Continue циклін басқару

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Continue циклін басқару

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Прямоугольник 2 4 -сабақ.

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: «Қарағайлы кентінің №16 ЖББМ» КММ – cі

Python тілінде алгоритмдерді программалау


Күні: 12.02.2025 Мұғалімнің аты-жөні: Әділхан Назым Әділханқызы

Сынып: 8 «А» Қатысқандар: 11 Қатыспағандар: 1

Сабақтың тақырыбы

§4.4 Continue циклін басқару

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.3.3.3 цикл басқару нұсқаулығын қолдану (continue, break, else);

Сабақтың мақсаты

  • Continue ұғымы мен қызметін анықтау;

  • Continue нұсқаулығының орындалуын талдау, қолдану;

  • Continue нұсқаулығын қолданудың маңыздылығын тұжырымдау.

Құндылықтарға баулу

  1. «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығы қалыптасады.

  2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.

  3. Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері/уақыт

Мұғалімнің іс-

Әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі/5мин

Сәлемдесу,

түгендеу.

Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі.










Ютуб канал,

карточкалар


Бейнесабақ


Топқа біріктіру/2мин







Қызығушылықты ояту.

Өткен сабақты пысықтау/5мин


Миға шабуыл/3мин


Оқушыларды компьютер құрылғылары арқылы

топтарға

біріктіру.



«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру, проблеманы бірге шешу.


«Кинометафора» әдісін пайдаланып,

«Жыл мезгілдері» тақырыбы бойынша интерактивті тақтадан

бейнебаян көрсетіп, оқушылардың сыни ойлау дағдысын қалыптастыруға бағытталған сұрақтар беріледі. Сыныпқа төмендегі сұрақтар экранда

беріледі.


Монитор, жүйелік қорап, пернетақта, тышқан

Оқушылар компьютер құрамы құрастырып, топқа бірігеді.





https://youtu.be/p7rHT_MHEAk

  • Күнделікті өмірде жүріп жатқан белгілі бір циклдік процеске араласып, оны басқаруға бола ма?

  • Ойыңды ортаға сал. Мысалдар келтір.

  • Программа орындалу кезінде кейбір цикл қадамдарын орындамай, келесі қадамға өту үшін не істеуге болады?

  • Алгоритм, циклдік алгоритм, программалаудағы цикл түрлерін атайды














Геометриялық фигуралар арқылы ҚБ




Ауызша мадақтау.
















Сабақтың ортасы Мағынаны тану: Оқулықпен жұмыс/5мин

Оқулықтағы ақпаратты оқушылармен бірге талдайды. Слайд материалы арқылы таныстырылым

жасайды.

Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады. Визуалды ақпарат алады. Мұғаліммен бірге талдайды.


Мақсаты: визуал және аудиал балаларды білімге қамту.



Информатика. 8- сынып оқулығы



Emaze , LUMIO, HEDRA AI платформа

лары







Компьютер, оқулық

Саралау тапсырмалары









Топтық жұмыс/3мин


Жеке жұмыс

/12мин


1-тапсырма жалпы тапсырма. Мұғалім көмектеседі.






1, 2, 3 -тапсырмалармен таныстырыптаратпа материалдар беріледі.



1-тапсырманы мұғалімнің көмегімен орындайды.


Дескриптор:

-Continue нұсқаулығының орындалуын талдайды.



1)

К мен Р аралығындағы барлық соңғы цифры t-ға тең сандарды экранға шығаратын программа кодын құрастыр.

Программа коды: N,M=map(int,input().split()) s=0

for i in range(N,M+1): if i % 2==0:

s=s+i

continue print(i,end=' ')

print(s,end=' ')

Дескрипторлар:

- Соңғы цифрлары t-ға тең сандарды анықтау кодын жазады;

- Continue нұсқаулығын қолданады;

- Программа кодын құрады;

- Нәтижені компьютерде тексереді.

2)

N натурал саны берілген. Сол санда кездесетін

барлық Р цифрын өшіріп таста, санды кері ретпен экранға шығаратын программа кодын құрастыр.

N,M=map(int,input().split()) while N < M:

N=N+1

print(N)

if N== 16:

quit()

if N % 2==0:

continue print(N,end=' ')


2 балл








6 балл




Дескрипторлар:

  • Санда кездесетін цифрды алып тастау кодын анықтайды;

  • Санды кері ретпен экранға шығару кодын жазады;

  • Программа кодын компьютерде тексереді.

3)

Ағылшынның кіші әріптерінен тұратын S жол берілген. Осы жолдан дауысты әріптерді өшіріп, дауыссыздарын экранға шығаратын программа кодын құрастыр. Ағылшын тілінде

«a», «e», «i», «o», «u» және «y» алты дауысты дыбыс бар.

S=input('S=') for i in S:

if i=='A' or i=='a': continue

print(i,end='')

Дескриптор:

- S жолды енгізу кодын анықтайды;

- Циклдің орындалу кодын анықтайды;

- Дауысты, дауыссыз дыбыстарды анықтайды;

- Программа кодын тексереді.

4)

Наурыз айында Қазақстанның барлық өңірлерінде ауа райы құбылмалы келеді. Көктем шығып, күн жылынса да, кей күндері ауа температурасы нөлден төмендейді. Еліміз бойынша наурыз айының А мен В (1≤А≤B≤31) күндері аралығындағы орташа ауа температурасы берілген.

Сontinue-ді пайдаланып, температура нөлден жоғары болған күндердің санын анықтайтын программа құрастыр. Деректерді енгізу тігінен орындалады.

Дескриптор

- Орташа ауа температуралары берілген күндерді анықтайды;

- Температура нөлден жоғары болған күндерді анықтайтын код жазады;

- Программа кодын тексереді.

3-тапсырманы өз беттерінше орындайды.

Өздеріңе таныс циклдік есептердің бірін таңдаңдар.

Сontinue

нұсқаулығын пайдаланып, шығару жолын ұсыныңдар

Дескриптор

- Сontinue нұсқаулығын қолданады.


2 балл

Жұлдызша арқылы


Сабақтың соңы. Ой толғаныс.

Жаңа сабақты бекіту/3мин








Кері байланыс/2мин

Сабақты бекіту








«Плюс, Минус, Қызықты» әдісі.

Жасаған жұмыстарын бағалайды. Қорытындылайды

Өздерін-өзі бағалау. Жұлдызша арқылы


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе қайсы?(оқыту мен оқуға қатысты)

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді? (оқыту мен оқуға қатысты)

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері\ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

Үй тапсырмасы: 94 бет

Қосымша материалдар







МОНИТОР МОНИТОР МОНИТОР





ПЕРНЕТАҚТА ПЕРНЕТАҚТА ПЕРНЕТАҚТА





ТЫШҚАН ТЫШҚАН ТЫШҚАН





ЖҮЙЕЛІК ҚОРАП ЖҮЙЕЛІК ҚОРАП





ЖҮЙЕЛІК ҚОРАП СТОЛ СТОЛ



СТОЛ СТОЛ ОРЫНДЫҚ



ОРЫНДЫҚ ОРЫНДЫҚ ОРЫНДЫҚ

1 ЕСЕП







10, 39, 7











2 ЕСЕП

N=2547585 5









3 есеп

























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
06.03.2025
115
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі