Ұйымдастыру
5
мин
Өзін-өзі
тексеру
2мин
Сабақтың
басы
Жаңа
білім
Шығармашылық
бөлім
7
мин
5
минут
3
мин
Қорытынды
3 мин
|
Ұйымдастыру
Оқушылармен амандасып,
түгендеп, сергіту сәтін
өткізу.
Психологиялық ахуал «Күн
сәулесі»
Жаңа
сабақ
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы тақырыптың не
жайлы екендігін анықтау. Тақтада Наурызға байланысты суреттер
көрсетіледі(Наурыз көже, ұлттық киімлер, атыбақан), оқушылар соған
қарап тақырыпты анықтайды.
Білу және
түсіну
Оқушыларды 4 топқа
бөлу.
Әдебиетші, Тарихшы,
Суретші,
Әртіс
Наурыз мейрамы туаралы
бейнеролик көрсету. Сол арқылы оқушыларға мағлұмат
беру.
Зымыран сұрақтар қойылады.Оқушылылар «иә» немесе
«жоқ» деп жауап беру керек.
Р/c
|
Сұрақтар
|
жауаптар
|
ия
|
жоқ
|
1
|
Наурыз мейрамы ұлттық мереке
ма?
|
*
|
|
2
|
Наурызды тек қазақ халқы ғана тойлайды
ма?
|
|
*
|
3
|
Наурыз тек бір күн ғана
тойланады.
|
|
*
|
4
|
Наурыздағы басты тағам наурыз
көже
|
*
|
|
5
|
Нурыз қазақ халқының жаңа
жылы
|
*
|
|
6
|
Наурызда көрісу күні болмайды
|
|
*
|
7
|
Наурыз көже тек бір ғана заттан
жасалады
|
|
*
|
8
|
Наурызкөжеге дәндер қосып
жайындалады
|
*
|
|
9
|
Көрісу күнінде барлығы бір-бірінен кешірім сұрап,
амандасады.
|
*
|
|
10
|
Көктемнің алғашқы гүлдері бәйшешек деп
аталады.
|
*
|
|
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
Сыныптастарына
бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді, жылы сөздер
айтады.
«Сұрақ
жауап»
Сұрақтарға жауап
береді.
Әдебиетші-өлең
оқиды
тарихшы-мәліметтерді
оқиды
Суретші- сурет
салады
Әртіс-көрініс
қояды
Бейнероликті
тамашалау
Жаңа тақырып бойынша,
сұрақтарға жауап
береді.
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта
мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
- бүгін сабақта
қуантқаны.....
- мен өзімді.....үшін мақтар
едім.
- маған ерекше
ұнағаны.....
- сабақтан соң
маған........келді
- бүгін маған..........сәті
түсті.
- қызықты
болғаны.....
- ......қиындық
тудырды.
- менің
түсінгенім.....
- енді
мен......аламын
|
Интерактивті
тақта
Слайд
Бейнеролик https://youtu.be/Zgle8tZwo9s?si=ZU3g0bUD-Baixqo9
иә
|
|