Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Жоғары көлік және транспорт колледжі» МКҚК


    Оқу сабағының жоспары



    Бағыт

    Техникалық-технологиялық

    Модуль/Пән

    Математика

    Педагог

    Наурызбаев М.А.

    Күні: « »________20__

    Жалпы мәліметтер

    Курс___2_____ топ ____2СД-222_______

    Бөлім/бөлімше

    15.Денелердің көлемі /15.2. Айналу денелерінің көлемі

    Сабақтың тақырыбы

    15.2.1. Цилиндр көлемі.

    Сабақтың түрі

    Практикалық

    Мақсаты (оқу нәтижелері)

    Цилиндр көлемін анықтауды игеру.

    Міндеттері (бағалау критерийлері)

    1) Цилиндр көлемін табу формуласын қолданады;

    2) Цилиндр денелерінің көлемін есептеу үшін есептер шығарады

    Күтілетін нәтижелер

    Цилиндр көлемін табу формуласын қолданып есептер шығарады

    Қажетті ресурстар

    Оқулық Геометрия 11 сынып,Ә.Н. Шыныбеков, Д.Ә. Шыныбеков, Р.Н.Жумабаев, С.С.Маделханов,Алматы, «Атамұра» -2020ж

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану.

    Сабақтың барысы

    Уақыт

    Іс-әрекеттер мен тапсырмалар

    Білім алушы

    Іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    Сабақтың басы

    10мин

    І. Ұйымдастыру кезеңі

    1.Студенттермен амандасу. «Спиннер» әдісін пайдаланып оларды «Конус»,«Цилиндр» ,«Шар» топтарына бөлу. «Пиза» мұнарасы -бейнежазба көрсету.

    Оқушылардың зейіндерін сабаққа аударып,сабаққа байланысы бар сұрақтар қойылды.

    Миға шабуыл әдісі: сұрақ-жауап әдісі

    • Цилиндр дегеніміз не?

    • Цилиндрдің осьтік қимасы деген не?

    • Цилиндрдің жасаушысы деген не?

    • Цилиндрдің биіктігі дегеніміз не?

    • Көлбеу цилиндр?

    • Тік цилиндр?

    • Шеңбердің ауданы формуласы?


    ЕББҚ: Төменде көрсетілген суреттен цилиндрді табыңыз!










    Берілген сұрақтарға жауап береді








    ЕББҚ: көрсетілген суреттен цилиндрлерді табады













    «Жарайсыңдар»

    «Әрбір дұрыс жауапқа «кубок»

    таратылады»



    ЕББҚ: әрбір табылған цилинрге

    1 «кубок»



    Сурет





    https://www.youtube.com/watch?v=nEhX5YwttX8


    Сабақтың ортасы

























    25мин









































































    20мин


















































    30мин















































    1.Жаңа сабақты түсіндіру


    Цилиндр көлемі туралы мағлұматтар, қажеттілігі, маңыздылығы,қолдану аясы; Цилиндр көлемі формуласын таныстыру,дәлелдеу.





    2. Жұптық тапсырма


    «Мен саған сенемін» әдісімен студенттерді жұптастырылады /мейірімділік, адамгершілік құндылықты дарыту және топқа бөлу/

    Студенттерді ортаға шығарылады, олар бір біріне сенетінін айтады.

    ЕББҚ студент өзі тіл табысатын оқушымен бөлінуі қадағаланады.

    Практикалық бөлім:


    1. Осьтік қимасының ауданы 30 , ал табанының ауданы цилиндр берілген. Цилиндрдің көлемін табыңыз.


    Қадамы:

    -Берілген осьтік қима және табан ауданын биіктік (h) және радиуспен (r) өрнектейді;

    -Табылған биіктік (h) және радиуспен (r) цилиндр көлемін табады;


    2. Цилиндрдің көлемін табыңыз.



    Қадамы:

    -Үшбұрыштың бір қабырғасы және бір бұрышын пайдалана отырып цилиндр радиусын-АО,және биіктігін –ОО1 табады;

    -Табылған биіктік пен радиусты пайдаланып цилиндр көлемін табады;



    ЕББҚ: А-деңгейіндегі тапсырманы орындайды.

    А) Цилиндрдің диаметрі 4м,биіктігі 5м.

    Тапсырма:

    1) Цилиндр радиусын табыңыз.

    2) Цилиндр көлемін табыңыз.


    Қадамы:

    -Цилиндр диаметрін пайдаланып радиус табады;

    -Цилиндр көлемі формуласына берілген мәндерді қойып,цилиндр көлемін табады;




    3. Жаңа сабаққа байланысты топпен тапсырма орындау.

    «Ұшқыр ойлы құрылысшылар» әдісі.

    Яғни әр топ өз тапсырмасын тез және қатесіз орындау қажет.Орындап болған соң бір-бірін тексереді,қатесін табады.

    Есеп мәтіні аралас мәтін,математикалық мазмұны-кеңістік пен пішін,іс-әрекеті қолдану.

    Практикалық жұмыс


    Құрылыс фирмасы маркасы (1-кесте)– КС10-3 (100 дана), КС10-6 (80дана), КС10-9(50дана) бетон сақинаға тапсырыс алды.


    Ескерту

    «Конус» тобы - КС10-3 маркасы бойынша жұмыс жасайды.

    «Цилиндр» тобы- К10-6 маркасы бойынша жұмыс жасайды.

    «Шар» тобы- КС10-9 маркасы бойынша жұмыс жасайды.


    Тапсырма1:


    1. Осы сақиналарға неше метр куб бетон кетеді?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Наурызбаев Мурат Адилбайулы
    24 Желтоқсан 2023
    862
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Цилиндр көлемі.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Цилиндр көлемі.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақтың тақырыбы 15.2.1. Цилиндр көлемі. Мақсаты (оқу нәтижелері): Цилиндр көлемін анықтауды игеру. Міндеттері (бағалау критерийлері): 1) Цилиндр көлемін табу формуласын қолданады; 2) Цилиндр денелерінің көлемін есептеу үшін есептер шығарады Күтілетін нәтижелер Цилиндр көлемін табу формуласын қолданып есептер шығарады
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Жоғары көлік және транспорт колледжі» МКҚК


    Оқу сабағының жоспары



    Бағыт

    Техникалық-технологиялық

    Модуль/Пән

    Математика

    Педагог

    Наурызбаев М.А.

    Күні: « »________20__

    Жалпы мәліметтер

    Курс___2_____ топ ____2СД-222_______

    Бөлім/бөлімше

    15.Денелердің көлемі /15.2. Айналу денелерінің көлемі

    Сабақтың тақырыбы

    15.2.1. Цилиндр көлемі.

    Сабақтың түрі

    Практикалық

    Мақсаты (оқу нәтижелері)

    Цилиндр көлемін анықтауды игеру.

    Міндеттері (бағалау критерийлері)

    1) Цилиндр көлемін табу формуласын қолданады;

    2) Цилиндр денелерінің көлемін есептеу үшін есептер шығарады

    Күтілетін нәтижелер

    Цилиндр көлемін табу формуласын қолданып есептер шығарады

    Қажетті ресурстар

    Оқулық Геометрия 11 сынып,Ә.Н. Шыныбеков, Д.Ә. Шыныбеков, Р.Н.Жумабаев, С.С.Маделханов,Алматы, «Атамұра» -2020ж

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану.

    Сабақтың барысы

    Уақыт

    Іс-әрекеттер мен тапсырмалар

    Білім алушы

    Іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    Сабақтың басы

    10мин

    І. Ұйымдастыру кезеңі

    1.Студенттермен амандасу. «Спиннер» әдісін пайдаланып оларды «Конус»,«Цилиндр» ,«Шар» топтарына бөлу. «Пиза» мұнарасы -бейнежазба көрсету.

    Оқушылардың зейіндерін сабаққа аударып,сабаққа байланысы бар сұрақтар қойылды.

    Миға шабуыл әдісі: сұрақ-жауап әдісі

    • Цилиндр дегеніміз не?

    • Цилиндрдің осьтік қимасы деген не?

    • Цилиндрдің жасаушысы деген не?

    • Цилиндрдің биіктігі дегеніміз не?

    • Көлбеу цилиндр?

    • Тік цилиндр?

    • Шеңбердің ауданы формуласы?


    ЕББҚ: Төменде көрсетілген суреттен цилиндрді табыңыз!










    Берілген сұрақтарға жауап береді








    ЕББҚ: көрсетілген суреттен цилиндрлерді табады













    «Жарайсыңдар»

    «Әрбір дұрыс жауапқа «кубок»

    таратылады»



    ЕББҚ: әрбір табылған цилинрге

    1 «кубок»



    Сурет





    https://www.youtube.com/watch?v=nEhX5YwttX8


    Сабақтың ортасы

























    25мин









































































    20мин


















































    30мин















































    1.Жаңа сабақты түсіндіру


    Цилиндр көлемі туралы мағлұматтар, қажеттілігі, маңыздылығы,қолдану аясы; Цилиндр көлемі формуласын таныстыру,дәлелдеу.





    2. Жұптық тапсырма


    «Мен саған сенемін» әдісімен студенттерді жұптастырылады /мейірімділік, адамгершілік құндылықты дарыту және топқа бөлу/

    Студенттерді ортаға шығарылады, олар бір біріне сенетінін айтады.

    ЕББҚ студент өзі тіл табысатын оқушымен бөлінуі қадағаланады.

    Практикалық бөлім:


    1. Осьтік қимасының ауданы 30 , ал табанының ауданы цилиндр берілген. Цилиндрдің көлемін табыңыз.


    Қадамы:

    -Берілген осьтік қима және табан ауданын биіктік (h) және радиуспен (r) өрнектейді;

    -Табылған биіктік (h) және радиуспен (r) цилиндр көлемін табады;


    2. Цилиндрдің көлемін табыңыз.



    Қадамы:

    -Үшбұрыштың бір қабырғасы және бір бұрышын пайдалана отырып цилиндр радиусын-АО,және биіктігін –ОО1 табады;

    -Табылған биіктік пен радиусты пайдаланып цилиндр көлемін табады;



    ЕББҚ: А-деңгейіндегі тапсырманы орындайды.

    А) Цилиндрдің диаметрі 4м,биіктігі 5м.

    Тапсырма:

    1) Цилиндр радиусын табыңыз.

    2) Цилиндр көлемін табыңыз.


    Қадамы:

    -Цилиндр диаметрін пайдаланып радиус табады;

    -Цилиндр көлемі формуласына берілген мәндерді қойып,цилиндр көлемін табады;




    3. Жаңа сабаққа байланысты топпен тапсырма орындау.

    «Ұшқыр ойлы құрылысшылар» әдісі.

    Яғни әр топ өз тапсырмасын тез және қатесіз орындау қажет.Орындап болған соң бір-бірін тексереді,қатесін табады.

    Есеп мәтіні аралас мәтін,математикалық мазмұны-кеңістік пен пішін,іс-әрекеті қолдану.

    Практикалық жұмыс


    Құрылыс фирмасы маркасы (1-кесте)– КС10-3 (100 дана), КС10-6 (80дана), КС10-9(50дана) бетон сақинаға тапсырыс алды.


    Ескерту

    «Конус» тобы - КС10-3 маркасы бойынша жұмыс жасайды.

    «Цилиндр» тобы- К10-6 маркасы бойынша жұмыс жасайды.

    «Шар» тобы- КС10-9 маркасы бойынша жұмыс жасайды.


    Тапсырма1:


    1. Осы сақиналарға неше метр куб бетон кетеді?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Сабақ жоспары 11 сынып
    24.12.2023
    862
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Наурызбаев Мурат Адилбайулы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации