Цилиндр және оның элементтері. Цилиндрдің жазбасы, бүйір және толық бетінің аудандары

Тақырып бойынша 24 материал табылды

Цилиндр және оның элементтері. Цилиндрдің жазбасы, бүйір және толық бетінің аудандары

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: геометрия

Қысқа мерзімді жоспар №2сабак

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Айналу денелері және олардың элементтері

Мектеп:№ 111 ЖОББМ

Педагогтің аты-жөні:

Халмуратова Махбуба.

Күні:

14.01.2025.

Сыныбы: 11

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Цилиндр және оның элементтері. Цилиндрдің жазбасы, бүйір және толық бетінің аудандары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.1.7 – цилиндрдің анықтамасын, оның элементтерін білу; цилиндрді жазықтықта кескіндей алу;

11.3.4 – цилиндрдің бүйір беті және толық беті аудандары формулаларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану;

11.3.5 – айналу денелерінің (цилиндр, конус, қиық конус, шар) элементтерін табуға есептер шығару;

11.1.12 – көпжақтар мен айналу денелерінің жазбаларын жасай алу;

Сабақтың мақсаты:

цилиндрдің анықтамасын, оның элементтерін білу; цилиндрді жазықтықта кескіндей алады;

цилиндрдің бүйір беті және толық беті аудандары формулаларын қорытып шығарады және оларды есептер шығаруда қолданады;

айналу денелерінің (цилиндр, конус, қиық конус, шар) элементтерін табуға есептер шығарады;

көпжақтар мен айналу денелерінің жазбаларын жасай алады;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Оқушаларменбірлесіпцилиндрдіңанықтамысынайналуденесіретіндеберу.

Қандайзаттарцилиндрдіңформасынбереді?

Суреттенсолзаттардыкөрсетіңдер.


ОқушыларғаастанамызНур-Султанқаласындаорналасқанқұрылыснысандарыныңішіненстереометриялықфигуралардыатаусұралады.

.Қоршағанортаданайналуденелерінеқатыстымысалдаркелтіріпжәнеолардыңназарынбүгінгітақырыптыңнегізгіформулаларынбілудіңжәнеқолданудыңмаңыздылығынайтыпөту.

Айтыңыздаршы, тікжәне көлбеуцилиндрденнемесеконустанененіаңғауғаболады? Қалғанайналуденелеріосыденелердіңкомбинациясыретіндеқарауғаболама? Шар және қиық конустар ше?

Оқушыларға бүгінгі сабақтың тақырын, мақсатын және жетістік криерийлерін таныстыру

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»



Түрлі түсті қима қағаздар

Сабақтың ортасы




Анықтама.

Цилиндр деп тіктөртбұрышты оның бір қабырғасынан айналдырғанда шығатын фигураны айтады. Цилиндрдіңжоғарғыжәнетөменгіжазықтықтарменшектелгенбөлігінбүйірбетідепатаймыз, ал жоғарғыжәнетөменгіжазықтықтардыцилиндрдіңтабандарыдепатаймыз.

Табандарыныңарақашықтығынцилиндрдіңбиіктігідепаталады.

Цилиндрдіңжасаушысытабанынатікнемесекөлбеубұрышжасауынабайланыстытікнемесекөлбеу цилиндрдепаталады. .



Сұрақтар мен талдаулар.

1.Цилиндрді қалайжасауғаболады?

Тіктөртбұрышты оның бір қабырғасынан айналдырғанда шығатын фигура төменде көрсетілген






. Цилиндрдіңжазбасынсалыңыз?

Цилиндрдің жазбасы

Picture 3

Оқушыларменбірлесіптөмендегіформулалардықорытыпшығару:

Бүйір бетінің ауданы: Sбп= 2 RH

Толық бетінің ауданы:

Sпп=2 RH+2 R2 немесеSтб =2 R(H+R)

Оқушылармен бірлесе отырып цилиндрдің осьтік қимасы жайлы түсінік пен суретін қарастырыңыз.



Өтілгенсабақтықаншалықтымеңгергенінбілумақсатындатөмендегісұрақтарғажауапберулерінсұраңыз:

  1. Цилиндрдің осьтік және центрлік симметриясы бар ма?

  2. Цилиндрдің қанша симметриялы жазықтығы бар?

  3. Цилиндрдің осьі арқылы өтпейтін симметриялы қималары бар ма?

Дескриптор:

-1-ші сұраққа жауап береді.

1-балл

-2-ші сұраққа жауап береді.

1-балл

-3-ші сұраққа жауап береді.

1-балл


Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


ДК экраны


Сұрақтар топтамасы.


Оқулық 11-сынып.





Shape1

Сабақтың соңы

Теорияны еске түсіру.


  • Цилиндр деп қандай фигураны айтады?

  • Конус деп қандац фигураны айтады?

  • Цилиндрдің толық бетінің ауданының формуласы қандай?

  • Конустың толық бетінің ауданының формуласы қандай?

Тапсырма 1. Цилиндр мен конустың 3D модельдерін құрастыру үшін олардың жазбаларын танып, білу мақсатында сәйкестендіру тапсырмасын орындау.


Есептер шығару арқылы білімдерін шыңдау.



Бағалау. Оқушылар бір-бірін ауызша критерий бойынша бағалайды.

- Кейбір оқушыларға мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі.



Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


кабинетдегі қауіпсіздік ережесі еске салынады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.03.2025
166
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі