|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Дереккөздер, ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. Түгендеу. Сыныпта ынтымақтастық ахуал қалыптастыру. Оқушылардың көңіл-күйін көтеру үшін табиғаттың күйін тыңдауға шақыру. Үйге тапсырманы Географиялық тәжірибелер. Кемпірқосақ әдісі. 1.Қоршаған орта туралы қандай мағлұматтар білесіз? 2.Географиялық тәжірибе жүргізудің қандай амалдарын білесіз? 3. Географиялық тәжірибе жүргізудің мақсаты неде? Топқа бөлу: Оқушыларды 4 топқа бөлу |
Ноутбук. Оқулық. |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыптың қысқаша мазмұны: Далалық әдістер - далалық жағдайда жүргізіледі, популяциялар мен олардың қауымдастықтарын табиғи ортада зерттейді. Әдетте мұндай жағдайда физиология, биохимия, анатомия, систематика және т.б. әдістері қолданылады. Далалық әдістер арқылы организмге немесе популяцияға әртүрлі факторлардың әсерін, белгілі бір жағдайдағы түрдің тіршілігі мен дамуын анықтауға болады. Экспериментальді әдістер - табиғаттағы қарым-қатынастардың себебін анықтау. Бұл әдістер арқылы организмнің дамуына жасанды, қолдан жасалған кейбір жекелей факторлардың әсерін білуге мүмкіндік береді. Лабораториялық жағдайда алынған тұжырымдар міндетті түрде табиғи жағдайда тексеруді қажет етеді. Химиялық әдістер - қауымдастықтағы жеке организмдерде минералды заттардың, органикалық заттардың жинақталуын анықтау. Физиологиялық әдістер - жеке организмдер мен қауымдастықтағы болып жатқан физиологиялық процесстерді анықтау.
Геоботаникалық картаға түсіру - картаға өсімдіктер ассоциациялары немесе ассоциация топтары түсіріледі. Аэрофотосуреттер қолданылады. Экологиялық болжам және мониторинг - қоршаған ортаның жағдайын және қоршаған орта жағдайын бақылау, басқару. Диагностикалық кестелердің бірнеше түрлері бар, алайда ең қарапайымы дихотомиялық кестелер болып табылады. Бұл кестелер нөмірлі (1,2,3 сол сияқты) баспалдақты қос анықтауыш белгілерден (тезадан және антитезадан) тұрады. Жаңа тақырыпты түсіну үшін АКТнан пайдалану. «Кинометафора» әдісі оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту. АКТнан далалық зерттеу әдістерін көруге тапсырма беру. Оқушылар бейнетаспаны тамашалап диалог құрып талдайды. Топтық жұмыс: «Эйлер шеңбері» әдісі Тақырып бойынша негізгі идеяларды жинақтап, саралау.
Жұптық жұмыс: Сұрақты ұстап ал әдісі бойынша оқушылар тақырып бойынша бір-біріне сұрақтар қояды.
Жеке жұмыс: «Қара жәшік» ішіндегі жұмыс Оқушының өзін-өзі бағалауын дамыту. Оқушының оқуға деген ынтасы мен өзін-өзі бағалауына ықпал ету. |
Оқулық. Суреттер Карта. АКТ Суреттер Оқулық . Доп Қара жәшік. |
|
Сабақтың соңы |
Сабақтың соңында тақырыпты пысықтау үшін сұрақтар қойылады: Далалық әдістер нені зерттейді?
Эксперименталды әдістер
қалай жүргізіледі? Кері байланыс жүргізу. «Шахмат» әдісі Өткен тақырып бойынша қайталау, кері байланысты жазбаша жүргізу. Маңызды ақпарат туралы ой бөлісіп, жазылым, оқылым, тыңдалым мен айтылым дағдылары қалыптасады. Бағалау Блоп ағашы. Рефлексия. |
Кима парақтар. А4 парағы. |
|
Қосымша ақпарат |
||
|
Саралау |
Бағалау Дескриптор |
Пәнаралық байланыстар. Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық – коммуникациялық технологияларды қолдану |
|
Оқыту үдерісін саралаудың мақсаты-әр оқушыға қабилеттері мен бейімділіктерін барынша дамыту үшін, олардың жалпы білім мазмұнын меңгеру үдерісіндегі танымдық қажеттіліктері мен қызығушылықтарын қанағаттандыру үшін жағдайлармен қамтамасыз ету. Қоршаған орта дегенде нені түсінесіздер? Далалық зерттеулердің жүргізілу әдіс-тәсілдерін атаңыздар. Диагностикалық кестелер қалай толықтырылады? |
Кері байланыс. Дәл уақытысында алынған кері байланыс оқушылардың білім алуын дұрыс бағыттауға, ішкі уәжін дамытуға, өз бетінше білім алуға дағдыландырады. Дескриптор.
|
Биология, физика, дүниетану пәндерімен байланыс орнатылады АКТнан тиімді пайдаланады. Қауіпсіздік ережелері әрдайым сақталады. Сабақ барысында құндылықтар дамытылып отырылады. |
|
Рефлексия. Оқу мақсаттары оқушыларға түсінікті болдыма? Белсенді оқу әдіс-тәсілдер орынды қолданылды ма? Сараланған тапсырмалар қолжетімді болды ма? Сабақағы көрнекіліктер жеткілікті болды ма? Оқушылар өздерін шынайы бағалады ма? Менің кері байланысым тиімді болды ма? Келесі сабақты жоспарлағанда нені ескеруім керек? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Сабақта көрнекі құралдарды дұрыс пайдалану. Сыныпта саралап оқытуды дамыту. |
||
|
Қорытынды бағалау Қандай екі нәрсе табысты болды(Оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(Оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. Сыныптағы ынтымақтастық атмосфера. 2.Оқытудағы белсенді әдіс-тәсілдер.
Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға дағдыландыра отырып, өз бетінше білім алуға ынталандыру. |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Далалық зерттеулер әдістері.
Далалық зерттеулер әдістері.
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Дереккөздер, ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. Түгендеу. Сыныпта ынтымақтастық ахуал қалыптастыру. Оқушылардың көңіл-күйін көтеру үшін табиғаттың күйін тыңдауға шақыру. Үйге тапсырманы Географиялық тәжірибелер. Кемпірқосақ әдісі. 1.Қоршаған орта туралы қандай мағлұматтар білесіз? 2.Географиялық тәжірибе жүргізудің қандай амалдарын білесіз? 3. Географиялық тәжірибе жүргізудің мақсаты неде? Топқа бөлу: Оқушыларды 4 топқа бөлу |
Ноутбук. Оқулық. |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыптың қысқаша мазмұны: Далалық әдістер - далалық жағдайда жүргізіледі, популяциялар мен олардың қауымдастықтарын табиғи ортада зерттейді. Әдетте мұндай жағдайда физиология, биохимия, анатомия, систематика және т.б. әдістері қолданылады. Далалық әдістер арқылы организмге немесе популяцияға әртүрлі факторлардың әсерін, белгілі бір жағдайдағы түрдің тіршілігі мен дамуын анықтауға болады. Экспериментальді әдістер - табиғаттағы қарым-қатынастардың себебін анықтау. Бұл әдістер арқылы организмнің дамуына жасанды, қолдан жасалған кейбір жекелей факторлардың әсерін білуге мүмкіндік береді. Лабораториялық жағдайда алынған тұжырымдар міндетті түрде табиғи жағдайда тексеруді қажет етеді. Химиялық әдістер - қауымдастықтағы жеке организмдерде минералды заттардың, органикалық заттардың жинақталуын анықтау. Физиологиялық әдістер - жеке организмдер мен қауымдастықтағы болып жатқан физиологиялық процесстерді анықтау.
Геоботаникалық картаға түсіру - картаға өсімдіктер ассоциациялары немесе ассоциация топтары түсіріледі. Аэрофотосуреттер қолданылады. Экологиялық болжам және мониторинг - қоршаған ортаның жағдайын және қоршаған орта жағдайын бақылау, басқару. Диагностикалық кестелердің бірнеше түрлері бар, алайда ең қарапайымы дихотомиялық кестелер болып табылады. Бұл кестелер нөмірлі (1,2,3 сол сияқты) баспалдақты қос анықтауыш белгілерден (тезадан және антитезадан) тұрады. Жаңа тақырыпты түсіну үшін АКТнан пайдалану. «Кинометафора» әдісі оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту. АКТнан далалық зерттеу әдістерін көруге тапсырма беру. Оқушылар бейнетаспаны тамашалап диалог құрып талдайды. Топтық жұмыс: «Эйлер шеңбері» әдісі Тақырып бойынша негізгі идеяларды жинақтап, саралау.
Жұптық жұмыс: Сұрақты ұстап ал әдісі бойынша оқушылар тақырып бойынша бір-біріне сұрақтар қояды.
Жеке жұмыс: «Қара жәшік» ішіндегі жұмыс Оқушының өзін-өзі бағалауын дамыту. Оқушының оқуға деген ынтасы мен өзін-өзі бағалауына ықпал ету. |
Оқулық. Суреттер Карта. АКТ Суреттер Оқулық . Доп Қара жәшік. |
|
Сабақтың соңы |
Сабақтың соңында тақырыпты пысықтау үшін сұрақтар қойылады: Далалық әдістер нені зерттейді?
Эксперименталды әдістер
қалай жүргізіледі? Кері байланыс жүргізу. «Шахмат» әдісі Өткен тақырып бойынша қайталау, кері байланысты жазбаша жүргізу. Маңызды ақпарат туралы ой бөлісіп, жазылым, оқылым, тыңдалым мен айтылым дағдылары қалыптасады. Бағалау Блоп ағашы. Рефлексия. |
Кима парақтар. А4 парағы. |
|
Қосымша ақпарат |
||
|
Саралау |
Бағалау Дескриптор |
Пәнаралық байланыстар. Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық – коммуникациялық технологияларды қолдану |
|
Оқыту үдерісін саралаудың мақсаты-әр оқушыға қабилеттері мен бейімділіктерін барынша дамыту үшін, олардың жалпы білім мазмұнын меңгеру үдерісіндегі танымдық қажеттіліктері мен қызығушылықтарын қанағаттандыру үшін жағдайлармен қамтамасыз ету. Қоршаған орта дегенде нені түсінесіздер? Далалық зерттеулердің жүргізілу әдіс-тәсілдерін атаңыздар. Диагностикалық кестелер қалай толықтырылады? |
Кері байланыс. Дәл уақытысында алынған кері байланыс оқушылардың білім алуын дұрыс бағыттауға, ішкі уәжін дамытуға, өз бетінше білім алуға дағдыландырады. Дескриптор.
|
Биология, физика, дүниетану пәндерімен байланыс орнатылады АКТнан тиімді пайдаланады. Қауіпсіздік ережелері әрдайым сақталады. Сабақ барысында құндылықтар дамытылып отырылады. |
|
Рефлексия. Оқу мақсаттары оқушыларға түсінікті болдыма? Белсенді оқу әдіс-тәсілдер орынды қолданылды ма? Сараланған тапсырмалар қолжетімді болды ма? Сабақағы көрнекіліктер жеткілікті болды ма? Оқушылар өздерін шынайы бағалады ма? Менің кері байланысым тиімді болды ма? Келесі сабақты жоспарлағанда нені ескеруім керек? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Сабақта көрнекі құралдарды дұрыс пайдалану. Сыныпта саралап оқытуды дамыту. |
||
|
Қорытынды бағалау Қандай екі нәрсе табысты болды(Оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(Оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. Сыныптағы ынтымақтастық атмосфера. 2.Оқытудағы белсенді әдіс-тәсілдер.
Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға дағдыландыра отырып, өз бетінше білім алуға ынталандыру. |
||
шағым қалдыра аласыз
















