Құндылықтарға
баулу
|
Әділдік және
жауапкершілік
-өз әрекетін
жоспарлау және ұйымдастыру;
-әдеп нормасына
сәйкес өзінің және басқалардың іс әрекеттерін
талдау;
-оқу тапсырмасын
орындауда табандылық таныту;
-берілген ортақ
іс үшін ұжым алдындағы
жауапкершілікті түсіну;
-басқаға көмектесуге,
мейірімділік танытуға дайын болу;
|
Сабақтың
басы
2
минут
4
минут
5
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі
-оқушылармен
амандасу;
-түгелдеу
-психологиялық ахуал
тудыру
«Адам – өз өмірінің
суретшісі»
Үй жұмысын
тексеру
«Киіз үй»
әдісі
№12.13
(2)
Бірлік
кубты:
2)қарама-қарсы
жақтарының центрлерін қосатын түзуден айналдырғанда пайда болған
цилиндрдің бүйір бетінің ауданын
табыңдар.
Үй жұмысын
қорытындылау
«Киіз үй»
әдісі
Сұрақ-жауап
1) Қандай фигура цилиндр деп
аталады?
2) Цилиндрдің осі дегеніміз
не?
3) Цилиндрдің табандары қандай
фигура?
4) Цилиндрдің осьтік қимасы
қандай фигура?
5) Цилиндрдің жасаушысы
дегеніміз не?
6) Цилиндрдің биіктігі
дегеніміз не?
7)
Цилиндрдің жазбасы қандай
фигуралардан құралады?
8) Цилиндрдің бүйір
беті ауданы
9) Цилиндрдің толық бетінің
ауданы
|
Оқушылар парақ пен
қалам алып, сурет салады
«Киіз үй» әдісі арқылы
оқушылар бір-бірінің тапсырмаларын тексереді. Дұрыс орындаған
оқушылар бір уықтан жинайды
Киіз үйдің артына сұрақтар
жазылған. Сұрақ түскен оқушы жауап
береді.
|
«Уық» арқылы
бағалау
Мадақтау арқылы
бағалау
|
парақ
қалам
интерактивті
тақта

|
Сабақтың
Ортасы
15
минут
8
минут
7
минут
|
Оқулықпен жұмыс
Оқулықтан №12.18 есептақтада
орындалады
№12.18
Киіз үй
– көшпенділердің ежелден келе жатқан тұрғын үйі. Биіктігі 2м, ал
диаметрі 5м болатын киіз үйдің керегесінің бетінің ауданын
табыңдар
№12.21
Цилиндрдің биіктігі 8дм-ге, ал табанының радиусы 5дм-ге
тең. Оның осіне параллель жазықтықпен қимасы – квадрат. Цилиндрдің
осінен осы қимаға дейінгі қашықтықты
табыңдар
Қосымша
оқулықтан тапсырма
1)Теңқабырғалы
цилиндрдің осьтік қимасының диагоналі
16 см-ге тең. Цилиндрдің
табан радиусын табыңдар
2) Цилиндрдің осьтік
қимасының диагональі оның жасаушысымен 30° бұрыш жасайды, ал
табанының радиусы 4 см-ге тең. Цилиндрдің
биіктігін табыңдар
Топтық
жұмыс
www.gimkit.comплатформасы арқылы
жүргізіледі
Сабақты
қорытындылау
«Plickers» платформасы арқылы тест тапсырмасы
орындалады
1) Табанының радиусы 3 м және
биіктігі 8 м цилиндр берілген. Цилиндрдің осьтік қимасының
диагоналін табыңдар
А) 24 м В) 11
м
С) 10 м D) 5
м
2) Цилиндрдің бүйір
бетінің ауданын келесі формула арқылы анықтауға
болады
А) В)

С) D) 
3) Цилиндрдің бүйір
беті ауданының оның осьтік қимасының ауданына
қатынасы
А) В)

С) D) 
4) Табанының радиусы 6 см, осьтік
қимасының диагоналі 13 см цилиндр берілген. Цилиндрдің осьтік
қимасының ауданын табыңдар
А) 25
см2
В) 60
см2
С) 34
см2D)
144 см2
5) Цилиндрдің осьтік
қимасы квадрат және оның ауданы 441
см2. Цилиндрдің радиусын
табыңдар
А) 11 см В)
21 см
С)
42 смD)
10,5 см
|
Дескриптор:
-табанының радиусын
табады;
-цилиндрдің бүйір
бетінің ауданын табу формуласын
қолданады;
-бүйір бетінің
ауданын табады
Дескриптор:
-шеңбер центрін
қиманың бір төбесімен қосады;
-Пифагор теоремасын
қолданады;
-қашықтықты
табады
Дескриптор:
-Пифагор теоремасын
қолданып теңдеу құрады;
-теңдеуді шешіп,
табан радиусын табады
Дескриптор:
-табанының
диагоналін табады;
-30°-қа қарсы жатқан
катеттің қасиетін қолданады;
-осьтік қиманың
диагоналін табады;
-Пифагор теоремасын
қолданады;
-цилиндрдің
биіктігін табады
www.gimkit.com
платформасында ойын ойнау
арқылы есеп шығарады
Оқушылар тест тапсырмасын
орындап, дұрыс жауабы жазылған парақты
көтереді.
«Plickers» платформасы арқылы
тексеру жүргізіледі
|
«Уық» арқылы
бағалау
«Уық» арқылы
бағалау
«Уық» арқылы
бағалау
|
оқулық
тақта
бор

www.gimkit.comплатформасы


|
Сабақтың
Соңы
4
минут
|
Рефлексия
D-ID бағдарламасы
арқылы жүргізіледі
Бағалау
«Киіз үй»
әдісі
Үй жұмысын
беру
№12.20
|
Оқушылар
D-ID бағдарламасында өздерінің
бейнелерін сөйлету арқылы сабаққа рефлексия
жасайды
Оқушылар киіз үйге жиналған
уықтарын санайды. Уықтардың санына қарай оқушыларға балл
қойылады.
|
|
Телефон
D-ID
бағдарламасы


|