Ақсукент Гуманитарлық техникалық
колледж директорының
оқу ісі жөніндегі орынбасары
__________________ Ш.Давлетова
"____"_______________ 2025 ж
АШЫҚ САБАҚ ЖОСПАРЫ
ТП 241-топ " " 2025ж
Модуль /пән атауы: Шетел тілі
1.Сабақтың тақырыбы:Conditional sentenses.First,second and third conditions
2.Сабақ түрі:Ашық сабақ
3.Сабақтың мақсаты, міндеттері: Пән бойынша білімдерін тереңдету, қайталау, пысықтау. материалдардың құрылысы мен қасиеттерін зерттеу,студенттердің сабаққа жаңа тілді игеруге деген қызығушылықтарын ояту,білімін тереңдету,студенттерге жаңа ағылшынша сөздерді үйрету,көлемді мәтіндерді оқыту және сөздік қормен жұмыс жасау қабілеттерін арттыру...
4.Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Мамандыққа, пәнге деген қызықушылығын арттыру, студенттердің дайындығын жүзеге асыру және жаңа материалдар жасау қажеттігі туралы көзқарастарын қалыптастыру,ағылшын тілін өз мамандықтарына сәйкес түрде үйрету
5.Сабақтың дамытушылық мақсаты:Студенттердің есте сақтау логикалық қабілетін дамыту және сабақ уақытын бағалауға үйрету, еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру,алынған білімдерін сұрақ-жауап әдісі арқылы тереңдету
6. Сабақты жабдықтау : Интерактивті тақта, презентациялық материалдар,компьютер,тақта...
6.1 Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер:- Ағылшын тілі кітабы,ағылшын тілі сөздігі,ғаламтор сайттары арқылы алынған слайдтар, English,Starkov A.P,Dixon R.R,Rybakov M.D
7. Сабақ бойынша рефлексия : Енді «Бағдаршам» әдісі бойынша рефлексия жасап, үш түсті стикерлерді пайдаланамыз: қызыл, сары, жасыл. «Қызыл»-маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,ұнамады, «Сары»- маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,бірақ ұнады,
«Жасыл»-маған бәрі де түсінікті,бәрі де ұнады (стикерлермен оқушылар белгі береді).Cонымен қатар,Greetings әні...
8. Үй тапсырмасы:тақырыпты пысықтау мақсатында беріледі.
Сабақтың барысы
|
Жоспарланған уақыт |
Оқытушының іс-әрекеті |
||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі (2 мин) |
Аудиторияның дайындығын тексеру. Студенттермен амандасу: - Good morning students! -How are your feelings today? -I'm good thanks ! -Sit down! -Who is on duty today? -Who is absent? -What date is it today? -What day is it today? |
||||||||||||||||||||
|
Техникалық қауіпсіздік ережелері және тәрбие жайлы түсіндіру
|
Техникалық қауіпсіздік ережелері және қауіпсіздік талаптары:
|
||||||||||||||||||||
|
Тәрбие туралы қысқаша мағлұмат беру (10 мин) |
Апта дәйексөзі:Еңбек-қуаныш,жалқаулық-айырылмас -азап -Қырға шықсаң өрлеп, - Мұның аты еңбек! -Кесте тіксең зерлеп, -Мұның аты еңбек!
- Сабағыңа жөндеп, -Қиындықтың бәрін, -Еңбек қана жеңбек! Сонымен,студенттер,еңбектің пайдасы қандай? Еңбектің пайдасы-адамды жігерлендіреді,бақытты етеді,үнемшіл болуға үйретеді,еңбектенудің арқасында коөптеген жетістіктерге жетуге болады! Ал,жалқаулықтың зияны қандай? Жалқаулық адамға кері әсерін тигізеді,тәртіпсіз,ұқыпсыздыққа үйретеді.Студенттер сіздер,қазір еңбектеніп жатырсыздар,қалай?-оқып ия.Оқудың,бір жаңа дүниені үйренудің өзі -еңбектену болып табылады.
1.Бейнетің қатты болса, Тапқаның..........болар.
.................жаны тәтті.
Жалқау ...............тоймайды. |
||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын сұрау (10 мин) |
Үйге тапсырма:Success in Businees тақырыбы бойынша берілген өлеңдерді жаттап келу болатын...Студенттер үй тапсырмасына жақсы дайындалып келіпті.Summer is good,Gold ,т.б,Үй тапсырмасы тексеріліп,баллдық шкала арқылы бағаланды. |
||||||||||||||||||||
|
Өткен сабақты қорытындылау (10 мин) |
Қорытындылай келе, студенттер ағылшын тіліндегі success in business тақырыбын оқып,бизнесте табысты болудың жолдарын үйренді.Тақырыпқа байланысты мәтін оқып,оны қазақ тіліне аударды.Топпен жұмыс жасалынып,табыс жайлы талқылау тапсырмалары орындалды. |
||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа түсіндіру (20-мин) |
Жаңа тақырып:Zero and mixed conditions.Wild animals Sentense-сөйлем Condition-шарт Compare-салыстыру Combine-біріктіру Use-қолдану Positive-жай Superlative-күшейтпелі According-сәйкестендіру Жалпы,ағылшын тілінде сөйлемнің негізгі 4 түрі бар.Олар:Хабарлы сөйлем,сұраулы сөйлем,бұйрық сөйлем және лепті сөйлем.Бұлардың барлығы ағылшын тілінде кеңінен қолданылады.Бұны біз өткен сабақта өттік.Ал,бүгін сөйлемнің сын есімдермен байланысып,қызмет атқаратын шартты сөйлемдермен танысамыз.Оларды ағылшынша conditional sentenses деп атайды.Ағылшын тілінде шартты райлы сөйлемдердің бірнеше түрі бар. Real conditionals Іске асатын оқиғаны, іс-қимылды білдіреді. Unreal conditionals Іске аспайтын іс-әрекетті көрсетеді. If I work hard, I’ll pass all my exams.( Real conditional) If she had enough money, she would buy a new dress. (Unreal ) Шартты сөйлемдердің бірінші түрі - First conditional шындықты , нақты болжамды , болашақта болатын іс-қимылды білдіреді. Мысалы: If it rains , we will not go to the picnic. Егер күн жауса ,біз көкке шықпаймыз. Шартты райдың бірінші түрінде if жалғаулығынан кейін жай шақ яғни Present Simple екінші сөйлемде жай келер шақ формасымен жасалады. If+ Present simple, will + Simple form. Шартты сөйлемнің екінші түрі мүмкін емес, мүмкіндігі аз, сенімсіз іс-қимылды осы шақта немесе келер шақта білдіреді. If I had time now, I should go to the theatre, but I’m busy. Егер менің қазір уақытым болса , мен театрға баратын едім, бірақ менің қолым бос емес. Шартты сөйлемнің екінші түрі жай өткен шақпен көмекші етістік should (would) етістіктің бірінші формасымен жасалады.If + Past Simple, would + infinitive. Шартты сөйлемнің үшінші түрі өткен шаққа байланысты іс- әрекетті білдіреді және орындалмағандығын білдіреді. If the weather had been nice yesterday, we would have gone to the zoo. (But the weather wasn’t nice yesterday).Кеше ауа райы тамаша болғанда , біз зоопаркке баратын едік. Сонымен қатар шартты райлы сөйлемнің үшінші түрінде ауыспалы өткен шақ яғни, Past Perfect және should (would) етістіктің үшінші формасымен келеді. If + Past Perfect + would have + Past participle. Wish and if only. Wish + subject + a Past tense осы шаққа қатысты өкініш жайлы айтқанда қолданылады. Мысалы: I wish I could sing = I'm sorry I can't sing. Wish + subject + Past Perfect өткен шаққа қатысты өкінішті білдіру үшін қолданылады. I wish I hadn’t written him. = I’m sorry I wrote him. If only тіркесінің мағынасы wish етістігінің мағынасына сәйкес, бірақ оған қарағанда мағынасы әсерлілеу. Eg: If only I had taken her advice! Wish + subject + would құрылымы осы шақта болған іс-әрекетке көңілі толмауды, болашақта оған өзгеріс енгізілгенін қалауды білдіреді , кейде жансыз заттарға да қатысты болуы мұмкін. I wish he would give my book ( I have been waiting for a book for two days) I wish it would stop snowing. Zero Conditional қашанда шындықты білдіретін жағдайды көрсетеді. If + Present Simple + Present Simple. Мысалы: If you have a headache, take tablets. Mixed Conditional (Аралас шартты сөйлем) Кейде шартты сөйлемнің екі бөлігі де екі шаққа қатысты болуы мүмкін. Ex: If you had passed your exam yesterday, you would be happy now.
|
|
1) If I (go) out tonight, I (go) to the cinema. |
CheckShow |
|
2) If you
(get) back late, I
(be) angry. |
CheckShow |
|
3) If we
(not/see) each other tomorrow, we
(see) each other next week. |
CheckShow |
|
4) If he
(come) , I
(be) surprised. |
CheckShow |
|
5) If we
(wait) here, we
(be) late. |
CheckShow |
|
6) If we
(go) on holiday this summer, we
(go) to Spain. |
CheckShow |
|
7) If the weather
(not/improve) , we
(not/have) a picnic. |
CheckShow |
|
8) If I
(not/go) to bed early, I
(be) tired tomorrow. |
CheckShow |
|
9) If we
(eat) all this cake, we
(feel) sick. |
CheckShow |
|
10) If you
(not/want) to go out, I
cook) dinner at home. |
|
Task 2.

Task 3.Find the words in
thе worksheet
The primary function of Zero Conditional in the Kazakh language is to describe routines, habits, and general truths. It can be utilized in different contexts, such as:
1. Natural laws or general truths: These statements demonstrate processes or phenomena that are universally recognized and independent of human intervention, e.g., scientific principles or natural laws.
2. Rules and regulations: Zero Conditional can be employed to lay down formal or informal guidelines, expectations, or conditions in various situations.
3. Habits and routines: Describing everyday practices or personal tendencies can also be achieved through the proper application of Zero Conditional.
Examples of Zero Conditional in Kazakh Grammar
To better illustrate the usage of Zero Conditional in the Kazakh language, the following examples and explanations are provided:
1. Natural laws or general truths: Егер су қайналса, ол айналып қалады. (If water is heated, it evaporates.) This example illustrates a natural scientific phenomenon regardless of any intervening factors.
2. Rules and regulations: Егер студенттер сабаққа кешіккен, олар дисциплина жөніндегі мәселеге тартылады. (If students are late to class, they are subject to disciplinary issues.) This sentence demonstrates a restriction or rule that applies to students in an academic setting.
3. Habits and routines: Егер балалар ойын апару керегінде болса, олар қуанышты болады. (If children are playing, they are happy.) This example showcases a common emotion associated with a specific activity.
In the Kazakh language, the Zero Conditional plays a crucial role in expressing general truths, rules, and habits. Understanding its proper formation, usage, and application in different contexts is essential for those who wish to master the Kazakh grammar. With practice and increased exposure, mastering the Zero Conditional will become easier, allowing you to communicate more effectively in the Kazakh language.Mixed conditionals are a combination of two different types of conditional sentences – real and unreal – in one phrase. In Kazakh, as in English, conditional sentences are used to express hypothetical situations, consequences, and results. The main distinguishing feature of mixed conditionals is that they link clauses with different degrees of likelihood or reality, allowing speakers to convey more complex Zero Conditionals (general truth) - шындыққа жанасуы, болу ықтималдығы 100% болатын іс-қимылды білдіреді. Zero Conditional-мен жиірек табиғат заңдылықтары, құбылыстарын түсіндіреді. Сонымен қатар жұртқа мәлім фактілерді айтқанда да қолданамыз. If-clause (Present Indefinite) + Main clause (Present Indefinite) If you put an apple in a bowl of water, the apple floats. - Егер алманы су бар ыдысқа салсақ, алма батпайды. Plants die if they don’t get enough water. - Егер өсімдіктерге уақытында су құйылмаса, олар өліп қалады. (100% шындық) If temperature is zero, water freezes. - Егер cу температурасы 0-ге теңелсе, су қата бастайды. (100% шындық) If you heat water, it boils. - Егер сен суды қыздырсаң, ол қайнай бастайды.(100% шындық.
Task 4.Give an examples for the first,second and third conditions
-
If you heat water to 100 degrees Celsius, it boils.
-
If the sun sets, it gets dark.
-
If you mix red and blue, you get purple.
-
If you drop an object, it falls to the ground.
-
If the temperature drops below freezing, water freezes.
-
If the power goes out, the lights turn off.
-
If you touch fire, it burns.
-
If you don’t water plants, they die.
-
If you add 2 and 2, you get 4.
-
If you don’t eat, you get hungry.
First Conditional (Possible and Likely):
-
If it rains tomorrow, I will stay home.
-
If she studies hard, she will pass the exam.
-
If you don’t hurry, you’ll miss the bus.
-
If I see John, I will tell him you called.
-
If he arrives early, we can catch the movie.
-
If they invite us, we’ll attend the party.
-
If the weather is nice, we’ll have a picnic.
-
If you work late, you’ll finish the project.
-
If you eat too much, you’ll feel sick.
-
If you don’t stop texting, you’ll get in trouble.
Second Conditional (Unlikely or Hypothetical):
-
If I won the lottery, I would buy a big house.
-
If she were a bird, she would fly around the world.
-
If I were you, I would take that job offer.
-
If it snowed in July, it would be strange.
-
If I had more time, I would travel more.
-
If you studied harder, you would get better grades.
-
If he asked her out, she might say yes.
-
If I could, I would help you.
-
If he were here, he would fix the car.
-
If I knew the answer, I would tell you.
Third Conditional (Past Unreal Situations):
-
If I had known, I would have come to the party.
-
If they had studied, they would have passed the test.
-
If I had seen the accident, I would have called for help.
-
If she had followed the recipe, the cake would have been delicious.
-
If we had arrived on time, we would have caught the train.
-
If you had told me, I would have prepared dinner.
-
If he had invested in that company, he would be rich now.
-
If they had listened to the warning, they wouldn’t be lost.
-
If I had won the competition, I would be famous.
-
If she had kept the receipt, she could have returned the item.
Mixed Conditional (Mixing Time Frames):
-
If you had known about the meeting, you would be here now.
-
If I were in your shoes, I would have taken the opportunity.
-
If he hadn’t skipped so many classes, he’d have better grades.
-
If she had saved money, she would be on vacation right now.
-
If I had the time, I’d help you move this weekend.
-
If we’d left earlier, we’d have avoided the traffic.
-
If they had arrived on time, we would be done by now.
-
If you hadn’t forgotten the keys, we wouldn’t be locked out.
-
If I were taller, I would have reached the top shelf.
-
If she had worked harder, she might have earned a promotion.
Conditional sentences are a versatile and important part of the English language. By learning how to use conditional sentences correctly, you can improve your communication skills and express yourself more clearly.
Wild animals
Ситуациялық
сұрақтарға жауап беру (5-мин)
Қорытынды бағалау:
(3-мин)
Студенттер сабақ барысында Conditional тақырыбымен танысып,тақырыпқа байланысты деңгейлік сұрақтарға жауап берді.Сонымен қатар жаңа сөздермен танысып,тақырыпқа байланысты деңгейлік тапсырма орындап,құрмалас басыңқы және бағыныңқы сөйлемнің ережелерін үйренді.Студенттер сабаққа белсенді түрде қатысып,топпен жұмыс жасалынды және бағаланды.
Рефлексия
(3 -5мин)
Сабақтың соңында білімгерлер рефлексия жасайды:
- нені үйренді;
- немен қайта жұмыс жасау керек;
-бағдаршам әдісі;
-ағылшынша greetings әні
Бағалау (3-мин)
Көрсету режиміне қоюға болады
Студенттерді жеке-жеке бағалау-журнал.
Үйге тапсырма
(2-мин)
Howework: Conditional ережелерін жаттап келу
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Conditional sentenses
Conditional sentenses
Ақсукент Гуманитарлық техникалық
колледж директорының
оқу ісі жөніндегі орынбасары
__________________ Ш.Давлетова
"____"_______________ 2025 ж
АШЫҚ САБАҚ ЖОСПАРЫ
ТП 241-топ " " 2025ж
Модуль /пән атауы: Шетел тілі
1.Сабақтың тақырыбы:Conditional sentenses.First,second and third conditions
2.Сабақ түрі:Ашық сабақ
3.Сабақтың мақсаты, міндеттері: Пән бойынша білімдерін тереңдету, қайталау, пысықтау. материалдардың құрылысы мен қасиеттерін зерттеу,студенттердің сабаққа жаңа тілді игеруге деген қызығушылықтарын ояту,білімін тереңдету,студенттерге жаңа ағылшынша сөздерді үйрету,көлемді мәтіндерді оқыту және сөздік қормен жұмыс жасау қабілеттерін арттыру...
4.Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Мамандыққа, пәнге деген қызықушылығын арттыру, студенттердің дайындығын жүзеге асыру және жаңа материалдар жасау қажеттігі туралы көзқарастарын қалыптастыру,ағылшын тілін өз мамандықтарына сәйкес түрде үйрету
5.Сабақтың дамытушылық мақсаты:Студенттердің есте сақтау логикалық қабілетін дамыту және сабақ уақытын бағалауға үйрету, еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру,алынған білімдерін сұрақ-жауап әдісі арқылы тереңдету
6. Сабақты жабдықтау : Интерактивті тақта, презентациялық материалдар,компьютер,тақта...
6.1 Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер:- Ағылшын тілі кітабы,ағылшын тілі сөздігі,ғаламтор сайттары арқылы алынған слайдтар, English,Starkov A.P,Dixon R.R,Rybakov M.D
7. Сабақ бойынша рефлексия : Енді «Бағдаршам» әдісі бойынша рефлексия жасап, үш түсті стикерлерді пайдаланамыз: қызыл, сары, жасыл. «Қызыл»-маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,ұнамады, «Сары»- маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,бірақ ұнады,
«Жасыл»-маған бәрі де түсінікті,бәрі де ұнады (стикерлермен оқушылар белгі береді).Cонымен қатар,Greetings әні...
8. Үй тапсырмасы:тақырыпты пысықтау мақсатында беріледі.
Сабақтың барысы
|
Жоспарланған уақыт |
Оқытушының іс-әрекеті |
||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі (2 мин) |
Аудиторияның дайындығын тексеру. Студенттермен амандасу: - Good morning students! -How are your feelings today? -I'm good thanks ! -Sit down! -Who is on duty today? -Who is absent? -What date is it today? -What day is it today? |
||||||||||||||||||||
|
Техникалық қауіпсіздік ережелері және тәрбие жайлы түсіндіру
|
Техникалық қауіпсіздік ережелері және қауіпсіздік талаптары:
|
||||||||||||||||||||
|
Тәрбие туралы қысқаша мағлұмат беру (10 мин) |
Апта дәйексөзі:Еңбек-қуаныш,жалқаулық-айырылмас -азап -Қырға шықсаң өрлеп, - Мұның аты еңбек! -Кесте тіксең зерлеп, -Мұның аты еңбек!
- Сабағыңа жөндеп, -Қиындықтың бәрін, -Еңбек қана жеңбек! Сонымен,студенттер,еңбектің пайдасы қандай? Еңбектің пайдасы-адамды жігерлендіреді,бақытты етеді,үнемшіл болуға үйретеді,еңбектенудің арқасында коөптеген жетістіктерге жетуге болады! Ал,жалқаулықтың зияны қандай? Жалқаулық адамға кері әсерін тигізеді,тәртіпсіз,ұқыпсыздыққа үйретеді.Студенттер сіздер,қазір еңбектеніп жатырсыздар,қалай?-оқып ия.Оқудың,бір жаңа дүниені үйренудің өзі -еңбектену болып табылады.
1.Бейнетің қатты болса, Тапқаның..........болар.
.................жаны тәтті.
Жалқау ...............тоймайды. |
||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын сұрау (10 мин) |
Үйге тапсырма:Success in Businees тақырыбы бойынша берілген өлеңдерді жаттап келу болатын...Студенттер үй тапсырмасына жақсы дайындалып келіпті.Summer is good,Gold ,т.б,Үй тапсырмасы тексеріліп,баллдық шкала арқылы бағаланды. |
||||||||||||||||||||
|
Өткен сабақты қорытындылау (10 мин) |
Қорытындылай келе, студенттер ағылшын тіліндегі success in business тақырыбын оқып,бизнесте табысты болудың жолдарын үйренді.Тақырыпқа байланысты мәтін оқып,оны қазақ тіліне аударды.Топпен жұмыс жасалынып,табыс жайлы талқылау тапсырмалары орындалды. |
||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа түсіндіру (20-мин) |
Жаңа тақырып:Zero and mixed conditions.Wild animals Sentense-сөйлем Condition-шарт Compare-салыстыру Combine-біріктіру Use-қолдану Positive-жай Superlative-күшейтпелі According-сәйкестендіру Жалпы,ағылшын тілінде сөйлемнің негізгі 4 түрі бар.Олар:Хабарлы сөйлем,сұраулы сөйлем,бұйрық сөйлем және лепті сөйлем.Бұлардың барлығы ағылшын тілінде кеңінен қолданылады.Бұны біз өткен сабақта өттік.Ал,бүгін сөйлемнің сын есімдермен байланысып,қызмет атқаратын шартты сөйлемдермен танысамыз.Оларды ағылшынша conditional sentenses деп атайды.Ағылшын тілінде шартты райлы сөйлемдердің бірнеше түрі бар. Real conditionals Іске асатын оқиғаны, іс-қимылды білдіреді. Unreal conditionals Іске аспайтын іс-әрекетті көрсетеді. If I work hard, I’ll pass all my exams.( Real conditional) If she had enough money, she would buy a new dress. (Unreal ) Шартты сөйлемдердің бірінші түрі - First conditional шындықты , нақты болжамды , болашақта болатын іс-қимылды білдіреді. Мысалы: If it rains , we will not go to the picnic. Егер күн жауса ,біз көкке шықпаймыз. Шартты райдың бірінші түрінде if жалғаулығынан кейін жай шақ яғни Present Simple екінші сөйлемде жай келер шақ формасымен жасалады. If+ Present simple, will + Simple form. Шартты сөйлемнің екінші түрі мүмкін емес, мүмкіндігі аз, сенімсіз іс-қимылды осы шақта немесе келер шақта білдіреді. If I had time now, I should go to the theatre, but I’m busy. Егер менің қазір уақытым болса , мен театрға баратын едім, бірақ менің қолым бос емес. Шартты сөйлемнің екінші түрі жай өткен шақпен көмекші етістік should (would) етістіктің бірінші формасымен жасалады.If + Past Simple, would + infinitive. Шартты сөйлемнің үшінші түрі өткен шаққа байланысты іс- әрекетті білдіреді және орындалмағандығын білдіреді. If the weather had been nice yesterday, we would have gone to the zoo. (But the weather wasn’t nice yesterday).Кеше ауа райы тамаша болғанда , біз зоопаркке баратын едік. Сонымен қатар шартты райлы сөйлемнің үшінші түрінде ауыспалы өткен шақ яғни, Past Perfect және should (would) етістіктің үшінші формасымен келеді. If + Past Perfect + would have + Past participle. Wish and if only. Wish + subject + a Past tense осы шаққа қатысты өкініш жайлы айтқанда қолданылады. Мысалы: I wish I could sing = I'm sorry I can't sing. Wish + subject + Past Perfect өткен шаққа қатысты өкінішті білдіру үшін қолданылады. I wish I hadn’t written him. = I’m sorry I wrote him. If only тіркесінің мағынасы wish етістігінің мағынасына сәйкес, бірақ оған қарағанда мағынасы әсерлілеу. Eg: If only I had taken her advice! Wish + subject + would құрылымы осы шақта болған іс-әрекетке көңілі толмауды, болашақта оған өзгеріс енгізілгенін қалауды білдіреді , кейде жансыз заттарға да қатысты болуы мұмкін. I wish he would give my book ( I have been waiting for a book for two days) I wish it would stop snowing. Zero Conditional қашанда шындықты білдіретін жағдайды көрсетеді. If + Present Simple + Present Simple. Мысалы: If you have a headache, take tablets. Mixed Conditional (Аралас шартты сөйлем) Кейде шартты сөйлемнің екі бөлігі де екі шаққа қатысты болуы мүмкін. Ex: If you had passed your exam yesterday, you would be happy now.
|
|
1) If I (go) out tonight, I (go) to the cinema. |
CheckShow |
|
2) If you
(get) back late, I
(be) angry. |
CheckShow |
|
3) If we
(not/see) each other tomorrow, we
(see) each other next week. |
CheckShow |
|
4) If he
(come) , I
(be) surprised. |
CheckShow |
|
5) If we
(wait) here, we
(be) late. |
CheckShow |
|
6) If we
(go) on holiday this summer, we
(go) to Spain. |
CheckShow |
|
7) If the weather
(not/improve) , we
(not/have) a picnic. |
CheckShow |
|
8) If I
(not/go) to bed early, I
(be) tired tomorrow. |
CheckShow |
|
9) If we
(eat) all this cake, we
(feel) sick. |
CheckShow |
|
10) If you
(not/want) to go out, I
cook) dinner at home. |
|
Task 2.

Task 3.Find the words in
thе worksheet
The primary function of Zero Conditional in the Kazakh language is to describe routines, habits, and general truths. It can be utilized in different contexts, such as:
1. Natural laws or general truths: These statements demonstrate processes or phenomena that are universally recognized and independent of human intervention, e.g., scientific principles or natural laws.
2. Rules and regulations: Zero Conditional can be employed to lay down formal or informal guidelines, expectations, or conditions in various situations.
3. Habits and routines: Describing everyday practices or personal tendencies can also be achieved through the proper application of Zero Conditional.
Examples of Zero Conditional in Kazakh Grammar
To better illustrate the usage of Zero Conditional in the Kazakh language, the following examples and explanations are provided:
1. Natural laws or general truths: Егер су қайналса, ол айналып қалады. (If water is heated, it evaporates.) This example illustrates a natural scientific phenomenon regardless of any intervening factors.
2. Rules and regulations: Егер студенттер сабаққа кешіккен, олар дисциплина жөніндегі мәселеге тартылады. (If students are late to class, they are subject to disciplinary issues.) This sentence demonstrates a restriction or rule that applies to students in an academic setting.
3. Habits and routines: Егер балалар ойын апару керегінде болса, олар қуанышты болады. (If children are playing, they are happy.) This example showcases a common emotion associated with a specific activity.
In the Kazakh language, the Zero Conditional plays a crucial role in expressing general truths, rules, and habits. Understanding its proper formation, usage, and application in different contexts is essential for those who wish to master the Kazakh grammar. With practice and increased exposure, mastering the Zero Conditional will become easier, allowing you to communicate more effectively in the Kazakh language.Mixed conditionals are a combination of two different types of conditional sentences – real and unreal – in one phrase. In Kazakh, as in English, conditional sentences are used to express hypothetical situations, consequences, and results. The main distinguishing feature of mixed conditionals is that they link clauses with different degrees of likelihood or reality, allowing speakers to convey more complex Zero Conditionals (general truth) - шындыққа жанасуы, болу ықтималдығы 100% болатын іс-қимылды білдіреді. Zero Conditional-мен жиірек табиғат заңдылықтары, құбылыстарын түсіндіреді. Сонымен қатар жұртқа мәлім фактілерді айтқанда да қолданамыз. If-clause (Present Indefinite) + Main clause (Present Indefinite) If you put an apple in a bowl of water, the apple floats. - Егер алманы су бар ыдысқа салсақ, алма батпайды. Plants die if they don’t get enough water. - Егер өсімдіктерге уақытында су құйылмаса, олар өліп қалады. (100% шындық) If temperature is zero, water freezes. - Егер cу температурасы 0-ге теңелсе, су қата бастайды. (100% шындық) If you heat water, it boils. - Егер сен суды қыздырсаң, ол қайнай бастайды.(100% шындық.
Task 4.Give an examples for the first,second and third conditions
-
If you heat water to 100 degrees Celsius, it boils.
-
If the sun sets, it gets dark.
-
If you mix red and blue, you get purple.
-
If you drop an object, it falls to the ground.
-
If the temperature drops below freezing, water freezes.
-
If the power goes out, the lights turn off.
-
If you touch fire, it burns.
-
If you don’t water plants, they die.
-
If you add 2 and 2, you get 4.
-
If you don’t eat, you get hungry.
First Conditional (Possible and Likely):
-
If it rains tomorrow, I will stay home.
-
If she studies hard, she will pass the exam.
-
If you don’t hurry, you’ll miss the bus.
-
If I see John, I will tell him you called.
-
If he arrives early, we can catch the movie.
-
If they invite us, we’ll attend the party.
-
If the weather is nice, we’ll have a picnic.
-
If you work late, you’ll finish the project.
-
If you eat too much, you’ll feel sick.
-
If you don’t stop texting, you’ll get in trouble.
Second Conditional (Unlikely or Hypothetical):
-
If I won the lottery, I would buy a big house.
-
If she were a bird, she would fly around the world.
-
If I were you, I would take that job offer.
-
If it snowed in July, it would be strange.
-
If I had more time, I would travel more.
-
If you studied harder, you would get better grades.
-
If he asked her out, she might say yes.
-
If I could, I would help you.
-
If he were here, he would fix the car.
-
If I knew the answer, I would tell you.
Third Conditional (Past Unreal Situations):
-
If I had known, I would have come to the party.
-
If they had studied, they would have passed the test.
-
If I had seen the accident, I would have called for help.
-
If she had followed the recipe, the cake would have been delicious.
-
If we had arrived on time, we would have caught the train.
-
If you had told me, I would have prepared dinner.
-
If he had invested in that company, he would be rich now.
-
If they had listened to the warning, they wouldn’t be lost.
-
If I had won the competition, I would be famous.
-
If she had kept the receipt, she could have returned the item.
Mixed Conditional (Mixing Time Frames):
-
If you had known about the meeting, you would be here now.
-
If I were in your shoes, I would have taken the opportunity.
-
If he hadn’t skipped so many classes, he’d have better grades.
-
If she had saved money, she would be on vacation right now.
-
If I had the time, I’d help you move this weekend.
-
If we’d left earlier, we’d have avoided the traffic.
-
If they had arrived on time, we would be done by now.
-
If you hadn’t forgotten the keys, we wouldn’t be locked out.
-
If I were taller, I would have reached the top shelf.
-
If she had worked harder, she might have earned a promotion.
Conditional sentences are a versatile and important part of the English language. By learning how to use conditional sentences correctly, you can improve your communication skills and express yourself more clearly.
Wild animals
Ситуациялық
сұрақтарға жауап беру (5-мин)
Қорытынды бағалау:
(3-мин)
Студенттер сабақ барысында Conditional тақырыбымен танысып,тақырыпқа байланысты деңгейлік сұрақтарға жауап берді.Сонымен қатар жаңа сөздермен танысып,тақырыпқа байланысты деңгейлік тапсырма орындап,құрмалас басыңқы және бағыныңқы сөйлемнің ережелерін үйренді.Студенттер сабаққа белсенді түрде қатысып,топпен жұмыс жасалынды және бағаланды.
Рефлексия
(3 -5мин)
Сабақтың соңында білімгерлер рефлексия жасайды:
- нені үйренді;
- немен қайта жұмыс жасау керек;
-бағдаршам әдісі;
-ағылшынша greetings әні
Бағалау (3-мин)
Көрсету режиміне қоюға болады
Студенттерді жеке-жеке бағалау-журнал.
Үйге тапсырма
(2-мин)
Howework: Conditional ережелерін жаттап келу
шағым қалдыра аласыз















