Қазақстандағы
әртүрлі ұлт өкілдерін біріктіретін қонақ жайлық ұғымын
түсінеді;
Жаңа сабақты
хабарлау
- Жақсы. Олай болса
біздің тақырыбымыз «Дәмді әрі
пайдалы»
Балалар қазақстанда ұлт
өкілдері тұрады. Біз барлығымыз татумыз. Бір-бірімізге қонаққа
барамыз. Қонақтарға дәмді әрі пайдалы ұлттық
тағамдарды ұсынамыз.
- Ұлттық тағамдарға нелер
жатады деп ойлайсыңдар?
- Жарайсыңдар! Ұлттық
тағамдардың өзі төрт топқа
бөлінеді.
Олар:
1 Ет
тағамдары: Бешбармақ, қуырдақ, сірне,
сорпа т.б
2. Ұннан жасалған
тағамдар: бауырсақ, таба нан, май
шелпек, қаттама т.б
3. Сүт
тағамдары: айран, қатық, сүт, құрт,
қаймақ, кілегей, сүзбе т.б.
4. Дәнді дақылдардан
жасалған тағамдар: Бидай көже, талқан, тары, жент
т.б
Дұрыс
тамақтану туралы
біледі;
Дұрыс тамақтану,
ережелерін құрастыруды
үйренеді;
(МК,Т,Ұ,Қ ) Постер
жасап,қорғау,талдау. Топ ішінде өз ойларымен бөлісіп,кері байланыс
жасау. «Бармақ» әдісі арқылы өзара
бағалау
(Т) Фишбон
әдісі.
1 топ:
Ет
тағамдарын тауып балыққа
орналастырады.
2 топ:
Ұннан
жасалған тағамдарды тауып
орналастырады.
3 топ:
Сүт
тағамдарын табады.
4 топ:
Дәнді
дақылдардан жасалған тағамдарды
табады.
Оқулықпен жұмыс.
Хат
“Менің атым Руслан. Менің үнемі
ішім ауырады. Анам мұның себебі дұрыс
тамақтанбаудан дейді. Маған сендердің
көмектерің қажет.”
СЕРГІТУ
СӘТІ
(МК,Ж,Қ)«Ойлан-жұптас-талқыла»
стратегиясы

1-жұп:
Үнемі
таңғы асқа _______ жеу керек.
Керек
сөздер. ботқа,
бешбармақ.
2-жұп: Ботқа ________
пайдалы. Керек
сөздер: қоғамға,
денсаулыққа
3-жұп: Ботқа _________
тағам.
Керекті
сөздер: пайдалы,
зиянды.
4-6 жұп. Суреттерді
боя.
4-
жұп:
5-жұп:
6-жұп
7-9 жұп: Сурет
салу.
7-жұп:
сүт
өнімдері
8-жұп:
зиянды
тағамдар
9-жұп:
10-11 жұп:
Сәйкестендір.
10 жұп. Сүт
өнімдер.
Сүт
өнімдері
Бешбармақ құрт нан сорпа
айран сүт су
11-жұп:
Ұн
өнімдері
Бауырсақ ет нан тары бәліш
тәтті тоқаш
Дәптермен жұмыс: кестеге
пайдалы және зиянды тағамдардың нөмірін
жаз
Пайдалы
тағамдар
|
Зиянды
тағамдар
|
|
|
«Сен білесің бе?»
Жаңа ақпарат
«Кім жылдам?»
Ермексаздан жаңғақ
жасату
Адамның миына
жаңғақтың барлық түрі пайдалы. Жаңғақ есте сақтау қабілетін
жақсартады.
(МК,Ө,Қ)
–Ал енді
, балалар, кестеге сүйеніп әркім өзі қалай тамақтану керектігі
жайлы ереже құрастырып көріңдерші
Тамақтану ережесін
құрастыру. Бір-екі оқушы тыңдау,
бағалау
|