Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы
Білім беру ұйымы:
Тобы: ересек топ
Балалардың жасы: 4 жас
Жоспардың құрылу кезеңі: 2025 жыл наурыз айы, 2 - апта (10.03-14.03.2025 ж аралығы)
|
Күн тәртібінің үлгісі |
Дүйсенбі 10.03. |
Сейсенбі 11.03. |
Сәрсенбі 12.03. |
Бейсенбі 13.03. |
Жұма 14.03 |
||||||||||
|
|
Наурыз: «Тәуелсіздік және отаншылдық» айы. Апта дәйексөзі: «Менің туған өлкем‑табиғаты қандай көркем» |
||||||||||||||
|
Балаларды қабылдау |
Балаларды қабылдап, тазалықтарына мән беру. Баладан өз отбасында қандай шаруамен айналысқаны жайлы айтып беруге тарту.баланы жеке пікірін білдіруге тарту. «Келді көктем құлпыра» тақырыбында әңгімелесу. (сөйлеуді дамыту, танымдық әрекет) Күй күмбірі -балаларды қабылдау барысында үнемі күй қою, шығармашылық зерттеу іс әрекет дағдыларын дамыту, музыканы тыңдауға қызығушылықты қалыптастыру, музыканы эмоционалды көңіл-күймен қабылдау,ұлттық мәдениетті түсінуге, құрметтеуге, қызығушылғын артыру. |
||||||||||||||
|
Ата-аналармен әңгі мелесу, кеңес беру |
Өнегелі 15 минут . Балаларды қабылдау үстінде ата-аналармен баланың мінезіндегі өзгерістер туралы әңгімелесу. Ата-аналармен пікірлесу. «Баланың денсаулығының маңызы» тақырыбында әңгімелесу. Қауіпсіздік ережелері. Балаларды аулада ойнағанда қауіпті жерлерден алыс ойнауын үйретуге кеңес беру. |
||||||||||||||
|
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимыл ды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау тағы басқа әрекеттер) |
|
(Сөйдеуді дамыту, көркем әдебиет) Дидактикалық ойын: «Қарама-қарсы» Міндеті: көрнекі сурет терді қолданып антоним сөздерді ойлап табады. Табиғат бұрышында- ғы еңбек» Міндеті: бөлме өсімдік теріне қамқорлық жасау: гүлдің түбін қоп сыту, су құю, жапырақ тарының шаңын сүртуге дағдыландыру. (еңбек дағдылары) |
(Математика негіздері, құрастыру) Дидактикалық ойын: «Бір-бірден үлестір» Міндеті: заттарды бір-бір ден бөліп санауды бекіту, заттардың белгілі бір санын суретте бейнеленгенімен өзара салыстыру; «Ұлттық ойын‑ұлт қазынасы» «Тақия тастамақ» шапшаңдыққа зейінділікке баулу. |
(Қоршаған ортамен танысу, құрастыру) Дидактикалық ойын: «Не қайда өседі?» Міндеті: жемістер мен көкөністердің аттарын және өсетін жерлерін қайталау. «Кітап-біздің досымыз» Міндеті: кітапты күтіп ұстауға, жыртылған жерін желімдеуге, ұқыпты ұстауға тәрбиелеу. (еңбек дағдылары) |
(Сөйлеуді дамыту, қазақ тілі) Дидактикалық ойын:«Таны да, ата» Міндеті:геометриялық фигураларды сипау арқылы анықтай білу машығын дамыту; жалпақ және көлемді геометриялық фигура-лардың аттарын қайталау. «Тазалық айнасы» Міндеті: жатын бөлме мен топ ішіндегі тере-зе алдының шаңда-рын сүртуді қалыптас-тыру. (еңбек дағдылары) |
||||||||||
|
Таңертенгі жаттығу |
№11 комплекс мақсаты: дене тәрбиесі жаттығуларын орындауға қызығушылықты ояту, салауатты өмір салтын ұстануға тәрбиелеу (Музыка, дене тәрбиесі, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті) |
||||||||||||||
|
Таңғы ас |
Үнемді тұтыну. Балалар қолдарын тамақтың алдында сабынды дұрыс қолданып өз бетінше жууға, су, сабын, энергияны үнемдеуге, беті мен қолын жеке орамалмен құрғатып сүртуге, орамалды орнына ілуді үйрету, қасықты оң қолмен ұстауға баулу, нанды үгітпеу, тамақты ауызды жауып, шайнау, ауызды толтырып сөйлемеу тарақты және қол орамалды пайдалануды үйрету (мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту) |
||||||||||||||
|
Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық |
|
(Математика негіздері, құрастыру ) Дидактикалық ойын: «Алыс - жақын, биік -аласа» Міндеті: заттардың кеңістікте орналасуын «Алыс – жақын, биік - аласа» сөздердің көмегімен белгілеуді үйрету. |
(Сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет) Дидактикалық ойын: «Сипаттап бер» Міндеті:сурет бойынша өз қалауымен үй жануар ларын сипаттап айтып беруге үйрету. |
(Қоршаған әлеммен танысу, құрастыру) Дидактикалық ойын: «Тақияға ою тігеміз » Міндеті: балалардың қол маторикасы мен бұлшық еттерінің қозға лысын дамыту. (Біртұтас тәрбие) |
(Сөйлеуді дамыту, жапсыру) «Ұшты-ұшты» сөздік ойыны Міндеті: балаларға сөз дерді анық айтуға және қай сөзде «ұ» дыбысы екі рет естілетінін сұрау. (бұлбұл) |
||||||||||
|
Кестеге сай ұйымдастырылған іс-әрекет |
Дене тәрбиесі Дененің тұлғасы дұрыс қалыптасуына арналған гимнастикалық жаттығу -ларды жасап үйрету. Гимнастикаға деген қызығушылықтарын арттыру. Жаттығуларды жасату арқылы қимыл үйлесімділігін дамыту; баспен домалауға жаттықтыру. |
Дене тәрбиесі Балаларға микроб туралы түсінік беру. Салауатты өмір салтын құруға баулу. Аурудың белгілерін білуге үйрету. «Болады-болмайды» ойыны Шарты: салауатты өмір сүру үшін қажетті және зиянды әрекеттерді бір сөйлеммен айту. Балалар «болады», «болмайды» деген жауаптар айтады. |
Дене тәрбиесі Уқалау, сылап-сипауға жаттықтыру. Балаларға уқалау мен сылап-сипау -дың жеңіл түрлерін үйрету. Бір-бірін уқалау мен сылап-сипауға жат- тықтыру. |
Қазақ тілі Дидактикалық ойын: «Көже пісіреміз» Міндеті: көжеге қажет ті тағамдардың аттарын айту. (тұз, су, ақ ет, кес- пе, бидай, күріш немесе тары. |
|||||||||||
|
Серуенге дайындық |
Еңбегі адал жас өрен. Киіну: Серуенге шығу, балаларды біртіндеп киіндіру, киімдерінің дұрыс киілуін қадағалау, қатармен жүруге дағдылан-у |
||||||||||||||
|
Серуен |
|
Картотека № 6 |
Картотека № 7 |
Картотека № 8 |
Картотека № 9 |
||||||||||
|
Серуеннен оралу |
Еңбегі адал жас өрен. Топқа оралу кезінде қатарға жылдам тұруға дағдыландыру. Асықпай бірінің соңынан бірі қатармен, сапта екеуден жүруді қалыптастыру. Топқа киетін аяқ киімдерін өздігінен ауыстырып киюге, киімдерін ілгішке ілуге дағдыландыру. Үнемді тұтыну. «Су,су қолыңды жу» ойын жаттығуы (сөйлеуді дамыту) |
||||||||||||||
|
Түскі ас |
қасықты оң қолмен ұстауға баулу, нанды үгітпеу, тамақты ауызды жауып шайнау, ауызды толтырып сөйлемеу үйрету, мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту. «Он саусақ» үлгі мен ауызша нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындайды (мәдени-гигеналық дағдыларды қалыптастыру, өзіне-өзі қызмет көрсету) |
||||||||||||||
|
Күндізгі ұйқы |
Ұйықтар алдында киімдерін шкафқа немесе орындыққа ұқыпты бүктеп қоюға үйрету, досының шешінбегенін байқауға және оған көмегін ұсынуға баулу.«Әжемнің ерегісі» ертегіні мұқият тыңдауға машықтандыру |
||||||||||||||
|
Біртіндеп ұйқыдан ояту, сауықтыру шаралары |
«Оянайық бәріміз» созылу жаттығулары арқылы сауықтыру жұмысын жүргізу, денсаулықты сақтауға, «салауатты өмір салтын» сақтауға дағдыландыру. «Кім епті?» ойыны. Міндеті: белгілі бір ретпен киінуге машықтандыру. (Дене тәрбиесі - сауықтыру жұмысы, өзіне-өзі қызмет көрсету) |
||||||||||||||
|
Бесін ас |
мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту, ұқыпты тамақтану дағдыларын жетілдіру (Қоршаған әлеммен танысу, мәдени-гигеналық дағдыларды қалыптастыру) |
||||||||||||||
|
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимыл ды ойындар, үстелүсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау тағы басқа әрекеттер) |
|
(Математика негіздері, сурет салу) Дидактикалық ойын: «Көрші сандар» Міндеті: цифрларды қай- талау; көз қаперін дамы-туға септесу. Көрсеткен цифрдың «көршілерін» атауды дамыту. |
(Сөйлеуді дамыту, қазақ тілі)Дидактикалық ойын: «Кім тапқыр» Міндеті: айтылған сөздердің ішінен дыбыс ты табу, шапшаңдыққа үйрету және сөздік қор- ларын молайту. |
«Смарт бала» жобасы «Пазл» үстел үсті ойыны Міндеті: түрлі-түсті бейнелері құрастыруда, танымдық қызығушылы ғы мен шығармашылық және есте сақтау, ойлау қабілеттерін жетілдіру. |
Дидактикалық ойын: «Шатасқан ертегілер» Міндеті: сурет бойынша қай ертегі екенін табуға үйрету. Ертегіге деген қызығушылығын, байқампаздығын арттыру. |
||||||||||
|
Балалармен жеке жұмыс |
|
Дыбыстық жаттығу: Ла-ла-ла доп онап жүр бала, ке-ке-ке ағаш екті әке, ға-ға-ға мен таптым таға, е-е-е ағашта өсті шие. Баламен дыбыстық жаттығуды қайталау. |
Сюжетті рөлді ойын: «Дәрігер» Міндеті: рөлге бөлініп ойнау қабілеттері мен диалог түрінде сөйлеуді дамыту, әдептілік пен сыпайылыққа тәрбиелеу. Баламен дыбыстарды анық айтып, сөйлем құрауға үйретуді жалғастыру. |
«Үй соғамыз» саусақ жаттығуы Тук, тук ұрып балғамен, Зәулім үйді соғамыз, Терезе, есік салып, Аю, қоян, түлкіні, Шақырамыз қонаққа. Балалармен бірге қайталау. |
«Телефон» ойыны. Міндеті: балалардың ес тіген сөздерін сол қалпы дұрыс жеткізе білуге дағдыландыру. Баламен сөйлемді құрастырумен жұмыс жасау. |
||||||||||
|
Серуенге дайындық, серуен |
Еңбегі адал жас өрен. «Кім жылдам?» ойыны мақсаты: өзін ретке келтіруге, өзіне-өзі қызмет көрсетуге баулу |
||||||||||||||
|
Серуен |
|
(Қарым-қатынас іс-әрекеті) Ойын іс-әрекетіне қажет заттарды ойыннан соң, орнына қоюға ретке келтіруге дағдыландыру Ұлттық ойын: «Ақсерек көксерек» Еркін ойындар |
(Танымдық іс-әрекет) Логикалық есептер шығару мен танымдық қызығушылығын, шығармашылығын арттыру. Ұлттық ойын: «Кел, жүзігім, кел» Еркін ойындар |
(Музыка) Музыка әуенімен орын далатын түрлі жаттығу- ларды жасауға үйрету және әндерді қайталау. Ұлттық ойын: «Арқан тарту» Еркін ойындар |
(Танымдық зерттеушілік іс-әрекет) Қағаздан гүл жасап, суға салып ашылғанын зерттеу жасау. Ұлттық ойын: «Қыз қуу» Еркін ойындар |
||||||||||
|
Үйге қайту |
Өнегелі 15 минут. Ата аналармен балалардың апта бойы жасаған іс-әрекеттері мен қызықты сәттерімен бөлісу, көктем мезгілінде болатын өзгерістер жайлы әңгімелесу; демалыс күндерін қалай өткізетіндеріне кеңес беру |
||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Циклограмма ересек топ наурыз 2- апта 2025ж
