Материалдар / «Cиқырлы пішіндер»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Cиқырлы пішіндер»

Материал туралы қысқаша түсінік
Ойын туралы мақала
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қаңтар 2021
485
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ТАҚЫРЫБЫ: «сиқырлы пішіндер»

Балабақша: «Еркетай» шағын орталық

Күні:

Педагогтың аты-жөні: Балаганова Айнаш Жұмашқызы.

Топ: 3-4жас (ортаңғы топ)

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаты:

Дөңгелек,үшбұрыш ,төртбұрыш геометриялық пішіндерді айта алады, дұрыс құрастыра алады және ажырата алады. Күз мезгілі туралы ерекшілігін айта алады.

Ойлау денгейі

Қолдану

Күтілетін нәтиже






Дағды:

Дөңгелек,үшбұрыш ,төртбұрыш геометриялық пішіндерді айта алады, дұрыс құрастырады және ажырата алады.Күз мезгілі туралы ерекшілігін айта алады.

геометриялық пішіндерді дұрыс құрастыра алады,атай алады және ажырата алады.


Қолданды,үйренді,меңгерді.

Әдіс-тәсілдер:

Сын тұрғысынан ойлау, , «Бала үні»,"миға шабуыл" «микрафон»әдісі , «өзара пікір алмасу», « галереялық шарлау.»

Ресурстар,дамытушы орта:

Геометриалық пішіндер,ағаш, құстар үйшіктері.

интер белсенді тақта

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жұмыс түрі

Ресурстар

1.Оқу қызметінің басталуы

1-2мин

(Ұ) Жағымды көңіл күй орнату.

Ширату:

-Салеметсіңдер,ме балалар.


Балалар, бүгін көңіл күйлерін жақсы ма?-деп сұрау.

-Сәттілік тілеу.

Мен ,бұгін сендерге геометриалық пішіндер әлемінең келдім.Менін мойшағыма қарандаршы неден құрастырылған екен?.

(пішіндерден)

Қалай ойлайсындар бүгін қандай оқу қызыметі болады?

(математика)

"От шашу"

Мен сендерге бос келген жоқпын.

Менің қолымда қаропша бар

Не бар екен оның ішінде?

Оның ішінде геомериялық

пішіндер бар ,бір-бірден алып өз үйлерін табу.

Топқа бөліну:

- Өз үйлерін табу

Қолдарындағы пішіндер арқылы орындарын табу

(пішіндер ол құлыптын кілті

сол арқылы үйлерін табу)




















ІІ. Оқу қызметінің негізгі бөлімі

2-17мин

























Құрылымдалған ойын:












Педагог жетекшілігімен ойын
















(Ұ.Ж) Жұмбақ жасыру:

-Шуақ шашқан күнге ұқсаймын көбірек менің атым...(Дөңгелек)

-Барлық шатыр ұқсайды ғой тек өзіне ...үшбұрыш

-Теледидар таныс екен баршаға Ал пішіні ұқсайды ғой ...(шаршыға)

Үстел үстінде пішіндер жатыр.


-Қандай пішіндер бар?Оларды ата

-Дөңгелекте бұрышы бар ма?

-дөңгелек неге ұқсайды?

-3бұрыш-деп неліктен атаймыз?

-4бұрыш-деп неліктен атаймыз?

Дөңгелек-круг,төртбұрыш-квадрат,үшбұрыш-треугольник

К.Б.

«Миға шабуыл»:

Балалар нені көріп тұрсындар?(Ағаш)

Ағаштың түсі неге ақ?

(Қысқы ағаш)

Назарларын интер белсенді тақтаға аудару.

"Қыстап қалған құстарға үйшік жасау"

Мақсаты:Қыс мезгілі туралы ерекшелігін айта алады

Үйшікті пішіндер арқылы жасау

К.Б.

«Өзара пікір алмасу»

Ойын:"Пішіндер өз орнын табады"

Ойынның мақсаты:Геометрикалық пішіндерді дұрыс айта алады ажырата алады,салыстыра алады

Шарты:Балалар ортаға шығып дөңгелене тұрады. Музыка ойналады сендер билейсіңдер. Музыка әуені тоқталғанда

"Луллия шенберіне" барып тұрады.

"Луллия шенбері"неден құрастырылған?

(пішіндерден)

"Микрафон "арқылы

Әр балаларға барып пішіндердін атауын сұраймын

-Неге ұқсайды?( тортбұрыш үйдін қабырғасына , үшбұрыш үйдін шатырына,дөңгелек көліктін дөңгелегіне,сағатқа)



КБ:

Еркін ойын:

Ойынның шарты: балаларға геометриялық фигуралар беріледі.Сол фигуралардан ұнайтын затты құрастырып ойнайды.









Геометриалық пішіндер














Ағаш





Үйшіктер жасау






















Музыка әуені шығады







Микрафон





Балалар қойылған сұраққа толық жауап береді.

.



















ІV.ҰОҚ

Қорытындысы:

Рефлексия

17-20мин





Еркін ойын

Рефлексия.

Балалар сендерге бүгінгі ойындар үнады ма?

Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды.

Педагог түсіндіреді: смайлик арқылы бағалайды


Саралау



Бақылау









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!