циклограмма МАД тобы қазақ тілі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

циклограмма МАД тобы қазақ тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
Меніі отбасым циклограмма қазақ тілі пәнінен МАД топқа арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2025-2026 оқу жылына арналған қазақ тілінен ұйымдастырылғн іс-әрекеттің циклограммасы.


Білім беру ұйымы: «Бэйби Бум» ЖШС-ң қарамағындағы «Аққу» балбақшасы.

Топ:№1«Балауса», №10«Радуга» мектепалды даярлық тобы.

Балалардың жасы: 5 жастағы балалар

Жоспардың құрылу кезеңі: 29.09.2025-03.10.2025ж.

Қазақ тілі мұғалімі: Шарипова Аймгуль Куатовна.


Күн тәртібі

Дүйсенбі

29.09.2025

Сейсенбі

30.10.2025

Сәрсенбі

01.10.2025

Бейсенбі

02.10.2025

Жұма

03.10.2025

Ұйымдастырылған

іс-әрекетке дайындық.

Өтілетін тақырыптар бойынша көрнекіліктерді дайындау.

Өтілетін тақырыптар бойынша ойындар дайындау.

Өтілетін тақырыптар бойынша ойындар дайындау.

Интернет ресурстары мен жұмыс жасау.

Ұйымдасты-

рылған іс-әрекетке көрнекіліктер, дидактикалық материалдар реттеу.

«Адал Азамат» бағдарламасы бойынша ай тақырыбы «Білім –қымбат қазына,қанағат тұтпа азына».

М.Әлімбаев.

Апта дәйек сөзі «Еңбек-жай ғана қызмет емес,адам болмысының айнасы».

Абай Құнанбаев.

Білім.беру ұйымының кестесі.бойынша

ұйымдастырылған

іс-әрекет.

Топ:№1«Балауса»,

10 «Радуга»

Тақырыбы: «Менің отбасым» . Мақсаты: айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

Заттардың белгілерін (түсін, шамасын), заттармен әрекетті көрсететін сөздерді түсіну және айту, оларды ауызша сөйлеу кезінде қолдануға үйрету.

Сөйлеудің

дыбыстық мәдениеті:

С өздік минимум:

Ата-дедушка, әже-бабушка, әке-папа, ана-мама, ұл бала-мальчик , қыз бала-девачка, аға-брат, әпке-сестра,іні- братишка, сіңлі, қарындас- сестренка, мен-я, сен-ол, біз-мы, олар-они;

Тілдің грамматикалық

құрылымы:Дидактикалық

ойын: Д/ойын: «Отбасы ағашы»

Мақсаты:

Баланың отбасы мүшелері туралы түсінігін кеңейту

Тілді дамыту, қазақша сөздік қорын байыту

Есте сақтау және байланыстырып сөйлеу дағдысын жетілдіру

Қажетті қөрнекілік:

Үлкен қағаздан жасалған ағаш бейнесі (құрғақ бұтақтары бар)

Отбасы мүшелерінің суреттері (ана, әке, әже, ата, аға, әпке, қарындас т.б.)

Жапсырма немесе ілгіш

Ойын шарты:

1. Балалармен бірге үлкен ағаш бейнесін көрсетеді:

«Бұл – отбасы ағашы» дейді.

2. Балалар суреттер арасынан өз отбасы мүшелерін таңдайды.

3. Әр бала суретті ағаш бұтағына іледі де, сол адамды қазақша таныстырады:

«Бұл – менің әкем. Оның аты – Асқар. Ол жұмыс істейді.»

4. Барлық балалар өз отбасы мүшелерін таныстырып болған соң, ойын қорытындыланады.

Д/ойын: Көлеңкесін тап»

Мақсаты:

Отбасы мүшелерінің атауларын қазақ тілінде үйрету

Салыстыру және көру арқылы есте сақтау қабілетін дамыту

Қызығушылық пен белсенділікті арттыру

Ойын шарты:

1. Балаларға отбасы мүшелерінің түрлі суреттері таратылады.

2. Әр бала сәйкес көлеңкесін табады және оны суретпен жұптайды.

3. Әр табылғаннан кейін отбасы мүшесінің атауын қазақ тілінде айтады:

Бұл – ана.

Бұл – ата.

Бұл – қарындас. т.б.

Қосымша:

Балалардан: «Сенің отбасыңда кім бар?» деп сұраймын.

Балалар жауап береді: «Менің отбасымда анам, әкем, ағам бар».


Топ:№1«Балауса»,

Тақырыбы: «Менің отбасым».

Мақсаты: айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

Заттардың белгілерін (түсін, шамасын), заттармен әрекетті көрсететін сөздерді түсіну және айту, оларды ауызша сөйлеу кезінде қолдануға үйрету.

Сөйлеудің дыбыстық мәдинеті:


Сөздік минимум: Ата-дедушка, әже-бабушка, әке-папа, ана-мама, ұл бала-мальчик , қыз бала-девачка, аға-брат, әпке-сестра,іні- братишка, сіңлі, қарындас- сестренка, мен-я, сен-ол, біз-мы, олар-они;

Тілдің грамматикалық

Ойын атауы: «Кім бұл?»

Мақсаты:

Балаларға отбасы мүшелерін қазақ тілінде атауды үйрету

Тілдік қорын байыту

Сөйлеу және есте сақтау қабілетін дамыту

Қажетті құралдар:

Отбасы мүшелерінің суреттері (ата, әже, әке, ана, аға, әпке, қарындас, т.б.)

Сурет салынған карточкалар

Ойын шарты:

1. Суретті көрсетіп: «Бұл кім?» – деп сұрайды.

2. Бала: «Бұл – менің анам / атам / ағам» деп жауап береді.

3. Қайталау үшін барлық балалар бірге айтады:

«Ана – мама»,

«Әке – папа»,

«Ата – дедушка»,

«Әже – бабушка» т.б.

Ойынның атауы: «Кімнің отбасы?»

Мақсаты: Отбасы мүшелерінің атауларын қазақ тілінде есте сақтау, сөйлеу дағдысын дамыту.

Қажетті материалдар:

- Әр түрлі отбасы мүшелерінің суреттері (әке, ана, аға, апа, әже, ата, т.б.)

- Бірнеше түрлі-түсті үй макеттері (әр үй – бір балаға тиесілі)

Ойын шарты:

1.әр балаға бір «үйді» береді.

2. Суреттер араластырылып үстелге қойылады.

3. Балалар тәрбиешінің айтуы бойынша тиісті отбасы мүшесінің суретін тауып, өз «үйіне» орналастырады.

Мысалы: «Менің үйімде әже бар» – бала әже суретін үйіне апарады.

4. Барлық суреттер біткен соң әр бала өз үйін таныстырады:

«Менің үйімде – әке, ана, әпке бар»




Топ:№10 «Радуга»

Тақырыбы: «Менің отбасым» . Мақсаты: айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

Заттардың белгілерін (түсін, шамасын), заттармен әрекетті көрсететін сөздерді түсіну және айту, оларды ауызша сөйлеу кезінде қолдануға үйрету.

Сөйлеудің дыбыстық

мәдениеті:


С өздік минимум: Ата-дедушка, әже-бабушка, әке-папа, ана-мама, ұл бала-мальчик , қыз бала-девачка, аға-брат, әпке-сестра,іні- братишка, сіңлі, қарындас- сестренка, мен-я, сен-ол, біз-мы, олар-они;

Тілдің грамматикалық

Ойын атауы: «Кім бұл?»

Мақсаты:

Балаларға отбасы мүшелерін қазақ тілінде атауды үйрету

Тілдік қорын байыту

Сөйлеу және есте сақтау қабілетін дамыту

Қажетті құралдар:

Отбасы мүшелерінің суреттері (ата, әже, әке, ана, аға, әпке, қарындас, т.б.)

Сурет салынған карточкалар

Ойын шарты:

1. Суретті көрсетіп: «Бұл кім?» – деп сұрайды.

2. Бала: «Бұл – менің анам / атам / ағам» деп жауап береді.

3. Қайталау үшін барлық балалар бірге айтады:

«Ана – мама»,

«Әке – папа»,

«Ата – дедушка»,

«Әже – бабушка» т.б.

Ойынның атауы: «Кімнің отбасы?»

Мақсаты: Отбасы мүшелерінің атауларын қазақ тілінде есте сақтау, сөйлеу дағдысын дамыту.

Қажетті материалдар:

- Әр түрлі отбасы мүшелерінің суреттері (әке, ана, аға, апа, әже, ата, т.б.)

- Бірнеше түрлі-түсті үй макеттері (әр үй – бір балаға тиесілі)

Ойын шарты:

1.әр балаға бір «үйді» береді.

2. Суреттер араластырылып үстелге қойылады.

3. Балалар тәрбиешінің айтуы бойынша тиісті отбасы мүшесінің суретін тауып, өз «үйіне» орналастырады.

Мысалы: «Менің үйімде әже бар» – бала әже суретін үйіне апарады.

4. Барлық суреттер біткен соң әр бала өз үйін таныстырады:

«Менің үйімде – әке, ана, әпке бар».



Балалармен күнделікті

жұмыс (сөздік минимум,дидактика-

лық ойындар, жеке жұмыс,диалогтар, тақпақтар,өлеңдер жаттату).

Шаттық шеңбері.

Күн сәулесі арайлы,

Қайырлы таң, балалар!

Бүгін күн де жайнады,

Қайырлы күн, достарым!

Бірге ойнап, күлейік,

Білім алып жүрейік!


Мақал –мәтел:

«Отан – отбасынан басталады».


Әкені көріп ұл өсер,

Ананы көріп қыз өсер


Ата –бәйтерек,

Бала – жапырақ.


Санамақ «Бес саусақ»

Бір үйде біз нешеуміз?

Кел санайық екеуміз.

Бас бармағым - атам,

Балан үйрек - апам,

Ортан терек - әкем,

Шылдыр шүмек- анам,

Кішкентай бөбек - мен.

Біз үйде нешеуміз?

Біз үйде - бесеуміз.

Шаттық шеңбері.

Күн сәулесі арайлы,

Қайырлы таң, балалар!

Бүгін күн де жайнады,

Қайырлы күн, достарым!

Бірге ойнап, күлейік,

Білім алып жүрейік!


Мақал –мәтел:

«Отан – отбасынан басталады».


Әкені көріп ұл өсер,

Ананы көріп қыз өсер


Ата –бәйтерек,

Бала – жапырақ.


Санамақ «Бес саусақ»

Бір үйде біз нешеуміз?

Кел санайық екеуміз.

Бас бармағым - атам,

Балан үйрек - апам,

Ортан терек - әкем,

Шылдыр шүмек- анам,

Кішкентай бөбек - мен.

Біз үйде нешеуміз?

Біз үйде - бесеуміз.


Шаттық шеңбері.

Күн сәулесі арайлы,

Қайырлы таң, балалар!

Бүгін күн де жайнады,

Қайырлы күн, достарым!

Бірге ойнап, күлейік,

Білім алып жүрейік!


Мақал –мәтел:

«Отан – отбасынан басталады».


Әкені көріп ұл өсер,

Ананы көріп қыз өсер


Ата –бәйтерек,

Бала – жапырақ.


Санамақ «Бес саусақ»

Бір үйде біз нешеуміз?

Кел санайық екеуміз.

Бас бармағым - атам,

Балан үйрек - апам,

Ортан терек - әкем,

Шылдыр шүмек- анам,

Кішкентай бөбек - мен.

Біз үйде нешеуміз?

Біз үйде - бесеуміз.

Бастапқы бақылау

Нәтижелері бойынша дамыту,

түзету іс-шаралары бойынша деңгейі төмен балалармен жеке жұмыс (қазан-

желтоқсан)

Сөздік минимум:

Ата-дедушка, әже-бабушка, әке-папа, ана-мама, ұл бала-мальчик , қыз бала-девачка, аға-брат, әпке-сестра,іні- братишка, сіңлі, қарындас- сестренка, мен-я, сен-ол, біз-мы, олар-они;



Қазақ тілі мұғалімі: А.К.Шарипова






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.10.2025
57
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі