Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Мұғалім:

    Жакишева Гульжана Мухамбетовна

    Күні:

    Сынып:

    Пәні:

    29.01.2021 ж.

    6-сынып

    Қазақ тілі

    Қатысқандар:

    17

    Қатыспағандар:

    0

    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі

    Тақырып

    6-бөлім. Су – тіршілік көзі. Қазақстандағы өзен-көлдер. Морфология.


    Есімдік, оның түрлері.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    6.1.3.1

    1. Тыңдалым/Айтылым

    3. Мәтіннен ақпаратты анықтау

    1. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау

    6.4.4.1

    4.Әдеби тіл нормалары

    4. Грамматикалық норма

    1. Сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, зат есім, сын есім орнына қолдану.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар орындай алады:

    • “Су – тіршілік көзі” тақырыбындағы мәтінді тыңдау;

    • мәтін мазмұнын түсіну;

    • мәтіндегі детальді ақпаратты анықтау;

    • сөйлемдегі есімдіктерді білу.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    • мәтіннен түсінгенін айту;

    • мәтіннен детальді ақпараттарды айту;

    • есімдіктерді мәтінде қолдану.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    • мәтіннен детальді ақпараттарды жіктеу;

    • нақты детальді ақпараттарды модельдеу;

    • есімдіктердің қызметін түсіну.

    Бағалау критерийі

    • мәтін мазмұнын түсінеді;

    • детальді ақпаратты анықтайды;

    • есімдіктердің қызметін біледі;

    • есімдіктерді орынды қолданады.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, түсіну.

    Қолдану

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеялар құндылығының «Жалпыға бірдей еңбек қоғамынан» білім саласына қатысты азаматтық жауапкершілік, еңбек және ынтымақтастық құндылықтары жүзеге асырылады.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады:

    Мәтін және тапсырмалардағы детальді ақпаратты анықтай алады, есімдіктердің қызметін біледі, қолдана алады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Мәтіндегі «тіршілік» сөзінің мағынасын түсінеді;

    Мәтіндегі «тіршілік көзі» сөз тіркесінің мәні неде екенін біледі.

    Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Тіршілік көзі

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Неліктен суды «тіршілік көзі» дейді?

    Судың адам денсаулығына тигізер пайдасын қалай түсіндірер едің?

    Меніңше,.....

    Мен былайша,... түсіндірер едім.

    Пәнаралық байланыс

    Судың адам өмірі мен табиғаттағы маңызын түсіну мақсатында биология, география, химия пәндерімен байланыстыруға болады.

    Алдыңғы оқу

    « 1минут» әдісі арқылы тақырыпқа қатысты есімдіктің орынбасушы сөздер екенін еске түсіреді.


    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Басы

    1 минут

    6 минут













    1 минут


    1 минут

    1. Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.

    2. «Ребус» әдісі. Ребусты шешіңіз.

    Интерактивті тақтадан ребус көрсетіледі. Ребуста суға қатысты «Су жүрген жер береке, ел жүрген жер мереке» мақалын табады.

    Оқушылардың назарын бір арнаға тоғыстыру үшін ашық сұрақтар қойылады:

    • Неліктен суға қатысты мақал таңдалды?

    • Судың күнделікті тұтынудағы рөлі қандай?

    Осы сұрақтар арқылы бүгінгі сабақ не жөнінде сөз болатыны анықталады.

    Дескриптор

    • шаблонды оқиды;

    • ребусты шешеді.

    Кері байланыс: Ауызша

    3. Оқу мақсатын оқушылардың өздеріне оқыту арқылы таныстырамын.

    Топқа бөлу: «Су», «Көл», «Өзен», «Теңіз» сөздері арқылы топқа бөлінеді.


    Ребус
















    «Су», «Көл», «Өзен», «Теңіз» сөздер

    Ортасы


    3 минут




















    4 минут























    4 минут




























    2 минут




















    4 минут



















    4 минут



















    4 минут











    Тыңдалымалды тапсырмасы:

    «Бұзық телефон» әдісі

    Топтық жұмыс.

    Шаттық шеңберге тұрып бастаушы келесі адам құлағына тақырыпқа қатысты бір сөз сыбырлайды, соңында бастаушыға қайта келгенде сол сөз жету керек, кейін сөзді ауыстырып жіберген адам анықталады.

    1-тапсырма.

    Бағалау критерийі:

    • тақырыпқа қатысты сөзді айтады.

    Ойлау дағдыларының деңгейі: білу

    Тапсырмасы:Тақырыпқа қатысты сөзді дұрыс жеткізіңіз.

    Дескриптор:

    • сөзді дұрыс айтады;

    • сөзді мұқият тыңдайды;

    • сөзді дұрыс жеткізеді.

    Дескрипторды беру жолы:

    «! ?» белгісімен белгілеймін

    Кері байланыс: ауызша


    Тыңдалым тапсырмасы:

    «Дауыстап ойлау» әдісі

    Жұптық жұмыс.

    Білім алушы жұптаса отырып, берілген мәтінді біреуі дауыстап оқиды, ал екіншісі мұқият тыңдап, ой түйеді. Бір-біріне түсіндіреді.

    2-тапсырма.

    Бағалау критерийі:

    • мәтінді оқиды;

    • мәтінді тыңдайды;

    • мәтінді түсіндіреді.

    Ойлау дағдыларының деңгейі: түсіну

    Тапсырмасы: Мәтінді жұбыңмен оқып, ой бөлісіңіз.

    Дескриптор:

    • мәтінді оқиды;

    • мәтінді мұқият тыңдайды;

    • ойларымен бөліседі.

    Дескрипторды беру жолы:

    «! ?» белгісімен белгілеймін

    Кері байланыс: Ауызша


    Графикалық органайзер: «Ақпаратты сүзу»

    Топтық жұмыс.

    Оқушылар мәтіндегі ақпаратты анықтап, соны «Ақпаратты сүзу» сызбасы арқылы сүзгіден өткізеді.

    3-тапсырма.

    Бағалау критерийі:

    • мәтіндегі ақпаратты анықтайды.

    Ойлау дағдыларының деңгейі: түсіну

    Тапсырмасы:Берілген мәтіндегі ақпаратты «Ақпаратты сүзу» сызбасы арқылы анықтаңыз.

    1. Су – адам өміріндегі маңызды қосылыс.

    2. Адам денесінің 65 - 70% -ын су құрайды.

    DrawObject1



    DrawObject2



    Дескриптор:

    • ақпаратты анықтайды;

    • анықталған ақпаратты айтады;

    • топпен талқылайды.

    Дескрипторды беру жолы:

    «! ?» белгісімен белгілеймін

    Кері байланыс: «Бағдаршам»


    «Қазына іздеу жолында» әдісі

    Жұптық жұмыс.

    Күрделілік деңгейін арттыру үшін мәтіннен детальді ақпаратты жіктейді.

    4-тапсырма.

    Бағалау критерийі:

    • детальді ақпаратты жіктейді.

    Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану

    Тапсырмаcы: Мәтіннен детальді ақпаратты жіктеңіз.

    1.Ересек адамның денесінде 40-50 литр су болады: қанның 83%-ы, бұлшықеттің 75%-ы, мидың 74%-ы, сүйектің 22%-ы судан тұрады.

    Дескриптор:

    • деталді ақпаратты түсінеді;

    • ақпаратты жіктейді.

    Дескрипторды беру жолы:

    «! ?» белгісімен белгілеймін

    Кері байланыс: ауызша


    «5 сөйлем» әдісі

    Жеке жұмыс.

    Нақтыланған детальді ақпараттарды пайдаланып, бес сөйлем жазады.

    5-тапсырма.

    Бағалау критерийі:

    • сөйлем құрайды;

    • есімдіктерді қолданады.

    Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану

    Тапсырмасы: Нақтыланған детальді ақпараттан 5 сөйлем жазыңыз. Сөйлемдер ішінде есімдіктерді кірістіріңіз, астын сызыңыз.

    Дескриптор:

    • бес сөйлем құрайды;

    • есімдіктерді кірістіреді;

    • есімдіктердің астын сызады.

    Дескрипторды беру жолы:

    «! ?» белгісімен белгілеймін

    Кері байланыс: ауызша


    «Фрейер» моделі

    Топтық жұмыс

    Фрейер моделіне детальді ақпарат пен есімдік туралы білгендерін жинақтайды.

    6-тапсырма.

    Бағалау критерийі:

    • детальді ақпаратты жинақтайды;

    • есімдіктерді жинақтайды.

    Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану

    Тапсырмасы: Фрейер моделіне детальді ақпарат пен есімдік туралы білгендеріңізді жинақтаңыз.

    Дескриптор:

    • детальді ақпаратты жинақтайды;

    • есімдіктерді жинақтайды;

    • жинақталған өнімді түсіндіреді.

    Дескрипторды беру жолы:

    «! ?» белгісімен белгілеймін

    Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек»


    Тыңдалымнан кейінгі тапсырма: «Жылдам дебат»

    Бірлескен жұмыс.

    «Сусыз бірнеше күн төзуге болады» тақырыбын ұсынамын. Сыныптың жартысы жақтайды, жартысы қарсы болады. Екі жақ та өз көзқарастарын дәлелдеп шығады.

    7-тапсырма.

    Бағалау критерийі:

    • пікірталас жүргізеді;

    • дәлелді жауап береді.

    Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану

    Тапсырмасы: «Сусыз бірнеше күн төзуге болады» тақырыбында пікірталас жүргізіңіз.

    Дескриптор:

    • екі жақта пікірталас жүргізеді;

    • сұраққа дәлелді жауап береді;

    • өз ойларын дәлелді айта алады.

    Дескрипторды беру жолы:

    «! ?» белгісімен белгілеймін

    Кері байланыс: ауызша


    «Бұзық телефон» әдісі









    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жакишева Гульжана Мухамбетовна
    29 Сәуір 2021
    622
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Cу - тіршілік көзі. Ашық сабақ. 6 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Cу - тіршілік көзі. Ашық сабақ. 6 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    - “Су – тіршілік көзі” тақырыбындағы мәтінді тыңдау; - мәтін мазмұнын түсіну;
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Мұғалім:

    Жакишева Гульжана Мухамбетовна

    Күні:

    Сынып:

    Пәні:

    29.01.2021 ж.

    6-сынып

    Қазақ тілі

    Қатысқандар:

    17

    Қатыспағандар:

    0

    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі

    Тақырып

    6-бөлім. Су – тіршілік көзі. Қазақстандағы өзен-көлдер. Морфология.


    Есімдік, оның түрлері.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    6.1.3.1

    1. Тыңдалым/Айтылым

    3. Мәтіннен ақпаратты анықтау

    1. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау

    6.4.4.1

    4.Әдеби тіл нормалары

    4. Грамматикалық норма

    1. Сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, зат есім, сын есім орнына қолдану.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар орындай алады:

    • “Су – тіршілік көзі” тақырыбындағы мәтінді тыңдау;

    • мәтін мазмұнын түсіну;

    • мәтіндегі детальді ақпаратты анықтау;

    • сөйлемдегі есімдіктерді білу.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    • мәтіннен түсінгенін айту;

    • мәтіннен детальді ақпараттарды айту;

    • есімдіктерді мәтінде қолдану.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    • мәтіннен детальді ақпараттарды жіктеу;

    • нақты детальді ақпараттарды модельдеу;

    • есімдіктердің қызметін түсіну.

    Бағалау критерийі

    • мәтін мазмұнын түсінеді;

    • детальді ақпаратты анықтайды;

    • есімдіктердің қызметін біледі;

    • есімдіктерді орынды қолданады.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, түсіну.

    Қолдану

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеялар құндылығының «Жалпыға бірдей еңбек қоғамынан» білім саласына қатысты азаматтық жауапкершілік, еңбек және ынтымақтастық құндылықтары жүзеге асырылады.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады:

    Мәтін және тапсырмалардағы детальді ақпаратты анықтай алады, есімдіктердің қызметін біледі, қолдана алады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Мәтіндегі «тіршілік» сөзінің мағынасын түсінеді;

    Мәтіндегі «тіршілік көзі» сөз тіркесінің мәні неде екенін біледі.

    Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Тіршілік көзі

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Неліктен суды «тіршілік көзі» дейді?

    Судың адам денсаулығына тигізер пайдасын қалай түсіндірер едің?

    Меніңше,.....

    Мен былайша,... түсіндірер едім.

    Пәнаралық байланыс

    Судың адам өмірі мен табиғаттағы маңызын түсіну мақсатында биология, география, химия пәндерімен байланыстыруға болады.

    Алдыңғы оқу

    « 1минут» әдісі арқылы тақырыпқа қатысты есімдіктің орынбасушы сөздер екенін еске түсіреді.


    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Басы

    1 минут

    6 минут













    1 минут


    1 минут

    1. Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.

    2. «Ребус» әдісі. Ребусты шешіңіз.

    Интерактивті тақтадан ребус көрсетіледі. Ребуста суға қатысты «Су жүрген жер береке, ел жүрген жер мереке» мақалын табады.

    Оқушылардың назарын бір арнаға тоғыстыру үшін ашық сұрақтар қойылады:

    • Неліктен суға қатысты мақал таңдалды?

    • Судың күнделікті тұтынудағы рөлі қандай?

    Осы сұрақтар арқылы бүгінгі сабақ не жөнінде сөз болатыны анықталады.

    Дескриптор

    • шаблонды оқиды;

    • ребусты шешеді.

    Кері байланыс: Ауызша

    3. Оқу мақсатын оқушылардың өздеріне оқыту арқылы таныстырамын.

    Топқа бөлу: «Су», «Көл», «Өзен», «Теңіз» сөздері арқылы топқа бөлінеді.


    Ребус
















    «Су», «Көл», «Өзен», «Теңіз» сөздер

    Ортасы


    3 минут




















    4 минут























    4 минут




























    2 минут




















    4 минут



















    4 минут



















    4 минут











    Тыңдалымалды тапсырмасы:

    «Бұзық телефон» әдісі

    Топтық жұмыс.

    Шаттық шеңберге тұрып бастаушы келесі адам құлағына тақырыпқа қатысты бір сөз сыбырлайды, соңында бастаушыға қайта келгенде сол сөз жету керек, кейін сөзді ауыстырып жіберген адам анықталады.

    1-тапсырма.

    Бағалау критерийі:

    • тақырыпқа қатысты сөзді айтады.

    Ойлау дағдыларының деңгейі: білу

    Тапсырмасы:Тақырыпқа қатысты сөзді дұрыс жеткізіңіз.

    Дескриптор:

    • сөзді дұрыс айтады;

    • сөзді мұқият тыңдайды;

    • сөзді дұрыс жеткізеді.

    Дескрипторды беру жолы:

    «! ?» белгісімен белгілеймін

    Кері байланыс: ауызша


    Тыңдалым тапсырмасы:

    «Дауыстап ойлау» әдісі

    Жұптық жұмыс.

    Білім алушы жұптаса отырып, берілген мәтінді біреуі дауыстап оқиды, ал екіншісі мұқият тыңдап, ой түйеді. Бір-біріне түсіндіреді.

    2-тапсырма.

    Бағалау критерийі:

    • мәтінді оқиды;

    • мәтінді тыңдайды;

    • мәтінді түсіндіреді.

    Ойлау дағдыларының деңгейі: түсіну

    Тапсырмасы: Мәтінді жұбыңмен оқып, ой бөлісіңіз.

    Дескриптор:

    • мәтінді оқиды;

    • мәтінді мұқият тыңдайды;

    • ойларымен бөліседі.

    Дескрипторды беру жолы:

    «! ?» белгісімен белгілеймін

    Кері байланыс: Ауызша


    Графикалық органайзер: «Ақпаратты сүзу»

    Топтық жұмыс.

    Оқушылар мәтіндегі ақпаратты анықтап, соны «Ақпаратты сүзу» сызбасы арқылы сүзгіден өткізеді.

    3-тапсырма.

    Бағалау критерийі:

    • мәтіндегі ақпаратты анықтайды.

    Ойлау дағдыларының деңгейі: түсіну

    Тапсырмасы:Берілген мәтіндегі ақпаратты «Ақпаратты сүзу» сызбасы арқылы анықтаңыз.

    1. Су – адам өміріндегі маңызды қосылыс.

    2. Адам денесінің 65 - 70% -ын су құрайды.

    DrawObject1



    DrawObject2



    Дескриптор:

    • ақпаратты анықтайды;

    • анықталған ақпаратты айтады;

    • топпен талқылайды.

    Дескрипторды беру жолы:

    «! ?» белгісімен белгілеймін

    Кері байланыс: «Бағдаршам»


    «Қазына іздеу жолында» әдісі

    Жұптық жұмыс.

    Күрделілік деңгейін арттыру үшін мәтіннен детальді ақпаратты жіктейді.

    4-тапсырма.

    Бағалау критерийі:

    • детальді ақпаратты жіктейді.

    Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану

    Тапсырмаcы: Мәтіннен детальді ақпаратты жіктеңіз.

    1.Ересек адамның денесінде 40-50 литр су болады: қанның 83%-ы, бұлшықеттің 75%-ы, мидың 74%-ы, сүйектің 22%-ы судан тұрады.

    Дескриптор:

    • деталді ақпаратты түсінеді;

    • ақпаратты жіктейді.

    Дескрипторды беру жолы:

    «! ?» белгісімен белгілеймін

    Кері байланыс: ауызша


    «5 сөйлем» әдісі

    Жеке жұмыс.

    Нақтыланған детальді ақпараттарды пайдаланып, бес сөйлем жазады.

    5-тапсырма.

    Бағалау критерийі:

    • сөйлем құрайды;

    • есімдіктерді қолданады.

    Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану

    Тапсырмасы: Нақтыланған детальді ақпараттан 5 сөйлем жазыңыз. Сөйлемдер ішінде есімдіктерді кірістіріңіз, астын сызыңыз.

    Дескриптор:

    • бес сөйлем құрайды;

    • есімдіктерді кірістіреді;

    • есімдіктердің астын сызады.

    Дескрипторды беру жолы:

    «! ?» белгісімен белгілеймін

    Кері байланыс: ауызша


    «Фрейер» моделі

    Топтық жұмыс

    Фрейер моделіне детальді ақпарат пен есімдік туралы білгендерін жинақтайды.

    6-тапсырма.

    Бағалау критерийі:

    • детальді ақпаратты жинақтайды;

    • есімдіктерді жинақтайды.

    Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану

    Тапсырмасы: Фрейер моделіне детальді ақпарат пен есімдік туралы білгендеріңізді жинақтаңыз.

    Дескриптор:

    • детальді ақпаратты жинақтайды;

    • есімдіктерді жинақтайды;

    • жинақталған өнімді түсіндіреді.

    Дескрипторды беру жолы:

    «! ?» белгісімен белгілеймін

    Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек»


    Тыңдалымнан кейінгі тапсырма: «Жылдам дебат»

    Бірлескен жұмыс.

    «Сусыз бірнеше күн төзуге болады» тақырыбын ұсынамын. Сыныптың жартысы жақтайды, жартысы қарсы болады. Екі жақ та өз көзқарастарын дәлелдеп шығады.

    7-тапсырма.

    Бағалау критерийі:

    • пікірталас жүргізеді;

    • дәлелді жауап береді.

    Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану

    Тапсырмасы: «Сусыз бірнеше күн төзуге болады» тақырыбында пікірталас жүргізіңіз.

    Дескриптор:

    • екі жақта пікірталас жүргізеді;

    • сұраққа дәлелді жауап береді;

    • өз ойларын дәлелді айта алады.

    Дескрипторды беру жолы:

    «! ?» белгісімен белгілеймін

    Кері байланыс: ауызша


    «Бұзық телефон» әдісі









    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    География Сабақ жоспары 6 сынып
    29.04.2021
    622
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жакишева Гульжана Мухамбетовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации