Conversational style

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Conversational style

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспарында Conversational style қарастырылады.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ақсукент Гуманитарлық техникалық

колледж директорының

оқу ісі жөніндегі орынбасары

__________________ Ш.Давлетова

"____"_______________ 2024ж


САБАҚ ЖОСПАРЫ № _____





АКЖ 241-топ " " желтоқсан 2024ж


Модуль /пән атауы: Шетел тілі

1.Сабақтың тақырыбы: Conversational style

2.Сабақ түрі:Жаңа сабақ

3.Сабақтың мақсаты, міндеттері: Пән бойынша білімдерін тереңдету, қайталау, пысықтау. материалдардың құрылысы мен қасиеттерін зерттеу жəне олардың құрамы, құрылысы мен қасиеттері бойынша негізгі жұмыстарымен таныстыру;

4.Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Мамандыққа, пәнге деген қызықушылығын арттыру, студенттердің дайындығын жүзеге асыру және жаңа материалдар жасау қажеттігі туралы көзқарастарын қалыптастыру;

5.Сабақтың дамытушылық мақсаты:Студенттердің есте сақтау логикалық қабілетін дамыту және сабақ уақытын бағалауға үйрету, еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.

6. Сабақты жабдықтау : ПК, интерактивті тақта, презентациялық материалдар, үлестірмелі материалдар, плакат,оқулық.

6.1 Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер:- Ағылшын тілі кітабы, Action ағылшын тілі сөздігі,слайдтар...

7. Сабақ бойынша рефлексия : Енді «Бағдаршам» әдісі бойынша рефлексия жасап, үш түсті стикерлерді пайдаланамыз: қызыл, сары, жасыл. «Қызыл»-маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,ұнамады, «Сары»- маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,бірақ ұнады,

«Жасыл»-маған бәрі де түсінікті,бәрі де ұнады (стикерлермен оқушылар белгі береді).

8. Үй тапсырмасы

Сабақ жоспарының берілген тармақтары міндетті болып табылады




Сабақтың барысы

Жоспарланған уақыт

Оқытушының іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі (2 мин)

Аудиторияның дайындығын тексеру. Студенттермен амандасу:

- Good morning students!

-How are your feelings today?

-I'm good thanks !

-Sit down!

Техникалық қауіпсіздік ережелерін түсіндіру

  1. мин)















Тәрбие жайлы қысқаша мағлұмат беру

(10-мин)

Техникалық қауіпсіздік ережелері және қауіпсіздік талаптары:

1.Оқытушының рұқсатынсыз сыныптағы құрал-жабдықтарды орнынан қозғауға,сымдарға,розеткаларға тиісуге тыйым салынады;

2.Оқытушының рұқсатынсыз сыныптан шығуға болмайды;

3.Оқытушының рұқсатынсыз сыныпта жүруге болмайды;

4.Үстелде тек қана дәптер мен қалам ғана жатуы керек;

5.Келушілер келгенде студенттердің орнынан тұруының қажеті жоқ;

6.Студенттер көзді демалдыру жаттығуларын білуі керек;

7.Қажет болса,электр тоғымен зақымданғандарға алғашқы көмек көрсете білуі керек;

8.Аппаратураны оқытушының нұсқауымен өшіру керек;

9.Оқытушының рұқсатынсыз телефонмен сөйлесуге,өзара сөйлесуге болмайды;

10.Қауіпсіздік ережелерін қатаң түрде сақтау керек.

Жасөспірімдер арасындағы құқықбұзушылықтың алдын алу шаралары: Буллинг және Кибербуллинг ұғымдары

Буллинг проблемасы бүгінде бұл құбылыстың таралуына және оның физикалық және психикалық денсаулығына қауіптілігіне байланысты қоғамның алаңдаушылығын арттыруда.Буллинг нақты жағдайда өзін қорғай алмайтын адамға бағытталған бір адам немесе топ жүзеге асыратын физикалық немесе психологиялық зорлық-зомбылық ретінде анықталады. Бір адамға немесе адамдар тобына қатысты зорлық-зомбылық актілері бір реттік немесе ұзақ уақыт бойы қайталануы мүмкін. Буллингті қақтығыстан ажырата білу маңызды, өйткені біріншісі жағдайында біз қатысушылардың күштерінің теңсіздігімен екенің байқай аламыз, соның салдарынан жәбірленуші қарсылық көрсете алмайды.Булленгтың барлық көріністерін екі үлкен санатқа жіктеуге болады:1-ші санат-негізінен қорлаудың белсенді түрлерімен байланысты көріністер;

2-ші санат-топтан зардап шеккендерді қоспағанда, саналы оқшауланумен байланысты көріністер.Қорлаудың белсенді түрлеріне өз кезегінде физикалық буллинг (әдейі итеру, соққылар, ұрып-соғу, басқа дене жарақаттарын салу, жыныстық сипаттағы әрекеттер және т.б.) және психологиялық буллинг (ауызша қорлау, қорқыту, қудалау) жатады. Негізінен, бұл зиянды қауесеттердің таралуы, қорлайтын қимылдар, оқшаулану, бопсалау (ақша, тамақ, басқа заттар, бірдеңе ұрлауға мәжбүрлеу); мүлікпен әрекет ету (ұрлық, тонау, жәбірленушінің жеке заттарын жасыру).

Үй тапсырмасын сұрау (5 мин)

Үйге тапсырма Social change жайды ағылшынша сипаттама жазып келу болатын...

Social change is a concept many of us take for granted or don't really even understand. No society has ever remained the same. Change is always happening. We accept change as inevitable, and it is, end of story, right? Well, not exactly.

Sociologists define social change as changes in human interactions and relationships that transform cultural and social institutions. These changes occur over time and often have profound and long-term consequences for society.

Өткен сабақты қорытындылау

(10 мин)

Қорытындылай келе, студенттер Scientific style,ғылыми стиль- және оның түрлерімен танысып, тақырыпқа байланысты деңгейлік тапсырмалар орындады.Жалпы,ғылыми стиль- жерасты және жерүсті қазба жұмыстарының қорытындыларын,ғылыми дипломатиялық -ізденіс жұмыстарын, сонымен қатар,газет-журналдар да басылып шығатын ғылыми шығармалардың жиынтығы болып Қазіргі таңда көптеген геолог ғалымдар жерасты қазба байлықтарын зерттеп,солармен жұмыс жасайды және әлемдік жаңалықтарды жүзеге асырады.Сонымен қатар әлеуметтік өзгерістер мен білсенді оқу үрдістері ғылыми стильге тікелей байланысты болып табылады.

Жаңа сабаққа түсіндіру

(25-мин)

Жаңа тақырып:Conversational style


Kids can be shy, its not always easy for them to have conversations with peers or adults. This list of 100 get-to-know-you questions can help. Listen to English conversation with audio.

Struggling to find engaging conversation starters for your ESL students? Look no further! This page provides a list of 100 easy-to-understand questions that cover a variety of topics to get your kids talking in English. From family and hobbies to school and favorites, these questions are a great way to spark conversation and help your students learn and practice English in a fun and interactive way.

Questions About The Previous Week



  • What did you do this week?

  • What was something fun you did this week?

  • What was something you had to do this week that you didn’t care for?

  • Did you see anyone this week that you haven’t seen for a while?

  • Did you go visit anyone this week?

  • Did anyone come to visit your house this week?

  • Do you have any exciting stories to tell from the past week?

Questions About Their Family



  • How many brothers and sisters do you have?

  • Are your brothers and sisters older or younger?

  • What are their names?

  • How do you like being a big/litter sister/brother?

  • What are your parents’ names?

  • Where does your Dad work / what does your dad do for a job?

  • Where does your Mom work / what does your dad do for a job?

  • What is your favorite thing to do as a family?

  • Do you have any pets?

  • What kind of pets do you have?

  • What are the names of your pets?

Questions About Them



  • How old are you?

  • When is/was your birthday?

  • What did you do for last birthday?

  • If you could have the perfect birthday party, what would it be?

  • What is your favorite food?

  • What is one thing that your Mom/Dad makes for dinner that you just can’t stand?

  • What is your favorite kind of ice cream?

  • What is your favorite kind of candy?

  • What is your favorite color?

  • What is your favorite zoo animal?

  • What is your favorite time of the year?

  • Is your bedroom decorated?  How is it decorated?

  • Do you have to share your bedroom with anyone?

  • If you could receive one thing in the whole world as a present right now, what would it be?

  • What do you want to be when you get older?  Why?

  • What is the silliest thing you have ever said or done?

  • What do you like to spend your allowance on?

  • What is one thing you don’t know how to do that you wish you did?



  • Where do you go to school?

  • What grade are you in?

  • Do you like the grade you are in more or less than last year?

  • Do you ride the bus to school?

  • What is your teacher’s name?

  • What is your favorite thing to study at school?

  • What are you studying in school right now in math? …language arts? ..science? ..etc?

  • What is your least favorite thing to study?

  • Do you have lots of homework to do each night?

  • Who is your best friend?

  • What do you like to play at recess?

  • Do you ever stay home from school sick?

  • When was the last time you stayed home?

Questions About Their Activities



  • What do you like to do for fun?

  • Do you play sports? Which ones?

  • What is your favorite position to play?

  • Does your team have a name?

  • What is your favorite thing to do on the weekend?

  • Do you prefer to spend your time inside or outside?

  • Do you like to draw?  What kinds of things do you draw?

  • What do you do when you get home from school?

  • Do you like to do puzzles?  What about word puzzles?  …number puzzles?

  • Does your family go on a vacation each year?

  • Where does your family go on vacation?

  • Where is the most exciting place you have been in the past year?

  • Do you have a bike?  What does it look like?

Questions About Cultural Things

  • What is your favorite TV show?

  • Why do you like it?

  • What is your favorite movie ever?

  • What was the last movie you saw?

  • Did you like it or not, and why?

  • What is the best toy that you have?

  • Do you like to read?

  • What is your favorite book?

  • What is your favorite computer game?

  • Do you like to play video games?

  • What kind of video game system do you have?

  • What is your favorite game to ply on the Wii, Xbox, etc?

  • Do you have a portable game system like a PSP or DS?  Which one?

  • Do you like to go out to eat?

  • What is your favorite place to eat?

  • Who has the best kids’ meal toys right now?

  • What kind of music do you like?

  • What is your favorite song?

  • Do you like to dance?

  • Do you know how to play any instruments?  Which one(s)?

Questions About Spiritual Things

  • Do you like to read your Bible?

  • Do you have a favorite Bible verse?

  • What is the funniest name in the Bible?

  • Do you pray to God every day?

  • What types of things do you pray for?

  • Who brings you to church (mom, dad, grandma, grandpa, etc.)?

  • Do you like coming to church?

  • When you think of God, how do you picture him?

  • Why do you think Jesus decided to come and die for our sins?

  • Do you talk to your Mom and Dad about Jesus and the Bible?

  • Do you tell other people about Jesus?

  • Who have you told about Jesus recently?

Questions About Children’s Ministry



  • What is your favorite thing that we do here each week?

  • What is your least favorite thing that we do here each week?

  • What have we done in the past that you would like to see again?


Task 1.Read the poem"Nothing gold can stay"and translate it.

Nothing Gold Can Stay

by Robert Frost

Nature's first green is gold,
Her hardest hue to hold,

Her early leaf's a flower;
But only so an hour.

Then leaf subsides to leaf.
So Eden sank to grief,

So dawn goes down to day.
Nothing gold can stay.

Ситуациялық

сұрақтарға жауап беру (5-мин)




Қорытынды бағалау:

(3- 5мин)

Студенттер сабақ барысында Conversational style мен танысты,сонымен қатар Nothing gold can stay атты өлеңді оқып, аударма жасады.Бұл өлең студенттерге мотивациялық жағынан жақсы көмектеседі,олардың өз-өзіне деген сенімділігі молайып,білім алудағы кемшіліктерін жоя алады.Студенттер сабақ барысында белсенділік танытып, сұрақтарға дұрыс жауап беріп отырды.

Рефлексия

(3 -5мин)


Сабақтың соңында білімгерлер рефлексия жасайды:

- нені үйренді;

- немен қайта жұмыс жасау керек.

Бағалау (3-5мин)

Көрсету режиміне қоюға болады

Студенттерді жеке-жеке бағалау

Үйге тапсырма

(3ин)

Homework: Nothing gold can stay өлеңін жаттап келу




Дайындаған оқытушы: Мирзахматова М.Ё












































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.06.2025
103
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі