|
Бөлім |
Python тілінде алгоритмдерді программалау |
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|
Күні |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сынып |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
§4.4 Continue циклін басқару |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
8.3.3.3 цикл басқару нұсқаулығын қолдану (continue, break, else); |
|
Сабақтың мақсаты |
Continue ұғымы мен қызметін анықтау; Continue нұсқаулығының орындалуын талдау, қолдану; |
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әректі |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2. Психологиялық ахуал орналастыру. 3.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру Үй жұмысын тексеру. Жаңа тақырып. «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. https://wordwall.net сайтында өткен тақырыптар бойынша жетелеу сұрақтарына жауап береді |
2 балл |
|
|
Сабақтың ортасы |
«Кинометафора» әдісін пайдаланып, «Жыл мезгілдері» тақырыбы бойынша интерактивті тақтадан бейнебаян көрсетіп, оқушылардың сыни ойлау дағдысын қалыптастыруға бағытталған сұрақтар беріледі. 1-тапсырма жалпы тапсырма. Оқулықта берілген 2-мысалдың 4-суреттегі программа кодына талдау жасау; 2-тапсырма көлемі үлкен тапсырма. 1. К мен Р аралығындағы барлық соңғы цифры t-ға тең сандарды экранға шығаратын программа кодын құрастыр. Программа коды: N,M=map(int,input().split()) s=0 for i in range(N,M+1): if i % 2==0: s=s+i continue print(i,end=' ') print(s,end=' ') 2.N натурал саны берілген. Сол санда кездесетін барлық Р цифрын өшіріп таста, санды кері ретпен экранға шығаратын программа кодын құрастыр. N,M=map(int,input().split()) while N < M: N=N+1 print(N) if N== 16: quit() if N % 2==0: continue print(N,end=' ') 3.Ағылшынның кіші әріптерінен тұратын S жол берілген. Осы жолдан дауысты әріптерді өшіріп, дауыссыздарын экранға шығаратын программа кодын құрастыр. Ағылшын тілінде «a», «e», «i», «o», «u» және «y» алты дауысты дыбыс бар. S=input('S=') for i in S: if i=='A' or i=='a': continue print(i,end='') Сабақты бекіту Жаңа тақырып бойынша сұрақтар қойылады. 1. Сontinue нұсқаулығының қызметі қандай? 2. Сontinue нұсқаулығының программа құруда пайдалану қандай қажеттіліктен туындаған? 3.Сontinue нұсқаулығын қолдануға мысалдар келтір |
1.Күнделікті өмірде жүріп жатқан белгілі бір циклдік процеске араласып, оны басқаруға бола ма? Ойыңды ортаға сал. Мысалдар келтір.
2. Программа орындалу кезінде кейбір цикл қадамдарын орындамай, келесі қадамға өту үшін не істеуге болады? Дескриптор: -Continue нұсқаулығының орындалуын талдайды. Дескриптор: Соңғы цифрлары t-ға тең сандарды анықтау кодын жазады; Дескрипторлар: 1.Санда кездесетін цифрды алып тастау кодын анықтайды; 2.Санды кері ретпен экранға шығару кодын жазады; Дескриптор: 1.S жолды енгізу кодын анықтайды; 2.Циклдің орындалу кодын анықтайды; 3.Дауысты, дауыссыз дыбыстарды анықтайды; Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
Ауызша мадақтау. 2 балл /4 балл/ 1 балл 1 балл 2 балл 2 балл |
|
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: «Бағдаршам» әдісі |
Өзін-өзі бағалау. |
|
|
|
Үйге тапсырма |
94 бет, үй тапсырмасы |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
continue циклін басқару қмж
continue циклін басқару қмж
|
Бөлім |
Python тілінде алгоритмдерді программалау |
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|
Күні |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сынып |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
§4.4 Continue циклін басқару |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
8.3.3.3 цикл басқару нұсқаулығын қолдану (continue, break, else); |
|
Сабақтың мақсаты |
Continue ұғымы мен қызметін анықтау; Continue нұсқаулығының орындалуын талдау, қолдану; |
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әректі |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2. Психологиялық ахуал орналастыру. 3.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру Үй жұмысын тексеру. Жаңа тақырып. «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. https://wordwall.net сайтында өткен тақырыптар бойынша жетелеу сұрақтарына жауап береді |
2 балл |
|
|
Сабақтың ортасы |
«Кинометафора» әдісін пайдаланып, «Жыл мезгілдері» тақырыбы бойынша интерактивті тақтадан бейнебаян көрсетіп, оқушылардың сыни ойлау дағдысын қалыптастыруға бағытталған сұрақтар беріледі. 1-тапсырма жалпы тапсырма. Оқулықта берілген 2-мысалдың 4-суреттегі программа кодына талдау жасау; 2-тапсырма көлемі үлкен тапсырма. 1. К мен Р аралығындағы барлық соңғы цифры t-ға тең сандарды экранға шығаратын программа кодын құрастыр. Программа коды: N,M=map(int,input().split()) s=0 for i in range(N,M+1): if i % 2==0: s=s+i continue print(i,end=' ') print(s,end=' ') 2.N натурал саны берілген. Сол санда кездесетін барлық Р цифрын өшіріп таста, санды кері ретпен экранға шығаратын программа кодын құрастыр. N,M=map(int,input().split()) while N < M: N=N+1 print(N) if N== 16: quit() if N % 2==0: continue print(N,end=' ') 3.Ағылшынның кіші әріптерінен тұратын S жол берілген. Осы жолдан дауысты әріптерді өшіріп, дауыссыздарын экранға шығаратын программа кодын құрастыр. Ағылшын тілінде «a», «e», «i», «o», «u» және «y» алты дауысты дыбыс бар. S=input('S=') for i in S: if i=='A' or i=='a': continue print(i,end='') Сабақты бекіту Жаңа тақырып бойынша сұрақтар қойылады. 1. Сontinue нұсқаулығының қызметі қандай? 2. Сontinue нұсқаулығының программа құруда пайдалану қандай қажеттіліктен туындаған? 3.Сontinue нұсқаулығын қолдануға мысалдар келтір |
1.Күнделікті өмірде жүріп жатқан белгілі бір циклдік процеске араласып, оны басқаруға бола ма? Ойыңды ортаға сал. Мысалдар келтір.
2. Программа орындалу кезінде кейбір цикл қадамдарын орындамай, келесі қадамға өту үшін не істеуге болады? Дескриптор: -Continue нұсқаулығының орындалуын талдайды. Дескриптор: Соңғы цифрлары t-ға тең сандарды анықтау кодын жазады; Дескрипторлар: 1.Санда кездесетін цифрды алып тастау кодын анықтайды; 2.Санды кері ретпен экранға шығару кодын жазады; Дескриптор: 1.S жолды енгізу кодын анықтайды; 2.Циклдің орындалу кодын анықтайды; 3.Дауысты, дауыссыз дыбыстарды анықтайды; Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
Ауызша мадақтау. 2 балл /4 балл/ 1 балл 1 балл 2 балл 2 балл |
|
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: «Бағдаршам» әдісі |
Өзін-өзі бағалау. |
|
|
|
Үйге тапсырма |
94 бет, үй тапсырмасы |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













