Материалдар / Циклограмма желтоқсан 3-4 апта ересек топ

Циклограмма желтоқсан 3-4 апта ересек топ

Материал туралы қысқаша түсінік
2024 жыл желтоқсан айының 3-4 апта циклограммасы Үлгілік оқу бағдарламасы мен біртұтас тірбие бағдарламасы аясында ересек топ балаларынан арналып құрылған.
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



ТӘРБИЕЛЕУ-БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНІҢ ЦИКЛОГРАММАСЫ

Білім беру ұйымы:

Тобы: ересек топ

Балалардың жасы : 4 жас

Жоспардың құрылу кезеңі: ІII- апта (17.12- 20.12.2024ж аралығы)

Күнтәртібініңүлгісі


Сейсенбі 17.12.24

Сәрсенбі 18.12.24

Бейсенбі 19.12.24

Жұма 20.12.24



Желтоқсан «Құндылық-Бірлік және ынтымақ» айы. Апта дәйексөзі: «Бірлік болмай, тірлік болмас»

Балаларды қабылдау

Балаларды таңғы сүзгіден өткізіп, көтеріңкі көңіл күймен қабылдау. Баланың бүгінгі көңіл күйі, оны не қызықтыратыны туралы сұрау, баланы жеке пікірін білдіруге тарту. Балаларға ыңғайлы жағдай жасай отырып, қызығушылығын арттыру үшін жеке ойын ұйымдастыру. Балаларға  тәрбиешінің  толық аты - жөнін  атап сәлемдесуге машықтандыру.Балаларды үй-жайда жеңіл киіммен жүруге әдеттендіру (Сөйлеуді дамыту, танымдық әрекет)

Күй күмбірі -балаларды қабылдау барысында үнемі күй қою, шығармашылық зерттеу іс әрекет дағдыларын дамыту, музыканы тыңдауға қызығушылықты қалыптастыру, музыканы эмоционалды көңіл-күймен қабылдау,ұлттық мәдениетті түсінуге, құрметтеуге, қызығушылғын артыру


Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру

Қауіпсіздік ережесі. Ата‑аналарға бала қауіпсіздігі үшін баланы үйде жалғыз қараусыз қалдырмауға, серуен кезінде көше тәртібін сақтап жүруге баланы үйретуге кеңес беру.

Өнегелі 15 минут. Ата‑аналарға баланың көңіл‑күйін көтеру үшін түрлі тәтті тағамдар сатып әперуге емес, оған ерекше көңіл бөлуге кеңес беру.

Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер)



(Сурет салу, жапсыру)

Үстел үсті ойыны: «Көңілді тапсырмалар»

Міндеті: ойлау қабілетін, зейінін, ынтасын дамыту.


Гүлдерді бақылау

Гүлдер оларға күтім жасау туралы түсінік қалыптастыру,еңбекке баулу.

(Математика негіздері, құрастыру)

«Жаңа жылдық безендірулер»

Міндеті: шыршаға арналған ойыншықтар мен әртүрлі алқалар үлгілерін қарастырып     құрастыру.

Еңбегі адал жас өрен: ойыншық сөрелерін жинастыру,ретке келтіру

(Көркем әдебиет, жапсыру)


"Қыс белгілерін ажыратамыз" дидактикалық ойыны.

Міндеті: балаларды жылдам ойлауға тәрбиелеу.

Еңбегі адал жас өрен: гүл жапырақтарының шаңын сүрту,суару

(Қоршаған ортамен таныстыру, жапсыру)


«Заттарды салыстыру». Міндеті: Балаларды заттар мен шамаларды салыстыра білуге үйрету. Ұғымдардың мағынасын түсіндіру,

Еңбегі адал жас өрен: ойыншық сөрелерін жинастыру,ретке келтіру.

Таңертенгі жаттығу

8 комплекс міндеті:   дене шынықтыру жаттығуларын орындауға қызығушылықты ояту, салауатты өмір салтын ұстануға тәрбиелеу (Музыка, дене шынықтыру, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті)


Таңғы ас

Үнемді тұтыну. Балалар қолдарын тамақтың алдында сабынды дұрыс қолданып өз бетінше жууға, ысырап жасамауға, беті мен қолын жеке орамалмен құрғатып сүртуге, орамалды орнына ілуді үйрету, қасықты оң қолмен ұстауға баулу, нанды үгітпеу, тамақты ауызды жауып, шайнау, ауызды толтырып сөйлемеу тарақты және қол орамалды пайдалануды үйрету(мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту)


Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық


(Математика негіздері, құрастыру)

Ойын: «Сандар жасырынбақ ойнайды» Міндеті:сандарды танып ретімен түзу,жоғалған сандарды табу,көршісін атау. Математикалық үлестірмелі материал- дармен жұмыс жасау.


(Сөйлеуді дамыту, жапсыру)

"Жыл мезгілдерін сипатта" дидактикалық ойыны. Міндеті: жыл мезгілдеріне тән карточка суреттерін өз жыл мезгілдеріне дұрыс  орналастыру, жылдам ойлауға тәрбиелеу.

Ұлттық ойын ұлт қазынасы: «Шертпек» ойыны. Міндеті: Ептілікке икемділікке, ұқыптылыққа баулу. Ұлттық ойыға қызығушылықты тәрбиелеу.



(Сөйлеуді дамыту, қазақ тілі, сурет салу)

«Сөз ойла».

Міндеті: балаларға мағынасы қарсы сөздерді тауып айтуды ұсынады.

- Әдепті - ...

- Әдепсіз

- Жақсы - ...

- Жаман


Кестеге сай ұйымдастырылған іс-әрекет


Дене шынықтыру

Бір орыннан ұзындыққа секіру.

Міндеті: бір орыннан ұзындыққа секіруге жаттықтыру.

Тепе-теңдікті сақтау және бағдарлай білуді дамыту.

Гимнастикалық орындық үстінде жүруді бекіту.

Қимылды ойын:

«Мысық пен торғайлар»

Міндеті: қимыл-қозғалыстарын арттыру.

Дене шынықтыру

"Иілгіш боламыз"

Міндеті: Балаларға жетекші мен ауыса отырып жүгіруге; құрсаудан еңбектеп өтуді үйрету. Бір орында тұрып ұзындыққа секіруді жетілдіру.

Тыныс алу жаттығуы.

Қимылды ойындар: «Мені қуып жет»

Міндеті: балаларды шапшаңдылыққа, ептілікке баулу.


Дене шынықтыру

"Арқан астынан еңбектеу"

Міндеті: Биіктігі 40 см арқанның астынан қолды жерге және денені арқанға тигіз-бей, бір қырымен ең-бектеу, 5м қашықтық-та орналасқан затқа дейін оң және сол аяқпен кезек секіру.

Қимылды ойын:

«Арқан тартыс» ұлттық ойын‑ ұлт қазынасы

Музыка

(Музыка жетекшісі жоспары бойынша өтіледі).

Қазақ тілі

Үш аю" ертегісін оқу Міндеті: "Үш аю" танымал ертегісінің сюжетін еске түсіру;

үш түрлі көлем жайлы "үлкен, "орташа", "кішкентай түсініктерін бекіту; адамдардың қонақта ғы әдепті мінез-құлқы жайлы білімдерін кеңейту.





Серуен


Картотека №11

Картотека №12



Картотека №13



Картотека №14

Серуеннен оралу

Үнемді тұтыну. Балалар қолдарын тамақтың алдында өз бетінше жууға, сумен ойнамауға, беті мен қолын жеке орамалмен құрғатып сүртуге үйрету, қасықты оң қолмен ұстауға баулу:салауатты өмір салты» және оны ұстану туралы алғашқы түсініктер беру (Көркем әдебиет, Сөйлеуді дамыту, Қазақ тілі)


Түскі ас

Қасықты оң қолмен ұстауға баулу, нанды үгітпеу, тамақты ауызды жауып шайнау, ауызды толтырып сөйлемеу үйрету, мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту.Үлгі мен ауызша нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындайды (мәдени-гигеналық дағдыларды қалыптастыру, өзіне-өзі қызмет көрсету)


Күндізгі ұйқы

Еңбегі адал жас өрен. Ұйықтар алдында киімдерін шкафқа немесе орындыққа ұқыпты бүктеп қоюға үйрету, досының шешінбегенін байқауға және оған көмегін ұсынуға баулу. «Бесік жыры» тыңдату. міндеті: музыка тыңдайды, «Үйшік »ертегісін тыңдауға машықтандыру.


