Даналық мектеп. Балаға үйрету "Ақылыңды мейірімге орап бер."

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Даналық мектеп. Балаға үйрету "Ақылыңды мейірімге орап бер."

Материал туралы қысқаша түсінік
Даналық мектеп: Мектеп пен ата-ана арасындағы қарым-қатынасты нығайту мақсатында ұйымдастырылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы





Іс-шараны ұйымдастырушылар

Дармуханова А.

Күні:

07.12.2024ж

Ата-аналар 9сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Іс-шара тақырыбы:

Балаға үйрету: ақылыңды мейірімге орап бер

Іс-шараның мақсаты

«Ата-аналардың жасөспіріммен үйлесімді қарым-қатынас орнату


Іс-шараның кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Ата-ана әрекеті

Ресурстар

Ұйымдастыру












Ортасы




































Қорытынды

.

  1. Амандасу.

  2. Қадам” әдісі арқылы көтеріңкі көңіл күймен,ашуды тастап, күліп, билеп кіру..

3.Мұғалім сөзі:

Армысыздар құрметті қонақтар, ардақты ата-аналар?!
«Ата-аналардың жасөспіріммен үйлесімді қарым-қатынас орнату мақсатында «Балаға үйрету: ақылыңды мейірімге орап бер» тақырыбындағы жиналысқа қош келдіңіздер.


ЖИ арқылы құрастырылған ситуациялық сұрақ-жауапқа тарту


«Ащы пияз» сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.

Өз балаларыма көңіл бөлуге әрдайым менде уақыт болмайтын. Жұмыс, қызмет бабында өрлеу, жеке бас өмірім. Бірақ, менің балаларым ештеңеден тарықпай өмір сүріп жатты, менің олардың тәттілік – компьютерлік қажеттіліктерін қанағаттандыруға қаражатым жетіп отырды.     Менің олардың кемшіліктеріне көз жұмып қарасам, олар менің тарапымнан көңіл бөле алмайтынымды кешіріп жатты. Бірақ мейірімді, жібектей балалық шақтың уақыты тез өтіп кетті.

Күрделі жасөспірімдік кезең басталды. Алғашқы өзара кінә қою, алғашқы шынайы сезімдерМенің жасаған ашылуым: менің балаларым сүйіспеншіліксіз өскен. Мен олардың есеюіне көңіл бөлмеппін, олардың нашар қылықтары мен әрекеттеріне тосқауыл қоймаппын және жамандықты жақсылықтан ажырата білуді үйретпеппін.

 Кезекті келеңсіз жағдайдан соң ас үйде пиязды аршып тұрып, көзімнен жас кетті.

   Анам кіріп келіп:

- Неге жылап тұрсың? – деді.

- Білесің бе, ащы пияз қолыма түсіпті. Көзді жасаурататын сұрыптары болады ғой, сол шығар , -дедім

- Демек, оны аз суарған шығар деді анам, Мен бір маңызды нәрсені түсіндім: егер де балаларға балалық шағында аз су құйылса, өздерінің ересек өмірінде олар басқаларды көп жылатады.

Тапсырма:

Жуаның үстіңгі бөлігінде жасыл жапырақты өскін бейнеленген. Ата –аналарға әрбір отбасында балаға қандай сезім мен қарым – қатынас болу керектігін, мысалы: мейірімділік, махаббат, түсіністік.....т.с.с. Осындай жақсы сөздермен жуаның жасыл өскінін толтыруды ұсынады.


Сергіту сәті:

Шарды үрлеп стақанды жинау.


«Додакаэдр »әдісі арқылы ата-аналар қаншалықты баласы туралы біледі?


«Бес саусақ» әдісі арқылы ата-аналар қолғапты киіп қолғапта жапсырылған әріптерден бүгінгі тақырыпты құрастыру.

«Балаға үйрету: ақылыңды мейірімге орап бер»


«Өмір» туралы фразалар арқылы балаңызға мотивация жасап тұруды ұсыну.

  • Өмір-бұл мүмкіндік. Сол мүмкіндікті қолдана біл.

  • Өмір-бұл әдемілік. Әдемілікке қызыға біл.

  • Өмір-бұл арман. Арманыңды орындата біл.

  • Өмір-бұл байлық. Байлықты шаша берме.

  • Өмір-бұл ойын. Жақсы ойыншы бола біл.

  • Өмір-бұл қуаныш. Қуана біл.

  • Өмір-бұл көз жасы. Көз жасын жеңе біл.

  • Өмір –бұл құз. Құздан қорықпай шыға біл.

  • Өмір-бұл бақыт. Бақытқа лайықты өткізе біл.

  • Өмір-бұл жүлде. Жарыста жеңе біл.

  • Өмір-бұл баға жетпес асыл зат. Ешнәрсемен салыстырма.

  • Өмір-бұл өзен. Ағысқа қарсы тұра біл.

  • Өмір-бұл қатал. Шыдай біл.

  • Өмір-тәңірдің сыйы. Оны мәнді де сәнді өткіз

  • Өмір-бұл театр. Өз өміріңнің әртісі бола біл.

  • БҰЛ СЕНІҢ ӨМІРІҢ. ОНЫ БАСҚАРА БІЛ.

Әрбір ата-ана баласына өз досындай сырласып, мотивация беріп отырса, баланың ішкі әлемін оқуға болатынына кеңес беру.



Көтеріңкі көңіл-күймен ата-аналар амандасып, билеп кіреді.










Сұрақтарға жауап береді, ой-пікірлерін айтады























Топта ата-аналар өзара ақылдаса отырып, пияздың жасыл өскінін толтырады.







Ата-аналар бір-біріне лақтырып,сұрақтарға жауап береді.


Ата-аналар өте белсене берілген тапсырманы орындады.
































Аяқ іздері


«Жаухар»тас









https://view.genially.com/6752b71e341c6ffa221142ab/interactive-content-how-much-do-you-know-quiz



















(Кері байланыс)

Кері байланыс

«Padlet» платформасы арқылы

Бүгінгі тренингтен алған әсеріңіз қандай?




Ата-аналар сілтеме арқылы өтіп, платформада бүгінгі іс-шарадан алған әсерімен бөлісті.

https://padlet.com/kamsatraimbekova2/padlet-gza6sm0kg5ifgpkv






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.01.2025
230
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі