Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
5 мин.
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
Мынау менің
жүрегім,
Бәрі осыдан
басталған.
Мынау менің басым
,
Бәрін осы басқарған
.
Мынау менің сол қолым
,
Мынау менің оң
қолым
Бәрін осы
басқарған .
Еске түсіру: «Қар
кесегі» әдісі.Балалар қағаздарға сұрақтар жазып , бір – біріне лақтырады.
Қағаз ішіндегі сұрақтарға жауап береді.
Алдыңғы сабаққа
шолу.
Сұрақтарға жауап қайтару.
|
Оқулық
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
5
мин.
|
Сабақтың мақсатымен
таныстыру.
1-тапсырма
30-жаттығу. “Торғай мен
бұтақ”
Критерий: мәтіннің мазмұнын
түсініп оқу.
Дискриптор: 1.Мәтінді түсініп оқи
алады. 2.Мәтіндегі сөйлемдерге сұрақ қойып, етістікті таба
алады.
|
Оқушылар оқулықтағы
негізгі тақырыппен танысады.
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сурет
|
15
мин.
|
Әр топ оқулықта
берілген мәтінді оқиды.Әрі қарай жалғастырып ойларын қағаз
бетіне түсіреді.Нақты шешімдерімен топпен келісіп,топ басшысы
айтады.
Торғайлар бір-бірден
қонса,бір бұтақ жетпей қалады.Екі-екіден қонса,бір бұтақ артылып
қалады.Неше торғай,неше
бұтақ бар?
4торғай,3 бұтақ
бар.
31-жаттығу. Жеке жұмыс.
Көктемге тән белгілерді көрсетіп, сөйлемді көшіріп
жазады.
32-жаттығу.
Топпен
жұмыс.
Дұрыс жауапқа 1
балл.
Критерий:қима қағаздағы етістіктің жұбын
табу.
Дескриптор:
1.Берілген
етістіктерді үлгі бойынша жаза
алады.
2.Олардың антоним
екенін дәлелдейді.
Байлады-шешті.
Шашты-жинады.
Жапты-ашты.Үзді-жалғады.
|
Топтық жұмысты
қорғайды.
Берілген етістіктерді үлгі бойынша жазады.
Олардың антоним екенін дәлелдейді.
|
ҚБ. «Керемет»,«Жарайсың»,
«Тамаша», «Супер» стикерлерімен бағалау.
|
Оқулық
Суреттер. Видеоролик.
А-4,
фломастерлер
Пазлдар
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
10мин.
|
Топтық
жұмыс.
“ Қоян және сәбіз
әдісі” дара және күрделі
етістіктерді берілген жәшіктерге бөліп салады.
Критерий:дара және күрделі етістіктерді
ажырату
Дескриптор:
1.Дара етістіктерді
белгілей алады.
2.Күрделі етістіктерді
белгілей алады
Word
well программасымен барлық оқушы етістіктің
күрделі немесе дара екенін анықтап, сұрақ қойып тапсырманы
орындайды.
|
Әр топ жұмыстарын
қорғайды.
Оқушылар
сыни тұрғыда ойланады.Тапсырманы орындауда
өздерінің мықты және әлсіз
тұстарына қарай жауап береді
|
ҚБ. «СМС» әдісімен
бағалау.
|
Суреттер, сенсорлық
тақта.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5
мин.
|
Бекіту.
Бекіту сұрақтары
қойылады.
Үй
тапсырмасы 33-жаттығу.
|
Сұрақтарға жауап
береді
Үй тапсырмасын алады
Кері байланыс
жасайды
|
ҚБ. 500,1000 теңгелік
стикерлерімен бағалау.
|
Кері
байланыс
«TikTok» әдісімен жүргізу.
|