Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
циклограмма МАД
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін «_________»
ОІО: Жиреншиева Ж.
2023-2024 оқу жылы МАД « Б » сыныбының циклограммасы
Күн тәртібі |
Дүйсенбі 15.01.2024 |
Сейсенбі 16.01.2024 |
Сәрсенбі 17.01.2024 |
Бейсенбі 18.01.2024 |
Жұма 19.01.2024 |
1.Балаларды қабылдау.Ата-аналармен әңгімелесу.Кеңес беру. |
Көңіл-күйі мен денсаулығы жайында сұрау |
Кеңес беру |
Балалардың тазалығы жөнінде кеңес беру |
Сұрақ -жауап
|
Ата-аналармен әңгіме Дұрыс тамақтануға баулу |
Баланың дербес әрекеті. Үстел үсті ойыны. Баяу қимылды ойындар. Бейнетаспа,кітаптар көру. |
Үстел үсті, саусақ және т.б ойындар.Табиғат бұрышындағы гүлдерге су құю. |
«Үйшік құрастыр» Балалармен мектеп туралы әңгімелесу |
Жапырақ гүлін жасау |
Саусақ ойындары «Әжемнің ертегілері»Отбасылық фотосуреттерді құрастыру |
Құрылыс ойындары «Үй жиһаздары» «Қуыршақтарға үй» құрастырамыз |
Таңертеңгі жаттығу |
«Қарлығаш болып ұш» |
«Тербеледі ағаштар » |
Ақ көбелек биі |
Құстар мен мысық |
Балапандар биі |
1-ші ұйымдастырылған іс –әркет |
1.Сөйлеуді дамыту «Ақсақ құлан» аңызы. «Ақсақ құлан» аңызын мазмұны бойынша әңгімелету Балалардың тілдік қорларын байыту аңшылық туралы ұғымдарын кеңейту Хайуанаттарға қастық жасамауға тәрбиелеу |
1.Сауат ашу негіздері Дыбыстың сөздегі орны [т] Міндеттері: 1. Балаларды дыбыстың сөздегі орнын таба білуге үйрету. 2. Берілген буынға сөз құрап, сөздерді буынға бөле алу дағдыларын бекіту. 3. Дербес жұмыс істеу алуға жəне ұқыптылыққа тəрбиелеу |
1.Математика негіздері. 10 көлемінде тура және кері санау келесі санды 1-ді қосу арқылы және 1-ді азайту арқылы алу тәсілімен таныстыру. Сандық кесіндіден 1-ді қосу және 1-ді азайту арқылы мысалдар шығару ұғымдарын қалыптастыру. 1-ді қосу және азайтуды үйрету. 10-ға дейін тура және кері санауды жүргізу. Назар аудару, логикалық ойлау дағдыларын дамыту. 3Шыдамдылыққа тәрбиелеу |
1.Сөйлеуді дамыту Су торғайы Әңгімені оқып, сұраққа жауап беруге үйрету. Құрастыру қабілеттерін шығармашылығын, дыбыстарды дұрыс айта білуін дамыту Құстарға қамқорлық жасау мен қорғауға тәрбиелеу |
1.Сауат ашу негіздері Біз нені үйрендік,нені білдік? Міндеттері: 1. Сөздерді буынға бөлу дағдыларын жетілдіру. 2. Сөздегі жетіспейтін буынды аяқтауға, берілген дыбысқа сөздерді жылдам құрауға жаттықтыру. 3. Дербес жұмыс істеу алуға жəне ұқыптылыққа тəрбиелеу |
2-ші ұйымдастырылған іс- әрекет |
2.Математика негіздері Артық,кем тең түпкілікті жиын мен оның бөліктері арасындағы қатынастарды анықтау білігін дамыту: бүтін өзінің бөлшегінен үлкен; саны бойынша бірдей бөліктердің арасындағы өзара бірмәнді сәйкестікті анықтау; балаларды «=» белгісімен, оның мәнімен таныстыру. Зейінді, жадты, логикалық ойлауды дамыту. Есте сақтау, сөйлеу, назар аудару дағдыларын дамыту. Шыдамдылыққа тәрбиелеу |
2.Қоршаған ортамен танысу Үй жануарларының қандай пайдасы бар Үй жануарлары мен олардың төлдері; олардың адамға əкелетін пайдасы туралы түсініктерін жинақтау; үй жануарлары мен жабай аңдардың атын атап, оларды бір-бірінен айыра білуге үйрету. Тірі нысанды суреттеу қабілеттерін дамыту; зейінін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Табиғатты бағалай білуге, оған адамгершілік қарым-қатынас жасауға үйрету |
2.Сауат ашу негіздері Ойнай отырып оқимыз [к] Міндеттері: 1. Сөздерді буынға бөлу, буындарды ретімен айту жəне сызбамен белгілей алу дағдыларын бекіту. 2. Берілген буынға сөз құрай алу дағдыларын бекіту. 3. Ойындар арқылы шапшаңдық, төзімділік секілді қасиеттерін дамыту. |
2.Математика негіздері 10 көлемінде тура және кері санау келесі санды 1-ді қосу арқылы және 1-ді азайту арқылы алу тәсілімен таныстыру. Сандық кесіндіден 1-ді қосу және 1-ді азайту арқылы мысалдар шығару ұғымдарын қалыптастыру. 1-ді қосу және азайтуды үйрету. 10-ға дейін тура және кері санауды жүргізу. Назар аудару, логикалық ойлау дағдыларын дамыту. 3Шыдамдылыққа тәрбиелеу |
2.Көркем әдебиет Жаңа жыл келдіСағи Жиенбаевтың өлеңі) Өлеңді эмоциялық-бейнелік мазмұндап, баяндауға баулу. Өлеңді жалғастырып, сюжет бойынша құрастыруға, қисынды мазмұндауға үйрету. Сурет бойынша қоршаған орта мен табиғат туралы түсініктерін, еңбек дағдыларын дамыту. Еңбексүйгіштікке тәрбиелеу |
3-ші ұйымдастырылған іс- әрекет |
3.Қазақ тілі Ұлттық киім қазақ тіліндегі сөздер мен сөйлемдерді түсініп және күнделікті өмірде қолдана білуге үйрету. Жай сөйлемдер құра білу дағдыларын қалыптастыру. зейін қойып тыңдау, көру, таныс сөздерді таба білу секілді қабілеттерін дамыту. Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтыру ұлттық дәстүрлерді құрмет тұтуға тәрбиелеу |
3.Шығармашылық бейнелеу әрекеті сурет салу,мүсіндеу,жапсыру Күзгі жапырақ-тар (бедерлі мүсіндеу білімдік:маусымдық өзгерістер туралы білімін кеңейту; дамытушылық:балалардың қиялын, ойлау қабілетін дамыту; тәрбиелік:еңбекқорлыққа, ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу. |
3.Көркем әдебиет Жаңа жыл келдіСағи Жиенбаевтың өлеңі) Өлеңді эмоциялық-бейнелік мазмұндап, баяндауға баулу. Өлеңді жалғастырып, сюжет бойынша құрастыруға, қисынды мазмұндауға үйрету. Сурет бойынша қоршаған орта мен табиғат туралы түсініктерін, еңбек дағдыларын дамыту. Еңбексүйгіштікке тәрбиелеу . |
3.Қазақ тілі Дене мүшелерінің атқаратын қызметі қазақ тіліндегі сөздер мен сөйлемдерді түсініп және күнделікті өмірде қолдана білуге үйрету. Тақпақты жатқа айтуға дағдыландыру. Сөздерді бір-бірімен байланыстырып, сөйлем құрай білу дағдыларын жетілдіру. : жаңа сөздердегі қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға машықтандыру, тіл мәдениетін дамыту. Тілдік және артикуляциялық аппаратты дамыту. ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу |
3.Қоршаған ортамен танысу Үй жануарларының қандай пайдасы бар Үй жануарлары мен олардың төлдері; олардың адамға əкелетін пайдасы туралы түсініктерін жинақтау; үй жануарлары мен жабай аңдардың атын атап, оларды бір-бірінен айыра білуге үйрету. Тірі нысанды суреттеу қабілеттерін дамыту; зейінін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. |
4-ші ұйымдастырылған іс- әрекет |
4. Дене шынықтыру Мультфильмдер әлемі Гимнастикалық қабырғаның бір сатысынан екінші сатысына диагональ бойынша адымдап өтуге, өрмелеуге және түсуге үйрету, қол мен аяқты үйлестіріп қозғау шеберліктерін (машықтарын) жетілдіру (тіркемелі адыммен адымдау, саты тепкішектерін қолмен ұстап) Екі жақтан бір-біріне қарама-қарсы келіп, орындық ортасынан кері бұрылып қайтуды бекіту. Шұңқырға секіру: 30 см биік заттың үстінен белгіленген жерге дәл секіріп түсулерін бекіту. Зейіндерін, ақыл-ойларын дамыту |
4.Музыка Бесік жыры Лирикалық вальс ырғағындағы байсалды әуендерді қабылдап, пьесаның билеуге икемді сипатын сезініп, қарқындық өзгерісін белгілеу, фортепианоның сүйемелдеуімен немесе сүйемелдеуінсіз, жалғыз немесе топпен айту. Бесік жыры арқылы балаларды имандылыққа тәрбиелеу. |
4. Дене шынықтыру Мультфильмдер әлем Гимнастикалық қабырғаның бір сатысынан екінші сатысына диагональ бойынша адымдап өтуге, өрмелеуге және түсуге үйрету, қол мен аяқты үйлестіріп қозғау шеберліктерін (машықтарын) жетілдіру (тіркемелі адыммен адымдау, саты тепкішектерін қолмен ұстап) Екі жақтан бір-біріне қарама-қарсы келіп, орындық ортасынан кері бұрылып қайтуды бекіту. Шұңқырға секіру: 30 см биік заттың үстінен белгіленген жерге дәл секіріп түсулерін бекіту. Зейіндерін, ақыл-ойларын дамыту |
4.Музыка Бесік жыры Лирикалық вальс ырғағындағы байсалды әуендерді қабылдап, пьесаның билеуге икемді сипатын сезініп, қарқындық өзгерісін белгілеу, фортепианоның сүйемелдеуімен немесе сүйемелдеуінсіз, жалғыз немесе топпен айту. Бесік жыры арқылы балаларды имандылыққа тәрбиелеу. |
4. Дене шынықтыру Шаңғымен жүру» (таза ауада) Балаларды шаңғымен жүрумен таныстыру, қозғалысқа дұрыс бастама болатын бастапқы қалыпқа дұрыс келуді үйрету. Дене қимыл жаттығуларын төзімділік пен жаттыққандықты арттыру үшін біртіндеп көбейте отырып орындауға дағдыландыру. Кеңістікті бағдарлау, төзімділік, реакция шапшаңдығын дамыту. Спортпен шұғылдануға қызығушылығын қалыптастыру, қойған мақсатына жете білу мен ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Өз бетінше қозғалыс белсенділігін дамыту, күнделікті қимыл қозғалыс қажеттілігін, салауатты өмір салтында қимыл-қозғалыстың маңызын саналы түсінуін қалыптастыру |
Музыкалық би ырғағымен балаларды үйге шығарып салу. |
«Мен оқушы баламын» ән айту |
«Мен оқушы баламын» ән айту |
«Мен оқушы баламын» ән айту |
«Мен оқушы баламын» ән айту |
«Мен оқушы баламын» ән айту |
Сынып жетекшісі: Қобылан Айзада