Біртіндеп ұйқыдан оятуауықтырушаралары

Белгілі бір ретпен киінуге, өзіне-өзі қызмет жасауға жаттықтыру, «Кім жылдам» міндеті тапсырмаларды орындайды, қолдың ұсақ моторикасын үйлестіру дағдыларын меңгереді. «Оянайық бәріміз» созылу жаттығуы арқылы сауықтыру жұмысын жүргізу ,ауырмауға, денсаулықты сақтауға ынталандыру, «салауатты өмір салты» және оны ұстану туралы алғашқы түсініктер беру(Дене шынықтыру- сауықтыру жұмысы, өзіне-өзі қызмет көрсету)

Бесін ас

мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту, ұқыпты тамақтану дағдыларын жетілдіру (Қоршаған ортамен танысу, мәдени-гигеналық дағдыларды қалыптастыру)


Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстелүсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер)


( Мүсіндеу)

Ойын: «Аққала жасайық»

Міндеті: ермексаз, сазбалшықтан әртүрлі тәсілдерді қолданып, аққала бейнесіні мүсіндеуге үйрету.

«Смарт бала» жобасы аясында жұмыстар «Машинаға арналған гараж» Міндеті: Ойлау қабілетін дамыту. Конструкторды бір бірімен байнаныстырып құрастыруға үйрету.

(Сурет салу, мүсіндеу)

Ойын: «Шырша ойыншықтары» Міндеті:сурет салуда әр түрлі түстерді қол-дануға, көп түске на-зар аударуға деген ұмтылысты дамыту, әртүрлі тәсілдерді қолданып, бейнелер-ді мүсіндеуге үйрету

(Көркем әдебиет)

«Қолғап» ертегісі Міндеті: сахналық қойылымдарға қатысуға, таныс әдеби шығармалар бойынша қарапайым қойылымдарды ойнауға үйрету. ынталандыру

Балалармен жеке жұмыс

Ертегі суретін қарау



(Сөйлеуді дамыту, қазақ тілі) Ойын: «Қыс қызығы» Міндеті: Тірек сызба бойынша әңгіме құрастыруды үйрету.

дауысты, дауыссыз дыбыстарды дұрыс айту дағдыларын бекіту, сөйлемдегі сөздерді байланыстыруға машықтандыру

(Көркем әдебиет, қазақ тілі)

Ойын :«Жаңғырық» Міндеті:дыбыстарды ажырата білу,қатесіз анықайтуға үйрету,зейін қойып тыңдау.Сөздерді әр түрлі дауыс ырғағы -мен жылдам және баяу айтуға үйрету.

(Математика негіздері, қазақ тілі)

Ойын: «Вагондарға дөңгелек таңдау».

Міндеті:геометриялық пішіндерді ажыратуды, олардың қасиеттерін білуге жаттықтыру, ойлау қабілетін дамыту. Ойынның құрал-жабдықтары: қағазға салынған вагондар, әртүрлі геометрия-лық пішіндер.

(Математика негіздері, құрастыру)

Ойын: «Қайсысы неге ұқсайды?»

Міндеті:геометриялық пішіндердің араларындағы ортақ белгілері мен айыр- машылығын табу. дайын пішіндерді қағаз бетіне орналас -тыру дағдыларын қалыптастыру.

Серуенге дайындық, серуен

Еңбегі адал жас өрен. «Кім жылдам» ойыны міндеті: өзін ретке келтіруге, өзіне-өзі қызмет көрсетуге, достарына көмектесуге баулу

Серуен


(Көркем әдебиет)

«Үйшік» Міндеті: ертегіні тыңдай білуге, өз ойын айтуға үйрету

«Торғайлар мен көлік» міндеті: балаларды дабыл бойынша секіруге жүгіріп ойнауға өз орнын таба білуге жаттықтыру.

Еркін ойындар

(Көркем әдебиет)

«Аяз» ертегісін тыңдау. Міндеті: ертегіні тыңдай білу-ге, өз ойын айтуға үйрету

«Өзіңе жұп тап»

міндеті: белгі бойын-ша, мәтіннің сөзіне сай қимыл қозғалыс жасауға дағдыланды-ру, зейіндерін, байқа-ғыштықтарын, жүгіру мен жүру дағдыларын дамыту.

Еркін ойындар

«Сөйлеуді дамыту»

«Сөз ойла,тез ойла» міндеті:сөйлемдегі сөздерді байланыс- тыруға, көмекші сөздерді дұрыс қолдануға үйрету

«Өз түсіңді тап»

міндеті: балаларды жеңіл етіп жүгіруге дабыл бойынша әрекет етуге жаттықтыру.

Еркін ойындар

(Математика)

Ойын: «Күн мен түн» міндеті:пішіндер беріледі,түнде пішіндердің бірі жасырылады,күндіз жасырылған пішін анықталады.

«Бақалар»

міндеті: құрдастар -ымен жұптасып ойнау.

Еркін ойындар

Үйге қайту

Өнегелі 15 минут. Ата аналарға баланың қызығушылығымен санасуға, мүмкіндігінше баламен ойын ойнауға кеңес беру. Ұлттық тәрбиемен сусындатуға кеңес беру.
















                                                                                                                                                                                                                                                                             ТӘРБИЕЛЕУ-БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНІҢ ЦИКЛОГРАММАСЫ

Білім беру ұйымы:

Тобы: ересек топ

Балалардың жасы: 4 жас

Жоспардың құрылу кезеңі: 2024 жыл желтоқсан айы, IV- апта ( 23.12 -27.12 аралығы)

Күнтәртібініңүлгісі

Дүйсенбі 23.12.24

Сейсенбі 26412.24

Сәрсенбі 2512.24

Бейсенбі 26.12.24

Жұма 27.12.24



Желтоқсан «Құндылық-Бірлік және ынтымақ» айы. Апта дәйексөзі: «Ынтымақ ‑бұзылмайтын қорған»

Балаларды қабылдау

Балаларды таңғы сүзгіден өткізіп, көтеріңкі көңіл күймен қабылдау. Баланың бүгінгі көңіл күйі, оны не қызықтыратыны туралы сұрау, баланы жеке пікірін білдіруге тарту. Балаларға ыңғайлы жағдай жасай отырып, қызығушылығын арттыру үшін жеке ойын ұйымдастыру. Балаларға  тәрбиешінің  толық аты - жөнін  атап сәлемдесуге машықтандыру.Балаларды үй-жайда жеңіл киіммен жүруге әдеттендіру (Сөйлеуді дамыту, танымдық әрекет)

Күй күмбірі -балаларды қабылдау барысында үнемі күй қою, шығармашылық зерттеу іс әрекет дағдыларын дамыту, музыканы тыңдауға қызығушылықты қалыптастыру, музыканы эмоционалды көңіл-күймен қабылдау,ұлттық мәдениетті түсінуге, құрметтеуге, қызығушылғын артыру

Ата‑аналармен әңгіме-лесу кеңес беру

Қауіпсіздік ережесі. Ата‑аналарға бала қауіпсіздігі үшін баланы үйде жалғыз қараусыз қалдырмауға, серуен кезінде көше тәртібін сақтап жүруге баланы үйретуге кеңес беру.

Өнегелі 15 минут. Ата‑аналарға баланың қызығушылығын оятатын дамытушы ойындаралып беруге кеңес беру.

Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер)

(Сөйлеуді дамыту, сурет салу)

Сәлем берем үлкенге

Үлкенге де сіз,кішіге де сіз.

Бар адамды құрметтеп, Бас иеміз біз!


Гүлдерді бақылау

Балаларға өсімдіктерді суару қажеттілігін өз бетінше анықтауды үйрету.Өсімдіктердің жарық пен ылғалды қаншалықты қажет ететіні туралы білімдерін кеңейту.

«Кітап білім бұлағы» Міндеті: Біртұтас тәрбие ая-сында кітаппен та-нысуды жалғастыру. Кітаптағы иллюс-трацияларды қарап, өзбетңнше әңгіме құрауға үйрету.

