Юсупова И.М.
Қаратал ауданы Үштөбе қаласы
№25 балабақша тәрбиешісі
Ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары .
Күні :
Білім беру саласы .Коммуникация.
Бөлімі. Көркем әдебиет.
Тақырыбы .Гүлдер.
Мақсаты. Тақырыпқа сәйкес шығарма оқып беру ,Оның кейіпкерлеріне жанашырлық танытуға уйрету .
Көрнекіліктер. Гүлдер туралы суреттер .Қайшы,желім,сулық,үлестірмелі материалдар.
Әдіс- тәсілдер . Сұрақ – жауап ,көрсету ,түсіндіру ,көркем сөз қолдану мадақтау ,бекіту.
Билингвальды компонент Цветы- гүлдер. Қызғалдақ –тюльпан .
Оқу қызметі Тәрбиешінің іс әрекеті . Балалардың іс әрекеті
Шаттық шеңбер
Арайлап таң атты .
Алтын сәуле таратты .
Жарқырайды қаламыз
Жайнай түссін даламыз
Өлең жолдарын қайталайды
Ұйымдастырушылық ізденіс .
Қонақтармен амандасу – Амандасады үш тілде
Салеметсіздерме !
-Здраствуйте!
-Good mornind
Әңгіме жүргізу ;
-Балалар қазір жылдың қай мезгілі ?
Дұрыс айтасындар қазір жылдың көктем мезгілі Көктем .
Көктем мезгілі үш айдан тұрады ,
Олар наурыз ,сәуір.,мамыр .
Көктемде қар ериді ,күн жылынады ағаштар
бұршік жарып алғашқы гүл –Бәйшешек шығады
-Балалар гүлдердің өзі екі топқа бөлінеді екен
Дала гүлі және бөлме гүлі
Көктемде табиғат жаңарады
,барлық тіршілік иелері оянады
Бөлме гулдеріне:қазтамак,кактус
фикус,шегіргүл жатады.
Ал дала гулдеріне;бәйшешек қызғалдақ
нарғыз,түймедақ ,бақ-бақ гүлі жатады
Соның ішінде бүгін біз қызғалдақ гүлімен танысамыз .
Қызғалдақ гүлінің түсі қандай .
-Дұрыс айтасындар ?. –Қызыл .
-Сабағы ше? -Жасыл .
Мен сендерге енді
Жұмбақ жасырамын .
Жауабын тауып көріңде
Өзі сондай нәзік .
Су құйсан кетеді .
Алақанын жайып ( Гүл )
Дұрыс айтасындар ?
Енді .мен сендерге гүл туралы ертегі айтып беремін .
Гүл туралы ертегі оқып беру
Баяғы заманда бір гүл өмір сұріпті .
үлдің басқа достары болмапты .
Бір күні күн бұлттанып жаңбыр жауа бастайды .
Гүл жаңбырдан қаша алмайды .
Жаңбыр жауып басылған соң күн қайта ашылады .
Кейін гүлдің көңілі көтеріліп қуанады .
Ол әр түрлі қимыл жасап билейді .
Бір кезе оның басындағы тұқымы жерге себіледі .
Гүл оны байқамайды .
Гүл тағыда менің достарым жоқ
- деп мұңайып жылай бастайды .
Қарап тұрған күннің көзі жабылып тағыда жаңбыр жауады .
Жаңбырдан соң гүл жан-жағына қараса
кішкентай гүлдердің шыға бастағанын көреді
Гүл « Енді менің достарым көбейді Алақай »
-Деп қуанады ? .
Содан бері әр түрлі гүлдер жерге шыға бастапты .
Қимылды ойын .
« Гүлге барып қону »
Барысы .Балалар ара кейіпінде ұшып гүлге барып қонады .
Тәрбиеші балаларға гүлдің жасалу ретің және үлгісін көрсетеді.
Қағаз бетіне дайын қиылған гүл бейнелерін жапсыруды үйретеді.
Тәрбиеші гүлдер қайда өседі .?
Дұрыс айтасындар балалар , гүлдер далада бөлмеде ,өседі екен .
Әдемі болып өсу үшін .Гүлдерге не қажет .? Ауа ,су ,және күн
-Дұрыс айтасындар.
Сергіту сәті .
Тербеледі ағаштар -Балалар қимыл қозғалыс пен
Алдымнан жел есіп жасайды .
Кіп кішкентай ,ағаштар
Үп- үлкен боп өседі
-Ал енді гүлдер
туралы Тақпақ білемізбе ?.
Батыржан
Жақсылықты қолдаймыз
Табиғатты қорғаймыз .
Гүл егеміз бақтарға
Айналасын қоршаймыз .
Сания
Гүлдер гүлдер
Көп гүлдер.
Қызыл гүлдер ,көк гүлдер .
Өсе берші нұрланып
Өсе берші ырғалып .
Аяулым
Гүлсіз бұлбұл сайрамас,
Гүлсіз дала жайнамас
Бізге нұрын шашады .
Көзін жауын алады .
Аяулы
Гүлім, гүлім өсе бер
Әдемі боп,асыл боп.
Күндей жайнап кете бер
Қызыл,сары, жасыл боп.
-Өте жақсы балалар . Рефлексиялық түзетушілік
Балалар ,бізге гүлдер не үшін керек ? Әдемілік үшін
Сендер қандай гүлдердің таныс болдыңдар? . ауаны тазарту үшін
Сабағымыз аяқталды .
белсене қатысқан балаларды мадақтау
Өз әсерлерін айтады
Күтілетін нәтиже .
Біледі Дала және үй гүлдерін .
Меңгереді . Гүлдерге қамқорлықпен ,
мейірімділікпен қарау керек екенін
Игереді . Гүлдердің баптай алады ,ажырата алады .
Ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары
Күні: 20.11.2018ж.
Білім беру саласы : Таным
Бөлімі :Сенсорика
Тақырыбы: «Қуыршақ Әйгерімге арналған алма »
Мақсаты: Заттар мен құралдарды қолдану дағдыларын жетілдіру ,ауызша нұсқау мен үлгіге сүйене отырып,тапсырмаларды орындау дағдыларын қалыптастыру.
Әдіс –тәсілдер: Көрсету ,түсіндіру.
Сөздік жұмыс:Қызыл, алма,бақ.
Билингвальды компонент:Қызыл-красный,Алма-Яблока.
Көрнекіліктер: Түрлі -түсті муляж алмалар ,алмалардың суреттері,алма бағының суреті.куыршақ,қамыр,тақтайша,сулық.
Балалар бізге бүгін қонақтар келіпті ,қане амандасайық!
Қонақтармен амандасу.
Сәлеметсіздерме !
Сәлеметсіздерме балалар ,
Шаттық шеңбер
Арайлап таң атты ,
Алтын сәуле таратты.
Жарқырайды қаламыз,
Жайнай түссін даламыз
Қайырлы таң балалар !
Тәрбиеші:Жыл мезгілін ,және оның ерекшеліктерін айтады. Соның ішінде Алмаға ағашына ерекше тоқталады.Алма ағашы қайда өсетінін түсіндіреді.Алма өте тәтті. Балаларға тақтадан алма бейнесін көрсетіп ,атын ататқызып ,түсін айтқызады.Қатты алма да ,жұмсақ алмада болатынын түсіндіреді.
Тәрбиеші:
-Балалар ,ал сендер қандай жемісті жақсы көресіндер?
-Балалар :-Алманы.
Олай болса балалар біз жұмсақ қамырдан әдемі қызыл алмалар жасайық.Алақанға салып екі қолдың арасымен үйкейміз.Сосын тамаша,әдемі алмалар шығады.
Сергіту сәті.
Бақтағы атайдың
Алмалары көп екен
Үзіп-үзіп алайық,
Себетке біз салайық
Ойын д/о «Кәрзеңке»
Міндеті Балалардың сезімдік мүшелерін дамытуға ,заттың түсін ,қатты жұмсақтығын анықтуға арналған ойын .Жерге жемісімен алма ағашының макеті ,бос кәрзеңке қойылады.Алманың түстері ,көлемі әртүрлі болады.Ойында алманың қатты ,жұмсақтығын ажырату мақсатында алма мен муляж пайдалынылады.Алдымен муляжды ұстап ,оны үстелге соғып қаттылығына көздерін жеткізеді.Балалар сол шашылған алмаларды жинайды.
Қорытынды: Сұрақ –жауап әдісі арқылы білімдерін қорытындылайды.
-
Бүгінгі жемістердің ішінде алмамен таныстық?
2.Оның түсі қандай?
Тәрбиеші
Юсупова Индира
Күні 21. 11. 2018. ж
Білім беру саласы:«Денсаулық»
Бөлімі: Дене шынықтыру .
Тақырыбы:Бұрылу оңға,солға. Қолды кеуде тұсында айқастыру және екі жағына жазу.Кедергілерден аттау.
Мақсаты :
Құрал- жабдықтар:Лента ,Доға, Кубиктер,Қоян ,Қолшатыр,сылдырмақ.
Билингвалды компонент: Қолшатыр –Зонт ,оң –правый,сол-левый.
Балалар бізге бүгін көп қонақтар келіпті.Қане амандасайық.
-Сәлеметсіздерме!
Шаттық шеңбер.
Арайлап таң атты ,
Алтын сәуле таратты
Жарқырайды қаламыз,
Жайнай түссін даламыз.
Қайырлы таң балалар .
Жаттығу сылдырмақпен.
І.Жүру,бір-бірінің соңынан сылдырмақты қолына ұстап жүру ,жүгіру. Жануарлардың қимыл –қозғалысын жасау:
1.Аю болып қорбаңдап жүру.
2.Түлкі болып майысып жүру.
3.Бақа болып секіріп жүреді.
4.Қолдарын екі жаққа жайып құстар болып ұшады.
5.Көбелек болып жайлап ұшып,қонады.
ІІ.Жалпы дамыту жаттығулары. (Сылдырмақпен).
1.Қолды жоғары көтеру,сылдырмақты сылдырлату,4 рет.
2.Сылдырмақты алға созу, артқа тығу,3-4 рет
3.Отырып тізеге соғу, 2-3рет.
4.Екі қолдарын кеудесіне түйістіріп,жазу,4 рет
5.Қолдарын екі жаққа созып,оңға-солға бұрылу.
6.Сылдырмақпен жүгіру.(10сек)
Балалар енді біз біраз кедергілерден өтуіміз керек .
Бірінші, лентадан секіріп өтеміз.Балалар лентаның бойына тізіліп тұрып ,екі қолдарын белдеріне қойып секіріп өтеді.
Екінші : Кубиктердің арасын 30-40 см қойып ,балалар арасынан айналып өту керек.
Үшінші: доға астымен еңбектеп өту.
Төртінші: Көпірден өту
Қимылды ойын Күн мен жаңбыр .
Балалар әсем әуенмен қояндарша секіріп би билейік, әуен тоқтағанда бәріміз жүгіріп қол шатырдың астына жиналамыз..2-3 қайталату.
Сабақты қорытындылау.
Тәрбиеші балаларды жинап тыныс алу жатығуларын(шар үрлеу) жасайды.
Балалар келген қонақтармен қош айтысады
Тәрбиеші .Саржигитова Н.Т .
№ 25 балабақша « Айгөлек » тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы .
Күні
Білім беру саласы. « Әлеумет ».
Бөлімі .Қоршаған орта.
Тақырыбы. « Үй жануарлары және олардың төлдері »
Мақсаты .Балалардың үй жануарлары туралы ұғымдарын кеңейту,оларың түрлерін бір-бірінен ажыратуға,төлдерін тануға үйрету .Үй жануарларына байланысты жұмбақтар,сұрақ-жауап арқылы тіл байлығын байыту .Олардың бізге тигізер пайдасын айтып ,өту ,күтіп, бағуға қорғап,қамқорлық жасауға тәрбиелеу .
Қолданылатын көрнекі құралдар . Үй жануарларының суреттері ,үлестірмелі материалдар .
Сөздік жұмыс .Шұбат, қымыз,төрт түлік .
Билингвалды компонент;Үй жануарлары-домашние –животные.
Пән аралық байланыс ,кіріктірілген сөйлеуді дамыту.
|
Оқу қызметінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті . |
Балалардың іс әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері Біз ерекшебаламыз. Айтқан тілді аламыз Апйларды көргенде . Қуана қарсы аламыз |
Балалар шаттық шеңберін орындайды . |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Балалар мен сендерге жұмбақ жасырамын ,ал сендер мұқият тыңдап жауабын тауып көріңдер . Міңсең желдей жүктейді. Көңілін таудай өседі . Алып ұшар алысқа « Ер қанаты дейді ». Екі айнасы бар , Екі айласы бар . Төрт сылдырмағы бар , Бір шыбырқысы бар. Үстінде екі тауы бар . Кезекті бір жануар. Жарға шығып ойнайды . Ойынға бір тоймайды . Болсадағы сақалды . Скекеңдеуді қоймайды Кішкентай ғана бойы бар , Айналдырып киген тоны бар , . -Жарайсыңдар ,енді бұлардың барлығын қандай жуануарларға жатқызамыз. Оларда үй алаңында жүреді . -Йә,балалар ,үй жануарлардың адамға тигізетін пайдасы көп .Ал біз оларға күтім жасап ,қамқор болуымыз керек . Тақтаға төрт түлік малдың суретін ілінеді -Мынау қандай жануар ? қасындағы төлін қалай атаймыз ? -Жылқы қазынаның бірі ,киелі мал. -Жылқының сүтін ,қымыз деп атаймыз. -Ал мынау не балалар ?қасындағы төлін недейміз ? Түйе біннеше күн аштық пен шөлге шыдайды .Сол себепті басқа жануарлар жемейтін тікен мен шөпті жейді . -Түйенің сүтін шуат деп атаймыз . -Мынау не балалар ? Қасындағы төлін не дейміз? Түйе бірнеше күн аштық пен шөлге шыдайды .Сол себепті басқа жануарлар жемейтін тікен мен шөпті жейді . -Түйенің сүтін шуат деп атаймыз ? -Мынау не балалар ? Қой төрт түлікің бірі .Оның төлінне Не дейміз ? Қойдың еті қорғасындеп бекер айтпаған ,дәмді құмарлы . -Мынау не балалар ?қасындағы төлін қалай атаймыз ? Сиыр кеуделі ,ауыр тұяқты жануардың бірі . -Ал мынау нелер ? Балалар қалай атаймыз ? Енді шамалы дем алайық. Орнымыздан тұрайық сергіту сәтін жасайық Сергіту сәті Үй жануардың қимылын жасату . Лақша секіріп, Қозыдай маңырады . Құлындай ойнақтап , Сиырша асықпай. Ботадай маң басып жүріп ,іс қимылын жасау . Дидактикалық ойын. « Төлдерін тап та көрсет » -Балалар жануардың төлдері адасып кетті,оларға аналарын тауыпт,көмектесеміз бе ? Балаларға жануардың және олардың төлдері тартылады . Жануардың әрқайсының қасына өз толдерін орналастырады . |
Балалар жұмбақты мұқият тыңдайды . Жылқы. Сиыр . Түйе Ешкі Қой Үй жануарларына жатқызамыз Өйткені оларды біз күтім жасаймыз . Ал оладың бізге берер пайдасы көп .Егер адамдар болмаса ,олар қараусыз қалады . Жылқы ,Төлін құлын деп айтамыз. Түйе, Төлін бота деп атаймыз. Бұл қой .Төлін қозы деп атаймыз . Бұл ешкі ,төлі лақ . Бұл сиыр ,бұзау деп атаймыз. Бұл ит пен мысық баласын марғау деп атаймыз. Балалар сергіту сәтін орындайды . Балалар келіседі . Ойынға жаппай қатысады . |
|
Рефлексиялық түзетушілік |
Жарайсыңдар, балалар Бүгін сабаққа жақсы қатыстыңыздар .Үй жануарлары жайлы көп нәрсе ,үйреніңдер. -Әрдайым оларды күтіп бағып қамқорлық көрсетйік .Балаларды мадақтау . |
Тәрбиеші ,тыңдап ,жақсы көңіл күймен сабақты аяқтайды . |
Күтілетін нәтиже .
Білу тиіс ,Үй жануарларына қамқорлық көрсете білу тиіс.
Нені игереді .Үй жануарларының төлдерін қайталап айтады .
Нені уйренеді .Олардың бізге тигізер пайдасын және оларды бір-бірінен ажырата айтуды .
Толтырылған .Саржигитова Н Т.
Тексерілді .
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дала гүлі -қызғалдақ
Дала гүлі -қызғалдақ
Юсупова И.М.
Қаратал ауданы Үштөбе қаласы
№25 балабақша тәрбиешісі
Ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары .
Күні :
Білім беру саласы .Коммуникация.
Бөлімі. Көркем әдебиет.
Тақырыбы .Гүлдер.
Мақсаты. Тақырыпқа сәйкес шығарма оқып беру ,Оның кейіпкерлеріне жанашырлық танытуға уйрету .
Көрнекіліктер. Гүлдер туралы суреттер .Қайшы,желім,сулық,үлестірмелі материалдар.
Әдіс- тәсілдер . Сұрақ – жауап ,көрсету ,түсіндіру ,көркем сөз қолдану мадақтау ,бекіту.
Билингвальды компонент Цветы- гүлдер. Қызғалдақ –тюльпан .
Оқу қызметі Тәрбиешінің іс әрекеті . Балалардың іс әрекеті
Шаттық шеңбер
Арайлап таң атты .
Алтын сәуле таратты .
Жарқырайды қаламыз
Жайнай түссін даламыз
Өлең жолдарын қайталайды
Ұйымдастырушылық ізденіс .
Қонақтармен амандасу – Амандасады үш тілде
Салеметсіздерме !
-Здраствуйте!
-Good mornind
Әңгіме жүргізу ;
-Балалар қазір жылдың қай мезгілі ?
Дұрыс айтасындар қазір жылдың көктем мезгілі Көктем .
Көктем мезгілі үш айдан тұрады ,
Олар наурыз ,сәуір.,мамыр .
Көктемде қар ериді ,күн жылынады ағаштар
бұршік жарып алғашқы гүл –Бәйшешек шығады
-Балалар гүлдердің өзі екі топқа бөлінеді екен
Дала гүлі және бөлме гүлі
Көктемде табиғат жаңарады
,барлық тіршілік иелері оянады
Бөлме гулдеріне:қазтамак,кактус
фикус,шегіргүл жатады.
Ал дала гулдеріне;бәйшешек қызғалдақ
нарғыз,түймедақ ,бақ-бақ гүлі жатады
Соның ішінде бүгін біз қызғалдақ гүлімен танысамыз .
Қызғалдақ гүлінің түсі қандай .
-Дұрыс айтасындар ?. –Қызыл .
-Сабағы ше? -Жасыл .
Мен сендерге енді
Жұмбақ жасырамын .
Жауабын тауып көріңде
Өзі сондай нәзік .
Су құйсан кетеді .
Алақанын жайып ( Гүл )
Дұрыс айтасындар ?
Енді .мен сендерге гүл туралы ертегі айтып беремін .
Гүл туралы ертегі оқып беру
Баяғы заманда бір гүл өмір сұріпті .
үлдің басқа достары болмапты .
Бір күні күн бұлттанып жаңбыр жауа бастайды .
Гүл жаңбырдан қаша алмайды .
Жаңбыр жауып басылған соң күн қайта ашылады .
Кейін гүлдің көңілі көтеріліп қуанады .
Ол әр түрлі қимыл жасап билейді .
Бір кезе оның басындағы тұқымы жерге себіледі .
Гүл оны байқамайды .
Гүл тағыда менің достарым жоқ
- деп мұңайып жылай бастайды .
Қарап тұрған күннің көзі жабылып тағыда жаңбыр жауады .
Жаңбырдан соң гүл жан-жағына қараса
кішкентай гүлдердің шыға бастағанын көреді
Гүл « Енді менің достарым көбейді Алақай »
-Деп қуанады ? .
Содан бері әр түрлі гүлдер жерге шыға бастапты .
Қимылды ойын .
« Гүлге барып қону »
Барысы .Балалар ара кейіпінде ұшып гүлге барып қонады .
Тәрбиеші балаларға гүлдің жасалу ретің және үлгісін көрсетеді.
Қағаз бетіне дайын қиылған гүл бейнелерін жапсыруды үйретеді.
Тәрбиеші гүлдер қайда өседі .?
Дұрыс айтасындар балалар , гүлдер далада бөлмеде ,өседі екен .
Әдемі болып өсу үшін .Гүлдерге не қажет .? Ауа ,су ,және күн
-Дұрыс айтасындар.
Сергіту сәті .
Тербеледі ағаштар -Балалар қимыл қозғалыс пен
Алдымнан жел есіп жасайды .
Кіп кішкентай ,ағаштар
Үп- үлкен боп өседі
-Ал енді гүлдер
туралы Тақпақ білемізбе ?.
Батыржан
Жақсылықты қолдаймыз
Табиғатты қорғаймыз .
Гүл егеміз бақтарға
Айналасын қоршаймыз .
Сания
Гүлдер гүлдер
Көп гүлдер.
Қызыл гүлдер ,көк гүлдер .
Өсе берші нұрланып
Өсе берші ырғалып .
Аяулым
Гүлсіз бұлбұл сайрамас,
Гүлсіз дала жайнамас
Бізге нұрын шашады .
Көзін жауын алады .
Аяулы
Гүлім, гүлім өсе бер
Әдемі боп,асыл боп.
Күндей жайнап кете бер
Қызыл,сары, жасыл боп.
-Өте жақсы балалар . Рефлексиялық түзетушілік
Балалар ,бізге гүлдер не үшін керек ? Әдемілік үшін
Сендер қандай гүлдердің таныс болдыңдар? . ауаны тазарту үшін
Сабағымыз аяқталды .
белсене қатысқан балаларды мадақтау
Өз әсерлерін айтады
Күтілетін нәтиже .
Біледі Дала және үй гүлдерін .
Меңгереді . Гүлдерге қамқорлықпен ,
мейірімділікпен қарау керек екенін
Игереді . Гүлдердің баптай алады ,ажырата алады .
Ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары
Күні: 20.11.2018ж.
Білім беру саласы : Таным
Бөлімі :Сенсорика
Тақырыбы: «Қуыршақ Әйгерімге арналған алма »
Мақсаты: Заттар мен құралдарды қолдану дағдыларын жетілдіру ,ауызша нұсқау мен үлгіге сүйене отырып,тапсырмаларды орындау дағдыларын қалыптастыру.
Әдіс –тәсілдер: Көрсету ,түсіндіру.
Сөздік жұмыс:Қызыл, алма,бақ.
Билингвальды компонент:Қызыл-красный,Алма-Яблока.
Көрнекіліктер: Түрлі -түсті муляж алмалар ,алмалардың суреттері,алма бағының суреті.куыршақ,қамыр,тақтайша,сулық.
Балалар бізге бүгін қонақтар келіпті ,қане амандасайық!
Қонақтармен амандасу.
Сәлеметсіздерме !
Сәлеметсіздерме балалар ,
Шаттық шеңбер
Арайлап таң атты ,
Алтын сәуле таратты.
Жарқырайды қаламыз,
Жайнай түссін даламыз
Қайырлы таң балалар !
Тәрбиеші:Жыл мезгілін ,және оның ерекшеліктерін айтады. Соның ішінде Алмаға ағашына ерекше тоқталады.Алма ағашы қайда өсетінін түсіндіреді.Алма өте тәтті. Балаларға тақтадан алма бейнесін көрсетіп ,атын ататқызып ,түсін айтқызады.Қатты алма да ,жұмсақ алмада болатынын түсіндіреді.
Тәрбиеші:
-Балалар ,ал сендер қандай жемісті жақсы көресіндер?
-Балалар :-Алманы.
Олай болса балалар біз жұмсақ қамырдан әдемі қызыл алмалар жасайық.Алақанға салып екі қолдың арасымен үйкейміз.Сосын тамаша,әдемі алмалар шығады.
Сергіту сәті.
Бақтағы атайдың
Алмалары көп екен
Үзіп-үзіп алайық,
Себетке біз салайық
Ойын д/о «Кәрзеңке»
Міндеті Балалардың сезімдік мүшелерін дамытуға ,заттың түсін ,қатты жұмсақтығын анықтуға арналған ойын .Жерге жемісімен алма ағашының макеті ,бос кәрзеңке қойылады.Алманың түстері ,көлемі әртүрлі болады.Ойында алманың қатты ,жұмсақтығын ажырату мақсатында алма мен муляж пайдалынылады.Алдымен муляжды ұстап ,оны үстелге соғып қаттылығына көздерін жеткізеді.Балалар сол шашылған алмаларды жинайды.
Қорытынды: Сұрақ –жауап әдісі арқылы білімдерін қорытындылайды.
-
Бүгінгі жемістердің ішінде алмамен таныстық?
2.Оның түсі қандай?
Тәрбиеші
Юсупова Индира
Күні 21. 11. 2018. ж
Білім беру саласы:«Денсаулық»
Бөлімі: Дене шынықтыру .
Тақырыбы:Бұрылу оңға,солға. Қолды кеуде тұсында айқастыру және екі жағына жазу.Кедергілерден аттау.
Мақсаты :
Құрал- жабдықтар:Лента ,Доға, Кубиктер,Қоян ,Қолшатыр,сылдырмақ.
Билингвалды компонент: Қолшатыр –Зонт ,оң –правый,сол-левый.
Балалар бізге бүгін көп қонақтар келіпті.Қане амандасайық.
-Сәлеметсіздерме!
Шаттық шеңбер.
Арайлап таң атты ,
Алтын сәуле таратты
Жарқырайды қаламыз,
Жайнай түссін даламыз.
Қайырлы таң балалар .
Жаттығу сылдырмақпен.
І.Жүру,бір-бірінің соңынан сылдырмақты қолына ұстап жүру ,жүгіру. Жануарлардың қимыл –қозғалысын жасау:
1.Аю болып қорбаңдап жүру.
2.Түлкі болып майысып жүру.
3.Бақа болып секіріп жүреді.
4.Қолдарын екі жаққа жайып құстар болып ұшады.
5.Көбелек болып жайлап ұшып,қонады.
ІІ.Жалпы дамыту жаттығулары. (Сылдырмақпен).
1.Қолды жоғары көтеру,сылдырмақты сылдырлату,4 рет.
2.Сылдырмақты алға созу, артқа тығу,3-4 рет
3.Отырып тізеге соғу, 2-3рет.
4.Екі қолдарын кеудесіне түйістіріп,жазу,4 рет
5.Қолдарын екі жаққа созып,оңға-солға бұрылу.
6.Сылдырмақпен жүгіру.(10сек)
Балалар енді біз біраз кедергілерден өтуіміз керек .
Бірінші, лентадан секіріп өтеміз.Балалар лентаның бойына тізіліп тұрып ,екі қолдарын белдеріне қойып секіріп өтеді.
Екінші : Кубиктердің арасын 30-40 см қойып ,балалар арасынан айналып өту керек.
Үшінші: доға астымен еңбектеп өту.
Төртінші: Көпірден өту
Қимылды ойын Күн мен жаңбыр .
Балалар әсем әуенмен қояндарша секіріп би билейік, әуен тоқтағанда бәріміз жүгіріп қол шатырдың астына жиналамыз..2-3 қайталату.
Сабақты қорытындылау.
Тәрбиеші балаларды жинап тыныс алу жатығуларын(шар үрлеу) жасайды.
Балалар келген қонақтармен қош айтысады
Тәрбиеші .Саржигитова Н.Т .
№ 25 балабақша « Айгөлек » тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы .
Күні
Білім беру саласы. « Әлеумет ».
Бөлімі .Қоршаған орта.
Тақырыбы. « Үй жануарлары және олардың төлдері »
Мақсаты .Балалардың үй жануарлары туралы ұғымдарын кеңейту,оларың түрлерін бір-бірінен ажыратуға,төлдерін тануға үйрету .Үй жануарларына байланысты жұмбақтар,сұрақ-жауап арқылы тіл байлығын байыту .Олардың бізге тигізер пайдасын айтып ,өту ,күтіп, бағуға қорғап,қамқорлық жасауға тәрбиелеу .
Қолданылатын көрнекі құралдар . Үй жануарларының суреттері ,үлестірмелі материалдар .
Сөздік жұмыс .Шұбат, қымыз,төрт түлік .
Билингвалды компонент;Үй жануарлары-домашние –животные.
Пән аралық байланыс ,кіріктірілген сөйлеуді дамыту.
|
Оқу қызметінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті . |
Балалардың іс әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері Біз ерекшебаламыз. Айтқан тілді аламыз Апйларды көргенде . Қуана қарсы аламыз |
Балалар шаттық шеңберін орындайды . |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Балалар мен сендерге жұмбақ жасырамын ,ал сендер мұқият тыңдап жауабын тауып көріңдер . Міңсең желдей жүктейді. Көңілін таудай өседі . Алып ұшар алысқа « Ер қанаты дейді ». Екі айнасы бар , Екі айласы бар . Төрт сылдырмағы бар , Бір шыбырқысы бар. Үстінде екі тауы бар . Кезекті бір жануар. Жарға шығып ойнайды . Ойынға бір тоймайды . Болсадағы сақалды . Скекеңдеуді қоймайды Кішкентай ғана бойы бар , Айналдырып киген тоны бар , . -Жарайсыңдар ,енді бұлардың барлығын қандай жуануарларға жатқызамыз. Оларда үй алаңында жүреді . -Йә,балалар ,үй жануарлардың адамға тигізетін пайдасы көп .Ал біз оларға күтім жасап ,қамқор болуымыз керек . Тақтаға төрт түлік малдың суретін ілінеді -Мынау қандай жануар ? қасындағы төлін қалай атаймыз ? -Жылқы қазынаның бірі ,киелі мал. -Жылқының сүтін ,қымыз деп атаймыз. -Ал мынау не балалар ?қасындағы төлін недейміз ? Түйе біннеше күн аштық пен шөлге шыдайды .Сол себепті басқа жануарлар жемейтін тікен мен шөпті жейді . -Түйенің сүтін шуат деп атаймыз . -Мынау не балалар ? Қасындағы төлін не дейміз? Түйе бірнеше күн аштық пен шөлге шыдайды .Сол себепті басқа жануарлар жемейтін тікен мен шөпті жейді . -Түйенің сүтін шуат деп атаймыз ? -Мынау не балалар ? Қой төрт түлікің бірі .Оның төлінне Не дейміз ? Қойдың еті қорғасындеп бекер айтпаған ,дәмді құмарлы . -Мынау не балалар ?қасындағы төлін қалай атаймыз ? Сиыр кеуделі ,ауыр тұяқты жануардың бірі . -Ал мынау нелер ? Балалар қалай атаймыз ? Енді шамалы дем алайық. Орнымыздан тұрайық сергіту сәтін жасайық Сергіту сәті Үй жануардың қимылын жасату . Лақша секіріп, Қозыдай маңырады . Құлындай ойнақтап , Сиырша асықпай. Ботадай маң басып жүріп ,іс қимылын жасау . Дидактикалық ойын. « Төлдерін тап та көрсет » -Балалар жануардың төлдері адасып кетті,оларға аналарын тауыпт,көмектесеміз бе ? Балаларға жануардың және олардың төлдері тартылады . Жануардың әрқайсының қасына өз толдерін орналастырады . |
Балалар жұмбақты мұқият тыңдайды . Жылқы. Сиыр . Түйе Ешкі Қой Үй жануарларына жатқызамыз Өйткені оларды біз күтім жасаймыз . Ал оладың бізге берер пайдасы көп .Егер адамдар болмаса ,олар қараусыз қалады . Жылқы ,Төлін құлын деп айтамыз. Түйе, Төлін бота деп атаймыз. Бұл қой .Төлін қозы деп атаймыз . Бұл ешкі ,төлі лақ . Бұл сиыр ,бұзау деп атаймыз. Бұл ит пен мысық баласын марғау деп атаймыз. Балалар сергіту сәтін орындайды . Балалар келіседі . Ойынға жаппай қатысады . |
|
Рефлексиялық түзетушілік |
Жарайсыңдар, балалар Бүгін сабаққа жақсы қатыстыңыздар .Үй жануарлары жайлы көп нәрсе ,үйреніңдер. -Әрдайым оларды күтіп бағып қамқорлық көрсетйік .Балаларды мадақтау . |
Тәрбиеші ,тыңдап ,жақсы көңіл күймен сабақты аяқтайды . |
Күтілетін нәтиже .
Білу тиіс ,Үй жануарларына қамқорлық көрсете білу тиіс.
Нені игереді .Үй жануарларының төлдерін қайталап айтады .
Нені уйренеді .Олардың бізге тигізер пайдасын және оларды бір-бірінен ажырата айтуды .
Толтырылған .Саржигитова Н Т.
Тексерілді .
шағым қалдыра аласыз













