын жеке орамалмен құрғатып сүртуге, орамалды орнына ілуді үйрету, қасықты оң қолмен ұстауға баулу, нанды үгітпеу, тамақты ауызды жауып, шайнау, ауызды толтырып сөйлемеу тарақты және қол орамалды пайдалануды үйрету(мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту)
|
||||||||
Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық |
(Сөйлеуді дамыту, жапсыру) Психологиялық дайындық: «Күн шуағы» Күнім күліп арайлы! Тереземнен қарайды. Қайырлы таң апайлар! Мейірімді достарым! Біз бастаймыз оқуды. Зейнді болып,қызығып . Бақылаңдар қараңдар |
«Ұлттық ойын‑ұлт қазынасы» «Шертпек» ұлт ойыны. Мақсаты: Дәлдікті, ептілікті, саусақ маторикасындамыту |
|
.
|
«Смарт бала» жобасы. «Ұшақ» мақсаты: конструкторды үйлестіріп құрастыру дағдыларын дамыту |
||||
Кестеге сай ұйымдастырылған іс-әрекет |
Музыка (Музыка жетекшісі жоспарымен өтіледі) |
Дене шынықтыру 200-300 метр қашықтық-тан сырғанау. Міндеті:таяқпен адымдап сырғанау,бір қатар сапқа тұруды жаттықтыру.Аяқты қайшылап секіруге жаттықтыру. Тыныс алу жаттығуы. Қимылды ойындар: «Мені қуып жет» Міндеті: балаларды шапшаңдылыққа, ептілікке баулу |
. |
|
Қазақ тілі «Әсем мен бұзау сөйлеуді қалай үйренді?» [М] дыбысы. Міндеті:[М] дыбысын жеке сөз,буын арасында айтуға үйрету. Интон- ациямен айта білуін дамыту.Көмек көрсетуге тәрбиелеу. Тілдік жаттығу. -М-м-м-дейді бұзау. -М-м-мө- анама барамын -м-м-мө-мө-мө. |
||||
Серуен |
Картотека №20 |
Картотека №21 |
|
|
Картотека №22 |
||||
Серуеннен оралу |
Үнемді тұтыну. Балалар қолдарын тамақтың алдында өз бетінше жууға, сумен ойнамауға, беті мен қолын жеке орамалмен құрғатып сүртуге үйрету, қасықты оң қолмен ұстауға баулу:салауатты өмір салты» және оны ұстану туралы алғашқы түсініктер беру (Көркем әдебиет, Сөйлеуді дамыту, Қазақ тілі) |
||||||||
Түскі ас |
Қасықты оң қолмен ұстауға баулу, нанды үгітпеу, тамақты ауызды жауып шайнау, ауызды толтырып сөйлемеу үйрету, мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту.Үлгі мен ауызша нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындайды (мәдени-гигеналық дағдыларды қалыптастыру, өзіне-өзі қызмет көрсету) |
||||||||
Күндізгі ұйқы |
Еңбегі адал жас өрен. Ұйықтар алдында киімдерін шкафқа немесе орындыққа ұқыпты бүктеп қоюға үйрету, досының шешінбегенін байқауға және оған көмегін ұсынуға баулу. «Бесік жыры» тыңдату. міндеті: музыка тыңдайды, «Үйшік »ертегісін тыңдауға машықтандыру. |
||||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту,сауықтырушаралары |
Белгілі бір ретпен киінуге, өзіне-өзі қызмет жасауға жаттықтыру, «Кім жылдам» міндеті тапсырмаларды орындайды, қолдың ұсақ моторикасын үйлестіру дағдыларын меңгереді. «Оянайық бәріміз» созылу жаттығуы арқылы сауықтыру жұмысын жүргізу ,ауырмауға, денсаулықты сақтауға ынталандыру, «салауатты өмір салты» және оны ұстану туралы алғашқы түсініктер беру(Дене шынықтыру- сауықтыру жұмысы, өзіне-өзі қызмет көрсету) |
||||||||
Бесін ас |
мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту, ұқыпты тамақтану дағдыларын жетілдіру (Қоршаған ортамен танысу, мәдени-гигеналық дағдыларды қалыптастыру) |
||||||||
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстелүсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер) |
(Жапсыру, тіл дамыту) «Аққала» Міндеті: балаларға қағаздан қиып ,аққала жапсыруды үйрету. Қайшымен ұқыпты жұмыс жасау дағдысын қалып -тастыру. «Аққала» тақпақ айту. Қар жауғанда топ бала, Соқты келіп аққала. Мұрны сәбіз, үп үшкір. Көзі көмір, қап қара |
(Сурет салу, мүсіндеу) Ойын:«Жапалақтап ақша қар жауды» Міндеті:сурет салуда ақ,көк түстерді қолдануға,түске назар аударуға деген ұмтыл- ысты дамыту, түтік- шелермен дәстүрден тыс әдісті қолданып, жапалақтап жауған қарды салу. |
|
|
(Көркем әдебиет) «Қоянның үйшігі» ертегісін сахналау. Міндеті: сахналық қойылымдарға қатысуға, таныс әдеби шығармалар бойынша қарапайым қойылымдарды ойнауға үйрету. ынталандыру |
||||
Балалармен жеке жұмыс Ертегі суретін қарау |
(Көркем әдебиет, қазақ тілі) «Қыс өрнектері» тақпақ айту. Міндеті:өлең мазмұнын түсіне отырып, жаттауға үйрету.Қыс туралы түсінік беру арқылы көркем әдебиетке қызықтыру. Тазартып бар кір-шаңнан, Қыс өнерін бастады. Терезеге қыраудан Өрнегін салып тастады
|
(Математика негіздері, қазақ тілі) «Уақытты бағдарлау» дидактикалық ойыны. міндеті:адамдардың тәулік мезгілдерінде не істейтіндерін байланыс- тыра отырып, тәулік пен оның бөліктертері туралы түсінік беру; «кеше», «бүгін», «ертең» ұғымдарын дұрыс қолдануды Алмазұлы Алинұрға үйрету. |
|
|
Математика негіздері, құрастыру) Смарт бала жобасы «Бөлшектен бүтін құрастыр» міндеті:балалардың байқағыштықтарын, зейінін дамыту. Ойын шарты: қиылған қолғап, қысқы киімдер, аққала, шырша т.б суреттер беріледі, балалар бейнені құрастырады. |
||||
Серуенге дайындық, серуен |
Еңбегі адал жас өрен. «Кім жылдам» ойыны міндеті: өзін ретке келтіруге, өзіне-өзі қызмет көрсетуге, достарына көмектесуге баулу |
||||||||
Серуен |
(Көркем әдебиет) «Ұшты-ұшты»ойыны Міндеті: балалардың ақыл-ойын,зейінін дамыту. «Орман аңдары» міндеті: белгі бойынша, мәтіннің сөзіне сай қимыл-қозғалыс жасауға дағдыландыру, зейін-дерін, байқағыштық -тарын, жүгіру мен жүру дағдыларын дамыту. Еркін ойындар
|
«Сөйлеуді дамыту» Қыс қызығы. Боран соғар оң жақтан, Боран соғар сол жақтан. Қар лақтырып ойнасақ, Суық өтер қолғаптан «Өз түсіңді тап» міндеті: балаларды жеңіл етіп жүгіруге дабыл бойынша әрекет етуге жаттықтыру. Еркін ойындар |
|
|
Математика) «Математикалық» қимылды жаттығы Бізде санай аламыз: «1,2,3» дегенде, Түзу тұра қаламыз. «4,5,6» дегенде, Алға қадам басамыз. «Қуып жет!» міндеті: құрдастарымен жұптасып ойнау. Еркін ойындар |
||||
Үйге қайту |
Өнегелі 15 минут. Ата аналарға баланың қызығушылығымен санасуға, мүмкіндігінше баламен ойын ойнауға кеңес беру. Ұлттық тәрбиемен сусындатуға кеңес беру.
|
ТӘРБИЕЛЕУ-БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНІҢ ЦИКЛОГРАММАСЫ
Білім беру ұйымы:
Тобы: ересек топ
Балалардың жасы : 4 жас
Жоспардың құрылу кезеңі: қаңтар айы І- апта (06.01- 10.01.2025ж аралығы)
Күнтәртібініңүлгісі |
Дүйсенбі 06.01.25 |
Сейсенбі 07.01.25 |
Сәрсенбі 08.01.25 |
Бейсенбі 09.01.25 |
Жұма 10.01.25 |
|||||||
|
Қаңтар‑ «Құндылық-Заң және тәртіп» айы. Апта дәйексөзі: «Талап бар жерде тәртіп бар» |
|||||||||||
Балаларды қабылдау |
Балаларды таңғы сүзгіден өткізіп, көтеріңкі көңіл күймен қабылдау. Баланың бүгінгі көңіл күйі, оны не қызықтыратыны туралы сұрау, баланы жеке пікірін білдіруге тарту. Балаларға ыңғайлы жағдай жасай отырып, қызығушылығын арттыру үшін жеке ойын ұйымдастыру. Балаларға тәрбиешінің толық аты - жөнін атап сәлемдесуге машықтандыру.Балаларды үй-жайда жеңіл киіммен жүруге әдеттендіру (Сөйлеуді дамыту, танымдық әрекет) Күй күмбірі -балаларды қабылдау барысында үнемі күй қою, шығармашылық зерттеу іс әрекет дағдыларын дамыту, музыканы тыңдауға қызығушылықты қалыптастыру, музыканы эмоционалды көңіл-күймен қабылдау,ұлттық мәдениетті түсінуге, құрметтеуге, қызығушылғын артыру |
|||||||||||
Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру |
Қауіпсіздік ережесі. Ата‑аналарға бала қауіпсіздігі үшін баланың таныс емес бөгде адаммен сөйлесуіне, танымайтын адамнан тәттілерді қызығып алмауға баланы үйретуге кеңес беру. Өнегелі 15 минут. Ата‑аналарға баланың көңіл‑күйін көтеру үшін түрлі тәтті тағамдар сатып әперуге емес, оған ерекше көңіл бөлуге кеңес беру. .«Жаны саудың – дені сау»,«Тұмаудан сақтау жолдары» тақырыбында кеңес беру |
|||||||||||
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер) |
(Математика негіздері, қоршаған ортамен танысу) Мозайка: Міндеті: балаларға әртүрлі заттар, геометриялық пішіндер құрасты-ру,балалардың ой-қиялын дамыту. Еңбегі адал жас өрен. «Бөлме өсімдіктерін суғару» Міндеті: балалардың өсімдіктерді күту ту-ралы білімдерін ке-ңейту, қоршаған та-биғатқа ұқыпты қа-рауға оған қамқор-лық жасауды тәрбие-леу. (еңбек дағдылары) |
(Сөйлеуді дамыту) Саусақ жаттығуы: Шынжыр. Міндеті:оң және сол қолдағы басбармақпен балаң үйрек саусақтары түйісіп, жүзіктер секілді айқасып, шынжыр жасауға үйрету. Еңбегі адал жас өрен. «Бөлме гүлдерін бүріккішпен сумен бүрку»Міндеті:балаларға жаңа еңбек дағды-ларын үйрету жапы-рақтарға ылғалдың қажеттілігі туралы түсіні гін бекіту, өсімдіктерге ұқыпты қарауға тәрбиелеу. (еңбек дағдылары) |
(Математика негіздері, қоршаған ортамен танысу) Пазл үстел үсті ойыны: Міндеті: балаларға әртүрлі сюжетті суреті бар пазлды құрастыруды үй -рету, ой-қиялын дамыту. Ұлттықойын‑ұлт қазынасы «Қол күрес» ұ. о. мақсаты: денесін тік ұстап отыра алуға, қол күшін дұрыс қолдана білуге үйрету. |
(Сөйлеуді дамыту, қазақ тілі) «Сипаттамасы бойынша тап» дидактикалық ойын. Міндеті: балаларға сипаттау әңгімесін құрас тыруда,зейіні мен сөй-леу тілдерін, ұқсастығы мен айырмашылығын табуды үйрету. Еңбегі адал жас өрен. «Ойыншықтардағы тәртіп» Міндеті: ойыншықтар ды тәртіпте ұстау: жуу, кептіру,сүрту және орны на қою. Сумен жұмыс кезінде ұқыпты болу. Үнемді тұтыну. (еңбек дағдылары) |
«Смарт бала» жобасы (Құрастыру) «Робот» құрылыс ойыны Міндеті: балалардың қиялын, зейінін, ойлау қабілетін дамыту. Еңбегі адал жас өрен. «Біз топ бөлмесінде, жатын бөлмеде терезе төсеніштерін дымқыл шүберекпен сүртеміз» Міндеті: балаларды сумен жұмыс жасау кезіндегі ережені есте сақтау: жеңді түру, шү- беректі сулап, қатты сығу, ластанған кезде оны сумен шаю. (еңбек дағдылары |
|||||||
Таңертенгі жаттығу |
№9 комплекс қаңтар айына арналған жаттығулар (Жалпы дамыту жаттығулары, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті) |
|||||||||||
Таңғы ас |
Үнемді тұтыну. Балалар қолдарын тамақтың алдында сабынды дұрыс қолданып өз бетінше жууға, ысырап жасамауға, беті мен қолын жеке орамалмен құрғатып сүртуге, орамалды орнына ілуді үйрету, қасықты оң қолмен ұстауға баулу, нанды үгітпеу, тамақты ауызды жауып, шайнау, ауызды толтырып сөйлемеу тарақты және қол орамалды пайдалануды үйрету(мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту)
|
|||||||||||
Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық |
Экологиялық тәрбие. (Сөйлеуді дамыту, қоршаған ортамен танысу) «Табиғат досы» Қоршаған өмір әлемі, Не деген көркем әдемі Сол сұлулықты сақтайық, Мадақтайық, мақтайық! Шеңберге тұрып бәрі бірге айтады. Қардың пайдасы туралы әңгімелесу. |
(Сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет) Шаттық шеңбері Күндей жадырап, Жұлдыздай жарқырап, Судай мөлдір таза көңілмен, Бүгінгі күнімізді бастайық. Шеңберде тұрып бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. Қыс мезгілі туралы ер тегілер айту. |
(Сөйлеуді дамыту, қазақ тілі) Шаттық шеңбері Жақсылықтан үйреніп, Боламыз біз жақсы адам. Жамандықтан жиреніп, Үлгі аламыз жақсыдан! Шеңберге тұрып бәрі бірге қосылып айтады. Экологиялық тәрбие Қыс мезгілінің ерекшеліктері жайлы балалармен әңгімелесу. |
(Сөйлеуді дамыту, қоршаған ортамен танысу, сурет) «Қылқалам ханшасы» Жер –Ана саған мың алғыс, Сыйлайсың бізге қуаныш, Жазда, күзде, қыста да, Көркемсің көктем тұста да! Қыс қызығы туралы әңгімелесу.(мнемотехниканы қолдану) |
(Сөйлеуді дамыту, математика негіздері, құрастыру) «Поезд құрастыру» Міндеті: Заттардың кеңістікте орналасуы жайында түсінік беру, орналасу қалыптарын салыстыру. «Смарт бала»жобасы |
|||||||
Кестеге сай ұйымдастырылған іс-әрекет |
Музыка (Музыка жетекшісі жоспарымен өтіледі) |
Дене шынықтыру Шаңғымен сырғанап адымдауды үйрету . Міндеті: Оңға және сол ға адымдап жүрумен, сыр ғанап адымдауды қайта- лау.Бір орында тұрып аяқты ауыстырып бұрылу ды қайталау. Қимылды ойын: «Күн мен түн» Міндеті:топқа бөлініп, қимылды дамыту |
Дене шынықтыру Таза ауадағы қысқы ойындар. Міндеті: Таза ауада ой- налатын қысқы ойын ере жесімен таныстыру; олар ды орындауға және жүру түрлерін жаттықтыру. Қимылды ойын: «Хоккей» Міндеті: екі командаға бөлініп,хоккей ойынын ойнайды. |
Дене шынықтыру Алға қарай баспен домалау. Міндеті: Алға домалауды үйрету.Допты лақты ру мен қағып алуды бірнеше рет қайталау, бір орнында тұрып биіктікке секіруге жаттықтыру Қимылды ойын: «Жапалақ» Міндеті: қимыл-қозға лысты дамыту. |
Қазақ тілі Дидак-лық ойын: «Сипаттау арқылы тап» Міндеті: үй жануарлары мен құстар туралы білімдерін кеңейту, ойлау қабілеттерін дамыту, сөздік қорларын молайту. Ала мысық Беті қолын жуады, Тышқандарды қуады. Тазалықты сақтайды, Анам оны мақтайды. |
|||||||
Серуен |
Картотека №22 |
Картотека №23 |
Картотека №24 |
Картотека №25 |
Картотека №1 |
|||||||
Серуеннен оралу |
Үнемді тұтыну. Балалар қолдарын тамақтың алдында өз бетінше жууға, сумен ойнамауға, беті мен қолын жеке орамалмен құрғатып сүртуге үйрету, қасықты оң қолмен ұстауға баулу:салауатты өмір салты» және оны ұстану туралы алғашқы түсініктер беру (Көркем әдебиет, Сөйлеуді дамыту, Қазақ тілі) |
|||||||||||
Түскі ас |
Қасықты оң қолмен ұстауға баулу, нанды үгітпеу, тамақты ауызды жауып шайнау, ауызды толтырып сөйлемеу үйрету, мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту.Үлгі мен ауызша нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындайды (мәдени-гигеналық дағдыларды қалыптастыру, өзіне-өзі қызмет көрсету) |
|||||||||||
Күндізгі ұйқы |
Еңбегі адал жас өрен. Ұйықтар алдында киімдерін шкафқа немесе орындыққа ұқыпты бүктеп қоюға үйрету, досының шешінбегенін байқауға және оған көмегін ұсынуға баулу. «Бесік жыры» тыңдату. міндеті: музыка тыңдайды, «Қолғап» ертегісін тыңдауға машықтандыру. |
|||||||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту,сауықтыру шаралары |
Белгілі бір ретпен киінуге, өзіне-өзі қызмет жасауға жаттықтыру, «Кім жылдам» міндеті тапсырмаларды орындайды, қолдың ұсақ моторикасын үйлестіру дағдыларын меңгереді. «Оянайық бәріміз» созылу жаттығуы арқылы сауықтыру жұмысын жүргізу ,ауырмауға, денсаулықты сақтауға ынталандыру, «салауатты өмір салты» және оны ұстану туралы алғашқы түсініктер беру(Дене шынықтыру- сауықтыру жұмысы, өзіне-өзі қызмет көрсету) |
|||||||||||
Бесін ас |
мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту, ұқыпты тамақтану дағдыларын жетілдіру (Қоршаған ортамен танысу, мәдени-гигеналық дағдыларды қалыптастыру) |
|||||||||||
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстелүсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер) |
(Көркем әдебиет, қоршаған ортамен танысу) А.Тоқмағанбетов «Ақша қар» Міндеті: балаларды өлең мазмұнымен таныс тыра отырып, табиғатты көркем сөздермен бейне леген сөздерді мұқият есте сақтауға үйрету. |
( Математика негіздері жапсыру) «Ұзын және қысқа ағаштар» Міндеті: балаларды заттардың ұзын және қысқа екендігін ажырата қағазды бүктеу арқылы шырша, жүрекше және шеңберді қиюда, қайшы мен жұмыс жасауға дағдыландыру. |
(Сөйлеуді дамыту, сурет салу) «Оюлар салынған қарлы жолақ» Міндеті: балаларды тіктөртбұрышты жолдарды қазақтың ою өрнектері элемент-тері мен безендіру; «қарға ізі», «құс тұм-сығы» ою элементте-рімен сурет салу тех-никасын игерту, қол-дың ұсақ моторика-сын дамыту. |
(Қазақ тілі, сөйлеуді дамыту) «Қар жауғанда» Міндеті: қардың қасиеті мен таныстыра отырып, қардың қасиеттері туралы білімдерін қалыптастыру, қардың қасиеттерін атай білуге үйрету. |
(Қоршаған ортамен танысу, құрастыру) «Қар жауғанда» Міндеті: балаларды қар дың қасиеттерімен таныс тыра отырып, білімдерін кеңейту және қағаз сүрт- кіштен жауған қардың бейнесін, қысқы компози ция құрастыруға дағдыландыру. |
|||||||
Балалармен жеке жұмыс Ертегі суретін қарау |
(Қоршаған орта-мен танысу, қазақ тілі, көркем әдеби-ет) Жыл мезгілдері туралы әңгіме. Міндеті: балалардың қарапайым сұрақ-тарға егжей-тегжейлі жауап беру қабілет-терін жетілдіру. Баламен жыл мез-гілдерінің ерекшелігі жайлы жұмыс. |
(Танымдық дағдылар) «Сәйкесін тап» үстел үсті ойыны. Міндеті: қиынды сурет терден қыс мезгілінің ерекшеліктерін білдіретін суреттерді тауып құрастыру, ойлау қабілеттерін дамыту. |
(Сурет салу) Дайын суретті бояу тапсырмасы Міндеті: балаларға қыс мезгілі жайлы суреттер беріледі, қалаған суреттерін таң дап алып бояйды. баламен суретті бояу тәсілдерімен жеке жұмыс. |
(Сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет) «Кейіпкердің сөзін жалғастыр» дамытушы ойыны. Міндеті:Таныс ертегі-лер мен әңгімелердің мазмұн ын пысықтау; кейіпкерлердің сөзде-рін жаттап алуға құш-тарлығын арттыру; шығармашылық қабілеттерін дамыту. |
(Танымдық дағды-лар) «Суреттен әңгіме құрастыр» Міндеті: балаларға суреттерден мазмұнды әңгіме құрастыруға үйрету.Әңгіме құрас-тыру білу мен тіл бай-лығын, ой өрісін дамы-ту, қызығушылықта-рын дамыту. баламен әңгіме құрастыруда жеке жұмыс |
|||||||
Серуенге дайындық, серуен |
Еңбегі адал жас өрен. «Кім жылдам» ойыны міндеті: өзін ретке келтіруге, өзіне-өзі қызмет көрсетуге, достарына көмектесуге баулу |
|||||||||||
Серуен |
(қарым-қатынас іс-әрекеті) Кітап бұрышында өткен тақырып бойынша суреттер қарау,сипаттау; ертегілерді есте жаңғырту. Еркін ойындар |
(шығармашылық іс-әрекет,бейнелеу іс-әрекеті) Өнер бұрышында қазақша тақырыбында сурет салу, жапсыру, мүсіндеу. Еркін ойындар |
(музыка) Музыкалық аспаптар ды сурет бойынша сипаттау. Аққала туралы әнді жаттау. Еркін ойындар |
(танымдық іс-әрекет, зерттеушілік іс-әрекет) Логикалық ойындар, сана мақтар, мозайка ойындары пысықтау. Еркін ойындар |
(зерттеу іс-әрекет, қарым-қатынас іс-әрекеті) Табиғат бұрышында зерттеу,салыстыру,танысу, пысықтау жұмыс тары. Еркін ойындар |
|||||||
Үйге қайту |
Өнегелі 15 минут. Ата аналармен балалардың апта бойы жасаған іс-әрекеттері мен қызықты сәттерімен бөлісу,балаңызды үй шаруасына араластырасыз ба? Балалардың денсаулықтары жайында әңгімелесу. «Тазалық – денсаулық кепілі» жайында кеңес беру. |
ТӘРБИЕЛЕУ-БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНІҢ ЦИКЛОГРАММАСЫ
Білім беру ұйымы:
Тобы: ересек топ
Балалардың жасы : 4 жас
Жоспардың құрылу кезеңі: қаңтар айы 2025ж ІI- апта (13.01-17.01аралығы)
Күнтәртібініңүлгісі |
Дүйсенбі 13.01.2025ж |
Сейсенбі 14.01.2025ж |
Сәрсенбі 15.01.2025ж |
Бейсенбі 16.01.2025ж |
Жұма 17.01.2025ж |
|||||||
|
Қаңтар‑ «Құндылық-Заң және тәртіп» айы. Апта дәйексөзі: «Тәртіп‑тәрбие бастауы» |
|||||||||||
Балаларды қабылдау |
Балаларды таңғы сүзгіден өткізіп, көтеріңкі көңіл күймен қабылдау. Баланың бүгінгі көңіл күйі, оны не қызықтыратыны туралы сұрау, баланы жеке пікірін білдіруге тарту. Балаларға ыңғайлы жағдай жасай отырып, қызығушылығын арттыру үшін жеке ойын ұйымдастыру. Балаларға тәрбиешінің толық аты - жөнін атап сәлемдесуге машықтандыру.Балаларды үй-жайда жеңіл киіммен жүруге әдеттендіру (Сөйлеуді дамыту, танымдық әрекет) Күй күмбірі -балаларды қабылдау барысында үнемі күй қою, шығармашылық зерттеу іс әрекет дағдыларын дамыту, музыканы тыңдауға қызығушылықты қалыптастыру, музыканы эмоционалды көңіл-күймен қабылдау,ұлттық мәдениетті түсінуге, құрметтеуге, қызығушылғын артыру |
|||||||||||
Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру |
Өнегелі 15 минут. Әңгімелесу балалардың жеке ерекшеліктері туралы сұхбаттасу. «Әдептілік,әдемілік» тақырыбында балалармен әңгімелесу «Балаңыздың қыңыр мінезін қалай жеңесіз?» тақырыбында кеңес беру. Қауіпсіздік ережесі. Балаларға төтенше жағдайлардан қалай шығуға болатыны туралы ескертіп отыруға кеңес беру. |
|||||||||||
Балалардың дербес әрекеті (баяуқимылды ойындар,үстел үсті ойындарыбейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер) |
(Сөйлеуді дамыту, сурет салу) Сәлем берем үлкенге Үлкенге де сіз,кішіге де сіз. Бар адамды құрметтеп, Бас иеміз біз! Экологиялық тәрбие Гүлдерді бақылау міндеті:балаларға өсімдіктерді суару қажеттілігін өз бетінше анықтауды үйрету. Өсімдіктердің жарық пен ылғалды қаншалықты қажет ететіні туралы білімдерін кеңейту. |
(Математика негіздері, құрастыру) «Бөлшектен бүтін құрастыр» міндеті:балалардың байқағыштықтарын, зейінін дамыту. Еңбегі адал жас өрен. Табиғатбұрышындағы, еңбек міндеті:өсімдіктерге ұқыпты қарауға тәрбиелеу. (топырақтың түсі мен күйіне, өсімдіктің пайда болуына байланысты), суару техникасын еске түсіру |
(Қоршаған ортамен таныстыру, жапсыру) «Тәулік бөліктерін ата» міндеті: тәулік бөліктері жайлы білімдерін бекіту; тәулік бөліктерін атауға, ажыратуға жаттықтыру Еңбегі адал жас өрен Еңбекке баулу міндеті:жаңа еңбек дағдыларын үйрету; балалардың ылғалдың қажеттігі туралы түсініктерді бекіту; |
(Көркем әдебиет, жапсыру) «Қуырмаш» Қуыр-қуыр қуырмаш, Балаларға бидай шаш. Бас бармақ,балан үйрек, Ортан терек, Шылдыр шүмек, Кішкене бөбек. Еңбегі адал жас өрен Табиғат бұрышын -дағы еңбек: міндеті:су және өсімдіктермен жұмыс кезінде, өз іс-әрекет- теріне сенімділікті, еңбек дағдыларын дамыту.
|
(Көркем әдебиет) Саусақ жаттығуы: Қол ұстасып дөңгеленіп Тұра қалдық екеуміз Өзіміз де дөңгелек Күнге ұқсайды екенбіз. Экологиялық тәрбие Гүлдерді бақылау міндеті:балаларға өсімдіктерді суару қажеттілігін өз бетінше анықтауды, гүлдердің ерекшелігін аңғаруды бақылауды үйрету
|
|||||||
Таңертенгі жаттығу |
№ 9 комплекс қаңтар айына арналған жаттығулар (Жалпы дамыту жаттығулары, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті) |
|||||||||||
Таңғы ас |
Үнемді тұтыну. Балалар қолдарын тамақтың алдында сабынды дұрыс қолданып өз бетінше жууға, ысырап жасамауға, беті мен қолын жеке орамалмен құрғатып сүртуге, орамалды орнына ілуді үйрету, қасықты оң қолмен ұстауға баулу, нанды үгітпеу, тамақты ауызды жауып, шайнау, ауызды толтырып сөйлемеу тарақты және қол орамалды пайдалануды үйрету(мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту)
|
|||||||||||
Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық |
(Көркем әдебиет, қазақ тілі) «Қайырлы таң!» психологиялық дайындық: Қайырлы таң адамдар! Мейірімді жараңдар» Біз бастаймыз ойынды Бақылаңдар қараңдар! |
(Математика негіздері, құрастыру) «Көңілді есептер» Бір күні бір қоянға, Досы келді қонаққа. Дастарқанын жаяды. Сәбізбенен силады. Өзі жеді екеуін , Досы жеді екеуін. Санап көрші сен енді, Қанша сәбіз желінген? |
(Сөйлеуді дамыту, қазақ тілі) Ойын:«Көңіл күйді анықта» (пиктограмма әдісімен) Міндеті:ойын арқылы пиктограммалық бейнелерді анықтап, ым-ишарамен және эмоциялық көңіл-күймен жеткізу. Балаларға жағымды көңіл-күй силау. |
(Математика негіздері, қоршаған ортамен таныстыру.) Дидактикалық ойын: «Бұл қай кезде болады?» жыл мезгілдерінің әр түрлі бейнесі бейне -ленген суреттерді ұсынып, қай кезде болатынын сұрау. Экологиялық тәрбие |
(Сөйлеуді дамыту, ) Д/О: «Дауысынан таны» Шарты:әртүрлі жануар- лардың дауыстарын тыңдап,олардың атын атау.Жабайы жануарлар-дың қысқы тіршілігі туралы әңгімелеу.
|
|||||||
Кестеге сай ұйымдастырылған іс-әрекет |
Музыка (Музыка жетекшісі жоспары бойынша өтіледі) |
Дене шынықтыру 200-300 метр қашықтықтан аяқпен сырғанау. Міндеті:таяқпен адымдап сырғанау,бір қатар сапқа тұруды жаттықтыру.Аяқты қайшылап секіруге жаттықтыру. Тыныс алу жаттығуы. Қимылды ойын: «Өз орныңды тап» міндеті:ептілік пен жылдамдықты дамыту. |
Дене шынықтыру Аяқты сырғытып адымдап жүру. Міндеті:бір қатар сапқа тұруға үйрету.Нық адымдап жүру.Негізгі қасиеттерді-шапшаңдық пен ептілікті дамыту. Далада тыныс алу жаттығулары. Қимылды ойын: «Секіріп айналу» міндеті:қос аяқпен секіруге жаттықтыру |
Дене шынықтыру Орыннан ұзындыққа секіру. Міндеті:төрт тағандап бөрене бойымен еңбектеуҚатар қойылған заттарды айнала «жыланша» жүгіруді жалғастыру Бір шеңберден екінші шеңберге секіру. Қ/О«Реттілік, ретсіздік» Шарты:нұсқаушы әр түрлі қимылды көрсетіп,сол қимылды қайталауын сұрайды |
Қазақ тілі «Қыс» өлеңі [с] дыбысы міндеті: өлеңді қайталау арқылы [с] дыбысын дұрыс айтуға үйрету.Дыбыстың айтылу артикуяциясын түсіндіру.Буындарда,сөздерде [с] дыбысына мән бере отырып ,айтуды жаттықтыру. |
|||||||
Серуен |
Картотека №2 |
Картотека №3 |
Картотека №4 |
Картотека №5 |
Картотека №6 |
|||||||
Серуеннен оралу |
Үнемді тұтыну. Балалар қолдарын тамақтың алдында өз бетінше жууға, сумен ойнамауға, беті мен қолын жеке орамалмен құрғатып сүртуге үйрету, қасықты оң қолмен ұстауға баулу:салауатты өмір салты» және оны ұстану туралы алғашқы түсініктер беру (Көркем әдебиет, Сөйлеуді дамыту, Қазақ тілі) |
|||||||||||
Түскі ас |
Қасықты оң қолмен ұстауға баулу, нанды үгітпеу, тамақты ауызды жауып шайнау, ауызды толтырып сөйлемеу үйрету, мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту.Үлгі мен ауызша нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындайды (мәдени-гигеналық дағдыларды қалыптастыру, өзіне-өзі қызмет көрсету) |
|||||||||||
Күндізгі ұйқы |
Еңбегі адал жас өрен. Ұйықтар алдында киімдерін шкафқа немесе орындыққа ұқыпты бүктеп қоюға үйрету, досының шешінбегенін байқауға және оған көмегін ұсынуға баулу. «Бесік жыры» тыңдату. міндеті: музыка тыңдайды, «Сарышұнақ аяз» ертегісін тыңдауға машықтандыру. |
|||||||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту,сауықтыру шаралары |
Белгілі бір ретпен киінуге, өзіне-өзі қызмет жасауға жаттықтыру, «Кім жылдам» міндеті тапсырмаларды орындайды, қолдың ұсақ моторикасын үйлестіру дағдыларын меңгереді. «Оянайық бәріміз» созылу жаттығуы арқылы сауықтыру жұмысын жүргізу ,ауырмауға, денсаулықты сақтауға ынталандыру, «салауатты өмір салты» және оны ұстану туралы алғашқы түсініктер беру(Дене шынықтыру- сауықтыру жұмысы, өзіне-өзі қызмет көрсету) |
|||||||||||
Бесін ас |
мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту, ұқыпты тамақтану дағдыларын жетілдіру (Қоршаған ортамен танысу, мәдени-гигеналық дағдыларды қалыптастыру) |
|||||||||||
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстелүсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер) |
(Көркем әдебиет) Дидактикалық ойын : «Қысқы киімдерді ата және қуыршақты киіндіреміз» Міндеті: Суреттегі ұл бала мен қыз баланың киімдерін ажырату. Маусымға сәйкес қуыршақты киіндіру. |
(Сөйлеуді дамыту, мүсіндеу) Саусақ жаттығуы: Қарсақтарды түлкімен Шатастырып жүрдім мен Әзер,әзер айырдым, Қарадым да дүрбімен. «Ғажайып пішіндер» Міндеті:балаларға түлкі бейнесін пішіндер (үшбұрыш, сопақша) арқылы мүсіндеуге үйрету |
(Сөйлеуді дамыту, сурет) «Қолғап»ертегісі міндеті: сахналық қойылымдарға қаты-суға, таныс әдеби шығармалар бойынша қарапайым қойылым-дарды ойнауға ынта-ландыру. «Менің қолғабым» міндеті:балаларға қолғаптың суретін салуды үйрету |
(Көркем әдебиет қазақ тілі) Ертегілер елінде: «Жыл басына таласқан хайуанаттар» Міндеті:балаларға ертегі желісі бойын-ша, кейіпкерлердің дауыс ырғағын келті-ріп сомдауды үйрету. Д/О: «Бұл қай ертегі?» міндеті:сурет бойынша ертегілерді тану. |
(Сөйлеуді дамыту) Ойын «Бұзық телефон» міндеті:естіген сөздерін қатесіз анық айтуға үйрету,зейінді дамыту. Сөздерді әр түрлі дауыс ырғағымен жылдам және баяу айту.
|
|||||||
Балалармен жеке жұмыс Ертегі суретін қарау |
(Қоршаған ортамен таныстыру,жапсыру) Дидактикалық ойын:«Өлі және тірі табиғатты ата» міндеті:карточкадағы өлі және тірі таби-ғатты (күн, тау, су, тас, жануар, ағаш т.б) ажырату,атау Жанды және жансыз табиғаттағы маусым-дық өзгерістерді ажыратып айтуды, балаға үйрету. |
(Сөйлеуді дамыту, қазақ тілі) «Кішкентай лақ» Кіп-кішкентай ала лақ Жүрді қырды аралап. Қасқыр келіп аңдып жүр, Қояр ма екен жаралап? Өлеңді жаттау . Балаларға [л] мен [р] дыбыстарын анық айтылуын қадағалау. |
(Көркем әдебиет, қазақ тілі) « Жаңғырық» дидактикалық ойыны міндеті: дыбыстарды дұрыс айтуға,зейінді болуға, қатесіз айтуға үйрету. «Дыбысты қағып ал» міндеті: балаларға сөз бен буын арасындағы дыбысты дұрыс айтуға үйрету. |
(Математика негіздері, құрастыру) Тақырыбы: «Заттарды ортақ белгісі бойынша топтастыру» Міндеті:Заттарды ортақ белгісі бойынша топтауды,артық затты алып тастауды үйрету. Д/О: «Төртіншісі артық»7-ге дейін есептеу нәтижесін цифрмен белгілеуді бекіту. Тәулік бөліктерін қайталау. |
(Математика негіздері) «Жуан және жіңішке» Міндеті: Заттар мен объектілерді ұзындығы және ені, қалыңдығы мен жіңішкелігі бой -ынша көз мөлшерімен салыстыруды үйрету. Есептеу, санау машы- ғын дамыту. Д/О: «Дьенеш блоктары» өз ойымен құрастыру жұмыс
|
|||||||
Серуенге дайындық, серуен |
Еңбегі адал жас өрен. «Кім жылдам» ойыны міндеті: өзін ретке келтіруге, өзіне-өзі қызмет көрсетуге, достарына көмектесуге баулу |
|||||||||||
Серуен |
(Математика) Ойын «Күн мен түн» міндеті:пішіндер беріледі,түнде пішіндердің бірі жасырылады,күндіз жасырылған пішін анықталады. «Қағып ал» міндеті: құрдастары-мен жұптасып ойнау Еркін ойындар |
(Көркем әдебиет) «Кім епті?» міндеті: балаларды дабыл бойынша секіруге жүгіріп ойнауға өз орнын таба білуге жаттықтыру. Ұлттық ойын‑ ұлт қазынасы «Үш асық» ойыны Еркін ойындар |
(Көркем әдебиет) Ойын жаттығулары: Мынау қатқан мұз бұлақ Қорықпаймыз біз, Сары аязда шыңдалып, Шымыр болып денеміз, Кезек-кезек аяқпен, Секіреміз біз. Секіріп одан өтеміАры қарай кетеміз. Еркін ойындар |
(Сөйлеуді дамыту) «Қыс белгілерін ажыратамыз" дидактикалық ойыны. Міндеті: балаларды жылдам ойлауға тәрбиелеу. Еркін ойындар Таяу келіп қонғайсың. Жем шашайын тойып ал, |
(Көркем әдебиет) «Ұшты-ұшты»ойыны Міндеті: балалардың ақыл-ойын,зейінін дамыту. «Орман аңдары» міндеті:белгі бойынша, мәтіннің сөзіне сай қимыл-қозғалыс жасауға дағдыландыру |
|||||||
Үйге қайту |
Өнегелі 15 минут. Ата аналармен балалардың көңіл күйі, денсаулығы, баланың жеке қызығушылығы туралы әңгімелесу, балаларға үйде ертегі тыңдауға, қазақ ертегілерін көбірек тыңдауға, кітаптар алып беруге кеңес беру |