Еңбегі адал жас өрен. Табиғат бұры-шындағы өсімдік-терге ұқыпты қарау-ға тәрбиелеу. (топы-рақтың түсі мен күй-іне, өсімдіктің пайда болуына байланыс-ты), суару техника-сын еске түсіру

Смарт бала жобасы (Математика не-гіздері, құрастыру)

«Шырша құрастыру» міндеті: үшбұрыш пішіндерден өзара байланысын анықтап шырша құрастыру


Еңбегі адал жас өрен. Жаңа еңбек дағдыларын үйрету; балалардың жапырақтарға ылғалдың қажеттілігі туралы түсініктерді бекіту;

(Көркем әдебиет, жапсыру)

Саусақ жаттығуы:

Қол ұстасып дөңгеленіп

Тұра қалдық екеуміз

Өзіміз де дөңгелек

Күнге ұқсайды екенбіз.


Еңбегі адал жас өрен. Су және өсімдік -термен жұмыс кезін- де, өз іс-әрекеттеріне сенімділікті, еңбек дағдыларын дамыту.




(Қоршаған ортамен таныстыру, жапсыру)

Дидактикалық ойын: «Бұл қай кезде болады?» жыл мезгілдерінің әр түрлі бейнесі бейнеленген сурет-терді көрсетіп, қай кезде болатынын сұрау

Гүлдерді бақылау

Балаларға өсімдіктерді суару қажеттілігін өз бетінше анықтауды үйрету

Таңертенгі жаттығу

8 комплекс міндеті:   дене шынықтыру жаттығуларын орындауға қызығушылықты ояту, салауатты өмір салтын ұстануға тәрбиелеу. (Музыка, дене шынықтыру, қимыл белсенділігі,

ойын әрекеті)

Таңғы ас

Үнемді тұтыну. Балалар қолдарын тамақтың алдында сабынды дұрыс қолданып өз бетінше жууға, беті мен қолын жеке орамалмен құрғатып сүртуге, орамалды орнына ілуді үйрету, қасықты оң қолмен ұстауға баулу, нанды үгітіп, шашпау, тамақты ауызды жауып, шайнау, ауызды толтырып сөйлемеу тарақты және қол орамалды пайдалануды үйрету(мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту)

Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық

(Көркем әдебиет, қазақ тілі)

«Жаңа жыл» жаттығуы арқылы психологиялық дайындық

Жасыл желек жамылған, Асыл моншақ тағылған. Міне, сұлу шыршамыз. Көптен күтіп сағынған, Кел ,балалар ,келіңдер, Тамашаны көріңдер!

(Математика негіздері, құрастыру)

«Біз санай аламыз» ойын жаттығуы: Мұнда бері қараңыз, Біз де санай аламыз: «1,2,3» дегенде, Түзу тұра қаламыз. «4,5,6» дегенде, Қуана шапалақ ұрамыз!

Ұлттық ойын‑ұлт қазынасы «Қыз қуу» ұлттық ойыны. Міндеті: Ептілікке, қабілеттілікке баулу.

(Математика негіздері, қоршаған ортамен таныстыру.)

«Ретімен тұра қал» ойын жаттығуы. Шарты: балалар бір-бір цифрдан алып , музыка әуенімен қозғалады. «Ретімен тұра қал» дегенде ретімен қатарға тұру.

(Сөйлеуді дамыту, қазақ тілі, сурет салу)

Біртұтас тәрбие. Міндеті:Қысқы ұлттық киімдермен танысу, атын атай алу. Суретін салып, ұлттық өрнектермен безендіру.


Кестеге сай ұйымдастырылған іс-әрекет

Музыка

(Музыка жетекшісі жоспары бойынша өтіледі).

Дене шынықтыру

Көлбеу тақтайдан еңбектеу

Міндеті:Көлбеу тақтай бойымен алақаны және тізесімен жоғары қарай еңбектеу.

Шыршаның бүрін оң және сол қолмен алысқа лақтыру.Бір шеңберден екінші шеңберге секіру. Қимылды ойын: «Орныңды тап» міндеті:балаларды шапшаңдылыққа, ептілікке баулу

Дене шынықтыру

20 см биіктіктен тереңдікке секіру.

Міндеті: 20 см биіктіктен тереңдікке секіру Сол жаққа қарай бір қырындап жүру.Қатар қойылған заттардан «жыланша» айналып аяқтың ұшымен жүгіру.

Қимылды ойын: «Қағып ал да, лақтыр» міндеті:қимыл-қозғалыстарын арттыру.









Дене шынықтыру

30 см биіктіктен төменге секіру Міндеті:музыкалық-ырғақты қимылдармен (алдыға қарай қырындап жүру,бір қалыпты отыру) 20 см көтерілген сатының тақтайшалары үстінен аттап жүру. Бір шеңберден екінші шеңберге секіру. Қ/О:«Алысқа секіру» міндеті:қос аяқпен секіруге жаттықтыру

Музыка

(Музыка жетекшісі жоспары бойынша өтіледі).

Қазақ тілі

«Ақшақар» (өлеңді мәнерлеп жаттау)

Міндеті:өлең жолдарын түсіне білуге үйрету.балалардыңң қыс мезгілі туралы білімдерін кеңейтіп, мезгілдің ерекшелігін айтуға, көргендерін байланыстыра, дыбыс- тарды анық айтуға дағдыландыру. Әсемдікті сезінуге тәрбилеу.






Серуен

Картотека №14

Картотека №15

Картотека №16

Картотека №17

Картотека №18

Серуеннен оралу

Еңбегі адал жас өрен. Балалар қолдарын тамақтың алдында өз бетінше жууға, беті мен қолын жеке орамалмен құрғатып сүртуге үйрету, қасықты оң қолмен ұстауға баулу: көркем шығармаларды эмоционалды қабылдай білуге үйрету, салауатты өмір салты» және оны ұстану туралы алғашқы түсініктер беру(Көркем әдебиет, Сөйлеуді дамыту, Қазақ тілі)

Түскі ас

қасықты оң қолмен ұстауға баулу, нанды үгітпеу, тамақты ауызды жауып шайнау, ауызды толтырып сөйлемеу үйрету, мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту.(мәдени-гигеналық дағдыларды қалыптастыру, өзіне-өзі қызмет көрсету)


Күндізгі ұйқы

Еңбегі адал жас өрен. Ұйықтар алдында киімдерін шкафқа немесе орындыққа ұқыпты бүктеп қоюға үйрету, досының шешінбегенін байқауға және оған көмегін ұсынуға баулу. «Ертегілер елінде»әнінтыңдату. міндеті: музыка тыңдайды, «Қолғап»ертегісін мұқият тыңдауға машықтандыру


Біртіндеп ұйқыдан оятуауықтырушаралары

Белгілі бір ретпен киінуге, өзіне-өзі қызмет жасауға жаттықтыру, «Кім жылдам?» міндеті тапсырмаларды орындайды, қолдың ұсақ моторикасын үйлестіру дағдыларын меңгереді. «Қояным тұршы» созылу жаттығуы арқылы сауықтыру жұмысын жүргізу ,ауырмауға, денсаулықты сақтауға ынталандыру, «салауатты өмір салты» және оны ұстану туралы алғашқы түсініктер беру(Дене шынықтыру- сауықтыру жұмысы, өзіне-өзі қызмет көрсету)


Бесін ас

мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту, ұқыпты тамақтану дағдыларын жетілдіру (Қоршаған ортамен танысу, мәдени-гигеналық дағдыларды қалыптастыру)


Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеуәрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер)

(Көркем әдебиет)

Дидактикалық ойын : «Қысқы киімдерді ата және киіндір» Міндеті: Суреттегі ұл мен қыз баланың киімдерін табу. Маусымға сәйкес қуыршақты киіндіру.

(Сурет салу, қазақ тілі)

«Киіз үй» міндеті:Киіз үйдің қрамымен танысып киіз үй жабдықтарын атау, суретін салып, киіз үйді безендіруді үйрету.


(Қоршаған ортамен танысу)

«Табиғат құбылысын ата» Міндеті:қыс мезгіліндегі табиғат құбылыстарың ерекшеліктерін атау, (аяз,боран,тұман,бұрқасын жел) т.б туралы білімдерін тереңдету.

(Жапсыру, құрастыру «Жаңа жылдық шырша» Міндеті:Әртүрлі мөл-шердегі үшбұрыштар-дан аппликация жасау-ды үйрету. Пішіндерді бірінің үстіне бірін сала отырып салыс-тыра білуді бекіту.

