Фариза Оңғарсыноа атындағы №41 мектеп-гимназия
«Даналық ұстаздан»

Сынып: 10 «А»
Өткізген: Джанзакоа А.Д
2025-2026 оқу жылы
|
Апта дәйек сөзі |
«Туған жердей жер болмас,туған елдей ел болмас» |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Джанзакова А.Д |
|
|
Күні: |
6.10.2024 |
|
|
Сынып: 10 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
«Даналық ұстаздан» |
|
|
Құндылық |
Тәуілсіздік және Отаншылдық» |
|
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
«Жасанды интеллект-қауіп-қатер ме,әлде көмекші ма?» |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 5 мин |
Ой қозғау:
Балалар, түсінбедім , мына
жүрек не мағына береді, ойлана -ойлана таба алмадым? Кіріспе сөз: Әр адамның жүрегіне ерекше жылулық нұрын себетін аяулы тұлға бейнесімен өзектес ұғым. Адам баласының жүрегіндегі қадір тұтып, құрметтейтін екі ұғым болса, оның бірі-Ұстаз. |
Ұстаз деген сөз қазақ баласы үшін қашанда қасиетті, қадірлі болған. «Ұстаздан тәрбие алған» немесе «Ұстаз алдын көрген» деген сөздер «Ана тәрбиесін көрген»деген сөздермен ұштасып жатады. Ұрпақ тәрбиесі- ұстазға байланысты. «Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілерсің» дегендей өнегелі ұстаздан жақсы шәкірт шығатыны сөзсіз. |
|
презентация |
|
Сабақтың ортасы 25 мин Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Бейне таспаны көріп болғаннан кейін балалар не көргендері туралы өздерінің ойын сыни тұрғыда қалыптастыра отырып, пікірлерін білдіреді.
1. Ұстаз кіргенде құрмет ретінде түрегелу.
«
|
|
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Мұғалімдер әсте әртіс, жазушы, сот, бастық, сылақшы, майлаушы, немесе еден сыпырушы болуды армандамайды. Өйткені: - Әр мұғалімнің жұмыс бөлмесі, отыратын жұмыс үстелі, қармағында 30-40 оқушысы бар, кішігірім бастық емес пе? Ашса алақанында, жұмса жұдырығында, — дегендей ұрыс, төбелес жөніндегі бала мен ата-ана дауын да бір өзі шешіп отырады. - Әр мұғалім өз сабағының шебері, яки режиссері, көбінесе басты рөлде де өзі ойнайды. Әртіс демей көр, кәне. Көпшілік көрініске де өзі қатысады. - Бір тыным жоқ. Кабинет тазалығы да өз мойнында. Демек, майлаушы да өзі, сылаушы да өзі. Безендіруші де өзі. - Жазушыларға келер болсақ, тіпті кейбір жазушыларыңыз да, мұғалім құсап күнде жазуға отырмас. - Соңғы кезде бухгалтер мен кассир де өздері. Ұстаздарымыз сан алуан қосымша мамандықтар меңгеруде. Ендеше қай мекемеге қандай мамандық иесі өте зәру болса, 2-3 айлық жазғы демалыс кезінде біздің ұстаздарды шақыруларыңызға болады. «Жүректен жүрекке» ұстаздарға ақ тілек... (Балалар ұстаздарына деген жылы лебдіздерін білдіреді). Рефлексия. . (Оқушщылар бүгін қандай әсер алды өз ойларын жазады.) |
Мұғалімдер кім болуды армандайды? (қызықты сауал. Мұғалімдердің жұмысы қаншалықты қиын әрі бағалы екенін насихаттау мақсатында баяндалады). |
|
презентация |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Даналық ұстаздан»
«Даналық ұстаздан»
Фариза Оңғарсыноа атындағы №41 мектеп-гимназия
«Даналық ұстаздан»

Сынып: 10 «А»
Өткізген: Джанзакоа А.Д
2025-2026 оқу жылы
|
Апта дәйек сөзі |
«Туған жердей жер болмас,туған елдей ел болмас» |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Джанзакова А.Д |
|
|
Күні: |
6.10.2024 |
|
|
Сынып: 10 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
«Даналық ұстаздан» |
|
|
Құндылық |
Тәуілсіздік және Отаншылдық» |
|
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
«Жасанды интеллект-қауіп-қатер ме,әлде көмекші ма?» |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 5 мин |
Ой қозғау:
Балалар, түсінбедім , мына
жүрек не мағына береді, ойлана -ойлана таба алмадым? Кіріспе сөз: Әр адамның жүрегіне ерекше жылулық нұрын себетін аяулы тұлға бейнесімен өзектес ұғым. Адам баласының жүрегіндегі қадір тұтып, құрметтейтін екі ұғым болса, оның бірі-Ұстаз. |
Ұстаз деген сөз қазақ баласы үшін қашанда қасиетті, қадірлі болған. «Ұстаздан тәрбие алған» немесе «Ұстаз алдын көрген» деген сөздер «Ана тәрбиесін көрген»деген сөздермен ұштасып жатады. Ұрпақ тәрбиесі- ұстазға байланысты. «Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілерсің» дегендей өнегелі ұстаздан жақсы шәкірт шығатыны сөзсіз. |
|
презентация |
|
Сабақтың ортасы 25 мин Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Бейне таспаны көріп болғаннан кейін балалар не көргендері туралы өздерінің ойын сыни тұрғыда қалыптастыра отырып, пікірлерін білдіреді.
1. Ұстаз кіргенде құрмет ретінде түрегелу.
«
|
|
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Мұғалімдер әсте әртіс, жазушы, сот, бастық, сылақшы, майлаушы, немесе еден сыпырушы болуды армандамайды. Өйткені: - Әр мұғалімнің жұмыс бөлмесі, отыратын жұмыс үстелі, қармағында 30-40 оқушысы бар, кішігірім бастық емес пе? Ашса алақанында, жұмса жұдырығында, — дегендей ұрыс, төбелес жөніндегі бала мен ата-ана дауын да бір өзі шешіп отырады. - Әр мұғалім өз сабағының шебері, яки режиссері, көбінесе басты рөлде де өзі ойнайды. Әртіс демей көр, кәне. Көпшілік көрініске де өзі қатысады. - Бір тыным жоқ. Кабинет тазалығы да өз мойнында. Демек, майлаушы да өзі, сылаушы да өзі. Безендіруші де өзі. - Жазушыларға келер болсақ, тіпті кейбір жазушыларыңыз да, мұғалім құсап күнде жазуға отырмас. - Соңғы кезде бухгалтер мен кассир де өздері. Ұстаздарымыз сан алуан қосымша мамандықтар меңгеруде. Ендеше қай мекемеге қандай мамандық иесі өте зәру болса, 2-3 айлық жазғы демалыс кезінде біздің ұстаздарды шақыруларыңызға болады. «Жүректен жүрекке» ұстаздарға ақ тілек... (Балалар ұстаздарына деген жылы лебдіздерін білдіреді). Рефлексия. . (Оқушщылар бүгін қандай әсер алды өз ойларын жазады.) |
Мұғалімдер кім болуды армандайды? (қызықты сауал. Мұғалімдердің жұмысы қаншалықты қиын әрі бағалы екенін насихаттау мақсатында баяндалады). |
|
презентация |
шағым қалдыра аласыз
Желідегі фейктер үшін
жауапкершілік»