Циклограмма ересек топ наурыз 2- апта 2025ж
Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы
Білім беру ұйымы:
Тобы: ересек топ
Балалардың жасы: 4 жас
Жоспардың құрылу кезеңі: 2025 жыл наурыз айы, 2 - апта (10.03-14.03.2025 ж аралығы)
|
Күн тәртібінің үлгісі |
Дүйсенбі 10.03. |
Сейсенбі 11.03. |
Сәрсенбі 12.03. |
Бейсенбі 13.03. |
Жұма 14.03 |
||||||||||
|
|
Наурыз: «Тәуелсіздік және отаншылдық» айы. Апта дәйексөзі: «Менің туған өлкем‑табиғаты қандай көркем» |
||||||||||||||
|
Балаларды қабылдау |
Балаларды қабылдап, тазалықтарына мән беру. Баладан өз отбасында қандай шаруамен айналысқаны жайлы айтып беруге тарту.баланы жеке пікірін білдіруге тарту. «Келді көктем құлпыра» тақырыбында әңгімелесу. (сөйлеуді дамыту, танымдық әрекет) Күй күмбірі -балаларды қабылдау барысында үнемі күй қою, шығармашылық зерттеу іс әрекет дағдыларын дамыту, музыканы тыңдауға қызығушылықты қалыптастыру, музыканы эмоционалды көңіл-күймен қабылдау,ұлттық мәдениетті түсінуге, құрметтеуге, қызығушылғын артыру. |
||||||||||||||
|
Ата-аналармен әңгі мелесу, кеңес беру |
Өнегелі 15 минут . Балаларды қабылдау үстінде ата-аналармен баланың мінезіндегі өзгерістер туралы әңгімелесу. Ата-аналармен пікірлесу. «Баланың денсаулығының маңызы» тақырыбында әңгімелесу. Қауіпсіздік ережелері. Балаларды аулада ойнағанда қауіпті жерлерден алыс ойнауын үйретуге кеңес беру. |
||||||||||||||
|
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимыл ды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау тағы басқа әрекеттер) |
|
(Сөйдеуді дамыту, көркем әдебиет) Дидактикалық ойын: «Қарама-қарсы» Міндеті: көрнекі сурет терді қолданып антоним сөздерді ойлап табады. Табиғат бұрышында- ғы еңбек» Міндеті: бөлме өсімдік теріне қамқорлық жасау: гүлдің түбін қоп сыту, су құю, жапырақ тарының шаңын сүртуге дағдыландыру. (еңбек дағдылары) |
(Математика негіздері, құрастыру) Дидактикалық ойын: «Бір-бірден үлестір» Міндеті: заттарды бір-бір ден бөліп санауды бекіту, заттардың белгілі бір санын суретте бейнеленгенімен өзара салыстыру; «Ұлттық ойын‑ұлт қазынасы» «Тақия тастамақ» шапшаңдыққа зейінділікке баулу. |
(Қоршаған ортамен танысу, құрастыру) Дидактикалық ойын: «Не қайда өседі?» Міндеті: жемістер мен көкөністердің аттарын және өсетін жерлерін қайталау. «Кітап-біздің досымыз» Міндеті: кітапты күтіп ұстауға, жыртылған жерін желімдеуге, ұқыпты ұстауға тәрбиелеу. (еңбек дағдылары) |
(Сөйлеуді дамыту, қазақ тілі) Дидактикалық ойын:«Таны да, ата» Міндеті:геометриялық фигураларды сипау арқылы анықтай білу машығын дамыту; жалпақ және көлемді геометриялық фигура-лардың аттарын қайталау. «Тазалық айнасы» Міндеті: жатын бөлме мен топ ішіндегі тере-зе алдының шаңда-рын сүртуді қалыптас-тыру. (еңбек дағдылары) |
||||||||||
|
Таңертенгі жаттығу |
№11 комплекс мақсаты: дене тәрбиесі жаттығуларын орындауға қызығушылықты ояту, салауатты өмір салтын ұстануға тәрбиелеу (Музыка, дене тәрбиесі, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті) |
||||||||||||||
|
Таңғы ас |
Үнемді тұтыну. Балалар қолдарын тамақтың алдында сабынды дұрыс қолданып өз бетінше жууға, су, сабын, энергияны үнемдеуге, беті мен қолын жеке орамалмен құрғатып сүртуге, орамалды орнына ілуді үйрету, қасықты оң қолмен ұстауға баулу, нанды үгітпеу, тамақты ауызды жауып, шайнау, ауызды толтырып сөйлемеу тарақты және қол орамалды пайдалануды үйрету (мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту) |
||||||||||||||
|
Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық |
|
(Математика негіздері, құрастыру ) Дидактикалық ойын: «Алыс - жақын, биік -аласа» Міндеті: заттардың кеңістікте орналасуын «Алыс – жақын, биік - аласа» сөздердің көмегімен белгілеуді үйрету. |
(Сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет) Дидактикалық ойын: «Сипаттап бер» Міндеті:сурет бойынша өз қалауымен үй жануар ларын сипаттап айтып беруге үйрету. |
(Қоршаған әлеммен танысу, құрастыру) Дидактикалық ойын: «Тақияға ою тігеміз » Міндеті: балалардың қол маторикасы мен бұлшық еттерінің қозға лысын дамыту. (Біртұтас тәрбие) |
(Сөйлеуді дамыту, жапсыру) «Ұшты-ұшты» сөздік ойыны Міндеті: балаларға сөз дерді анық айтуға және қай сөзде «ұ» дыбысы екі рет естілетінін сұрау. (бұлбұл) |
||||||||||
|
Кестеге сай ұйымдастырылған іс-әрекет |
Дене тәрбиесі Дененің тұлғасы дұрыс қалыптасуына арналған гимнастикалық жаттығу -ларды жасап үйрету. Гимнастикаға деген қызығушылықтарын арттыру. Жаттығуларды жасату арқылы қимыл үйлесімділігін дамыту; баспен домалауға жаттықтыру. |
Дене тәрбиесі Балаларға микроб туралы түсінік беру. Салауатты өмір салтын құруға баулу. Аурудың белгілерін білуге үйрету. «Болады-болмайды» ойыны Шарты: салауатты өмір сүру үшін қажетті және зиянды әрекеттерді бір сөйлеммен айту. Балалар «болады», «болмайды» деген жауаптар айтады. |
Дене тәрбиесі Уқалау, сылап-сипауға жаттықтыру. Балаларға уқалау мен сылап-сипау -дың жеңіл түрлерін үйрету. Бір-бірін уқалау мен сылап-сипауға жат- тықтыру. |
Қазақ тілі Дидактикалық ойын: «Көже пісіреміз» Міндеті: көжеге қажет ті тағамдардың аттарын айту. (тұз, су, ақ ет, кес- пе, бидай, күріш немесе тары. |
|||||||||||
|
Серуенге дайындық |
Еңбегі адал жас өрен. Киіну: Серуенге шығу, балаларды біртіндеп киіндіру, киімдерінің дұрыс киілуін қадағалау, қатармен жүруге дағдылан-у |
||||||||||||||
|
Серуен |
|
Картотека № 6 |
Картотека № 7 |
Картотека № 8 |
Картотека № 9 |
||||||||||
|
Серуеннен оралу |
Еңбегі адал жас өрен. Топқа оралу кезінде қатарға жылдам тұруға дағдыландыру. Асықпай бірінің соңынан бірі қатармен, сапта екеуден жүруді қалыптастыру. Топқа киетін аяқ киімдерін өздігінен ауыстырып киюге, киімдерін ілгішке ілуге дағдыландыру. Үнемді тұтыну. «Су,су қолыңды жу» ойын жаттығуы (сөйлеуді дамыту) |
||||||||||||||
|
Түскі ас |
қасықты оң қолмен ұстауға баулу, нанды үгітпеу, тамақты ауызды жауып шайнау, ауызды толтырып сөйлемеу үйрету, мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту. «Он саусақ» үлгі мен ауызша нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындайды (мәдени-гигеналық дағдыларды қалыптастыру, өзіне-өзі қызмет көрсету) |
||||||||||||||
|
Күндізгі ұйқы |
Ұйықтар алдында киімдерін шкафқа немесе орындыққа ұқыпты бүктеп қоюға үйрету, досының шешінбегенін байқауға және оған көмегін ұсынуға баулу.«Әжемнің ерегісі» ертегіні мұқият тыңдауға машықтандыру |
||||||||||||||
|
