Сабақтың
ортасы
|
«Кинометафора» әдісін пайдаланып,
«Жыл мезгілдері»
тақырыбы бойынша
интерактивті тақтадан
бейнебаян көрсетіп,
оқушылардың сыни ойлау
дағдысын қалыптастыруға
бағытталған сұрақтар
беріледі.
1-тапсырма жалпы тапсырма.
Оқулықта
берілген 2-мысалдың 4-суреттегі программа кодына талдау жасау;
2-тапсырма көлемі
үлкен тапсырма.
1. К мен Р аралығындағы барлық соңғы цифры t-ға тең сандарды экранға шығаратын программа кодын құрастыр.
Программа
коды: N,M=map(int,input().split())
s=0
for i in range(N,M+1): if i % 2==0:
s=s+i
continue
print(i,end=' ')
print(s,end=' ')
2.N натурал саны берілген. Сол санда кездесетін
барлық Р
цифрын өшіріп таста, санды кері ретпен экранға шығаратын программа кодын құрастыр.
N,M=map(int,input().split())
while N < M:
N=N+1
print(N)
if N== 16:
quit()
if N % 2==0:
continue print(N,end=' ')
3.Ағылшынның кіші әріптерінен тұратын S жол берілген. Осы жолдан дауысты әріптерді өшіріп, дауыссыздарын экранға шығаратын программа кодын
құрастыр. Ағылшын тілінде
«a», «e», «i», «o», «u» және «y»
алты дауысты дыбыс бар.
S=input('S=')
for
i in S:
if
i=='A' or i=='a':
continue
print(i,end='')
Сабақты
бекіту
Жаңа тақырып бойынша сұрақтар
қойылады.
1. Сontinue нұсқаулығының қызметі қандай?
2.
Сontinue нұсқаулығының программа құруда пайдалану қандай қажеттіліктен туындаған?
3.Сontinue нұсқаулығын қолдануға мысалдар келтір
|
1.Күнделікті өмірде жүріп жатқан белгілі бір циклдік
процеске араласып,
оны басқаруға
бола ма? Ойыңды
ортаға сал.
Мысалдар келтір.
2. Программа
орындалу кезінде кейбір
цикл қадамдарын
орындамай, келесі қадамға өту үшін
не істеуге болады?
Дескриптор:
-Continue
нұсқаулығының орындалуын талдайды.
Дескриптор:
Соңғы
цифрлары t-ға тең
сандарды анықтау кодын жазады;
Дескрипторлар:
1.Санда кездесетін цифрды алып тастау кодын анықтайды;
2.Санды кері ретпен экранға шығару кодын жазады;
Дескриптор:
1.S жолды енгізу кодын анықтайды;
2.Циклдің орындалу кодын анықтайды;
3.Дауысты, дауыссыз дыбыстарды анықтайды;
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
|
Ауызша мадақтау.
2
балл
/4 балл/
1
балл
1
балл
2
балл
2
балл
|
https://youtu.be/p7rHT_MHEAk
|