|
|
|
|
|
Іс-шараны ұйымдастырушылар |
Дармуханова А. |
|
|
Күні: |
07.12.2024ж |
|
|
Ата-аналар 9сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Іс-шара тақырыбы: |
Балаға үйрету: ақылыңды мейірімге орап бер |
|
|
Іс-шараның мақсаты |
«Ата-аналардың жасөспіріммен үйлесімді қарым-қатынас орнату |
|
|
Іс-шараның кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Ата-ана әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру Ортасы Қорытынды |
.
3.Мұғалім сөзі: Армысыздар құрметті қонақтар, ардақты
ата-аналар?! ЖИ арқылы құрастырылған ситуациялық сұрақ-жауапқа тарту «Ащы пияз» сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау. Өз балаларыма көңіл бөлуге әрдайым менде уақыт болмайтын. Жұмыс, қызмет бабында өрлеу, жеке бас өмірім. Бірақ, менің балаларым ештеңеден тарықпай өмір сүріп жатты, менің олардың тәттілік – компьютерлік қажеттіліктерін қанағаттандыруға қаражатым жетіп отырды. Менің олардың кемшіліктеріне көз жұмып қарасам, олар менің тарапымнан көңіл бөле алмайтынымды кешіріп жатты. Бірақ мейірімді, жібектей балалық шақтың уақыты тез өтіп кетті. Күрделі жасөспірімдік кезең басталды. Алғашқы өзара кінә қою, алғашқы шынайы сезімдер. Менің жасаған ашылуым: менің балаларым сүйіспеншіліксіз өскен. Мен олардың есеюіне көңіл бөлмеппін, олардың нашар қылықтары мен әрекеттеріне тосқауыл қоймаппын және жамандықты жақсылықтан ажырата білуді үйретпеппін. Кезекті келеңсіз жағдайдан соң ас үйде пиязды аршып тұрып, көзімнен жас кетті. Анам кіріп келіп: - Неге жылап тұрсың? – деді. - Білесің бе, ащы пияз қолыма түсіпті. Көзді жасаурататын сұрыптары болады ғой, сол шығар , -дедім - Демек, оны аз суарған шығар деді анам, Мен бір маңызды нәрсені түсіндім: егер де балаларға балалық шағында аз су құйылса, өздерінің ересек өмірінде олар басқаларды көп жылатады. Тапсырма: Жуаның үстіңгі бөлігінде жасыл жапырақты өскін бейнеленген. Ата –аналарға әрбір отбасында балаға қандай сезім мен қарым – қатынас болу керектігін, мысалы: мейірімділік, махаббат, түсіністік.....т.с.с. Осындай жақсы сөздермен жуаның жасыл өскінін толтыруды ұсынады. Сергіту сәті: Шарды үрлеп стақанды жинау. «Додакаэдр »әдісі арқылы ата-аналар қаншалықты баласы туралы біледі? «Бес саусақ» әдісі арқылы ата-аналар қолғапты киіп қолғапта жапсырылған әріптерден бүгінгі тақырыпты құрастыру. «Балаға үйрету: ақылыңды мейірімге орап бер» «Өмір» туралы фразалар арқылы балаңызға мотивация жасап тұруды ұсыну.
Әрбір ата-ана баласына өз досындай сырласып, мотивация беріп отырса, баланың ішкі әлемін оқуға болатынына кеңес беру. |
Көтеріңкі көңіл-күймен ата-аналар амандасып, билеп кіреді. Сұрақтарға жауап береді, ой-пікірлерін айтады Топта ата-аналар өзара ақылдаса отырып, пияздың жасыл өскінін толтырады. Ата-аналар бір-біріне лақтырып,сұрақтарға жауап береді. Ата-аналар өте белсене берілген тапсырманы орындады. |
Аяқ іздері «Жаухар»тас https://view.genially.com/6752b71e341c6ffa221142ab/interactive-content-how-much-do-you-know-quiz
|
|
(Кері байланыс) |
Кері байланыс «Padlet» платформасы арқылы Бүгінгі тренингтен алған әсеріңіз қандай?
|
Ата-аналар сілтеме арқылы өтіп, платформада бүгінгі іс-шарадан алған әсерімен бөлісті. |
https://padlet.com/kamsatraimbekova2/padlet-gza6sm0kg5ifgpkv |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Даналық мектеп. Балаға үйрету "Ақылыңды мейірімге орап бер."
Даналық мектеп. Балаға үйрету "Ақылыңды мейірімге орап бер."
|
|
|
|
|
Іс-шараны ұйымдастырушылар |
Дармуханова А. |
|
|
Күні: |
07.12.2024ж |
|
|
Ата-аналар 9сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Іс-шара тақырыбы: |
Балаға үйрету: ақылыңды мейірімге орап бер |
|
|
Іс-шараның мақсаты |
«Ата-аналардың жасөспіріммен үйлесімді қарым-қатынас орнату |
|
|
Іс-шараның кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Ата-ана әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру Ортасы Қорытынды |
.
3.Мұғалім сөзі: Армысыздар құрметті қонақтар, ардақты
ата-аналар?! ЖИ арқылы құрастырылған ситуациялық сұрақ-жауапқа тарту «Ащы пияз» сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау. Өз балаларыма көңіл бөлуге әрдайым менде уақыт болмайтын. Жұмыс, қызмет бабында өрлеу, жеке бас өмірім. Бірақ, менің балаларым ештеңеден тарықпай өмір сүріп жатты, менің олардың тәттілік – компьютерлік қажеттіліктерін қанағаттандыруға қаражатым жетіп отырды. Менің олардың кемшіліктеріне көз жұмып қарасам, олар менің тарапымнан көңіл бөле алмайтынымды кешіріп жатты. Бірақ мейірімді, жібектей балалық шақтың уақыты тез өтіп кетті. Күрделі жасөспірімдік кезең басталды. Алғашқы өзара кінә қою, алғашқы шынайы сезімдер. Менің жасаған ашылуым: менің балаларым сүйіспеншіліксіз өскен. Мен олардың есеюіне көңіл бөлмеппін, олардың нашар қылықтары мен әрекеттеріне тосқауыл қоймаппын және жамандықты жақсылықтан ажырата білуді үйретпеппін. Кезекті келеңсіз жағдайдан соң ас үйде пиязды аршып тұрып, көзімнен жас кетті. Анам кіріп келіп: - Неге жылап тұрсың? – деді. - Білесің бе, ащы пияз қолыма түсіпті. Көзді жасаурататын сұрыптары болады ғой, сол шығар , -дедім - Демек, оны аз суарған шығар деді анам, Мен бір маңызды нәрсені түсіндім: егер де балаларға балалық шағында аз су құйылса, өздерінің ересек өмірінде олар басқаларды көп жылатады. Тапсырма: Жуаның үстіңгі бөлігінде жасыл жапырақты өскін бейнеленген. Ата –аналарға әрбір отбасында балаға қандай сезім мен қарым – қатынас болу керектігін, мысалы: мейірімділік, махаббат, түсіністік.....т.с.с. Осындай жақсы сөздермен жуаның жасыл өскінін толтыруды ұсынады. Сергіту сәті: Шарды үрлеп стақанды жинау. «Додакаэдр »әдісі арқылы ата-аналар қаншалықты баласы туралы біледі? «Бес саусақ» әдісі арқылы ата-аналар қолғапты киіп қолғапта жапсырылған әріптерден бүгінгі тақырыпты құрастыру. «Балаға үйрету: ақылыңды мейірімге орап бер» «Өмір» туралы фразалар арқылы балаңызға мотивация жасап тұруды ұсыну.
Әрбір ата-ана баласына өз досындай сырласып, мотивация беріп отырса, баланың ішкі әлемін оқуға болатынына кеңес беру. |
Көтеріңкі көңіл-күймен ата-аналар амандасып, билеп кіреді. Сұрақтарға жауап береді, ой-пікірлерін айтады Топта ата-аналар өзара ақылдаса отырып, пияздың жасыл өскінін толтырады. Ата-аналар бір-біріне лақтырып,сұрақтарға жауап береді. Ата-аналар өте белсене берілген тапсырманы орындады. |
Аяқ іздері «Жаухар»тас https://view.genially.com/6752b71e341c6ffa221142ab/interactive-content-how-much-do-you-know-quiz
|
|
(Кері байланыс) |
Кері байланыс «Padlet» платформасы арқылы Бүгінгі тренингтен алған әсеріңіз қандай?
|
Ата-аналар сілтеме арқылы өтіп, платформада бүгінгі іс-шарадан алған әсерімен бөлісті. |
https://padlet.com/kamsatraimbekova2/padlet-gza6sm0kg5ifgpkv |
шағым қалдыра аласыз
















