Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
D есебі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектептің даму жоспары - 1
Такырыбы: Мұғалімдердің оқыту жүйесіне диалогтық оқыту қолдана отырып, оқушылардың білім сапасын жетілдіру
Мақсаттар: |
Күтілетін нәтиже: |
||
|
Оқушы |
Мұғалім |
Ата-ана |
Қарым қатынас құзыреттілігі қалыптасады, оқушылардың 60 пайызы өз ойларын еркін білдіре аладын |
Мұғалімдердің 100пайызы конструктивті білім идеясымен танысады, мұғалімдердің кемдегенде 50пайызы бағдарлама негізі бойынша жұмыс және рефлексия жасайды |
Мектеп пен атана арасындағы байланысты нығайту мақсатында жаңа форматты ата-аналар жиналысын өткізе отырып, жиынға ата-аналардың 70-80пайызы қатысады |
№ |
Іс-шара |
Мақсат |
Күтілетін нәтиже |
Жауапты |
Өткізілетін күні |
Мониторинг |
Ресурстар |
|
||
|
Мектеп әкімшілігі,ПӘБ жетекшілер жиналысы |
Бағдарлама мазмұны мен МДЖ таныстыру |
Танысады, талдайды өзгертулер мен толықтырулар енгізеді |
Мектеп директоры Оспанов Ғабит Темірбекұлы |
|
Хаттама фото |
МДЖ таныстырылым |
|
||
|
Денгейлік мұғалімдер мен шығырмашылық топ мүшелерімен жұмыс |
МДЖ жүзеге асыру |
Жұмыс жоспарын талқылау |
Мектеп директоры Оспанов Ғабит Темірбекұлы |
|
Хаттама фото |
Жұмыс жоспары |
|
||
|
Тәлімгерлікті іске асыру |
Тәлімгерлік идеясымен танысу |
Танысады, талдайды, жоспарды бекітеді |
Ғ.Оспанов Тәлім алушылар |
|
Хаттама фото |
Тәлімгерлік жоспары Тәлім алушылар жайлы мәлімет |
|
||
|
Мектеп тәжірибесі бастапқы жағдайды анықтауға бағытталған сауалнама алу |
Бастапқы жағдайды анықтау |
Сауалнамаға жауап береді |
Мектеп директоры Оспанов Ғабит Темірбекұлы |
|
Сауалнама қорытындысы |
Сауалнама сұрақтар парақшалары |
|
||
|
Директор жанындағы кеңес |
Мектеп ұжымына саулнама қорытындысын, бағдарлама мазмұнын, МДЖ таныстыру |
Танысады, талдайды, жоспарды бекітеді |
Ғ.Оспанов мектеп директоры, С. Момбекова директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары |
|
Хаттама фото |
Таныстырылым МДЖ |
|
||
|
LSпрактикумын өткізу |
Мұғалімдерге LS таныстыру, кәсіби қолдау жасау, жұмыс жүргізу тобын анықтау |
Топ жұмысының жоспарын талдайды, сабақтарға кіреді, 8 сынып оқушыларын зерттеуді |
Ғ.Оспанов Тәлім алушылар Денгейлік мұғалімдер |
|
Сабақ жоспарлары фото |
Жұмыс жоспары Сабақ кестесі |
|
||
|
Сабақтарға қатысу |
Сабақтағы өзгерістер дәрежесін бақылау |
Формативті кері байланыс береді |
Ғ.Оспанов мектеп директоры Тәлім алушылар Денгейлік мұғалімдер |
|
Өзара сабаққа қатысу дәптері |
Сабақ жоспарлары |
|
||
|
«Неге мектепте өзгеріс енгізу қажет?» Коучинг өткізу |
Мектептің болашаққа апарар жолдарына талдау жасайды |
Рефлексия жасайды |
Ғ.Оспанов мектеп директоры |
|
Фото |
Таныстырылым |
|
||
|
Қоғамдастық құру |
ПӘБ арасында желілік қоғамдастық орнату |
Байланысты нығайту мақсатында мектеп мұғалімдерінің қоғамдастыққа 70-80 пайызы қамтылады |
Ғ.Оспанов мектеп директоры,Тәлім алушылар Денгейлік мұғалімдер |
|
Желілік қоғамдастық |
Интернет Әлеумеееттік желілер |
|
||
|
«Білім түрлері» Коучинг өткізу |
«Білім түрлері» теориясымен таныстыру, дағдыларын арттыру |
Конструктивті және репродуктивті білім ерекшеліктерімен танысады, талдайды |
Ғ.Оспанов Мектеп директоры |
|
Фото |
Таныстырылым |
|
||
|
Өзгеріс тобының отырысы (эвалюациялау) |
Апта бойынша атқарылған жұмыстарға талдау |
Келесі атқарылатын жұмыстарға ұсыныстар енгізу |
Ғ.Оспанов мектеп директоры,Тәлім алушылар Денгейлік мұғалімдер |
|
Хаттама |
Іс шаралар бойынша жинақталған материалдар |
|
||
|
Дөңгелек стөл «Диалогтік оқытудың сабақтағы ерекшеліктері» (пәндер бойынша) |
Мұғалімдерге ДО идеясын түсіндіру, қолдану, дағдысын арттыру, рефлексия жасау қалыптастыру |
8-сыныпқа сабақ жүргізетін мұғалімдердің 100 пайызы конструтивті білім идеясымен танысады, мұғалімдердің кемдегенде 50 пайызы бағдарлама негізі бойынша жұмыс және рефлексия жасайды |
Денгейлік мұғалімдері |
|
Хаттама видео, фото |
Слайдтар, видеороликтер |
|
||
|
Жаңа форматта ата-аналар жиналысын өткізу |
Оқу мазмұнымен, бала тәрбиесіндегі ата-ананың ролінің маңыздылығымен таныстыру |
Байланысты нығайту мақсатында жаңа форматты ата-аналар жиналысын өткізу, жиынға ата-аналардың 70-80 пайызы қатысады |
Ғ.Оспанов мектеп директоры |
|
Хаттама, видео, фото |
Слайдтар, видеороликтер |
|
||
|
8- сыныпта тарих пәні бойынша бірінші LSпрактикумын өткізу |
Мұғалімдер LS ерекшеліктерін талқылау, кері байланыс беру |
Топ жұмысының жоспарын талдайды, сабақтарға кіреді, 8- сынып оқушыларын зерттейді |
Ғ.Оспанов мектеп директоры,Тәлім алушылар Денгейлік мұғалімдер |
|
Сабақ жоспарлары фото |
Жұмыс жоспары Сабақ кестесі |
|
||
|
Мектеп тәжірибесі бастапқы жағдайды анықтауға бағытталған сауалнама алу |
Бастапқы жағдайды анықтау |
Сауалнамаға жауап береді |
Ғ.Оспанов мектеп директоры |
|
Сауалнама қорытындысы |
Сауалнама сұрақтар парақшалары |
|
||
|
Коучинг-сессия «Сын тұрғысынан ойлау арқылы алдын ала қалыптастырылған өлшемдер (критерий) бойынша бағалауды қалыптастыру» |
Критерий бойынша өзара бағалау дағдысын дамыту |
Өзара бағалау дағдысы қалыптасады |
Г. Жұмабекова О. Оспанова Р. Исламов |
|
Хаттама фото |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық , слайдтар |
|
||
|
Коучинг-сессия «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалогтық оқыту» |
Жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді меңгеру және пайдалану жолдарын қарастыру. Диалогтық оқытуға әдіснамалық тұрғыда қарай білу |
Оқыту мен оқудағы жаңа әдістермен танысады. Өз көзқарасын өзгерту керектігін түсінеді. |
Г. Жұмабекова Л. Сейтжанова |
|
Жоспар фото |
Слайдтар, видеороликтер |
|
||
|
«Сырлы Созақ-Қазыналы Қаратау» тәрбие сағаты |
Жеке пікірін түсіндірудағдысын арттыру, рефлексия жасауды қалыптастыру |
8-сынып оқушыларында қарым қатынас құзыреттілігі қалыптасады, оқушылардың 60 пайызы өз ойларын еркін білдіре алады |
Сынып жетекшілері |
|
Видео, фото |
Слайдтар, видеороликтер |
|
||
|
8- сыныпта тарих пәні бойынша екінші LS практикумын өткізу |
Мұғалімдер LS ерекшеліктерін талқылау, кері байланыс беру |
Топ жұмысының жоспарын талдайды, сабақтарға кіреді, 8- сынып оқушыларын зерттеуді |
Ғ.Оспанов директоры , Тәлім алушылар Денгейлік мұғалімдер |
|
Сабақ жоспарлары фото |
Жұмыс жоспары Сабақ кестесі |
|
||
|
Өзгеріс тобының отырысы (эвалюациялау) |
Апта бойынша атқарылған жұмыстарға талдау |
Келер атқарылатын жұмыстарға ұсыныстар енгізу |
Ғ.Оспанов мектеп директоры Тәлім алушылар Денгейлік мұғалімдер |
|
Хаттама |
Іс шаралар бойынша жинақталған материалдар |
|
||
|
8- сыныпта тарих пәні бойынша үшіншіLSпрактикумын өткізу |
Мұғалімдер LS ерекшеліктерін талқылау, кері байланыс беру |
Топ жұмысының жоспарын талдайды, сабақтарға кіреді, 8- сынып оқушыларын зерттеуді |
Ғ.Оспанов мектеп директоры, Тәлім алушылар Денгейлік мұғалімдер |
|
Сабақ жоспарлары фото |
Жұмыс жоспары Сабақ кестесі |
|
||
|
Талис сауалнамасы |
Оқыту тәжірибесіндегі қажеттіліктерді анықтау |
Даму бағыттары анықталады |
Ғ.Оспанов мектеп директоры Тәлім алушылар Денгейлік мұғалімдер |
|
|
Сауалнама сұрақтар парақшалары |
|
||
|
«Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Топтық жұмыс» коучинг |
Оқыту мен оқу тәжірибесін жетілдіру үшін сабақта топтық жұмыстарды ұйымдастыру әдістерін үйрету |
Сыныпта өзін-өзі ынталандыра алатын білім алуды үйрету ортасы құрылады. |
Г. Көбекова И. Оразбаева |
|
Жоспар фото |
Слайдтар, видеороликтер |
|
||
|
«Талантты және дарынды балаларды оқыту» коучинг |
Пән мұғалімдеріне осы модульді үйрету. Сабақтарына кіріктіру |
Дарынды және шығармашылығы жоғары қабілетті оқушылармен жұмыс жүйесі қалыптасады. |
Р. Исламов Э. Күмісбаева |
|
Жоспар фото |
Слайдтар, видеороликтер |
|
||
|
Есептер жазу,қорытындылау эвалюациялау |
Пікір алмасу атқарылған жұмыстарды қорытындылау |
Оқыту мен оқу үдерісіндегі өзгерістерді анықтау |
Деңгейлі мұғалімдер |
|
Есептер Хаттамалар |
Іс шаралар бойынша жинақталған материалдар |
|
||
Lesson Study графигі |
||||||||||
№ |
Іс шаралар |
Мақсаты |
Күтілетін нәтиже |
Өткізілетін уақыты |
Жауаптылар |
Қолданылатын ресурстар |
Мониторинг |
|||
|
Lesson Study, сабақты зерттеу тәсілдерін қолдану арқылы оқушылардың білім нәтижелерін көтеруге бағыт беру,зерттеу, Талдау туралы түсіндіру,жоспарлау |
Мұғалімдермен зеттеу тобын құрып зерттеу обектілерін нақтылау |
Lesson Study тәсілін сабақ үдерісінде тиімді пайдалана отырып, оқушылардың қиындықтарын анықтап, жеңу жолдарын ұсынады,топпен бірлесіп сабақтың мақсатын анықтайды және оны дайындайды |
Қазан 1 апта |
Зерттеу тобы |
Нұсқаулық, үлестірме материалдар |
Зерттеуші топ |
|||
|
Коучинг үдерісін өткізу, жоспарлау |
Бағдарламаның негізгі идеясын тәжірибеге енгізе отырып мұғалімдерге әдістемелік көмек көрсету |
Мұғалімдер іс-тәжірибелерінде қолданады |
Қазан 1 апта |
Мектеп тренерлері |
мұғалімдері, слайд, үлестірме материалдары |
Тәлім алушы, тәлімгер |
|||
|
Фокус сыныптардан cауалнамалар алу |
Оқушы қажеттіліктерін анықтау, зерттеу |
Нақты проблема анықталады. |
Қазан 2 апта |
Мектеп тренерлері |
Cауалнама сұрақтары |
Мұғалімдер |
|||
|
Қоғамдастық мүшелерімен отырыс |
Жылдық жоспар жасау |
Жоспар жасалды |
Қазан 2 апта |
Зерттеу тобы |
Жоспар |
Қоғамдастық мүшелері 18 |
|||
1 |
Зерттеу сабақтарын жүргізетін сыныптарды анықтау 8 Б |
Зерттелетін сыныптарды нақтылау, проблемасын айқындау, зерттеу сұрағын алу. |
Зерттелетін сыныптарды нақтыланады, проблемасын айқындалады, зерттеу сұрағы алынады. |
Қазан 2 апта |
Зерттеу тобы |
Сыныптардың білім сапасы |
Қоғамдастық мүшелері -18 |
|||
2 |
Әр сыныптардан А,В,С деңгейлі оқушыларды белгілеу |
Зерттеу тобы ортақ шешімге келіп талқылау, оқушыларды белгілеу |
Зерттеу тобы ортақ шешімге келеді, оқушылар нақты алынады |
Қазан 2 апта |
Зерттеу тобы |
Сынып журналы Оқушылар мінездемесі |
Зерттеуші топ -1 |
|||
3 |
№1,2,3 зерттеу сабағын жоспарлау |
Зерттеу тобы бірлесіп сабақты жоспарлау |
Зерттеу тобы бірлесіп сабақты жоспарын жасайды. |
Қазан 2 апта |
Зерттеу тобы |
Сабақ жоспары Кітаптар, АКТ |
Зерттеуші топ -1 |
|||
4 |
№1,2,3 Атқарылған жұмыстарды талдау |
Сабақтардан кейін дер кезінде талдау жұмыстарын жүргізу |
Сабақтардан кейін дер кезінде талдау жұмыстарын жүргізеді. |
Қазан 3 апта |
Зерттеу тобы |
Сабақ жоспары Кітаптар, АКТ |
Тәлім алушы, зерттеуші топ-1 |
|||
5 |
Қандай өзгерістерге қол жеткіздік? нәтижені саралау, талдау |
Сабақтарды зерттеудің бір циклынан кейін талдау жасау |
Сабақтарды зерттеудің бір циклынан кейін талдау жасалып, келесі қадам анықталады. |
Қазан 4 апта |
Зерттеу тобы |
Сабақ жоспары Кітаптар, АКТ |
Зерттеуші топ-1 |
|||
6 |
Зерттеу сабақтарын жүргізетін сыныптарды анықтау 8 В |
Зерттелетін сыныптарды нақтылау, проблемасын айқындау, зерттеу сұрағын алу. |
Зерттелетін сыныптарды нақтыланады, проблемасын айқындалады, зерттеу сұрағы алынады. |
Қараша 1 апта |
Зерттеу тобы |
Сыныптардың білім сапасы |
Қоғамдастық мүшелері -18 |
|||
7 |
Әр сыныптардан А,В,С деңгейлі оқушыларды белгілеу |
Зерттеу тобы ортақ шешімге келіп талқылау, оқушыларды белгілеу |
Зерттеу тобы ортақ шешімге келеді, оқушылар нақты алынады |
қараша 1 апта |
Зерттеу тобы |
Сынып журналы Оқушылар мінездемесі |
Зерттеуші топ -2 |
|||
8 |
№1,2,3 зерттеу сабағын жоспарлау |
Зерттеу тобы бірлесіп сабақты жоспарлау |
Зерттеу тобы бірлесіп сабақты жоспарын жасайды. |
қараша 2 апта |
Зерттеу тобы |
Сабақ жоспары Кітаптар, АКТ |
Зерттеуші топ -2 |
|||
9 |
№1,2,3 Атқарылған жұмыстарды талдау |
Сабақтардан кейін дер кезінде талдау жұмыстарын жүргізу |
Сабақтардан кейін дер кезінде талдау жұмыстарын жүргізеді. |
қараша 3 апта |
Зерттеу тобы |
Сабақ жоспары Кітаптар, АКТ |
Тәлім алушы, зерттеуші топ-2 |
|||
10 |
Қандай өзгерістерге қол жеткіздік? нәтижені саралау, талдау |
Сабақтарды зерттеудің бір циклынан кейін талдау жасау |
Сабақтарды зерттеудің бір циклынан кейін талдау жасалып, келесі қадам анықталады. |
қараша 4 апта |
Зерттеу тобы |
Сабақ жоспары Кітаптар, АКТ |
Зерттеуші топ-2 |
|||
11 |
Зерттеу сабақтарын жүргізетін сыныптарды анықтау 9 Б |
Зерттелетін сыныптарды нақтылау, проблемасын айқындау, зерттеу сұрағын алу. |
Зерттелетін сыныптарды нақтыланады, проблемасын айқындалады, зерттеу сұрағы алынады. |
Желтоқсан 2 апта |
Зерттеу тобы |
Сыныптардың білім сапасы |
Қоғамдастық мүшелері -18 |
|||
12 |
Әр сыныптардан А,В,С деңгейлі оқушыларды белгілеу |
Зерттеу тобы ортақ шешімге келіп талқылау, оқушыларды белгілеу |
Зерттеу тобы ортақ шешімге келеді, оқушылар нақты алынады |
Желтоқсан 2 апта |
Зерттеу тобы |
Сынып журналы Оқушылар мінездемесі |
Зерттеуші топ -3 |
|||
13 |
№1,2,3 зерттеу сабағын жоспарлау |
Зерттеу тобы бірлесіп сабақты жоспарлау |
Зерттеу тобы бірлесіп сабақты жоспарын жасайды. |
Желтоқсан 3 апта |
Зерттеу тобы |
Сабақ жоспары Кітаптар, АКТ |
Зерттеуші топ -3 |
|||
14 |
№1,2,3 Атқарылған жұмыстарды талдау |
Сабақтардан кейін дер кезінде талдау жұмыстарын жүргізу |
Сабақтардан кейін дер кезінде талдау жұмыстарын жүргізеді. |
Желтоқсан 4апта |
Зерттеу тобы |
Сабақ жоспары Кітаптар, АКТ |
Тәлім алушы, зерттеуші топ-3 |
|||
15 |
Қандай өзгерістерге қол жеткіздік? нәтижені саралау, талдау |
Сабақтарды зерттеудің бір циклынан кейін талдау жасау |
Сабақтарды зерттеудің бір циклынан кейін талдау жасалып, келесі қадам анықталады. |
Желтоқсан 4 апта |
Зерттеу тобы |
Сабақ жоспары Кітаптар, АКТ |
Зерттеуші топ-3 |
|||
16 |
Зерттеу сабақтарын жүргізетін сыныптарды анықтау 9 Ә |
Зерттелетін сыныптарды нақтылау, проблемасын айқындау, зерттеу сұрағын алу. |
Зерттелетін сыныптарды нақтыланады, проблемасын айқындалады, зерттеу сұрағы алынады. |
қаңтар 1 апта |
Зерттеу тобы |
Сыныптардың білім сапасы |
Қоғамдастық мүшелері -18 |
|||
17 |
Әр сыныптардан А,В,С деңгейлі оқушыларды белгілеу |
Зерттеу тобы ортақ шешімге келіп талқылау, оқушыларды белгілеу |
Зерттеу тобы ортақ шешімге келеді, оқушылар нақты алынады |
қаңтар 1 апта |
Зерттеу тобы |
Сынып журналы Оқушылар мінездемесі |
Зерттеуші топ -4 |
|||
18 |
№1,2,3 зерттеу сабағын жоспарлау |
Зерттеу тобы бірлесіп сабақты жоспарлау |
Зерттеу тобы бірлесіп сабақты жоспарын жасайды. |
қаңтар 2 апта |
Зерттеу тобы |
Сабақ жоспары Кітаптар, АКТ |
Зерттеуші топ -4 |
|||
19 |
№1,2,3 Атқарылған жұмыстарды талдау |
Сабақтардан кейін дер кезінде талдау жұмыстарын жүргізу |
Сабақтардан кейін дер кезінде талдау жұмыстарын жүргізеді. |
қаңтар 3 апта |
Зерттеу тобы |
Сабақ жоспары Кітаптар, АКТ |
Тәлім алушы, зерттеуші топ-4 |
|||
20 |
Қандай өзгерістерге қол жеткіздік? нәтижені саралау, талдау |
Сабақтарды зерттеудің бір циклынан кейін талдау жасау |
Сабақтарды зерттеудің бір циклынан кейін талдау жасалып, келесі қадам анықталады. |
қаңтар 4 апта |
Зерттеу тобы |
Сабақ жоспары Кітаптар, АКТ |
Зерттеуші топ-4 |
|||
21 |
Зерттеу сабақтарын жүргізетін сыныптарды анықтау 2 А |
Зерттелетін сыныптарды нақтылау, проблемасын айқындау, зерттеу сұрағын алу. |
Зерттелетін сыныптарды нақтыланады, проблемасын айқындалады, зерттеу сұрағы алынады. |
ақпан 1 апта |
Зерттеу тобы |
Сыныптардың білім сапасы |
Қоғамдастық мүшелері -18 |
|||
22 |
Әр сыныптардан А,В,С деңгейлі оқушыларды белгілеу |
Зерттеу тобы ортақ шешімге келіп талқылау, оқушыларды белгілеу |
Зерттеу тобы ортақ шешімге келеді, оқушылар нақты алынады |
ақпан 1 апта |
Зерттеу тобы |
Сынып журналы Оқушылар мінездемесі |
Зерттеуші топ -2 |
|||
23 |
№1,2,3 зерттеу сабағын жоспарлау |
Зерттеу тобы бірлесіп сабақты жоспарлау |
Зерттеу тобы бірлесіп сабақты жоспарын жасайды. |
ақпан 2 апта |
Зерттеу тобы |
Сабақ жоспары Кітаптар, АКТ |
Зерттеуші топ -2 |
|||
24 |
№1,2,3 Атқарылған жұмыстарды талдау |
Сабақтардан кейін дер кезінде талдау жұмыстарын жүргізу |
Сабақтардан кейін дер кезінде талдау жұмыстарын жүргізеді. |
ақпан 2 апта |
Зерттеу тобы |
Сабақ жоспары Кітаптар, АКТ |
Тәлім алушы, зерттеуші топ-2 |
|||
25 |
Қандай өзгерістерге қол жеткіздік? нәтижені саралау, талдау |
Сабақтарды зерттеудің бір циклынан кейін талдау жасау |
Сабақтарды зерттеудің бір циклынан кейін талдау жасалып, келесі қадам анықталады. |
ақпан 3апта |
Зерттеу тобы |
Сабақ жоспары Кітаптар, АКТ |
Зерттеуші топ-2 |
|||
26 |
Зерттеу сабақтарын жүргізетін сыныптарды анықтау 8 Ә |
Зерттелетін сыныптарды нақтылау, проблемасын айқындау, зерттеу сұрағын алу. |
Зерттелетін сыныптарды нақтыланады, проблемасын айқындалады, зерттеу сұрағы алынады. |
наурыз 1 апта |
Зерттеу тобы |
Сыныптардың білім сапасы |
Қоғамдастық мүшелері -18 |
|||
27 |
Әр сыныптардан А,В,С деңгейлі оқушыларды белгілеу |
Зерттеу тобы ортақ шешімге келіп талқылау, оқушыларды белгілеу |
Зерттеу тобы ортақ шешімге келеді, оқушылар нақты алынады |
наурыз 1 апта |
Зерттеу тобы |
Сынып журналы Оқушылар мінездемесі |
Зерттеуші топ -3 |
|||
28 |
№1,2,3 зерттеу сабағын жоспарлау |
Зерттеу тобы бірлесіп сабақты жоспарлау |
Зерттеу тобы бірлесіп сабақты жоспарын жасайды. |
наурыз 2 апта |
Зерттеу тобы |
Сабақ жоспары Кітаптар, АКТ |
Зерттеуші топ -3 |
|||
29 |
№1,2,3 Атқарылған жұмыстарды талдау |
Сабақтардан кейін дер кезінде талдау жұмыстарын жүргізу |
Сабақтардан кейін дер кезінде талдау жұмыстарын жүргізеді. |
наурыз 3 апта |
Зерттеу тобы |
Сабақ жоспары Кітаптар, АКТ |
Тәлім алушы, зерттеуші топ-3 |
|||
30 |
Қандай өзгерістерге қол жеткіздік? нәтижені саралау, талдау |
Сабақтарды зерттеудің бір циклынан кейін талдау жасау |
Сабақтарды зерттеудің бір циклынан кейін талдау жасалып, келесі қадам анықталады. |
наурыз 4апта |
Зерттеу тобы |
Сабақ жоспары Кітаптар, АКТ |
Зерттеуші топ-3 |
|||
31 |
Қоғамдастық мүшелерінің қорытынды талдау отырысы |
Тәжірибе кезіндегі өзгерістерді саралау, қорытындылау |
Атқарылған жұмыстар талданады, сараланады. |
Мамыр |
Қоғамдастық мүшелері Зерттеу тобы |
Мониторинг, оқушы үні, ата-аналар үні |
Қоғамдастық мүшелері -18 Зерттеу тобы |