Ұйымдастырылған оқу
іс-әрекетінің жоспары
Білім беру
саласы: Қатынас
Бөлімі: Тіл
дамыту Тақырыбы: Т.Бердияровтың « Сұр қоян»
өлеңі Мақсаты:
Білімділік: Шағын өлеңді жатқа айтуға
үйрету, танымдық қабілеттері арқылы баланың тілін
дамыту; Дамытушылық: Балаларды сөзді анық айтып,
дұрыс сөйлей білуге баулу, сөздік қорларын
дамыту Тәрбиелік: Дұрыс отыруға, тыңдай білуге,
сұрақтарға толық жауап бере білуге, жан-жануарларға қамқорлық жасай
білуге тәрбиелеу. Сөздік
жұмысы: қиығын сап, томпаңдап,
ытқып-ытқып. Билингвалды
компонент: қоян-заяц,
ақ-белый. Қолданылатын көрнекті
құралдар: тақырыпқа байланысты суреттер,
ойыншық қоян.
Оқу
іс
әрекетінің
кезеңдері
|
Педагогтың
іс-әрекеті
|
Баланың
іс-әрекеті
|
Мотивациялық -
қызығушылық
|
Шаттық
шеңбері.
Қайырлы
таң!
Қайырлы таң, мөлдір
көздерім!
Қайырлы таң, жұмсақ
қолдарым!
Қайырлы таң, мықты
аяқтарым!
Қайырлы таң, арайлы күн,
аспан!
Сырылдырдан
қорқады
(Қоян)
Балалардың назары топ
бұрышында тұрған ойыншық қоянға назарын
аударамын.
-
Қоянның түсі
қандай?
-
Құлағы
қандай?
-
Оның көздері
нешеу?
-
Қоян қалай
жүреді?
|
Өлең мазмұнына сәйкес қимылдар
жасайды.
Сұрақтарға жауап
береді.
|
Ұйымдастыру -
іздестіру
|
(Осы кезде интернет арқылы
хабарлама келеді)
Ол хабарламада, балалардан
қоянның суретін салуға көмек сұрайды.
Я-я-я – бұл
ұя,
Ян-ян-ян – бұл
қоян.
Яз-яз-яз – ол
аяз,
Я-я-я – ол
сия
Өлең
тыңдаймыз Т.Бердияров жазған «Сұр қоян»
өлеңін оқып береді.
Сұр
қоян
Ұзын құлақ, сұр
қоян,
Естіп қалды
сыбдырды.
Ойлы-қырлы
жерлермен,
Ытқып-ытқып
секірді.
Қарап еді
артына,
Қиғын сап
көзінің,
Келе жатқан
томпаңдап,
Көжегі екен
өзінің.
Сергіту
сәті:
«Аяқпенен
топ-топ»
«Тосын сый» дидактикалық
ойыны.
Тақтада суреттер
ілінеді, балалар сұрақтарға жауап берген сайын суреттер аударылып
отырады. Осылайша бір үлкен сурет құрастырылады. Балалар оның
қандай сурет, ненің бейнеленгенін сипаттап айтып
береді.
|
Балалар ауызша көмек
көрсетеді
Жаттығуды
орындайды.
Өлеңді мұхият
тыңдайды.
Мазмұнына қарай тәрбиешімен
бірге қимыл-қозғалыс арқылы орындайды.
Балалар ойынға
қызыға қатысады.
|
Рефлексивті -
түзетуші
|
Сұрақтар қойып, тақырыпты
қорытындылаймын:
-Бүгін қандай жануар туралы
өлеңмен таныстық?
-Кімге көмек
көрсеттік?
-Қоян қандай? Балаларды
мадақтап, ұйымдастырылған оқу іс әрекетін
аяқтаймын.
|
Сұрақтарға жауап
береді.
|
Күтілетін
нәтиже:
Нені білу
керек
|
Шығарманың мазмұнын
тыңдап, түсініп, есте сақтап айтуды.
|
Нені
игереді
|
Кейіпкердің
бейнесін, мінез-құлқын дұрыс беруді.
|
Нені
біледі
|
Шығармадағы сөздерді
анық айтайды
|