(Сөйлеуді дамыту)

«Қысқы ермектер»

Міндеті:Қардың қасиеттері және қыс- қы ермектер туралы білімдерін кеңейту. Масымдық белгіл- ерді қайталау. Жағымды эмоция -ларға тәрбиелеу


Балалармен жеке жұмыс

Ертегі суретін қарау


(Математика негіздері, жапсыру Д/О: «Таныс пішін-дер доминосы»

міндеті:геометрия-лық пішіндер жай-лы білімдерін бе-кіту; көп заттың ішінен біреуін таң-дауға үйрету.

Ойынның мазмұны: Жүргізуші бірінші суретті үстелдің орта сына қояды, қалған балалар суретке сәйкес қояды.

(Қоршаған ортамен танысу)

Дидактикалық ойын:

«Қысқы ойындар»

Міндеті: Қыс мезгілінің ерекшеліктерімен таныс- тыруды жалғастыру. Қыста ойналатын ойындар қыс қызығын арттыра түсетінін түсін- діру. Қысқы ойындардың пайдасы туралы айта отырып, спортқа баулу.

(Көркем әдебиет, қазақ тілі)

«Ақша қар» ертегісі

Міндеті:Ертегінің мазмұнын түсініп,

кейіпкерлердің іс-әрекеттерін бағалай білуге, мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беруге қалыптастыру.

Қиын жағдайлар болған да,бір-біріне қол ұшын беруге тәрбиелеу.


«Смарт бала»жобасы (Математика негіздері, құрастыру)

«Жуан және жіңішке»

Міндеті: Заттар мен объектілерді ұзындығы және ені, қалыңдығы мен жіңішкелігі бойынша көз мөлшерімен салыстыруды үйрету. Есептеу, санау, үйлестіріп қалау машы ғын үйрету


(Сөйлеуді дамыту. қазақ тілі)

«Сәлем, Жаңа жыл!»

Міндеті: Балалардың Жаңа жыл туралы білімдерін кеңейту. Адам өміріндегі мерекелердің мәнін ашып көрсету.

Дидактикалық ойын:

«Жаңа жыл кейіпкерлері»

Міндеті: ертегі кейіпкерлерін атау.

Серуенге дайын-дық, серуен

Еңбегі адал жас өрен.Балаарды өзін ретке келтіруге, дұрыс киінуге,өзіне-өзі қызмет көрсетуге баулу.

Серуен

(Құрастыру) «Аққала» міндеті:үлкен, орташа, кішентай қар домалақтарынан Аққала құрастыру

Еркін ойындар

(Көркем әдебиет)

«Қырау» тақпақ айту.

Тазартып бар кір шаңнан,

Қыс өнерін бастады Терезеге қыраудан,

Сурет салып тастады

«Қуып жет!» міндеті: балаларды дабыл бойынша секі-руге жүгіріп ойнауға өз орнын таба білу.

Еркін ойындар

(Көркем әдебиет)

«Қысқы табиғаттың құпиясы»

Міндеті:Көргендерін . суреттеп әңгімелей білуді

үйрету.Ойлау,бақылау і қабілеттерін дамыту.

Жыл мезгілдері «қыс» туралы білімдерін бекіту.


Еркін ойындар


(Сөйлеуді дамыту) Жұмбақтар шешу.

Қолы мен қаламы жоқ, Бірақ сурет салады көп.
(Аяз)
Қыста шыны боп қатады,
Жылыда су боп жатады.
(Мұз)
Мүлгіп тұрған бақ тыныш,
Ораныпты ақ күміс.
(Қырау) Еркін ойындар

(Математика)

Ойын «Күн мен түн» міндеті:пішіндер беріледі,түнде пішіндердің бірі жасырылады,күндіз жасырылған пішін анықталады.

«Қар атыспақ»

міндеті: құрдастар -ымен жұптасып ойнау.

Еркін ойындар

Үйге қайту

Өнегелі15 минут. Ата аналармен балалардың көңіл күйі, денсаулығы, баланың жеке қызығушылығы туралы әңгімелеу. Қысқы демалыстарда ата-аналары мен балаларға арналған театрландырған қойылымдарға ата-анасымен бірге баруға кеңес беру.














ЖИ арқылы жасау
06 Желтоқсан 2024
598
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі