Материалдар / Цилиндр көлемі.

Цилиндр көлемі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы 15.2.1. Цилиндр көлемі. Мақсаты (оқу нәтижелері): Цилиндр көлемін анықтауды игеру. Міндеттері (бағалау критерийлері): 1) Цилиндр көлемін табу формуласын қолданады; 2) Цилиндр денелерінің көлемін есептеу үшін есептер шығарады Күтілетін нәтижелер Цилиндр көлемін табу формуласын қолданып есептер шығарады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Желтоқсан 2023
537
2 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Жоғары көлік және транспорт колледжі» МКҚК


Оқу сабағының жоспары



Бағыт

Техникалық-технологиялық

Модуль/Пән

Математика

Педагог

Наурызбаев М.А.

Күні: « »________20__

Жалпы мәліметтер

Курс___2_____ топ ____2СД-222_______

Бөлім/бөлімше

15.Денелердің көлемі /15.2. Айналу денелерінің көлемі

Сабақтың тақырыбы

15.2.1. Цилиндр көлемі.

Сабақтың түрі

Практикалық

Мақсаты (оқу нәтижелері)

Цилиндр көлемін анықтауды игеру.

Міндеттері (бағалау критерийлері)

1) Цилиндр көлемін табу формуласын қолданады;

2) Цилиндр денелерінің көлемін есептеу үшін есептер шығарады

Күтілетін нәтижелер

Цилиндр көлемін табу формуласын қолданып есептер шығарады

Қажетті ресурстар

Оқулық Геометрия 11 сынып,Ә.Н. Шыныбеков, Д.Ә. Шыныбеков, Р.Н.Жумабаев, С.С.Маделханов,Алматы, «Атамұра» -2020ж

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану.

Сабақтың барысы

Уақыт

Іс-әрекеттер мен тапсырмалар

Білім алушы

Іс-әрекеті

Бағалау

Ресурс

Сабақтың басы

10мин

І. Ұйымдастыру кезеңі

1.Студенттермен амандасу. «Спиннер» әдісін пайдаланып оларды «Конус»,«Цилиндр» ,«Шар» топтарына бөлу. «Пиза» мұнарасы -бейнежазба көрсету.

Оқушылардың зейіндерін сабаққа аударып,сабаққа байланысы бар сұрақтар қойылды.

Миға шабуыл әдісі: сұрақ-жауап әдісі

  • Цилиндр дегеніміз не?

  • Цилиндрдің осьтік қимасы деген не?

  • Цилиндрдің жасаушысы деген не?

  • Цилиндрдің биіктігі дегеніміз не?

  • Көлбеу цилиндр?

  • Тік цилиндр?

  • Шеңбердің ауданы формуласы?


ЕББҚ: Төменде көрсетілген суреттен цилиндрді табыңыз!










Берілген сұрақтарға жауап береді








ЕББҚ: көрсетілген суреттен цилиндрлерді табады













«Жарайсыңдар»

«Әрбір дұрыс жауапқа «кубок»

таратылады»



ЕББҚ: әрбір табылған цилинрге

1 «кубок»



Сурет





https://www.youtube.com/watch?v=nEhX5YwttX8


Сабақтың ортасы

























25мин









































































20мин


















































30мин















































1.Жаңа сабақты түсіндіру


Цилиндр көлемі туралы мағлұматтар, қажеттілігі, маңыздылығы,қолдану аясы; Цилиндр көлемі формуласын таныстыру,дәлелдеу.





2. Жұптық тапсырма


«Мен саған сенемін» әдісімен студенттерді жұптастырылады /мейірімділік, адамгершілік құндылықты дарыту және топқа бөлу/

Студенттерді ортаға шығарылады, олар бір біріне сенетінін айтады.

ЕББҚ студент өзі тіл табысатын оқушымен бөлінуі қадағаланады.

Практикалық бөлім:


1. Осьтік қимасының ауданы 30 , ал табанының ауданы цилиндр берілген. Цилиндрдің көлемін табыңыз.


Қадамы:

-Берілген осьтік қима және табан ауданын биіктік (h) және радиуспен (r) өрнектейді;

-Табылған биіктік (h) және радиуспен (r) цилиндр көлемін табады;


2. Цилиндрдің көлемін табыңыз.



Қадамы:

-Үшбұрыштың бір қабырғасы және бір бұрышын пайдалана отырып цилиндр радиусын-АО,және биіктігін –ОО1 табады;

-Табылған биіктік пен радиусты пайдаланып цилиндр көлемін табады;



ЕББҚ: А-деңгейіндегі тапсырманы орындайды.

А) Цилиндрдің диаметрі 4м,биіктігі 5м.

Тапсырма:

1) Цилиндр радиусын табыңыз.

2) Цилиндр көлемін табыңыз.


Қадамы:

-Цилиндр диаметрін пайдаланып радиус табады;

-Цилиндр көлемі формуласына берілген мәндерді қойып,цилиндр көлемін табады;




3. Жаңа сабаққа байланысты топпен тапсырма орындау.

«Ұшқыр ойлы құрылысшылар» әдісі.

Яғни әр топ өз тапсырмасын тез және қатесіз орындау қажет.Орындап болған соң бір-бірін тексереді,қатесін табады.

Есеп мәтіні аралас мәтін,математикалық мазмұны-кеңістік пен пішін,іс-әрекеті қолдану.

Практикалық жұмыс


Құрылыс фирмасы маркасы (1-кесте)– КС10-3 (100 дана), КС10-6 (80дана), КС10-9(50дана) бетон сақинаға тапсырыс алды.


Ескерту

«Конус» тобы - КС10-3 маркасы бойынша жұмыс жасайды.

«Цилиндр» тобы- К10-6 маркасы бойынша жұмыс жасайды.

«Шар» тобы- КС10-9 маркасы бойынша жұмыс жасайды.


Тапсырма1:


  1. Осы сақиналарға неше метр куб бетон кетеді?

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