Күні:20.11.17ж
Білім беру аясы: Қатынас
Білім облысы: Сауат ашу және жазу негіздері
Тақырыбы: Д дыбысы және әрпі.
Мақсаты: Д дыбысы және әрпімен таныстыру. Д дыбысы кездесетін сөздерді қатыстырып, сөйлемдер құрастыру арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Cөздерді қайталату арқылы тілдерін ұстарту, ауызекі сөйлеулерін дамыту. Еңбекқорлыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Жазуға қолдарын жаттықтыру.
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, әңгімелесу, түсіндіру.
Көрнекіліктер: суреттер, әріп таңбасы, текшелер, плакат, доп.
|
Іс-әрекет бөлімдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Ынталандыру. Сезімді ояту |
1.Балалар шаттық шеңберіне тұрып, бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді. Армысың,Әлем! Армысың,Жарық күн!(қолдарын жайып, көкке көтреді. ) Армысың, абзал Адам! (қолдарын алға созады.) Армысың, менің досым! |
Балалар шаттық шеңберін жасайды. Қимылмен көрсетеді. |
|
Ізденістер. Ұйымдастыру Қорытындылау. Өзін-өзі бағалау |
2.Балалар біз жазуды кайда жазамыз?(дәптер) Біз ауырып қалсақ кімге барамыз?(дәрігер) Суреттермен таныстыру.
Та Д дыбысы дауыссыз ұяң дыбыс . Д дыбысын ортаға қою. Д дыбысының баспа түрімен таныстыру. -Қандай белгімен белгілейміз, дауысты ма дауыссыз ба? 3. Дәптермен жұмыс. -Д дыбысына мысалдар келтіріңдер. -Дәрігер, доп, домбыра, дәптер, дән, бидай, долана, велосипед. Д әріпі сөздің басында ортасында және аяғында кездеседі. Осы сөздерді алақанмен шапалақ ұра отырып буынға бөледі. Жазу жұмысы. Үлгі бойынша д әрпінің баспа түрін жазады. 4. Сөздік жұмысын жүргізу. Доп-жел толтырылған, резеңке, ойыншық. Домбыра-күй ойнайтын аспап. Дәптер-оқу құралының бірі, жазу жазамыз. Дала-жазық жер, алаңқай. Дән-дәнді дақылдардың бірі. 5. Сергіту сәтін өткізу. 6.Ойын 1. Балаларды екі топқа бөліп балалар үстел үстіндегі әртүрлі суреттердің ішінен д дыбысы кездесетін заттың атын атап, суретті қағазға жабыстырады. 2.Екінші топқа қыздармен ұлдардың суреттерін беріп оларға д дыбысынан басталатын есімдер қойып айтады. 7. Қорытынды. - Дыбыстар нешіге бөлінеді? -Қандай дыбыс өткенімізді еске түсірейік. -Д дыбысы қандай дыбыс, қалай белгіленеді? |
Балалар сұрақтарға жауап береді. Сурет Д әрпін жазады. Дәптерде берілген тапсырмаларды орындайды. Сергіту сәтін қимыл-қозғалыс арқылы орындайды. -Доп -Домбыра -Дәріхана -Дәрігер Балалар сұрақтарға жауап береді. |
Күтілетін нәтиже:
Білуі тиіс: Д дыбысын
Түсінігі: Д дыбын дыбыстауды білуі
Көрсете білуі: Д әріпін жаза білу
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Д дыбысы және әрпі
Д дыбысы және әрпі
Күні:20.11.17ж
Білім беру аясы: Қатынас
Білім облысы: Сауат ашу және жазу негіздері
Тақырыбы: Д дыбысы және әрпі.
Мақсаты: Д дыбысы және әрпімен таныстыру. Д дыбысы кездесетін сөздерді қатыстырып, сөйлемдер құрастыру арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Cөздерді қайталату арқылы тілдерін ұстарту, ауызекі сөйлеулерін дамыту. Еңбекқорлыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Жазуға қолдарын жаттықтыру.
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, әңгімелесу, түсіндіру.
Көрнекіліктер: суреттер, әріп таңбасы, текшелер, плакат, доп.
|
Іс-әрекет бөлімдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Ынталандыру. Сезімді ояту |
1.Балалар шаттық шеңберіне тұрып, бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді. Армысың,Әлем! Армысың,Жарық күн!(қолдарын жайып, көкке көтреді. ) Армысың, абзал Адам! (қолдарын алға созады.) Армысың, менің досым! |
Балалар шаттық шеңберін жасайды. Қимылмен көрсетеді. |
|
Ізденістер. Ұйымдастыру Қорытындылау. Өзін-өзі бағалау |
2.Балалар біз жазуды кайда жазамыз?(дәптер) Біз ауырып қалсақ кімге барамыз?(дәрігер) Суреттермен таныстыру.
Та Д дыбысы дауыссыз ұяң дыбыс . Д дыбысын ортаға қою. Д дыбысының баспа түрімен таныстыру. -Қандай белгімен белгілейміз, дауысты ма дауыссыз ба? 3. Дәптермен жұмыс. -Д дыбысына мысалдар келтіріңдер. -Дәрігер, доп, домбыра, дәптер, дән, бидай, долана, велосипед. Д әріпі сөздің басында ортасында және аяғында кездеседі. Осы сөздерді алақанмен шапалақ ұра отырып буынға бөледі. Жазу жұмысы. Үлгі бойынша д әрпінің баспа түрін жазады. 4. Сөздік жұмысын жүргізу. Доп-жел толтырылған, резеңке, ойыншық. Домбыра-күй ойнайтын аспап. Дәптер-оқу құралының бірі, жазу жазамыз. Дала-жазық жер, алаңқай. Дән-дәнді дақылдардың бірі. 5. Сергіту сәтін өткізу. 6.Ойын 1. Балаларды екі топқа бөліп балалар үстел үстіндегі әртүрлі суреттердің ішінен д дыбысы кездесетін заттың атын атап, суретті қағазға жабыстырады. 2.Екінші топқа қыздармен ұлдардың суреттерін беріп оларға д дыбысынан басталатын есімдер қойып айтады. 7. Қорытынды. - Дыбыстар нешіге бөлінеді? -Қандай дыбыс өткенімізді еске түсірейік. -Д дыбысы қандай дыбыс, қалай белгіленеді? |
Балалар сұрақтарға жауап береді. Сурет Д әрпін жазады. Дәптерде берілген тапсырмаларды орындайды. Сергіту сәтін қимыл-қозғалыс арқылы орындайды. -Доп -Домбыра -Дәріхана -Дәрігер Балалар сұрақтарға жауап береді. |
Күтілетін нәтиже:
Білуі тиіс: Д дыбысын
Түсінігі: Д дыбын дыбыстауды білуі
Көрсете білуі: Д әріпін жаза білу
шағым қалдыра аласыз















