0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
| Сыныбы | 11 сынып | |
| Тақырыбы | Цилиндрдің жазбасы мен бетінің ауданы | |
| Мақсаты | Барлығы: Оқушылар цилиндрдің жазбасы мен бетінің ауданы түрлерін біледіКөпшілігі: Оқушылар цилиндрдің жазбасы мен бетінің ауданы формулаларын пайдаланып есеп шығарып біледі. Кейбіреулері: Цилиндрдің осьтік қимасы – квадрат болгандағы есептерді шығара алады. | |
| Жалпы мақсат | Оқушылармен цилиндрдің жазбасы мен бетінің ауданы түрлерін , олардың формулаларын пысықтау, есептер шығаруда, іс жүзінде қолдана алуға үйрету. Топтық, жұптық және жеке жұмыстарды тиянақты орындай білу , өзін және өзгелерді бағалай білу, сыни тұрғыдан ойлана білу дағдыларын қалыптастыру. | |
| Күтілетін нәтиже | Сыни тұрғыдан ойлана біледі және цилиндрдің бетінің аудандарын табалады. | |
| 7 модульдің қолданылуы | АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. | |
| Қолданылатын әдіс-тәсілдер | Жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс, сұрақ- жауап. | |
| Қолданылатын ресурстар | Маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук | |
| Ұйымдастыру кезеңі Тренинг 2 мин | Оқушылар шеңбер құрып, «Амандасу» тренингін өткізеді Сәлем дос (қолдарымен амандасады)Сен қалайсың (арқасынан қағады )Сен қайда болдың (құлақтарынан тартады)Көргеніме қуаныштымын (жүректеріне қолдарын апарады )Келгенің тамаша болды (құшақтасады)1,2,3,4 санау арқылы топқа бөлінеді Бағалау парағын тарату | Оқушылар шеңберде тұрып, бір-бірімен амандасады |
| Сабақ кезеңдері | Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
| Білім 2 мин | Үй тапсырмасын сұрау арқылы сұрақ-жауап Миға шабуыл | Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы сұрау апқылы оқушыларды диалогқа түсіруСлайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау | Мұғалім берген тапсырмасын орындау арқылы оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру |
| Түсіну | Салыстыру кестесіӨткен тақырып пен жаңа тақырыпты салыстыра отырып жаңа тақырыпты ашу | Егер цилиндрдің бетін табан шеңберлері бойымен және қайсыбір жасаушысының бойымен қиып алып жазып жіберсек, цилиндрдің жазбасын аламыз. Цилиндр бетінің жазбасы тіктөртбұрыштан және тең екі дөңгелектен тұрады | Әр топқа салыстыру парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып көрсетедіҚағаздан жасалған цилиндрді қию. |
| Қолдану | Оқулық тақырыбына «Авторлық орындық» әдісі пайдалану | Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату, кітаптан жұмыс, топ арқылы пікір алмасу | Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуӘдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және оөз пікірлерін ортаға салады.Ортаға тақырыпты жақсы менгерген оқушы шыгып сабақты түсіндіреді |
| Сергіту сәті | «Кірпі биі» атты жаттығу жасау | Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау | Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. |
| Талдау | Тақырыпты талдау кезеңінде «Кезбе тілші» ойынын ойнату | . Сабаққа селқостық танытып отырған оқушыны кезбе тілші роліне тағайындау, әр топқа барып интервью жүргізіп, сұрақтар қойғызу, сол арқылы сабаққа қызығушылығы оянып, келесі сабақта белсенділік танытады | Оқушыны таңдап тілші ретінде әр топқа тақырыпты талдау мақсатынада сұрақтар қойғызып, таққырыпты қалай меңгергендерін байқау |
| Жинақтау | Кім жүйрік ойыны арқылы сабақты жинақтайды | Тақырып бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа сұрақтар таратылады, сол сұраққа жауап беріп тақырыпты жинақтайды | Әр топ өзара тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап беріп тақырыпты қалай түсінгендерін көрсету арқылы сабақты жинақтайды |
| Бағалау | Өзін-өзі бағалау (2 мин)Бағдарша, бағалау парақшалары | Бағалау парақтарын таратадыБір-* бірін бақғалауды қадағалау | Топты бағалауӨзін өзі бағалау |
| Рефлексия | Стикерлерді толтыру | Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну | Ұсынылған стикерді толтыру |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Жумабаева Перизат ЖолайкызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Цилиндрдің жазбасы мен бетінің ауданы
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Цилиндрдің жазбасы мен бетінің ауданы
Материал туралы қысқаша түсінік
Цилиндр жазбасы мен бетінің ауданын біліп, оларға арналған есептер шығарып үйрену
Материалдың қысқаша нұсқасы
| Сыныбы | 11 сынып | |
| Тақырыбы | Цилиндрдің жазбасы мен бетінің ауданы | |
| Мақсаты | Барлығы: Оқушылар цилиндрдің жазбасы мен бетінің ауданы түрлерін біледіКөпшілігі: Оқушылар цилиндрдің жазбасы мен бетінің ауданы формулаларын пайдаланып есеп шығарып біледі. Кейбіреулері: Цилиндрдің осьтік қимасы – квадрат болгандағы есептерді шығара алады. | |
| Жалпы мақсат | Оқушылармен цилиндрдің жазбасы мен бетінің ауданы түрлерін , олардың формулаларын пысықтау, есептер шығаруда, іс жүзінде қолдана алуға үйрету. Топтық, жұптық және жеке жұмыстарды тиянақты орындай білу , өзін және өзгелерді бағалай білу, сыни тұрғыдан ойлана білу дағдыларын қалыптастыру. | |
| Күтілетін нәтиже | Сыни тұрғыдан ойлана біледі және цилиндрдің бетінің аудандарын табалады. | |
| 7 модульдің қолданылуы | АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. | |
| Қолданылатын әдіс-тәсілдер | Жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс, сұрақ- жауап. | |
| Қолданылатын ресурстар | Маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук | |
| Ұйымдастыру кезеңі Тренинг 2 мин | Оқушылар шеңбер құрып, «Амандасу» тренингін өткізеді Сәлем дос (қолдарымен амандасады)Сен қалайсың (арқасынан қағады )Сен қайда болдың (құлақтарынан тартады)Көргеніме қуаныштымын (жүректеріне қолдарын апарады )Келгенің тамаша болды (құшақтасады)1,2,3,4 санау арқылы топқа бөлінеді Бағалау парағын тарату | Оқушылар шеңберде тұрып, бір-бірімен амандасады |
| Сабақ кезеңдері | Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
| Білім 2 мин | Үй тапсырмасын сұрау арқылы сұрақ-жауап Миға шабуыл | Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы сұрау апқылы оқушыларды диалогқа түсіруСлайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау | Мұғалім берген тапсырмасын орындау арқылы оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру |
| Түсіну | Салыстыру кестесіӨткен тақырып пен жаңа тақырыпты салыстыра отырып жаңа тақырыпты ашу | Егер цилиндрдің бетін табан шеңберлері бойымен және қайсыбір жасаушысының бойымен қиып алып жазып жіберсек, цилиндрдің жазбасын аламыз. Цилиндр бетінің жазбасы тіктөртбұрыштан және тең екі дөңгелектен тұрады | Әр топқа салыстыру парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып көрсетедіҚағаздан жасалған цилиндрді қию. |
| Қолдану | Оқулық тақырыбына «Авторлық орындық» әдісі пайдалану | Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату, кітаптан жұмыс, топ арқылы пікір алмасу | Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуӘдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және оөз пікірлерін ортаға салады.Ортаға тақырыпты жақсы менгерген оқушы шыгып сабақты түсіндіреді |
| Сергіту сәті | «Кірпі биі» атты жаттығу жасау | Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау | Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. |
| Талдау | Тақырыпты талдау кезеңінде «Кезбе тілші» ойынын ойнату | . Сабаққа селқостық танытып отырған оқушыны кезбе тілші роліне тағайындау, әр топқа барып интервью жүргізіп, сұрақтар қойғызу, сол арқылы сабаққа қызығушылығы оянып, келесі сабақта белсенділік танытады | Оқушыны таңдап тілші ретінде әр топқа тақырыпты талдау мақсатынада сұрақтар қойғызып, таққырыпты қалай меңгергендерін байқау |
| Жинақтау | Кім жүйрік ойыны арқылы сабақты жинақтайды | Тақырып бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа сұрақтар таратылады, сол сұраққа жауап беріп тақырыпты жинақтайды | Әр топ өзара тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап беріп тақырыпты қалай түсінгендерін көрсету арқылы сабақты жинақтайды |
| Бағалау | Өзін-өзі бағалау (2 мин)Бағдарша, бағалау парақшалары | Бағалау парақтарын таратадыБір-* бірін бақғалауды қадағалау | Топты бағалауӨзін өзі бағалау |
| Рефлексия | Стикерлерді толтыру | Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну | Ұсынылған стикерді толтыру |
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.02.2019
1191
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













