Материалдар / Cу - тіршілік көзі. Ашық сабақ. 6 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Cу - тіршілік көзі. Ашық сабақ. 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
- “Су – тіршілік көзі” тақырыбындағы мәтінді тыңдау; - мәтін мазмұнын түсіну;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Сәуір 2021
408
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Мұғалім:

Жакишева Гульжана Мухамбетовна

Күні:

Сынып:

Пәні:

29.01.2021 ж.

6-сынып

Қазақ тілі

Қатысқандар:

17

Қатыспағандар:

0

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі

Тақырып

6-бөлім. Су – тіршілік көзі. Қазақстандағы өзен-көлдер. Морфология.


Есімдік, оның түрлері.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

6.1.3.1

1. Тыңдалым/Айтылым

3. Мәтіннен ақпаратты анықтау

1. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау

6.4.4.1

4.Әдеби тіл нормалары

4. Грамматикалық норма

1. Сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, зат есім, сын есім орнына қолдану.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады:

  • Су – тіршілік көзі” тақырыбындағы мәтінді тыңдау;

  • мәтін мазмұнын түсіну;

  • мәтіндегі детальді ақпаратты анықтау;

  • сөйлемдегі есімдіктерді білу.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

  • мәтіннен түсінгенін айту;

  • мәтіннен детальді ақпараттарды айту;

  • есімдіктерді мәтінде қолдану.

Кейбір оқушылар орындай алады:

  • мәтіннен детальді ақпараттарды жіктеу;

  • нақты детальді ақпараттарды модельдеу;

  • есімдіктердің қызметін түсіну.

Бағалау критерийі

  • мәтін мазмұнын түсінеді;

  • детальді ақпаратты анықтайды;

  • есімдіктердің қызметін біледі;

  • есімдіктерді орынды қолданады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну.

Қолдану

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеялар құндылығының «Жалпыға бірдей еңбек қоғамынан» білім саласына қатысты азаматтық жауапкершілік, еңбек және ынтымақтастық құндылықтары жүзеге асырылады.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

Мәтін және тапсырмалардағы детальді ақпаратты анықтай алады, есімдіктердің қызметін біледі, қолдана алады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Мәтіндегі «тіршілік» сөзінің мағынасын түсінеді;

Мәтіндегі «тіршілік көзі» сөз тіркесінің мәні неде екенін біледі.

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Тіршілік көзі

Талқылауға арналған сұрақтар:

Неліктен суды «тіршілік көзі» дейді?

Судың адам денсаулығына тигізер пайдасын қалай түсіндірер едің?

Меніңше,.....

Мен былайша,... түсіндірер едім.

Пәнаралық байланыс

Судың адам өмірі мен табиғаттағы маңызын түсіну мақсатында биология, география, химия пәндерімен байланыстыруға болады.

Алдыңғы оқу

« 1минут» әдісі арқылы тақырыпқа қатысты есімдіктің орынбасушы сөздер екенін еске түсіреді.


Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы

1 минут

6 минут













1 минут


1 минут

1. Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.

2. «Ребус» әдісі. Ребусты шешіңіз.

Интерактивті тақтадан ребус көрсетіледі. Ребуста суға қатысты «Су жүрген жер береке, ел жүрген жер мереке» мақалын табады.

Оқушылардың назарын бір арнаға тоғыстыру үшін ашық сұрақтар қойылады:

  • Неліктен суға қатысты мақал таңдалды?

  • Судың күнделікті тұтынудағы рөлі қандай?

Осы сұрақтар арқылы бүгінгі сабақ не жөнінде сөз болатыны анықталады.

Дескриптор

  • шаблонды оқиды;

  • ребусты шешеді.

Кері байланыс: Ауызша

3. Оқу мақсатын оқушылардың өздеріне оқыту арқылы таныстырамын.

Топқа бөлу: «Су», «Көл», «Өзен», «Теңіз» сөздері арқылы топқа бөлінеді.


Ребус
















«Су», «Көл», «Өзен», «Теңіз» сөздер

Ортасы


3 минут




















4 минут























4 минут




























2 минут




















4 минут



















4 минут



















4 минут











Тыңдалымалды тапсырмасы:

«Бұзық телефон» әдісі

Топтық жұмыс.

Шаттық шеңберге тұрып бастаушы келесі адам құлағына тақырыпқа қатысты бір сөз сыбырлайды, соңында бастаушыға қайта келгенде сол сөз жету керек, кейін сөзді ауыстырып жіберген адам анықталады.

1-тапсырма.

Бағалау критерийі:

  • тақырыпқа қатысты сөзді айтады.

Ойлау дағдыларының деңгейі: білу

Тапсырмасы:Тақырыпқа қатысты сөзді дұрыс жеткізіңіз.

Дескриптор:

  • сөзді дұрыс айтады;

  • сөзді мұқият тыңдайды;

  • сөзді дұрыс жеткізеді.

Дескрипторды беру жолы:

«! ?» белгісімен белгілеймін

Кері байланыс: ауызша


Тыңдалым тапсырмасы:

«Дауыстап ойлау» әдісі

Жұптық жұмыс.

Білім алушы жұптаса отырып, берілген мәтінді біреуі дауыстап оқиды, ал екіншісі мұқият тыңдап, ой түйеді. Бір-біріне түсіндіреді.

2-тапсырма.

Бағалау критерийі:

  • мәтінді оқиды;

  • мәтінді тыңдайды;

  • мәтінді түсіндіреді.

Ойлау дағдыларының деңгейі: түсіну

Тапсырмасы: Мәтінді жұбыңмен оқып, ой бөлісіңіз.

Дескриптор:

  • мәтінді оқиды;

  • мәтінді мұқият тыңдайды;

  • ойларымен бөліседі.

Дескрипторды беру жолы:

«! ?» белгісімен белгілеймін

Кері байланыс: Ауызша


Графикалық органайзер: «Ақпаратты сүзу»

Топтық жұмыс.

Оқушылар мәтіндегі ақпаратты анықтап, соны «Ақпаратты сүзу» сызбасы арқылы сүзгіден өткізеді.

3-тапсырма.

Бағалау критерийі:

  • мәтіндегі ақпаратты анықтайды.

Ойлау дағдыларының деңгейі: түсіну

Тапсырмасы:Берілген мәтіндегі ақпаратты «Ақпаратты сүзу» сызбасы арқылы анықтаңыз.

  1. Су – адам өміріндегі маңызды қосылыс.

  2. Адам денесінің 65 - 70% -ын су құрайды.

DrawObject1



DrawObject2



Дескриптор:

  • ақпаратты анықтайды;

  • анықталған ақпаратты айтады;

  • топпен талқылайды.

Дескрипторды беру жолы:

«! ?» белгісімен белгілеймін

Кері байланыс: «Бағдаршам»


«Қазына іздеу жолында» әдісі

Жұптық жұмыс.

Күрделілік деңгейін арттыру үшін мәтіннен детальді ақпаратты жіктейді.

4-тапсырма.

Бағалау критерийі:

  • детальді ақпаратты жіктейді.

Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану

Тапсырмаcы: Мәтіннен детальді ақпаратты жіктеңіз.

1.Ересек адамның денесінде 40-50 литр су болады: қанның 83%-ы, бұлшықеттің 75%-ы, мидың 74%-ы, сүйектің 22%-ы судан тұрады.

Дескриптор:

  • деталді ақпаратты түсінеді;

  • ақпаратты жіктейді.

Дескрипторды беру жолы:

«! ?» белгісімен белгілеймін

Кері байланыс: ауызша


«5 сөйлем» әдісі

Жеке жұмыс.

Нақтыланған детальді ақпараттарды пайдаланып, бес сөйлем жазады.

5-тапсырма.

Бағалау критерийі:

  • сөйлем құрайды;

  • есімдіктерді қолданады.

Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану

Тапсырмасы: Нақтыланған детальді ақпараттан 5 сөйлем жазыңыз. Сөйлемдер ішінде есімдіктерді кірістіріңіз, астын сызыңыз.

Дескриптор:

  • бес сөйлем құрайды;

  • есімдіктерді кірістіреді;

  • есімдіктердің астын сызады.

Дескрипторды беру жолы:

«! ?» белгісімен белгілеймін

Кері байланыс: ауызша


«Фрейер» моделі

Топтық жұмыс

Фрейер моделіне детальді ақпарат пен есімдік туралы білгендерін жинақтайды.

6-тапсырма.

Бағалау критерийі:

  • детальді ақпаратты жинақтайды;

  • есімдіктерді жинақтайды.

Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану

Тапсырмасы: Фрейер моделіне детальді ақпарат пен есімдік туралы білгендеріңізді жинақтаңыз.

Дескриптор:

  • детальді ақпаратты жинақтайды;

  • есімдіктерді жинақтайды;

  • жинақталған өнімді түсіндіреді.

Дескрипторды беру жолы:

«! ?» белгісімен белгілеймін

Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек»


Тыңдалымнан кейінгі тапсырма: «Жылдам дебат»

Бірлескен жұмыс.

«Сусыз бірнеше күн төзуге болады» тақырыбын ұсынамын. Сыныптың жартысы жақтайды, жартысы қарсы болады. Екі жақ та өз көзқарастарын дәлелдеп шығады.

7-тапсырма.

Бағалау критерийі:

  • пікірталас жүргізеді;

  • дәлелді жауап береді.

Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану

Тапсырмасы: «Сусыз бірнеше күн төзуге болады» тақырыбында пікірталас жүргізіңіз.

Дескриптор:

  • екі жақта пікірталас жүргізеді;

  • сұраққа дәлелді жауап береді;

  • өз ойларын дәлелді айта алады.

Дескрипторды беру жолы:

«! ?» белгісімен белгілеймін

Кері байланыс: ауызша


«Бұзық телефон» әдісі









578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!