Материалдар / Дәмді әрі пайдалы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дәмді әрі пайдалы

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңартылған мазмұны бойынша жазылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
340
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ: Дүниетану Мектеп: О.Жандосов атындағы орта мектеп
Күні: Мұғалімнің аты –жөні:Р.А.Ушджанова
Сынып:1Қатысқандар:Қатыспағандар:
Ортақ тақырыпТағам және сусын
Бөлім Мен және қоғам
Бөлімше 1.4 Денсаулық пен қауіпсіздік
Сабақ тақырыбы Дәмді әрі пайдалы
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты1.1.4.2 Тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру
Сабақ мақсаттары Барлық оқушы:дұрыс тамақтану туралы біледі


Оқушылардың көпшілігі:дұрыс тамақтану ережелерін құрастырып үйренеді


Оқушылардың кейбірі: Қазақстандағы әртүрлі ұлт өкілдерін біріктіретін қонақжайлық ұғымының мәнін түсінеді
Ойлау деңгейлеріТүсіну, білу,қолдану
Бағалау критерийлері

1. Тамақтану ережелерін біледі 2. Тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсінеді3. Пайдалы және зиянды тағамдарды ажырата алады
Тілдік мақсат Тамақ және сусынмен, оларды қазіргі уақытта және өткен уақытта сатып алу және дайындаумен байланысты сөздер мен сөз тіркестерін біле алады
Пәндік лексика және терминдерЖаңғақ-орех –nutДұрыс тамақтану-правильное блюда- healthy dietҰлттық тағам – национальное питание- nationaldish
Талқылауға берілген сұрақтар:





  • Тамақтану деген не?
  • Дұрыс тамақтану адамға пайдалы ма?
  • Ерте заманда адамдар қалай тамақтанған?
  • Тамақтану режимін білесің бе?
  • Құндылықтар Шығармашылық, ізеттілік, достық, салауатты өмір салтын қалыптастыру
    Пән аралық байланысБейнелеу,ағылшын, АКТ
    АКТ-мен байланысИнтернет желісі
    Бұған дейін меңгерілген білімТақырыбы: Ертеде қалай тамақтанған?


    Ұ-ұжымдық жұмыс, Т-топтық жұмыс, ЖЖ-жұптық жұмыс, Ж-жеке жұмыс

    Жоспар
    Жоспарланған уақыт есебі Жоспарланған тапсырмалар Дереккөздер/Ресурстар
    Басы

    2 мин





    Қызығушылығын ояту 5мин



    Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен бір-бірімен амандасу.Шаттық шеңберге тұрғызып бір-біріне тілек айту Топқа бөлу (Гүлдердің түсіне қарай)



    «Миға шабуыл» стратегиясы бойынша сұрақ жауап
    АКТ

    Гүлдер шаблон











    5 мин

































    Бағалау критерийлері:Дұрыс тамақтану туралы біледіДұрыс тамақтану туралы ережелерді жасай алады





    Ортасы 7 мин









    Бағалау критерийлері:-Дұрыс тамақтану ережесин сақтайды-Ұлттық тағам түрлерімен танысады

    Ширату жаттығуы 2 мин



    5 мин









    Зерттеу Бағалау критерийлеріЖаңғақ түрлерімен танысады

    5 минБағалау критерийлері Пайдалы және зиянды тағамдарды ажырата алады

  • Тапсырма «СТО» (ұжымдық әдіс)
  • «Хат» мәтінін оқып жауап беруБізден- сұрақ Сізден жауап

    Дискриптор:
  • Дұрыс тамақтана алады
  • Тамақтану ережесин біледі










  • 2-тапсырма (Белсенді оқу әдісі) Топпен жұмыс «Ұлттық тағамдар» бейне жазба көрсету 1-топ «Ет тағамдары»2-топ «Сүт тағамдары»3-топ «Дәннен жасалатын тағам»Суреттер арқылы топтастыру

    Дискриптор:Дұрыс тамақтану ережесін білдіҰлттық тағам түрлерімен танысты











    «Бүгінгі қандай тамаша көңілді күн»



    3-тапсырма «Кубизм әдісі» (Жеке жұмыс)Сұрақ –жауап
  • Жаңғақ қайда өседі?
  • Жаңғақтың қандай пайдасы бар?
  • Жаңғақтың түрлерін ата.
  • Жаңғақтың денсаулыққа пайдасын айт.


  • Жаңғақтың түрін, дәмін, пайдасын зерттеу

    Дискриптор:Жаңғақ түрлерімен танысты





    4-тапсырма Дәптермен жұмыс (Ұжымдық жұмыс)Кестені толтыруДискриптор:Пайдалы және зиянды тағамды біледі


    Кітапта 74 бет









    Суреттер























    АКТ





    Суреттер





















    АКТ









    Жаңғақ суреттері



















    Жұмыс дәптері
    Соңы 5 мин













    «Дүкен ойынын ойнату» (Ұжымдық жұмыс)

    Дүкендегі тағамдарды сатып алу. Оқушылар кезек-кезек тағам түрлерін айтады. Екіншісі оны қайталамау керек.


    Қосымша мәліметтер
    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?Бағалау –оқушы білімін тексеруді қалай жаспарлайсыз?





    Тағам туралы тиым сөздер ойластыр

    БілемінБілдім Білгім келеді


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!