2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / даму картасы

даму картасы

Материал туралы қысқаша түсінік
тәрбиешілерге
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

2018- 2019 оқу жылындағы жеке даму картасы

Баланың аты-жөні________________ Туған жылы_______ Балауса екінші сәбилер тобы

Білім беру саласы

Түзету іс – шаралары

( бастапқы бақылаудан кейін )

Түзету іс – шаралары

( аралық бақылаудан кейін )

Түзету іс – шаралары

( қортындылау бақылаудан кейін )

Қорытынды

Денсаулық










«Қатынас»


«Сойлеуді дамыту»





«Көркем әдебиет»















«Таным»



«ҚМҰҚ»



«Құрастыру»



«Жаратылыстану»







«Шығармашылық


«Сурет салу»



«Мүсіндеу»



«Аппликация»



«Музыка»













2018- 2019 оқу жылындағы жеке даму картасы

Баланың аты-жөні_Ахметова Ажар_______________ Туған жылы_______ Балауса екінші сәбилер тобы

Білім беру саласы

Түзету іс – шаралары

( бастапқы бақылаудан кейін )

Түзету іс – шаралары

( аралық бақылаудан кейін )

Түзету іс – шаралары

( қортындылау бақылаудан кейін )

Қорытынды

Денсаулық










«Қатынас»


«Сойлеуді дамыту»





«Көркем әдебиет»








Дыбыстарды және сөздерді анық айтуға үйрету.





Қысқа тақпақтармен өлеңдерді айтуға үйрету.




«Таным»



«ҚМҰҚ»



«Құрастыру»



«Жаратылыстану»



Үлгіге қарап тәрбиешінің сөзін естіп тапсырмаларды дұрыс орындауға үйрету.


Үлкен құрылыс материалынан қарапайым құрылысты құрастыруға үйрету.


Сырт көлеміне қарап жемістер мен көкөністерді ажыратып айтуға үйрету.




«Шығармашылық


«Сурет салу»



«Мүсіндеу»



«Аппликация»



«Музыка»




Дөңгелек және де сопақша пішінді заттарды салуға үйрету.


Ермексаздан үлкен және кіші шарларды жасап бір – біріне жабыстыруды үйрету.


Қарапайым Геометриялық формаларды қағаз бетіне дұрыс орналастырып жабыстыруға үйрету.


















































































2018- 2019 оқу жылындағы жеке даму картасы

Баланың аты-жөні_Ассадулаева Назиля _______________ Туған жылы_______ Балауса екінші сәбилер тобы

Білім беру саласы

Түзету іс – шаралары

( бастапқы бақылаудан кейін )

Түзету іс – шаралары

( аралық бақылаудан кейін )

Түзету іс – шаралары

( қортындылау бақылаудан кейін )

Қорытынды

Денсаулық










«Қатынас»


«Сойлеуді дамыту»





«Көркем әдебиет»








Таныс оқылған ертегілерді есте сақтауға үйрету.





Ойындағы кейіпкерлерді көрсете білуге үйрету.




«Таным»



«ҚМҰҚ»



«Құрастыру»



«Жаратылыстану»



Түсі бойынша заттарды қоюға үйрету.


Құрылыс материалдарының қасиетін үйрету.


Жануарлардың дене мүшелерін атауға үйрету.




«Шығармашылық


«Сурет салу»



«Мүсіндеу»



«Аппликация»



«Музыка»




Қолға қарындашты дұрыс ұстауға үйрету.


Ермексазбен жұмыс істеуді үйрету.


Фланельге қарапайым композицияларды жасауға үйрету.








2018- 2019 оқу жылындағы жеке даму картасы

Баланың аты-жөні_Айбек Мұстафа_______________ Туған жылы_______ Балауса екінші сәбилер тобы

Білім беру саласы

Түзету іс – шаралары

( бастапқы бақылаудан кейін )

Түзету іс – шаралары

( аралық бақылаудан кейін )

Түзету іс – шаралары

( қортындылау бақылаудан кейін )

Қорытынды

Денсаулық










«Қатынас»


«Сойлеуді дамыту»





«Көркем әдебиет»








Тұрмыстық және ойын әрекеттерін айта білуге үйрету.





Есту және айту дағдыларына үйрету.




«Таным»



«ҚМҰҚ»



«Құрастыру»



«Жаратылыстану»



Іріктемелі және ауызша нұсқауларды шешуге үйрету.


Материалдың өздерінің нысандары, өлшемдері бойынша анықтауға үйрету.


Табиғаттың маусымдық өзгерістерін айта білуге үйрету.




«Шығармашылық


«Сурет салу»



«Мүсіндеу»



«Аппликация»



«Музыка»




Түсті қарындаштарды ажырата білуге үйрету.


Ермексаздын қасиеттері жайлы айтып беруге үйрету.



Қарапайым позицияларды жасауға үйрету.






2018- 2019 оқу жылындағы жеке даму картасы

Баланың аты-жөні_Авдан Ернар_______________ Туған жылы_______ Балауса екінші сәбилер тобы

Білім беру саласы

Түзету іс – шаралары

( бастапқы бақылаудан кейін )

Түзету іс – шаралары

( аралық бақылаудан кейін )

Түзету іс – шаралары

( қортындылау бақылаудан кейін )

Қорытынды

Денсаулық










«Қатынас»


«Сойлеуді дамыту»





«Көркем әдебиет»








Қойылған сұрақтарға жауап қайтаруға үйрету.





Эмоционалды түрде өндірістің мазмұнына жауап беруге үйрету.




«Таным»



«ҚМҰҚ»



«Құрастыру»



«Жаратылыстану»



Қозғалтқыштын үйлестіру дағдыларын үйрету.


Жетіспейтін бөлшектерді табуға үйрету.


Участокқа ұшып келетін құстарды атауға үйрету.




«Шығармашылық


«Сурет салу»



«Мүсіндеу»



«Аппликация»



«Музыка»




Суретті салып болғаннан кейін, оны айтып беруге үйрету.


Ермексазбен жұмыс істеуде алғашқы дағдыларға үйрету.


Орындалған жұмыста қуануға үйрету.






2018- 2019 оқу жылындағы жеке даму картасы

Баланың аты-жөні_Бейбітқызы Айару_______________ Туған жылы_______ Балауса екінші сәбилер тобы

Білім беру саласы

Түзету іс – шаралары

( бастапқы бақылаудан кейін )

Түзету іс – шаралары

( аралық бақылаудан кейін )

Түзету іс – шаралары

( қортындылау бақылаудан кейін )

Қорытынды

Денсаулық










«Қатынас»


«Сойлеуді дамыту»





«Көркем әдебиет»








Отбасы жайлы сұрақтарға жауап беруге үйрету.





Белсенді сөздікте сөйлеудің барлық бөліктерін айтуға үйрету.




«Таным»



«ҚМҰҚ»



«Құрастыру»



«Жаратылыстану»



Көп, бір, бірнеше тұжырымдамаларды білуге үйрету.


Пішініне, көлеміне, түсіне сәйкес элементтерді таңдауға және топтауға үйрету.


Суретке қарап жануарларды атап беруге үйрету.




«Шығармашылық


«Сурет салу»



«Мүсіндеу»



«Аппликация»



«Музыка»




Қағазға кеңістіктік бағдар жасауға үйрету.


Екі алақан ортасында дөңгелек жасауға үйрету.


Элементтерді дайын түспен аяқтауға үйрету.






2018- 2019 оқу жылындағы жеке даму картасы

Баланың аты-жөні_Бірліг Назерке_______________ Туған жылы_______ Балауса екінші сәбилер тобы

Білім беру саласы

Түзету іс – шаралары

( бастапқы бақылаудан кейін )

Түзету іс – шаралары

( аралық бақылаудан кейін )

Түзету іс – шаралары

( қортындылау бақылаудан кейін )

Қорытынды

Денсаулық










«Қатынас»


«Сойлеуді дамыту»





«Көркем әдебиет»








Өзі жайлы айтып беруге үйрету.





Сөйлем құрастыра білуге үйрету.




«Таным»



«ҚМҰҚ»



«Құрастыру»



«Жаратылыстану»



Үлгіге қарап тәрбиешінің сөзін естіп тапсырмаларды дұрыс орындауға үйрету.


Тәрбиешілерге қарап қарапайым конструкторларды құрастыра білуге үйрету.


Үй құстар туралы айтып беруге үйрету.




«Шығармашылық


«Сурет салу»



«Мүсіндеу»



«Аппликация»



«Музыка»




Түрлі түсті бояуларды қолдана білуге үйрету.


Мүсіндеуде техникалық қауыпсыздықты сақтауға үйрету.


Түрлі түсті картондардан гүл жабыстыруға үйрету.






2018- 2019 оқу жылындағы жеке даму картасы

Баланың аты-жөні_Байгонос Амина_______________ Туған жылы_______ Балауса екінші сәбилер тобы

Білім беру саласы

Түзету іс – шаралары

( бастапқы бақылаудан кейін )

Түзету іс – шаралары

( аралық бақылаудан кейін )

Түзету іс – шаралары

( қортындылау бақылаудан кейін )

Қорытынды

Денсаулық










«Қатынас»


«Сойлеуді дамыту»





«Көркем әдебиет»








Анық дыбыстарды айта білуге үйрету.





Дауысын шығарып тақпақтарды айтуға үйрету.




«Таным»



«ҚМҰҚ»



«Құрастыру»



«Жаратылыстану»



Он сол қолын ажырата білуге үйрету.




Үлкен құрылыс материалдарын қабаттастыруға үйрету.


Гүл, ағаш, жапырақ сөздерін дұрыс пайдалана білуге үйрету.




«Шығармашылық


«Сурет салу»



«Мүсіндеу»



«Аппликация»



«Музыка»




Тік төртбұрышты пішінді заттарды салуға үйрету.


Ермексаздан жемістер жасауға үйрету.


Қарапайым Геометриялық формаларды қағаз бетіне дұрыс орналастырып жабыстыруға үйрету.






2018- 2019 оқу жылындағы жеке даму картасы

Баланың аты-жөні_Ахметова Ажар_______________ Туған жылы_______ Балауса екінші сәбилер тобы

Білім беру саласы

Түзету іс – шаралары

( бастапқы бақылаудан кейін )

Түзету іс – шаралары

( аралық бақылаудан кейін )

Түзету іс – шаралары

( қортындылау бақылаудан кейін )

Қорытынды

Денсаулық










«Қатынас»


«Сойлеуді дамыту»





«Көркем әдебиет»








Дыбыстарды және сөздерді анық айтуға үйрету.





Қысқа тақпақтармен өлеңдерді айтуға үйрету.




«Таным»



«ҚМҰҚ»



«Құрастыру»



«Жаратылыстану»



Үлгіге қарап тәрбиешінің сөзін естіп тапсырмаларды дұрыс орындауға үйрету.


Үлкен құрылыс материалынан қарапайым құрылысты құрастыруға үйрету.


Сырт көлеміне қарап жемістер мен көкөністерді ажыратып айтуға үйрету.




«Шығармашылық


«Сурет салу»



«Мүсіндеу»



«Аппликация»



«Музыка»




Дөңгелек және де сопақша пішінді заттарды салуға үйрету.


Ермексаздан үлкен және кіші шарларды жасап бір – біріне жабыстыруды үйрету.


Қарапайым Геометриялық формаларды қағаз бетіне дұрыс орналастырып жабыстыруға үйрету.






2018- 2019 оқу жылындағы жеке даму картасы

Баланың аты-жөні_Ахметова Ажар_______________ Туған жылы_______ Балауса екінші сәбилер тобы

Білім беру саласы

Түзету іс – шаралары

( бастапқы бақылаудан кейін )

Түзету іс – шаралары

( аралық бақылаудан кейін )

Түзету іс – шаралары

( қортындылау бақылаудан кейін )

Қорытынды

Денсаулық










«Қатынас»


«Сойлеуді дамыту»





«Көркем әдебиет»








Дыбыстарды және сөздерді анық айтуға үйрету.





Қысқа тақпақтармен өлеңдерді айтуға үйрету.




«Таным»



«ҚМҰҚ»



«Құрастыру»



«Жаратылыстану»



Үлгіге қарап тәрбиешінің сөзін естіп тапсырмаларды дұрыс орындауға үйрету.


Үлкен құрылыс материалынан қарапайым құрылысты құрастыруға үйрету.


Сырт көлеміне қарап жемістер мен көкөністерді ажыратып айтуға үйрету.




«Шығармашылық


«Сурет салу»



«Мүсіндеу»



«Аппликация»



«Музыка»




Дөңгелек және де сопақша пішінді заттарды салуға үйрету.


Ермексаздан үлкен және кіші шарларды жасап бір – біріне жабыстыруды үйрету.


Қарапайым Геометриялық формаларды қағаз бетіне дұрыс орналастырып жабыстыруға үйрету.






2018- 2019 оқу жылындағы жеке даму картасы

Баланың аты-жөні_Ахметова Ажар_______________ Туған жылы_______ Балауса екінші сәбилер тобы

Білім беру саласы

Түзету іс – шаралары

( бастапқы бақылаудан кейін )

Түзету іс – шаралары

( аралық бақылаудан кейін )

Түзету іс – шаралары

( қортындылау бақылаудан кейін )

Қорытынды

Денсаулық










«Қатынас»


«Сойлеуді дамыту»





«Көркем әдебиет»








Дыбыстарды және сөздерді анық айтуға үйрету.





Қысқа тақпақтармен өлеңдерді айтуға үйрету.




«Таным»



«ҚМҰҚ»



«Құрастыру»



«Жаратылыстану»



Үлгіге қарап тәрбиешінің сөзін естіп тапсырмаларды дұрыс орындауға үйрету.


Үлкен құрылыс материалынан қарапайым құрылысты құрастыруға үйрету.


Сырт көлеміне қарап жемістер мен көкөністерді ажыратып айтуға үйрету.




«Шығармашылық


«Сурет салу»



«Мүсіндеу»



«Аппликация»



«Музыка»




Дөңгелек және де сопақша пішінді заттарды салуға үйрету.


Ермексаздан үлкен және кіші шарларды жасап бір – біріне жабыстыруды үйрету.


Қарапайым Геометриялық формаларды қағаз бетіне дұрыс орналастырып жабыстыруға үйрету.






2018- 2019 оқу жылындағы жеке даму картасы

Баланың аты-жөні_Ахметова Ажар_______________ Туған жылы_______ Балауса екінші сәбилер тобы

Білім беру саласы

Түзету іс – шаралары

( бастапқы бақылаудан кейін )

Түзету іс – шаралары

( аралық бақылаудан кейін )

Түзету іс – шаралары

( қортындылау бақылаудан кейін )

Қорытынды

Денсаулық










«Қатынас»


«Сойлеуді дамыту»





«Көркем әдебиет»








Дыбыстарды және сөздерді анық айтуға үйрету.





Қысқа тақпақтармен өлеңдерді айтуға үйрету.




«Таным»



«ҚМҰҚ»



«Құрастыру»



«Жаратылыстану»



Үлгіге қарап тәрбиешінің сөзін естіп тапсырмаларды дұрыс орындауға үйрету.


Үлкен құрылыс материалынан қарапайым құрылысты құрастыруға үйрету.


Сырт көлеміне қарап жемістер мен көкөністерді ажыратып айтуға үйрету.




«Шығармашылық


«Сурет салу»



«Мүсіндеу»



«Аппликация»



«Музыка»




Дөңгелек және де сопақша пішінді заттарды салуға үйрету.


Ермексаздан үлкен және кіші шарларды жасап бір – біріне жабыстыруды үйрету.


Қарапайым Геометриялық формаларды қағаз бетіне дұрыс орналастырып жабыстыруға үйрету.









22 Қараша 2018
750
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі