Қысқа мерзімді жоспар №18-сабак
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Айналу денелері және олардың элементтері |
Мектеп: № 111 ЖОББМ |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Халмуратова Махбуба. |
|
Күні: |
11.03.2025. |
|
Сыныбы: 11 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Цилиндр, конус және шардың жазықтық пен қималары |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.2.2 - цилиндрдің, конустың және шардың жазықтық пен қималарын кескіндеу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
- цилиндрдің, конустың және шардың жазықтық пен қималарын кескіндейді; |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Үй тапсырмасын тексеру, талдау. Оқушылар дәптерлерін алмастыру арқылы дайын жауаптармен үй жұмыстарын тексеріп, бірін-бірі бағалайды. Оқушылармен бірігіп жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашамыз. |
Оқушыларды үш топқа бөліңіз. Топтарды айналу денелерін жазықтықпен қиғанда пайда болған қималарды зерттеуді тапсырыңыз. 1-топқа цилиндрді жазықтықпен қиғанда пайда болатын қималардың орналасуын зерттеу; 2-топқа конусты жазықтықпен қиғанда пайда болатын қималардың орналасуын зерттеу; 3-топқа шарды жазықтықпен қиғанда пайда болатын қималардың орналасуын зерттеу. Топтарға А3 парағында постерге өз тапсырмаларын орындап, қорытынды шығаруға, жұмыстарын көрсетуге және қалғандарына қажет болған жағдайда жауаптарды толықтыруға мүмкіндік беріңіз. Оқушылардан дәптерлеріне кесте түрінде қысқаша түсінік конспект жазуларын сұраңыз. |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Түрлі түсті қима қағаздар
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Жұптық жұмыс: оқушылардың сабақ мақсатына жетуін бағалау үшін есептер беріледі.
Жауаптары: 1. 5 см, 110π см2. 2. 64 3. 4. r=5см,
h=8см, 5. 36
π 6. 20 см Бағалау: жұптар дайын жауаптармен бірін-бірі бағалайды |
|
Дескриптор: -1-ші сұраққа жауап береді. 1-балл -2-ші сұраққа жауап береді. 1-балл -3-ші сұраққа жауап береді. 1-балл Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады
|
ДК экраны Сұрақтар топтамасы. Оқулық 11-сынып.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Оқушылардың рефлексиясы, кері байланыс. Оқушылар сабақтың бағалау критерийлері бойынша өзін-өзі бағалайды
|
Үй тапсырмасы: 1.Цилиндрдің радиусы 5 см, ал биіктігі 6 см. Цилиндрдің осінен 4 см қашықтықта орналасқан параллель қиманың ауданын табыңыз. Жауабы:
36 2. Шардың центрінен 15 см қашықтықта орналасқан қиманың ауданын табыңыз. Шардың радиусы 17 см. Жауабы:
64 3.Конустың радиусы 3 м, ал биіктігі 4 м. Конустың жасаушысы мен осьтік қимасының ауданын табыңыз.
Жауабы: 5см;
12 |
Бағалау. Оқушылар бір-бірін ауызша критерий бойынша бағалайды. - Кейбір оқушыларға мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі. |
|
|
AСаралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау |
|
|
Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
кабинетдегі қауіпсіздік ережесі еске салынады. |
|
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Цилиндр, конус және шардың жазықтық пен қималары
Цилиндр, конус және шардың жазықтық пен қималары
Қысқа мерзімді жоспар №18-сабак
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Айналу денелері және олардың элементтері |
Мектеп: № 111 ЖОББМ |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Халмуратова Махбуба. |
|
Күні: |
11.03.2025. |
|
Сыныбы: 11 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Цилиндр, конус және шардың жазықтық пен қималары |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.2.2 - цилиндрдің, конустың және шардың жазықтық пен қималарын кескіндеу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
- цилиндрдің, конустың және шардың жазықтық пен қималарын кескіндейді; |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Үй тапсырмасын тексеру, талдау. Оқушылар дәптерлерін алмастыру арқылы дайын жауаптармен үй жұмыстарын тексеріп, бірін-бірі бағалайды. Оқушылармен бірігіп жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашамыз. |
Оқушыларды үш топқа бөліңіз. Топтарды айналу денелерін жазықтықпен қиғанда пайда болған қималарды зерттеуді тапсырыңыз. 1-топқа цилиндрді жазықтықпен қиғанда пайда болатын қималардың орналасуын зерттеу; 2-топқа конусты жазықтықпен қиғанда пайда болатын қималардың орналасуын зерттеу; 3-топқа шарды жазықтықпен қиғанда пайда болатын қималардың орналасуын зерттеу. Топтарға А3 парағында постерге өз тапсырмаларын орындап, қорытынды шығаруға, жұмыстарын көрсетуге және қалғандарына қажет болған жағдайда жауаптарды толықтыруға мүмкіндік беріңіз. Оқушылардан дәптерлеріне кесте түрінде қысқаша түсінік конспект жазуларын сұраңыз. |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Түрлі түсті қима қағаздар
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Жұптық жұмыс: оқушылардың сабақ мақсатына жетуін бағалау үшін есептер беріледі.
Жауаптары: 1. 5 см, 110π см2. 2. 64 3. 4. r=5см,
h=8см, 5. 36
π 6. 20 см Бағалау: жұптар дайын жауаптармен бірін-бірі бағалайды |
|
Дескриптор: -1-ші сұраққа жауап береді. 1-балл -2-ші сұраққа жауап береді. 1-балл -3-ші сұраққа жауап береді. 1-балл Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады
|
ДК экраны Сұрақтар топтамасы. Оқулық 11-сынып.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Оқушылардың рефлексиясы, кері байланыс. Оқушылар сабақтың бағалау критерийлері бойынша өзін-өзі бағалайды
|
Үй тапсырмасы: 1.Цилиндрдің радиусы 5 см, ал биіктігі 6 см. Цилиндрдің осінен 4 см қашықтықта орналасқан параллель қиманың ауданын табыңыз. Жауабы:
36 2. Шардың центрінен 15 см қашықтықта орналасқан қиманың ауданын табыңыз. Шардың радиусы 17 см. Жауабы:
64 3.Конустың радиусы 3 м, ал биіктігі 4 м. Конустың жасаушысы мен осьтік қимасының ауданын табыңыз.
Жауабы: 5см;
12 |
Бағалау. Оқушылар бір-бірін ауызша критерий бойынша бағалайды. - Кейбір оқушыларға мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі. |
|
|
AСаралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау |
|
|
Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
кабинетдегі қауіпсіздік ережесі еске салынады. |
|
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
|||
шағым қалдыра аласыз
см2


























