«___________________________ орта мектеп мектепке
дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік
мекемесі
АНЫҚТАМА
Мектептегі дефектологиялық қызметтің
негізгі мақсаты: Мүмкіндігі шектеулі оқушылардың
интеллектуалдық және сенсорлық дамуындағы ауытқулардың алдын алу,
түзете-дамыту жұмыстарын жүргізу арқылы білім
беру.
Міндеті: Дамуында ауытқушылығы бар балаларды
оқыту, тәрбиелеу, түзеу жөніндегі шешімдерді жас ерекшелігіне
байланысты қолдану. Мүмкіндігі
шектеулі балаларға ерте коррекциялық көмек көрсету.
Оқушылардың дүниетанымдық деңгейін байыту,
қоршаған орта құбылыстары мен заттар туралы түсініктерін
қалыптастыру.
Мектептегі дефектолог жұмысының негізгі
бағыттары: диагностика, коррекция және дамыту, ағарту және кеңес,
алдын-алу жұмыстары бойынша жүргізіледі. Қыркүйек айында
әр
сыныптың сабақтарына жекелей қатысып оқу үлгерімі
жағынан, тіл кемістігі
жағынан, оқушылардың жалпы психологиялық ахуалы
қадағаланды. Жалпы
жылдық, айлық жоспарлар
құрылды. Дефектолог
жұмысының циклограммасы жасалды.
Осы жүргізілген зерттеулер қортындысы әр
сыныптың ата аналар жиналысында
талқыланды.
Жұмыстың негізгі
бағыттары:
Диагностикалық
бағыт. Мақсаты:
Тұлғаның жеке және психикалық даму ерекшеліктерін, сондай-ақ даму
динамикасын зерттеу.
Түзету және дамыту
бағыты. Мақсаты:
Оқушының психикалық және тұлғалық дамуындағы ауытқуларды түзету,
жалпы оқу дағдысы мен біліктілікті дамыту.
Ағартушылық, әдістемелік бағыт.
Мақсаты: Бала
дамуының даму ерекшеліктері, түзету-дамыту
жұмысы бойынша ағарту.
Психологиялық
консультация, кеңес жүргізу бағыты.
Мақсаты: Педагогикалық үрдістердегі
қатысушыларға мәселелерді шешуге көмек
көрсету.
2023-2024 оқу жылында педагог –
дефектолог көмегін қажет ететін, балаларды анықтап, олардың
ата-аналарымен, сынып жетекшілерімен түсіндіру жұмыстары
жүргізілді. Жалпы анықтау барысында педагог – дефектолог көмегін
қажет ететін 12 оқушы, үйден оқитын 5 оқушы тізімге
алынды.
2023-2024 оқу жылындағы
Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі бойынша
дефектолог-мұғалімнің есебіне қабылданған балалар
тізімі
№
|
Оқушының аты –
жөні
|
Сыныбы
|
Диагнозы
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Осы аталған балалар
ата-аналарының өтініштерімен және сынып жетекшілерінің сұранысы
бойынша қабылданды. Балалардың жас ерекшеліктеріне
және оқу үлгеріміне қарай әр баламен жекелей және топтық жұмыстар
жүргізіліп отыр. Оқу үлгерімі төмен оқушылармен мәтіндік жұмыстар,
жазу каллиграфиясы төмен оқушылармен көркем жазу, көшіріп жазу
жұмыстары, математика пәні бойынша үлгерімі төмен оқушылармен
қарапайым есептерден мысалдар шығару жұмыстары
жүргізілуде.
(суреттер қоясыз баламен
жұмыс жасап отырған)
Бұдан кейін арнайы ОПМПК
қорытындысы бар балалармен қойылған диагнозы бойынша сабақ кестесі
құрылып, жеке сабақтар жүргізіліп жатыр.
Үйден оқитын оқушылар
тізімі
№
|
Оқушының аты –
жөні
|
Сыныбы
|
Диагнозы
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(суреттер қоясыз баламен
жұмыс жасап отырған)
Педагог-дефектолог: _____________________