Материалдар / «Cиқырлы математика елі»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Cиқырлы математика елі»

Материал туралы қысқаша түсінік
Балалардың математикалық білім мен ұғымдар негізінде ақыл –ой қабілеттерін қалыптастыру. 1ден-10 ға дейінгі сандарды тура және кері санай білу дағдыларын жетілдіру. Тура және кері санау дағдыларын үйрету. Қосу және азайту амалдарын суретпен сәйкестендіруді білуге үйрету, есептер шығаруды жалғастыру. Геометриялық фигураларды ажырата білу. Ойлау қабілеттерін арттыру. Сандарды салыстыра білуге, апта күндерімен, уақытты, кеңістікті бағдарлай білуін пысықтау. Алған білімдерін пысықтау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2023
310
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Сиқырлы математика елі»

Білім беру салалары: «Таным», «Шығармашылық»


Ұйымдастырылған оқу қызметі: Кіріктірілген сабақ: математика негіздері және жапсыру


Тақырыбы: «Cиқырлы математика елі»


Мақсаты: Балалардың математикалық білім мен ұғымдар негізінде ақыл –ой қабілеттерін қалыптастыру. 1ден-10 ға дейінгі сандарды тура және кері санай білу дағдыларын жетілдіру. Тура және кері санау дағдыларын үйрету. Қосу және азайту амалдарын суретпен сәйкестендіруді білуге үйрету, есептер шығаруды жалғастыру. Геометриялық фигураларды ажырата білу. Ойлау қабілеттерін арттыру. Сандарды салыстыра білуге, апта күндерімен, уақытты, кеңістікті бағдарлай білуін пысықтау. Алған білімдерін пысықтау.

Дамытушылығы: Балалардың 10 көлемінде сандық есептеу дағдысын дамыту, дамытушы ойындар арқылы әр түрлі тапсырмаларды орындай отырып салыстыру, ақыл ойларын, танымдық қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелігі: балаларды тапқырлыққа , іздемпаздыққа , шапшандыққа , бірлікке тәрбиелеу.


Әдіс –тәсілдері: Сұрақ – жауап, салыстыру, ойын, карточкалар арқылы тапсырмалар, есептер, сурет салу.

Көрнекі құралдар: 10ға дейінгі сан

дарға байланысты суреттер мен сандар


Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс –әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушылық

Ұйымдастырушылық — ізденушілік

«Ой шақыру»

1. Жылдың қай мезгілі?

2. Бүгін аптаның қай күн?

3.Ертең қай күн?

4. Сенбіден кейін қай күн?

5.Ұйықтайтын уақыт қай тәулік?

6. Жаттығу жасайтын қай тәулік?

7. Үшбұрышта неше бұрыш бар?

8. Екі қоянда неше құлақ бар?

9. Дөңгелекте неше бұрыш бар?

-Жарайсыңдар, балалар! Бүгін топқа келе жатсам, біздің топқа арнап жазған хат тауып алдым. Кімнен болды екен, оқып көремізбе?

Салеметсіздерме балалар! Сіздерге сиқырлы математикалық қалашықтан хат жазып отырмын. Зұлым мыстан кемпір біздің қалашығымызды сиқырлап тастады. Сандар өз орнын таба алмай, пішіндер өз аттарын білмейтін болды. Апта күндеріде шатасып қалды. Сендер сондай ақылды балдар екендеріңді біліп сіздерден көмек сұраймыз! Сәлемнен математика елінің тұрғындары!

-Балалар математика елінің тұрғындарына көмектесемізбе?


-Ол үшін бізге бірнеше тапсырмаларды орындау қажет.

1-тапсырма: «Қандай пішін артық?»

2-тапсырма: «Көлемдерін анықта»

1. Жуан қарындаш нешінші тұр?

2. Жіңіше қарындаштан кейін қандай қарындаш?

3. Сары қарындаш жуан қарындашқа қарағанда қандай?

3- тапсырма: «Сандар шатысты»

(Карточкамен жұмыс)

1. Сандарды ретімен қою.

2. Тура, кері санау.

3. Атаған санның көршісін атау.

4. «Орнын анықта» 3 пен 5 тің ортасында қай сан тұрады?

7 мен 8 дің ортасында қай сан тұрады?

1 мен 2 санының ортасында қай сан?

4-тапсырма: « Салыстыру» =

Карточкамен жұмыс

5 4, 6 9, 8 8


Сергіту сәті: «Аяқпенен топ-топ-топ»

5- тапсырма: «Ойнада, ойлан», «Сөз жұмбақ»

1. Күн шуақта отырды үш күшік

Келді маңына тағы екі күшік.

Ал, кәнекей санашы

Болды сонда неше күшік?

2.Бес қонжық орманға

Бара жатты қорбаңдап.

Екі қонжық шаршады.

Әрі қарай бармады.

Ал, кәнекей тез айтшы

Қанша қонжық кетті алда?

3.Ағаш басында екі торғай отыр еді.

Оларға тағы екі торғай ұшып келді.

Барлығы неше торғай болды?

6-тапсырма: Мысалдар шығар, есеп құрастыр»

Карточкамен жұмыс

7-тапсырма: «Кеңістікті бағдарлау»

Математика қалашығында сурет салғанды ұнатады екен. Ал олар кеңістікті бағдарлай білмей және түстерді ұмытып қалған екен. Олай болса, біз оларға әдемі сурет салып берелік.

Отырғыштың астына доп сал, оң жаққа жоғарға күнді сал, ағашпен отырғыштың ортасына гүлді, ал сол жаққа жоғарға бұлтты сал, сол жаққа төменге екі саңырауқұлақ сал.

8-тапсырма: «Санның құрамы»

Шығармашылық жұмыс.

Санды суретпен сәйкестендіру. Шатырдағы санмен сәйкес пішін сал.

Балалардың жауабы.

-Ия, көмектесеміз

Тапсырмаларды мұқият тындайды.

-Шеңбер артық. Себебі, шеңбердің бұрыштары жоқ.

Сандарды ретімен қойып тура, кері санайды.

Санның көршісін атайды.

(көрсетеді)

-4

-6

-3

-бірінші

-кішкентай көк қарындаш

Сары қарындаш жіңішке, ал қызыл қарындаш жалпақ.

Сандарды салыстырады.

-Бес күшік

-Төрт қонжық алда.

-Болды төрт торғай.

Балалар мұқият тыңдап кеңістікті бағдарлап сурет салады.

4 санының үйшігіне

төрт дөңгелек, ал 6 санының үйшігіне алты дөңгелек салады.

Рефлексивті-коррекциялаушы -Жарайсыңдар, балалар!

Біз барлық тапсырмаларды орындадық . Бүгін кімге көмектестік?

Біз бүгін сандарды ретімен қойып тура, кері санадық. Салыстырдық. Жұмбақ шештік. Есептер шығардық. Сурет салдық.

Аудио таспа.

Жарайсыңдар, балалар бәріңде ақылды екенсіңдер. Барлық тапсырмаларды дұрыс орындап мыстан кемпірдің сиқыры шешілді.

Рақмет сіздерге. Сау болыңыздар!


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!