Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Цилиндр көлемі.
Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы 15.2.1. Цилиндр көлемі.
Мақсаты (оқу нәтижелері): Цилиндр көлемін анықтауды игеру.
Міндеттері (бағалау критерийлері): 1) Цилиндр көлемін табу формуласын қолданады;
2) Цилиндр денелерінің көлемін есептеу үшін есептер шығарады
Күтілетін нәтижелер Цилиндр көлемін табу формуласын қолданып есептер шығарады
Цилиндр көлемі
туралы мағлұматтар, қажеттілігі, маңыздылығы,қолдану аясы; Цилиндр
көлемі формуласын
таныстыру,дәлелдеу.
2. Жұптық
тапсырма
«Мен саған
сенемін» әдісімен студенттерді жұптастырылады /мейірімділік,
адамгершілік құндылықты дарыту және топқа
бөлу/
Студенттерді
ортаға шығарылады, олар бір біріне сенетінін
айтады.
ЕББҚ студент өзі
тіл табысатын оқушымен бөлінуі
қадағаланады.
Практикалық
бөлім:
1. Осьтік қимасының
ауданы 30, ал табанының
ауданыцилиндр берілген. Цилиндрдің
көлемін табыңыз.
Қадамы:
-Берілген осьтік
қима және табан ауданын биіктік (h) және радиуспен (r)
өрнектейді;
-Табылған биіктік
(h) және радиуспен (r) цилиндр көлемін
табады;
2. Цилиндрдің көлемін
табыңыз.
Қадамы:
-Үшбұрыштың бір
қабырғасы және бір бұрышын пайдалана отырып цилиндр
радиусын-АО,және биіктігін –ОО1табады;
-Табылған биіктік пен
радиусты пайдаланып цилиндр көлемін
табады;
ЕББҚ:А-деңгейіндегі
тапсырманы орындайды.
А) Цилиндрдің диаметрі
4м,биіктігі 5м.
Тапсырма:
1) Цилиндр радиусын
табыңыз.
2) Цилиндр көлемін
табыңыз.
Қадамы:
-Цилиндр
диаметрін пайдаланып радиус
табады;
-Цилиндр көлемі
формуласына берілген мәндерді қойып,цилиндр көлемін
табады;
3. Жаңа
сабаққа байланысты топпен тапсырма
орындау.
«Ұшқыр ойлы
құрылысшылар» әдісі.
Яғни әр топ өз
тапсырмасын тез және қатесіз орындау қажет.Орындап болған соң
бір-бірін тексереді,қатесін
табады.
Есеп мәтіні
аралас мәтін,математикалық мазмұны-кеңістік пен пішін,іс-әрекеті
қолдану.
Практикалық
жұмыс
Құрылыс фирмасы
маркасы(1-кесте)– КС10-3
(100 дана), КС10-6
(80дана),
КС10-9(50дана)
бетон сақинаға тапсырыс
алды.
Ескерту
«Конус» тобы -
КС10-3
маркасы бойынша жұмыс
жасайды.
«Цилиндр» тобы-
К10-6 маркасы бойынша жұмыс
жасайды.
«Шар» тобы- КС10-9 маркасы бойынша жұмыс
жасайды.
Тапсырма1:
Осы сақиналарға неше
метр куб бетон кетеді?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады