Цилиндр және оның элементтері. Цилиндрдің жазбасы, бүйір және толық бетінің аудандары

Тақырып бойынша 24 материал табылды

Цилиндр және оның элементтері. Цилиндрдің жазбасы, бүйір және толық бетінің аудандары

Материал туралы қысқаша түсінік
11-сынып ЖМБ бағыты геометрия 20.01.2025 ж.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді ДОІЖО: ________________

??? мектеп-гимназия

Қысқамерзімді(сабақ)жоспары
Цилиндр және оның элементтері. Цилиндрдің жазбасы, бүйір және толық бетінің аудандары


Бөлім:

Айналу денелері және олардың элементтері

Педагогтіңтегі,аты,әкесініңаты(болғанжағдайда):


Күні:

20.01.2025 ж.

Сынып: 11 «?»

Қатысушыларсаны:

Қатыспағандарсаны:

Сабақтыңтақырыбы:

Цилиндр және оның элементтері. Цилиндрдің жазбасы, бүйір және толық бетінің аудандары

Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары:

11.1.7- цилиндрдің анықтамасын, оның элементтерін білу, цилиндрді жазықтықта кескіндей алу;

11.3.4- цилиндрдің бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану;

11.3.5-айналу денелерінің (цилиндр, конус, қиық конус, шар) элементтерін табуға есептер шығару;

11.1.11-көпжақтар мен айналу денелерінің жазбаларын жасай алу;

Сабақтың мақсаты:

Цилиндр туралы мәліметтерді біледі.

Цилиндр бойынша алған білімін тапсырмаларды орындауда қолдана алады

Қоршаған ортада кездесетін цилиндр пішіндес нәрселерді зерттейді

Сабақта қарастырылатын негізгі ұғымдар:


Сабақтыңбарысы

Сабақтыңкезеңі/уақыт

Педагогтіңәрекеті

Оқушыныңәрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(5 мин)


Оқушылармен амандасу.

Сыныптың 1-ші тобын түгендеу.

Сабаққадайындау, оқу құралдарын алу.


Оқушылармен танысу мақсатында, оқушылар таңдап алған фигураларының артында жасырылған нөмірге байланысты 1 және 2-ші топтарға бөлінеді. Фигураларына аттарын жазып, оң жақ кеудеге қыстыруы керек.


6 оқушыдан 2 топқа бөледі.

Сабаққа дайындығы.

2 топқа бөлінеді.


Оқушылар айналу денелерінің түрлерін, оның ішінде цилиндрдің элементтерін атайды.


1-топ

2-топ

(Қосымша 1)

https://www.canva.com


(Қосымша 2)

https://www.canva.com




Оқулық: Геометрия11-сынып. Жаратылыстану-математика бағыты.

Сабақтың басы
(5 мин)

Қайталау жұмыстарын жүргізу. Қатемен жұмыс жасау. Сұрақтардың дұрыс жауабын бірге талдау.

Сабақ барысында қиындық тудырған сұрақтарды айту.

Қосымша есептер

КАРТОЧКАЛАР

Көпжақтарға байланысты өткен тақырыптарды қайталау

(барлық формулаларымен ережелері)

(6 мин)


https://www.canva.com

https://wordwall.net/

(Қосымша 3)

  • Карточкалардан сұрақтарды ашып, тақтаға жауабын жазу, суретін салу.

  • Цилиндрге қажетті формулалар.

  • Берілген сұрақтарға тез жауап жазады.

(Қосымша 4)



Өткен тақырыптарды қайталауға арналған сайттар:


https://bilimland.kz/kk


https://wordwall.net/


https://www.canva.com





Сабақтың ортасыТақырыпты ашу

Топтық жұмыс

(5 мин)

2 топқа тапсырмаберіледі.
https://wordwall.net/

Берілген тапсырманы топпен жылдамдыққа орындайды.

Әр топтың ойыншыларыкезекпен орындарын ауыстырып тұрады.

Өзіңе сенімді болса, бір дұрыс жауапты басады.













  • Интерактивті тақтада



Сабақтың ортасы Тақырыпты ашу

Жеке немесе топтық жұмыс

(8мин)

В деңгейінің сұрақтары.


Айналу денелеріне және олардың элементтеріне байланысты суреттер беріледі.



Оқушылар жауабын ойланады.

- Суреттер

- Тақтаға назар аудару

- Анаграмма



Жеке жұмыс

(5 мин)



Әр оқушы жеке өзі тапсырманы орындайды.

Сыныпта орналасқан көпжақтарда жасырылған сұрақтарға жауап береді.



Көпжақты фигуралардың артына ЖИ жасап берген сұрақтар жасырылған.

Сабақтың ортасы

«КОНТЕКСТ»

ҰБТ-да кездесетін цилиндр есебін талдау.

Математикалық сауаттылық


«Көршіңмен сырлас» әдісі.
Жұптық жұмыс


(10 мин)

В-C деңгейінің есептері:


(Қосымша 5)

Оқушылар тақырыпты қаншалықты меңгергендігін тексереді.




Интерактивті тақтада есептің берілгендері.


ҰБТ-да осы тақырып келсе берілгені мына түрде болады:


контекст – 1 балл

сәйкестендіру – 2 балл

бірнеше дұрыс жауапты – 2 балл











Сабақтың соңы

(4 мин)








(2 мин)

Сабақты қортындылау мақсатында оқушылармен кері байланыс орнату.
Алдарында тұрған көпжақтың астын қараса, кері бағалауға арналған қағазға өз ойларын айтып, жазады.

.

Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін, не қызықты әрі жеңіл болғанын, қай есеп киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіреді.

https://www.canva.com


Үйге тапсырма: Тошала үйді қарастыру. Қандай түрлері бар. Көпжақтармен ұқсастығы қандай?




Оқушыларды бағалау:

3 оқушы – 10 балл

4 оқушы – 9 балл

4 оқушы – 8 балл

1 оқушы – 7 балл








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.04.2025
178
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі