Материалдар / Цитология пәні және міндеттері

Цитология пәні және міндеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Цитология пәні және міндеттері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
560
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Биология

Сабақтың тақырыбы: Цитология пәні және міндеттері Мұғалімнің аты-жөні:Утенбаева МКүні:06.09.2017ж
СЫНЫП: 9 «А»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары:

Цитология пәні туралы нақтырақ мағлұмат алу, оның міндеттері туралы білу, зерттеу әдістері туралы түсіну
Сабақтан күтілетін нәтиже:1-деңгей (білу, түсіну):Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:Цитология пәні туралы нақтырақ мағлұмат алу
2-деңгей(қолдану, талдау):

Оқушылардың көбісі мынаны орындай аладыоның міндеттері туралы білу
3-деңгей(жинақтау, бағалау):

Оқушылардың кейбіреулерімынаныорындайалады:зерттеу әдістері туралы түсіну
Тілдік мақсат:Цитология
Ресурстар:

Маркер плакат стикерлер
Пәнаралық байланыс:валеология
Алдыңғы оқу:«Жалпы биология негіздері» пәнінің жаратылыстану –ғылыми пәндер жүйесіндегі орны,мақсаты мен міндеттері
САБАҚ ЖОСПАРЫ
Сабақ барысы және жоспарланған уақытБерілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістерБағалау критерийлері және жұмыс түрлері
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ минутСыныптың психологиялық ахуалын қалыптастыру. Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру.Салемдесу. Оқушыларды түгелдеу Ыстық сезім тренингі арқылы сабаққа зейіндерін аударуЫнтымақтастық қалыптастыра білу
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУминут1-деңгей (білу, түсіну):(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)Күн шуағы әдісіБасмармақ арқылы
2-деңгей(қолдану, талдау):

Сәйкестік тестОқулықтан тыс басқа материялдардан мәлімет жинау
3-деңгей (жинақтау, бағалау):

Венн диаграммасыТақырыптағы түйінді мәселелерді табу
ЖАҢА САБАҚминут





(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) (Жаңа сабаққа дайындықпен келген оқушының қорғауын ұйымдастыру);Жаңа сабаққа Біреуі үйде үшеуі қонақта әдісімен тапсырмаларды бөліп беру

Бір бірімен байланыса отырып тақырыпты ашу
САБАҚТЫ БЕКІТУминут1-деңгей (білу, түсіну):(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)ТоптастыруСұрақтарға жауап беру арқылы зат алмасумен танысу танысу
2-деңгей (қолдану, талдау):

Биологиялық диктантБасмармақ арқылы
3-деңгей (жинақтау, бағалау):

Бағдаршам әдісіформативті
ҮЙГЕ ТАПСЫРМАминут1-деңгей (білу, түсіну):

(Оқушыларға келесі сабаққа шолу жасатуға тапсырма беру)Күн шуағы әдісіСмайлик арқылы
2-деңгей (қолдану, талдау):

ББҮ кестесіБармақ арқылы. Барлық тақырыпты қамту
3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар) Эссе Смайлик арқылы
БАҒАЛАУ

Бағдаршам арқылы бағалау

КЕРІ БАЙЛАНЫСЕкі жұлдыз бір тілек арқылы кері байланыс алу



Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды?







Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды?









Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз







Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!