Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Cу - тіршілік көзі. Ашық сабақ. 6 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мұғалім: |
Жакишева Гульжана Мухамбетовна |
||
Күні: Сынып: Пәні: |
29.01.2021 ж. 6-сынып Қазақ тілі |
Қатысқандар: |
17 |
Қатыспағандар: |
0 |
||
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі Тақырып |
6-бөлім. Су – тіршілік көзі. Қазақстандағы өзен-көлдер. Морфология. Есімдік, оның түрлері. |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
6.1.3.1 1. Тыңдалым/Айтылым 3. Мәтіннен ақпаратты анықтау 1. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау 6.4.4.1 4.Әдеби тіл нормалары 4. Грамматикалық норма 1. Сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, зат есім, сын есім орнына қолдану. |
||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады:
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Кейбір оқушылар орындай алады:
|
||
Бағалау критерийі |
|
||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну. Қолдану |
||
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеялар құндылығының «Жалпыға бірдей еңбек қоғамынан» білім саласына қатысты азаматтық жауапкершілік, еңбек және ынтымақтастық құндылықтары жүзеге асырылады. |
||
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: Мәтін және тапсырмалардағы детальді ақпаратты анықтай алады, есімдіктердің қызметін біледі, қолдана алады. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Мәтіндегі «тіршілік» сөзінің мағынасын түсінеді; Мәтіндегі «тіршілік көзі» сөз тіркесінің мәні неде екенін біледі. Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Тіршілік көзі Талқылауға арналған сұрақтар: Неліктен суды «тіршілік көзі» дейді? Судың адам денсаулығына тигізер пайдасын қалай түсіндірер едің? Меніңше,..... Мен былайша,... түсіндірер едім. |
||
Пәнаралық байланыс |
Судың адам өмірі мен табиғаттағы маңызын түсіну мақсатында биология, география, химия пәндерімен байланыстыруға болады. |
||
Алдыңғы оқу |
« 1минут» әдісі арқылы тақырыпқа қатысты есімдіктің орынбасушы сөздер екенін еске түсіреді. |
Жоспар |
||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||
Басы 1 минут 6 минут 1 минут 1 минут |
1. Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. 2. «Ребус» әдісі. Ребусты шешіңіз. Интерактивті тақтадан ребус көрсетіледі. Ребуста суға қатысты «Су жүрген жер береке, ел жүрген жер мереке» мақалын табады. Оқушылардың назарын бір арнаға тоғыстыру үшін ашық сұрақтар қойылады:
Осы сұрақтар арқылы бүгінгі сабақ не жөнінде сөз болатыны анықталады. Дескриптор
Кері байланыс: Ауызша 3. Оқу мақсатын оқушылардың өздеріне оқыту арқылы таныстырамын. Топқа бөлу: «Су», «Көл», «Өзен», «Теңіз» сөздері арқылы топқа бөлінеді. |
Ребус «Су», «Көл», «Өзен», «Теңіз» сөздер |
||
Ортасы 3 минут 4 минут 4 минут 2 минут 4 минут 4 минут 4 минут |
Тыңдалымалды тапсырмасы: «Бұзық телефон» әдісі Топтық жұмыс. Шаттық шеңберге тұрып бастаушы келесі адам құлағына тақырыпқа қатысты бір сөз сыбырлайды, соңында бастаушыға қайта келгенде сол сөз жету керек, кейін сөзді ауыстырып жіберген адам анықталады. 1-тапсырма. Бағалау критерийі:
Ойлау дағдыларының деңгейі: білу Тапсырмасы:Тақырыпқа қатысты сөзді дұрыс жеткізіңіз. Дескриптор:
Дескрипторды беру жолы: «! ?» белгісімен белгілеймін Кері байланыс: ауызша Тыңдалым тапсырмасы: «Дауыстап ойлау» әдісі Жұптық жұмыс. Білім алушы жұптаса отырып, берілген мәтінді біреуі дауыстап оқиды, ал екіншісі мұқият тыңдап, ой түйеді. Бір-біріне түсіндіреді. 2-тапсырма. Бағалау критерийі:
Ойлау дағдыларының деңгейі: түсіну Тапсырмасы: Мәтінді жұбыңмен оқып, ой бөлісіңіз. Дескриптор:
Дескрипторды беру жолы: «! ?» белгісімен белгілеймін Кері байланыс: Ауызша Графикалық органайзер: «Ақпаратты сүзу» Топтық жұмыс. Оқушылар мәтіндегі ақпаратты анықтап, соны «Ақпаратты сүзу» сызбасы арқылы сүзгіден өткізеді. 3-тапсырма. Бағалау критерийі:
Ойлау дағдыларының деңгейі: түсіну Тапсырмасы:Берілген мәтіндегі ақпаратты «Ақпаратты сүзу» сызбасы арқылы анықтаңыз.
Дескриптор:
Дескрипторды беру жолы: «! ?» белгісімен белгілеймін Кері байланыс: «Бағдаршам» «Қазына іздеу жолында» әдісі Жұптық жұмыс. Күрделілік деңгейін арттыру үшін мәтіннен детальді ақпаратты жіктейді. 4-тапсырма. Бағалау критерийі:
Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану Тапсырмаcы: Мәтіннен детальді ақпаратты жіктеңіз. 1.Ересек адамның денесінде 40-50 литр су болады: қанның 83%-ы, бұлшықеттің 75%-ы, мидың 74%-ы, сүйектің 22%-ы судан тұрады. Дескриптор:
Дескрипторды беру жолы: «! ?» белгісімен белгілеймін Кері байланыс: ауызша «5 сөйлем» әдісі Жеке жұмыс. Нақтыланған детальді ақпараттарды пайдаланып, бес сөйлем жазады. 5-тапсырма. Бағалау критерийі:
Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану Тапсырмасы: Нақтыланған детальді ақпараттан 5 сөйлем жазыңыз. Сөйлемдер ішінде есімдіктерді кірістіріңіз, астын сызыңыз. Дескриптор:
Дескрипторды беру жолы: «! ?» белгісімен белгілеймін Кері байланыс: ауызша «Фрейер» моделі Топтық жұмыс Фрейер моделіне детальді ақпарат пен есімдік туралы білгендерін жинақтайды. 6-тапсырма. Бағалау критерийі:
Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану Тапсырмасы: Фрейер моделіне детальді ақпарат пен есімдік туралы білгендеріңізді жинақтаңыз. Дескриптор:
Дескрипторды беру жолы: «! ?» белгісімен белгілеймін Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» Тыңдалымнан кейінгі тапсырма: «Жылдам дебат» Бірлескен жұмыс. «Сусыз бірнеше күн төзуге болады» тақырыбын ұсынамын. Сыныптың жартысы жақтайды, жартысы қарсы болады. Екі жақ та өз көзқарастарын дәлелдеп шығады. 7-тапсырма. Бағалау критерийі:
Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану Тапсырмасы: «Сусыз бірнеше күн төзуге болады» тақырыбында пікірталас жүргізіңіз. Дескриптор:
Дескрипторды беру жолы: «! ?» белгісімен белгілеймін Кері байланыс: ауызша |
«Бұзық телефон» әдісі 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |