Д. Дефо. «Робинзон Крузо» романы (үзінді)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Д. Дефо. «Робинзон Крузо» романы (үзінді)

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа білім мазмұны бойынша көп көмегі бар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

3-бөлім: Жердегі климаттық өзгерістер

Мектеп:



Күні:


Мұғалімнің

аты-жөні:


Сынып:

7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Д. Дефо. «Робинзон Крузо» романы (үзінді)

Сабақта іске асатын оқу мақсаты (оқу бағдараламасынан сілтеме)

А5. Сенімді және еркін жауап беру

7.А5. Диалогке қатысушылар коммуникативтік жағдаяттың талаптарына сай «сөйлеуші →тыңдаушы» позицияларын еркін ауыстыру

Сабақтың мақсаты

Жетістік критерийі

диалогке қатысып, сұрақтарға жауап береді;

«сөйлеуші →тыңдаушы» позицияларын еркін ауыстырып, баға береді

Тілдік мақсаттар

арал - елсіз мекен

апат - қауіп-қатер, жұт

сал - ағаштан байланыстыра жасалған жүзу құралы

Құндылықтар

Құрмет, ынтымақстастық, өмір бойы оқу, азаматтық жауапкершілік, ашықтық.

Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеу

Әр адам жеке тұлға

АКТ дағдысын қолдану

Осы сабақ барысында оқушылар Power Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты көрнекі құралдарды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолданады.

Өмірмен байланыс

Мінездің ұстамды да сабырлы болуы

Пәнаралық байланыс

География, әдебиет, тарих

Алдыңғы білім

А2. Сөз мәнері мен сөйлеу этикеті

Сабақ барысы

Жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған іс-әрекеттер


Дереккөздер

Сабақтың басы

10 мин


Ұйымдастыру кезеңі

Ой шақыру. Сурет арқылы сабақтың тақырыбын болжау

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру

Слайд


Сабақтың ортасы

30 мин


















Мағынаны тану кезеңі

Сөздікпен жұмыс:
арал - елсіз мекен

апат - қауіп-қатер, жұт

сал - ағаштан байланыстыра жасалған жүзу құралы


Жеке жоспар

1-тапсырма. Сұрақтарға жауап беріңіздер (әр оқушыға таратылады)

1. «Робинзон Крузо» шығарманың авторы кім?

2. Басты кейпкерді атаңыз, сипаттаңыз?

3. Шығарманың негізгі идеясы қандай?

4. Елсіз аралға Робинзон қалай тап болды?

5. Ол өзіне баспана жасап алу жолында не істеді?

6. Еңбек құралдарын қайтіп жасады?

7. Жұмыс істеу, аң аулау, демалу, тамақ ішу уақыттарын қалай реттеді?

8. Күнделікті өміріне қажетті тамақты қалай және қайдан тапты?

9. Егіншілік және мал өсірумен айналысты ма? Дәнді қайдан алды?

10. Робинзон бірнеше күндерге созылған жауынды күндерде жұмыстың қандай түрімен айналысты?

Шеңбер бойынша бағалау

Бір-бірін бағалайды


Жұптық жұмыс

2-тапсырма. Шығарманы сурет бойынша мазмұндаңыздар

1-жұп. Картадан арал, теңіздерді көрсету. Слайд.
2-жұп. Апатқа ұшыраған кезі. Слайд.
3-жұп. Аралға лақтырып тасталды. Слайд.
4-жұп. Аралдағы өмірі. Слайд.
5-жұп. Робинзонның басынан кешкен оқиғалары. Слайд.

Шеңбер бойынша бағалау

Әр жұп бірін-бірі бағалайды


Топтық жұмыс

3-тапсырма. Шығармаға жоспар құрастырыңыздар.

Мысалы:
1. Кеменің қатты дауылға кездесіп, апатқа ұшырауы.
2. Аралға ат қоюы.
3. Кемеден нәрселерді тасуы.
4. Орманды аралау және уақыт белгілеу.
5. Өзіне қолайлы жерге күрке орнатты.
6. Егін салумен айналысуы.
7. Кемеге алаң болуы.
Шеңбер бойынша бағалау

Әр топ бірін-бірі бағалайды


Кері байланыс


Слайд

Д. Дефо. «Робинзон Крузо» романы (үзінді).










Сабақтың соңы

5 мин

Рефлексия

Бүгінгі сабақ несімен есіңізде қалды?

Қандай түсінбестіктер болды?

Тақырыпқа байланысты тағы нені білгіңіз келеді?

Қандай кезеңдер қызық болды?

Бағалау

Жетістік критерийлері бойынша

Үй жұмысы

«Робинзон Крузо» романнан үзіндіні мазмұндау

Слайд

Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын?

Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау







Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма?

Барлық оқушылар ОМ жетті ме?

Егер жоқ болса, неге?

Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме?

Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге?








Жалпы бағалау



Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)

1:


2:


Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)

1:


2:


Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.11.2018
1666
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі