1.
2.
3.
4.
6.
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Үй тапсырмасын
сұрау.
Тапсырма 1. Дәлелді түрде
өз тұжырымдарың-ды келтіріңдер.
1.Аустралия не себепті алғашқы кезде Жаңа Голландия деп
аталды?
2.Егер Аустралия басқа құрлықтардан алыста орналаспағанда
ашылу тарихы қалай болар еді?
3.Абориген тайпаларын «нағыз(диета ұстайтын-дар)денсаулығын
күтетіндер» деп айтуға болады (себебін
түсіндір).
Тапсырма 2.Сәйкестендір.
Аустралияның оңтүстігіндегі
шөл
|
Бумеранг
|
Өзен арналарының уақытша кеуіп
қалуы
|
Шығыс
|
Байырғы халықтың аңшылық
құралы
|
Налларбор
( лат.
«ағашсыз»)
|
Аустралияның халық тығыз
аймағы
|
Крик
|
Жаңа
білім беру.
Сабақ
жоспары.
1.
Ғаламдық проблема түсінігі.
а.Ғаламдық проблеманың әрекеттесу бұрышы.
б.
Ғаламдық проблеманы анықтау критерийлері
в.Ғаламдық проблеманы күшейтетін
факторлар.
2.Ғаламдық проблеманың сипаты.
Білімді бекіту.
1.Кесте
толтыру.
|
себеп
|
салдар
|
Шешу
жолдары
|
Бейбітшілікті
Сақтау
|
|
|
|
Экологиялық
|
|
|
|
Энергия және
шикізат
|
|
|
|
Демографиялық
|
|
|
|
Дүниежүзілік
мұхит
|
|
|
|
Үйге
тапсырма. § 56-61 243-260
беттер
|
Шәкірттерді түгендеу, денсаулықтарына мән беру, назарларын
сабаққа бұру.
Канвасқа
жүктелген тапсырманы талдау.
Кестемен
жұмыс жасау.
Презентациямен жұмыс, сұрақтарға жауап беру, бейне таспа
көру, сараптама жасау.
Ғаламтормен ,
кестемен
жұмыс.
Себеп,салдарды, шешу жолдарын анықтау
Канвастағы материалды конспекті жасау.
Демографиялық
проблеманың туу себебі,
шешу
жолдарын
анықтау.
|
2мин
5
мин
20
мин
5
мин
3
мин
|