Біртіндеп ұйқыдан ояту, сауықтыру шаралары |
«Оянайық бәріміз» созылу жаттығулары арқылы сауықтыру жұмысын жүргізу, денсаулықты сақтауға, «салауатты өмір салтын» сақтауға дағдыландыру. «Кім епті?» ойыны. Міндеті: белгілі бір ретпен киінуге машықтандыру. (Дене тәрбиесі - сауықтыру жұмысы, өзіне-өзі қызмет көрсету) |
||||||||||||||
|
Бесін ас |
мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту, ұқыпты тамақтану дағдыларын жетілдіру (Қоршаған әлеммен танысу, мәдени-гигеналық дағдыларды қалыптастыру) |
||||||||||||||
|
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимыл ды ойындар, үстелүсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау тағы басқа әрекеттер) |
|
(Математика негіздері, сурет салу) Дидактикалық ойын: «Көрші сандар» Міндеті: цифрларды қай- талау; көз қаперін дамы-туға септесу. Көрсеткен цифрдың «көршілерін» атауды дамыту. |
(Сөйлеуді дамыту, қазақ тілі)Дидактикалық ойын: «Кім тапқыр» Міндеті: айтылған сөздердің ішінен дыбыс ты табу, шапшаңдыққа үйрету және сөздік қор- ларын молайту. |
«Смарт бала» жобасы «Пазл» үстел үсті ойыны Міндеті: түрлі-түсті бейнелері құрастыруда, танымдық қызығушылы ғы мен шығармашылық және есте сақтау, ойлау қабілеттерін жетілдіру. |
Дидактикалық ойын: «Шатасқан ертегілер» Міндеті: сурет бойынша қай ертегі екенін табуға үйрету. Ертегіге деген қызығушылығын, байқампаздығын арттыру. |
||||||||||
|
Балалармен жеке жұмыс |
|
Дыбыстық жаттығу: Ла-ла-ла доп онап жүр бала, ке-ке-ке ағаш екті әке, ға-ға-ға мен таптым таға, е-е-е ағашта өсті шие. Баламен дыбыстық жаттығуды қайталау. |
Сюжетті рөлді ойын: «Дәрігер» Міндеті: рөлге бөлініп ойнау қабілеттері мен диалог түрінде сөйлеуді дамыту, әдептілік пен сыпайылыққа тәрбиелеу. Баламен дыбыстарды анық айтып, сөйлем құрауға үйретуді жалғастыру. |
«Үй соғамыз» саусақ жаттығуы Тук, тук ұрып балғамен, Зәулім үйді соғамыз, Терезе, есік салып, Аю, қоян, түлкіні, Шақырамыз қонаққа. Балалармен бірге қайталау. |
«Телефон» ойыны. Міндеті: балалардың ес тіген сөздерін сол қалпы дұрыс жеткізе білуге дағдыландыру. Баламен сөйлемді құрастырумен жұмыс жасау. |
||||||||||
|
Серуенге дайындық, серуен |
Еңбегі адал жас өрен. «Кім жылдам?» ойыны мақсаты: өзін ретке келтіруге, өзіне-өзі қызмет көрсетуге баулу |
||||||||||||||
|
Серуен |
|
(Қарым-қатынас іс-әрекеті) Ойын іс-әрекетіне қажет заттарды ойыннан соң, орнына қоюға ретке келтіруге дағдыландыру Ұлттық ойын: «Ақсерек көксерек» Еркін ойындар |
(Танымдық іс-әрекет) Логикалық есептер шығару мен танымдық қызығушылығын, шығармашылығын арттыру. Ұлттық ойын: «Кел, жүзігім, кел» Еркін ойындар |
(Музыка) Музыка әуенімен орын далатын түрлі жаттығу- ларды жасауға үйрету және әндерді қайталау. Ұлттық ойын: «Арқан тарту» Еркін ойындар |
(Танымдық зерттеушілік іс-әрекет) Қағаздан гүл жасап, суға салып ашылғанын зерттеу жасау. Ұлттық ойын: «Қыз қуу» Еркін ойындар |
||||||||||
|
Үйге қайту |
Өнегелі 15 минут. Ата аналармен балалардың апта бойы жасаған іс-әрекеттері мен қызықты сәттерімен бөлісу, көктем мезгілінде болатын өзгерістер жайлы әңгімелесу; демалыс күндерін қалай өткізетіндеріне кеңес беру |
||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













