Материалдар / Дала гүлі -қызғалдақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дала гүлі -қызғалдақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыпқа сәйкес шығарма оқып бере отырып, оның кейіпкерлеріне жанашырлық танытуға үйренеді. Гүлдердің түрлерін ажыратады. Гүл арқылы баланың мінез-құлқын тануға көмектеседі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2018
742
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Юсупова И.М. Қаратал ауданы Үштөбе қаласы №25 балабақша тәрбиешісіҰйымдастырылған оқу қызметінің жоспары . Күні :Білім беру саласы .Коммуникация.Бөлімі. Көркем әдебиет.Тақырыбы .Гүлдер.Мақсаты. Тақырыпқа сәйкес шығарма оқып беру ,Оның кейіпкерлеріне жанашырлық танытуға уйрету .Көрнекіліктер. Гүлдер туралы суреттер .Қайшы,желім,сулық,үлестірмелі материалдар.Әдіс- тәсілдер . Сұрақ – жауап ,көрсету ,түсіндіру ,көркем сөз қолдану мадақтау ,бекіту.Билингвальды компонент Цветы- гүлдер. Қызғалдақ –тюльпан .

Оқу қызметі Тәрбиешінің іс әрекеті . Балалардың іс әрекеті Шаттық шеңбер Арайлап таң атты . Алтын сәуле таратты . Жарқырайды қаламыз Жайнай түссін даламыз Өлең жолдарын қайталайды

Ұйымдастырушылық ізденіс .

Қонақтармен амандасу – Амандасады үш тілде Салеметсіздерме ! -Здраствуйте! -Good mornind Әңгіме жүргізу ; -Балалар қазір жылдың қай мезгілі ? Дұрыс айтасындар қазір жылдың көктем мезгілі Көктем . Көктем мезгілі үш айдан тұрады , Олар наурыз ,сәуір.,мамыр . Көктемде қар ериді ,күн жылынады ағаштар бұршік жарып алғашқы гүл –Бәйшешек шығады -Балалар гүлдердің өзі екі топқа бөлінеді екен Дала гүлі және бөлме гүлі Көктемде табиғат жаңарады ,барлық тіршілік иелері оянады Бөлме гулдеріне:қазтамак,кактус фикус,шегіргүл жатады. Ал дала гулдеріне;бәйшешек қызғалдақ нарғыз,түймедақ ,бақ-бақ гүлі жатады Соның ішінде бүгін біз қызғалдақ гүлімен танысамыз . Қызғалдақ гүлінің түсі қандай . -Дұрыс айтасындар ?. –Қызыл . -Сабағы ше? -Жасыл . Мен сендерге енді Жұмбақ жасырамын . Жауабын тауып көріңде Өзі сондай нәзік . Су құйсан кетеді . Алақанын жайып ( Гүл ) Дұрыс айтасындар ? Енді .мен сендерге гүл туралы ертегі айтып беремін . Гүл туралы ертегі оқып беру Баяғы заманда бір гүл өмір сұріпті . үлдің басқа достары болмапты . Бір күні күн бұлттанып жаңбыр жауа бастайды . Гүл жаңбырдан қаша алмайды . Жаңбыр жауып басылған соң күн қайта ашылады . Кейін гүлдің көңілі көтеріліп қуанады . Ол әр түрлі қимыл жасап билейді . Бір кезе оның басындағы тұқымы жерге себіледі . Гүл оны байқамайды . Гүл тағыда менің достарым жоқ - деп мұңайып жылай бастайды . Қарап тұрған күннің көзі жабылып тағыда жаңбыр жауады . Жаңбырдан соң гүл жан-жағына қараса кішкентай гүлдердің шыға бастағанын көреді Гүл « Енді менің достарым көбейді Алақай » -Деп қуанады ? . Содан бері әр түрлі гүлдер жерге шыға бастапты . Қимылды ойын . « Гүлге барып қону » Барысы .Балалар ара кейіпінде ұшып гүлге барып қонады . Тәрбиеші балаларға гүлдің жасалу ретің және үлгісін көрсетеді. Қағаз бетіне дайын қиылған гүл бейнелерін жапсыруды үйретеді. Тәрбиеші гүлдер қайда өседі .? Дұрыс айтасындар балалар , гүлдер далада бөлмеде ,өседі екен . Әдемі болып өсу үшін .Гүлдерге не қажет .? Ауа ,су ,және күн -Дұрыс айтасындар. Сергіту сәті . Тербеледі ағаштар -Балалар қимыл қозғалыс пен Алдымнан жел есіп жасайды . Кіп кішкентай ,ағаштар Үп- үлкен боп өседі -Ал енді гүлдер туралы Тақпақ білемізбе ?. Батыржан Жақсылықты қолдаймыз Табиғатты қорғаймыз . Гүл егеміз бақтарға Айналасын қоршаймыз . Сания Гүлдер гүлдер Көп гүлдер. Қызыл гүлдер ,көк гүлдер . Өсе берші нұрланып Өсе берші ырғалып . Аяулым Гүлсіз бұлбұл сайрамас, Гүлсіз дала жайнамас Бізге нұрын шашады . Көзін жауын алады . Аяулы Гүлім, гүлім өсе бер Әдемі боп,асыл боп. Күндей жайнап кете бер Қызыл,сары, жасыл боп. -Өте жақсы балалар . Рефлексиялық түзетушілік Балалар ,бізге гүлдер не үшін керек ? Әдемілік үшін Сендер қандай гүлдердің таныс болдыңдар? . ауаны тазарту үшін Сабағымыз аяқталды . белсене қатысқан балаларды мадақтау Өз әсерлерін айтады

Күтілетін нәтиже . Біледі Дала және үй гүлдерін . Меңгереді . Гүлдерге қамқорлықпен , мейірімділікпен қарау керек екенін Игереді . Гүлдердің баптай алады ,ажырата алады .



Ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспарыКүні: 20.11.2018ж.Білім беру саласы : ТанымБөлімі :Сенсорика Тақырыбы: «Қуыршақ Әйгерімге арналған алма »Мақсаты: Заттар мен құралдарды қолдану дағдыларын жетілдіру ,ауызша нұсқау мен үлгіге сүйене отырып,тапсырмаларды орындау дағдыларын қалыптастыру.Әдіс –тәсілдер: Көрсету ,түсіндіру.Сөздік жұмыс:Қызыл, алма,бақ.Билингвальды компонент:Қызыл-красный,Алма-Яблока.Көрнекіліктер: Түрлі -түсті муляж алмалар ,алмалардың суреттері,алма бағының суреті.куыршақ,қамыр,тақтайша,сулық.Балалар бізге бүгін қонақтар келіпті ,қане амандасайық!Қонақтармен амандасу.Сәлеметсіздерме !Сәлеметсіздерме балалар ,Шаттық шеңберАрайлап таң атты ,Алтын сәуле таратты.Жарқырайды қаламыз,Жайнай түссін даламызҚайырлы таң балалар !Тәрбиеші:Жыл мезгілін ,және оның ерекшеліктерін айтады. Соның ішінде Алмаға ағашына ерекше тоқталады.Алма ағашы қайда өсетінін түсіндіреді.Алма өте тәтті. Балаларға тақтадан алма бейнесін көрсетіп ,атын ататқызып ,түсін айтқызады.Қатты алма да ,жұмсақ алмада болатынын түсіндіреді.Тәрбиеші:-Балалар ,ал сендер қандай жемісті жақсы көресіндер?-Балалар :-Алманы.Олай болса балалар біз жұмсақ қамырдан әдемі қызыл алмалар жасайық.Алақанға салып екі қолдың арасымен үйкейміз.Сосын тамаша,әдемі алмалар шығады.Сергіту сәті.Бақтағы атайдыңАлмалары көп екенҮзіп-үзіп алайық,Себетке біз салайықОйын д/о «Кәрзеңке»Міндеті Балалардың сезімдік мүшелерін дамытуға ,заттың түсін ,қатты жұмсақтығын анықтуға арналған ойын .Жерге жемісімен алма ағашының макеті ,бос кәрзеңке қойылады.Алманың түстері ,көлемі әртүрлі болады.Ойында алманың қатты ,жұмсақтығын ажырату мақсатында алма мен муляж пайдалынылады.Алдымен муляжды ұстап ,оны үстелге соғып қаттылығына көздерін жеткізеді.Балалар сол шашылған алмаларды жинайды.Қорытынды: Сұрақ –жауап әдісі арқылы білімдерін қорытындылайды.
  • Бүгінгі жемістердің ішінде алмамен таныстық?
2.Оның түсі қандай?







Тәрбиеші Юсупова Индира

















Күні 21. 11. 2018. жБілім беру саласы:«Денсаулық»Бөлімі: Дене шынықтыру .Тақырыбы:Бұрылу оңға,солға. Қолды кеуде тұсында айқастыру және екі жағына жазу.Кедергілерден аттау.Мақсаты :Құрал- жабдықтар:Лента ,Доға, Кубиктер,Қоян ,Қолшатыр,сылдырмақ.Билингвалды компонент: Қолшатыр –Зонт ,оң –правый,сол-левый.Балалар бізге бүгін көп қонақтар келіпті.Қане амандасайық.-Сәлеметсіздерме!Шаттық шеңбер.Арайлап таң атты ,Алтын сәуле таратты Жарқырайды қаламыз,Жайнай түссін даламыз.Қайырлы таң балалар .Жаттығу сылдырмақпен.І.Жүру,бір-бірінің соңынан сылдырмақты қолына ұстап жүру ,жүгіру. Жануарлардың қимыл –қозғалысын жасау:1.Аю болып қорбаңдап жүру.2.Түлкі болып майысып жүру.3.Бақа болып секіріп жүреді.4.Қолдарын екі жаққа жайып құстар болып ұшады.5.Көбелек болып жайлап ұшып,қонады.

ІІ.Жалпы дамыту жаттығулары. (Сылдырмақпен).1.Қолды жоғары көтеру,сылдырмақты сылдырлату,4 рет.2.Сылдырмақты алға созу, артқа тығу,3-4 рет3.Отырып тізеге соғу, 2-3рет.4.Екі қолдарын кеудесіне түйістіріп,жазу,4 рет5.Қолдарын екі жаққа созып,оңға-солға бұрылу.6.Сылдырмақпен жүгіру.(10сек)

Балалар енді біз біраз кедергілерден өтуіміз керек .Бірінші, лентадан секіріп өтеміз.Балалар лентаның бойына тізіліп тұрып ,екі қолдарын белдеріне қойып секіріп өтеді.Екінші : Кубиктердің арасын 30-40 см қойып ,балалар арасынан айналып өту керек.Үшінші: доға астымен еңбектеп өту.Төртінші: Көпірден өтуҚимылды ойын Күн мен жаңбыр .Балалар әсем әуенмен қояндарша секіріп би билейік, әуен тоқтағанда бәріміз жүгіріп қол шатырдың астына жиналамыз..2-3 қайталату.



Сабақты қорытындылау.Тәрбиеші балаларды жинап тыныс алу жатығуларын(шар үрлеу) жасайды.

Балалар келген қонақтармен қош айтысады





Тәрбиеші .Саржигитова Н.Т .

















































№ 25 балабақша « Айгөлек » тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы .

КүніБілім беру саласы. « Әлеумет ».Бөлімі .Қоршаған орта.Тақырыбы. « Үй жануарлары және олардың төлдері »Мақсаты .Балалардың үй жануарлары туралы ұғымдарын кеңейту,оларың түрлерін бір-бірінен ажыратуға,төлдерін тануға үйрету .Үй жануарларына байланысты жұмбақтар,сұрақ-жауап арқылы тіл байлығын байыту .Олардың бізге тигізер пайдасын айтып ,өту ,күтіп, бағуға қорғап,қамқорлық жасауға тәрбиелеу .Қолданылатын көрнекі құралдар . Үй жануарларының суреттері ,үлестірмелі материалдар .Сөздік жұмыс .Шұбат, қымыз,төрт түлік .Билингвалды компонент;Үй жануарлары-домашние –животные.Пән аралық байланыс ,кіріктірілген сөйлеуді дамыту.
Оқу қызметінің кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті .Балалардың іс әрекеті


Мотивациялық-қозғаушылық
Шаттық шеңберіБіз ерекшебаламыз.Айтқан тілді аламызАпйларды көргенде .Қуана қарсы аламызБалалар шаттық шеңберін орындайды .


Ұйымдастырушылық-ізденістік
Балалар мен сендерге жұмбақ жасырамын ,ал сендер мұқият тыңдап жауабын тауып көріңдер .

Міңсең желдей жүктейді.Көңілін таудай өседі .Алып ұшар алысқа « Ер қанаты дейді ».

Екі айнасы бар ,Екі айласы бар .Төрт сылдырмағы бар ,Бір шыбырқысы бар.

Үстінде екі тауы бар .Кезекті бір жануар.

Жарға шығып ойнайды .Ойынға бір тоймайды .Болсадағы сақалды .Скекеңдеуді қоймайды

Кішкентай ғана бойы бар ,Айналдырып киген тоны бар ,.-Жарайсыңдар ,енді бұлардың барлығын қандай жуануарларға жатқызамыз.Оларда үй алаңында жүреді .-Йә,балалар ,үй жануарлардың адамға тигізетін пайдасы көп .Ал біз оларға күтім жасап ,қамқор болуымыз керек .





Тақтаға төрт түлік малдың суретін ілінеді -Мынау қандай жануар ? қасындағы төлін қалай атаймыз ?-Жылқы қазынаның бірі ,киелі мал.-Жылқының сүтін ,қымыз деп атаймыз.-Ал мынау не балалар ?қасындағы төлін недейміз ?

Түйе біннеше күн аштық пен шөлге шыдайды .Сол себепті басқа жануарлар жемейтін тікен мен шөпті жейді .-Түйенің сүтін шуат деп атаймыз .

-Мынау не балалар ? Қасындағы төлін не дейміз?Түйе бірнеше күн аштық пен шөлге шыдайды .Сол себепті басқа жануарлар жемейтін тікен мен шөпті жейді .-Түйенің сүтін шуат деп атаймыз ?-Мынау не балалар ?

Қой төрт түлікің бірі .Оның төлінне Не дейміз ? Қойдың еті қорғасындеп бекер айтпаған ,дәмді құмарлы .

-Мынау не балалар ?қасындағы төлін қалай атаймыз ?Сиыр кеуделі ,ауыр тұяқты жануардың бірі .-Ал мынау нелер ?Балалар қалай атаймыз ?Енді шамалы дем алайық.

Орнымыздан тұрайық сергіту сәтін жасайықСергіту сәтіҮй жануардың қимылын жасату .Лақша секіріп,Қозыдай маңырады .Құлындай ойнақтап ,Сиырша асықпай.Ботадай маң басып жүріп ,іс қимылын жасау .

Дидактикалық ойын. « Төлдерін тап та көрсет » -Балалар жануардың төлдері адасып кетті,оларға аналарын тауыпт,көмектесеміз бе ?Балаларға жануардың және олардың төлдері тартылады .Жануардың әрқайсының қасына өз толдерін орналастырады .


Балалар жұмбақты мұқият тыңдайды .



Жылқы.







Сиыр .







Түйе



Ешкі







Қой



Үй жануарларына жатқызамыз

Өйткені оларды біз күтім жасаймыз . Ал оладың бізге берер пайдасы көп .Егер адамдар болмаса ,олар қараусыз қалады .

Жылқы ,Төлін құлын де
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!