Цилиндрдің жазбасы мен бетінің ауданы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Цилиндрдің жазбасы мен бетінің ауданы

Материал туралы қысқаша түсінік
Цилиндр жазбасы мен бетінің ауданын біліп, оларға арналған есептер шығарып үйрену
Материалдың қысқаша нұсқасы
Сыныбы 11 сынып
ТақырыбыЦилиндрдің жазбасы мен бетінің ауданы
МақсатыБарлығы: Оқушылар цилиндрдің жазбасы мен бетінің ауданы түрлерін біледіКөпшілігі: Оқушылар цилиндрдің жазбасы мен бетінің ауданы формулаларын пайдаланып есеп шығарып біледі. Кейбіреулері: Цилиндрдің осьтік қимасы – квадрат болгандағы есептерді шығара алады.
Жалпы мақсатОқушылармен цилиндрдің жазбасы мен бетінің ауданы түрлерін , олардың формулаларын пысықтау, есептер шығаруда, іс жүзінде қолдана алуға үйрету. Топтық, жұптық және жеке жұмыстарды тиянақты орындай білу , өзін және өзгелерді бағалай білу, сыни тұрғыдан ойлана білу дағдыларын қалыптастыру.
Күтілетін нәтижеСыни тұрғыдан ойлана біледі және цилиндрдің бетінің аудандарын табалады.

7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдерЖеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс, сұрақ- жауап.
Қолданылатын ресурстар Маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі



















Тренинг 2 мин
Оқушылар шеңбер құрып, «Амандасу» тренингін өткізеді Сәлем дос (қолдарымен амандасады)Сен қалайсың (арқасынан қағады )Сен қайда болдың (құлақтарынан тартады)Көргеніме қуаныштымын (жүректеріне қолдарын апарады )Келгенің тамаша болды (құшақтасады)1,2,3,4 санау арқылы топқа бөлінеді Бағалау парағын тарату Оқушылар шеңберде тұрып, бір-бірімен амандасады
Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім

2 мин
Үй тапсырмасын сұрау арқылы сұрақ-жауап Миға шабуылҮйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы сұрау апқылы оқушыларды диалогқа түсіруСлайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындауМұғалім берген тапсырмасын орындау арқылы оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру
ТүсінуСалыстыру кестесіӨткен тақырып пен жаңа тақырыпты салыстыра отырып жаңа тақырыпты ашу Егер цилиндрдің бетін табан шеңберлері бойымен және қайсыбір жасаушысының бойымен қиып алып жазып жіберсек, цилиндрдің жазбасын аламыз. Цилиндр бетінің жазбасы тіктөртбұрыштан және тең екі дөңгелектен тұрады Әр топқа салыстыру парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып көрсетедіҚағаздан жасалған цилиндрді қию.
ҚолдануОқулық тақырыбына «Авторлық орындық» әдісі пайдалану

Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату, кітаптан жұмыс, топ арқылы пікір алмасуОқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуӘдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және оөз пікірлерін ортаға салады.Ортаға тақырыпты жақсы менгерген оқушы шыгып сабақты түсіндіреді
Сергіту сәті«Кірпі биі» атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
ТалдауТақырыпты талдау кезеңінде «Кезбе тілші» ойынын ойнату . Сабаққа селқостық танытып отырған оқушыны кезбе тілші роліне тағайындау, әр топқа барып интервью жүргізіп, сұрақтар қойғызу, сол арқылы сабаққа қызығушылығы оянып, келесі сабақта белсенділік танытадыОқушыны таңдап тілші ретінде әр топқа тақырыпты талдау мақсатынада сұрақтар қойғызып, таққырыпты қалай меңгергендерін байқау
ЖинақтауКім жүйрік ойыны арқылы сабақты жинақтайдыТақырып бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа сұрақтар таратылады, сол сұраққа жауап беріп тақырыпты жинақтайдыӘр топ өзара тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап беріп тақырыпты қалай түсінгендерін көрсету арқылы сабақты жинақтайды
БағалауӨзін-өзі бағалау (2 мин)Бағдарша, бағалау парақшаларыБағалау парақтарын таратадыБір-* бірін бақғалауды қадағалауТопты бағалауӨзін өзі бағалау
Рефлексия Стикерлерді толтыруОқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.02.2019
1191
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі