Материалдар / Continue циклін басқару

Continue циклін басқару

Материал туралы қысқаша түсінік
Continue циклін басқару туралы қмж
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Аты-жөні: Матеуова Жанаргүл Нұрымқызы

Стажы: 19 жыл

Санаты: Педагог-модератор

Пәні: Информатика

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:Үш тілде оқытатын дарынды балаларға арналған

дарынды балаларға арналған №30 мектеп-гимназиясы

Python тілінде алгоритмдерді программалау


Күні:3.02.25 Мұғалімнің аты-жөні:Ж.Матеуова

Сынып: 8 а Қатысқандар:22 Қатыспағандар:-

Сабақтың тақырыбы

Continue циклін басқару

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.3.3.3 цикл басқару нұсқаулығын қолдану (continue, break, else);

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Continue ұғымы мен қызметін анықтау;

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері/уақыт

Мұғалімнің іс-

әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі/5мин

Сәлемдесу,

түгендеу.

Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі.












Сыныпта психологиялық ахуал орнату

«Тілек шоғы» әдісі.





Оқушыларды шеңберге шақырып, гүлдер ұстату. Оқушылар гүлдің нәзіктігіне, әдемілігіне көңіл бөлулерін сұрайды. Сағат тілінің қозғалысы бойынша оқушылар тілек айтып, гүлді көршілес құрбысына береді. Гүлдер жиналып, тілектер шоғы пайда болады.

Қошемет көрсету


Гүлдер

Топқа біріктіру/2мин

Оқушыларды

әріптер арқылы

Оқушылар А, В, С әріптерін

айтады. Топқа бірігеді.




топтарға





Қызығушылықты ояту.

Өткен сабақты пысықтау/5мин

біріктіру.


«Кластер» әдісі

Оқушылар өткен тақырып бойынша барлық ақпараттарды кластерде топтастырады.

Смайликтер арқылы ҚБ

Плакат, маркер Оқытудың белсенді әдістері NIS.

Астана, 2013



Әр оқушы өз ойын ортаға




Миға шабуыл/3мин


салады. https://youtu.be/p7rHT_MHEAk

Ауызша мадақтау.



«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру, проблеманы бірге шешу.


«Кинометафора» әдісін пайдаланып,

«Жыл мезгілдері» тақырыбы бойынша интерактивті тақтадан

  • Күнделікті өмірде жүріп жатқан белгілі бір циклдік процеске араласып, оны басқаруға бола ма? Ойыңды ортаға сал. Мысалдар келтір.

  • Программа орындалу кезінде кейбір цикл қадамдарын орындамай, келесі қадамға өту үшін не істеуге болады?




бейнебаян көрсетіп, оқушылардың сыни ойлау дағдысын қалыптастыруға бағытталған сұрақтар беріледі. Сыныпқа төмендегі сұрақтар экранда

беріледі.




Сабақтың ортасы Мағынаны тану: Оқулықпен жұмыс/5мин

Оқулықтағы ақпаратты оқушылармен бірге талдайды. Слайд материалы арқылы таныстырылым

жасайды.

Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады. Визуалды ақпарат алады. Мұғаліммен бірге талдайды.


Мақсаты: визуал және аудиал балаларды білімге қамту.



Саралау тапсырмалары


Топтық жұмыс/3мин

1-тапсырма жалпы тапсырма. Мұғалім көмектеседі.

1-тапсырманы мұғалімнің көмегімен орындайды.


Оқулықта берілген 2-мысалдың 4-суреттегі программа кодына талдау жасаңдар. Осы мысалды for циклінің орнына while циклін қолданып шығаруға бола ма? Егер болса, онда 4-суреттегі программа кодында қандай өзгерістер жасау керек?

Ойларыңды ортаға салыңдар. Себебін түсіндіріңдер.

Дескриптор:

-Continue нұсқаулығының орындалуын талдайды.

2 балл













6 балл

Информатика. 8- сынып оқулығы

Жеке жұмыс

/12мин

2-тапсырма көлемі үлкен тапсырма.

Алдымен мұғалімнің көмегімен, содан кейін өз бетінше орындайды.

2-тапсырманы мұғалімнің нұсқауымен өз бетінше орындайды.

1)

К мен Р аралығындағы барлық соңғы цифры t-ға тең сандарды экранға шығаратын программа кодын құрастыр.

Программа коды: N,M=map(int,input().split()) s=0

for i in range(N,M+1): if i % 2==0:

s=s+i


Компьютер, оқулық



continue print(i,end=' ')

print(s,end=' ')

Дескрипторлар:

  • Соңғы цифрлары t-ға тең сандарды анықтау кодын жазады;

  • Continue нұсқаулығын қолданады;

  • Программа кодын құрады;

  • Нәтижені компьютерде тексереді.

2)

N натурал саны берілген. Сол санда кездесетін

барлық Р цифрын өшіріп таста, санды кері ретпен экранға шығаратын программа кодын құрастыр.

N,M=map(int,input().split()) while N < M:

N=N+1

print(N)

if N== 16:

quit()

if N % 2==0:

continue print(N,end=' ')

Дескрипторлар:

  • Санда кездесетін цифрды алып тастау кодын анықтайды;

  • Санды кері ретпен экранға шығару кодын жазады;

  • Программа кодын компьютерде тексереді.

3)

Ағылшынның кіші әріптерінен тұратын S жол берілген. Осы жолдан дауысты әріптерді өшіріп, дауыссыздарын экранға шығаратын программа кодын құрастыр. Ағылшын тілінде

«a», «e», «i», «o», «u» және «y» алты дауысты дыбыс бар.

S=input('S=') for i in S:

if i=='A' or i=='a': continue







































Жұптық жұмыс





































3-тапсырма шығарммашылық тапсырма. Өз бетінше орындауын қадағалайды.

print(i,end='')

Дескриптор:

  • S жолды енгізу кодын анықтайды;

  • Циклдің орындалу кодын анықтайды;

  • Дауысты, дауыссыз дыбыстарды анықтайды;

  • Программа кодын тексереді.

4)

Наурыз айында Қазақстанның барлық өңірлерінде ауа райы құбылмалы келеді. Көктем шығып, күн жылынса да, кей күндері ауа температурасы нөлден төмендейді. Еліміз бойынша наурыз айының А мен В (1≤А≤B≤31) күндері аралығындағы орташа ауа температурасы берілген.

Сontinue-ді пайдаланып, температура нөлден жоғары болған күндердің санын анықтайтын программа құрастыр. Деректерді енгізу тігінен орындалады.

Дескриптор

  • Орташа ауа температуралары берілген күндерді анықтайды;

  • Температура нөлден жоғары болған күндерді анықтайтын код жазады;

  • Программа кодын тексереді.


3-тапсырманы өз беттерінше орындайды.

Өздеріңе таныс циклдік есептердің бірін таңдаңдар.

Сontinue

нұсқаулығын пайдаланып, шығару жолын ұсыныңдар


Дескриптор

- Сontinue нұсқаулығын қолданады.





































2 балл


Сабақтың соңы. Ой толғаныс.

Жаңа сабақты бекіту/3мин








Кері байланыс/2мин

Сабақты бекіту үшін kahoot программасын қолданып тест дайындау.








«Плюс, Минус, Қызықты» әдісі.

Оқушылар тест сұрақтарына жауа береді.

  1. Сontinue нұсқаулығының қызметі қандай?

  2. Сontinue нұсқаулығының программа құруда пайдалану қандай қажеттіліктен туындаған?

Сontinue нұсқаулығын қолдануға мысалдар келтір


«Плюс» – оң әсер еткен фактілерді, алған білімдері жайлы жазады. «Минус» – қолымнан келмей

жатыр немесе түсініксіз болып тұр деген ойларын жазады.

«Қызықты» деген бағанға өздеріне не қызықты болды, соны жазады немесе не жайында көбірек білгісі келетінін жазады.

Өздерін-өзі бағалау.

Интерактивті тақта sabaq.kz/kahoot- арқылы-тест- құрастыру.

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе қайсы?(оқыту мен оқуға қатысты)

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді? (оқыту мен оқуға қатысты)

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері мен қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?



05 Наурыз 2025
195
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі