Даму саласы Дүниетану Тақырыбы Біздің отбасылық бюджетіміз

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Даму саласы Дүниетану Тақырыбы Біздің отбасылық бюджетіміз

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты Отбасы бюджетінің негізгі кіріс-шығыстарын талдау Қол жеткізу өлшемдері Оқушы отбасы бюджетінің негізгі кіріс-шығыстарын талдауы үйренеді. Оқыту әдісі Жеке блоктар Кеңес түрі Жесттік, вербальды Кеңестерді жою әдісі Уақытша кешіктіру Кеңестер деңгейлері 1 деңгей: Кеңес сұрақтан кейін 0 секундтан кейін келеді 2 деңгей: Кеңес сұрақтан кейін 2 секундтан кейін келеді 3 деңгей: Кеңес сұрақтан кейін 4 секундтан кейін келеді 4 деңгей: Кеңес сұрақтан кейін 6 секундтан кейін келеді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Хаттама №2

Нуралхан Алинур

4 «А» сыныбы


Даму саласы

Дүниетану

Тақырыбы

Біздің отбасылық бюджетіміз

Мақсаты

Отбасы бюджетінің негізгі кіріс-шығыстарын талдау

Қол жеткізу өлшемдері

Оқушы отбасы бюджетінің негізгі кіріс-шығыстарын талдауы үйренеді.

Оқыту әдісі

Жеке блоктар

Кеңес түрі

Жесттік, вербальды

Кеңестерді жою әдісі

Уақытша кешіктіру

Кеңестер деңгейлері

1 деңгей: Кеңес сұрақтан кейін 0 секундтан кейін келеді

2 деңгей: Кеңес сұрақтан кейін 2 секундтан кейін келеді

3 деңгей: Кеңес сұрақтан кейін 4 секундтан кейін келеді

4 деңгей: Кеңес сұрақтан кейін 6 секундтан кейін келеді

Оқыту барысы

Біздің барлығымыздың отбасымыз бар. Біз онда тәрбиеленеміз, демаламыз, еңбек етеміз, барлық қуаныш пен қиыншылықты бірге бөлісеміз. Барлығының ортақ ісі – отбасын дұрыс ұстап, әр мүшенің дамуына мүмкіндік туғызу. Отбасындағы шаруа ақылдасып шешіледі. Отбасы табысты да барлығына ортақ. Оның мүшелерінің керегіне жұмсалады. Жұмыс істеп табыс табу арқылы отбасы қоры жиналады. Олай болса «Отбасы бюджеті» біздің отбасымыздың экономикасы - қалай ойлайсын, отбасы бюджеті де болуы мүмкін бе? - Отбасы бюджетін кімдер құрайды? - Қалай құрайды? - Бұл отбасына келіп жатқан кірістер болып саналады. - Отбасы бюджеті қалай жұмсалады? Қайда жұмсаймыз? Бұл отбасынан кетіп жатқан шығыстар. Бір сөзбен айтқанда, отбасы бюджеті кіріс пен шығыстан құралады.




Қателерді түзету шаралары

Екі сатылы ҚТШ

ОҚУШЫНЫҢ ДҰРЫС ЕМЕС РЕАКЦИЯСЫ

1 қадам:

1.Біз нұсқаулықты қайталаймыз және жедел кеңес береміз

2.Оқушы нұсқаулықпен нұсқауларды орындайды

3.Мадақтаңыз, бірақ жігерлендірмеңіз

2 қадам: Нұсқаулықты қайталаңыз (ескертусіз)

1.Баланың дұрыс жауабы

2.Мадақтау/жігерлендіру

Жалпылау

Ынталандыру жағдайларын пысықтау

Жұмыс істеуге ынталандыру

Интербелсенді тақта

Нәтижелерді жазу

Суық сынамаларды тексеру парағы







































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.11.2021
570
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі