Материалдар / Дара және күрделі етістік.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дара және күрделі етістік.

Материал туралы қысқаша түсінік
Дара және күрделі етістік.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қырқүйек 2023
127
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

113-сабақ. Дара және күрделі етістік.

(сабақтың тақырыбы)

Бөлім:

Қоршаған орта

Машықкердің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


Күні:


Сынып: 2

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

113-сабақ. Дара және күрделі етістік.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.1.2.1 – мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау.

2.2.4.1 – мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау.

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

  • Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжайды;

  • Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды;

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

  • Тірек сөздер мен сюжетті суреттерді пайдаланып мәтін құрай алады;

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

  • Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады;


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

І. Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру


Психологиялық ахуал:

«Күн шуағы»

Шарты: Оқушылар сыныпқа кірмес бұрын сынып алдында ілініп тұрған суреттің бірін таңдап, сол суретке сәйкес іс-әрекетті мұғаліммен бірге оырндайды.


Алдыңғы білімді тексеру

«Пицца тілімдер» әдісі

Шарты: Әр тілімде тақырыпқа байланысты берілген сұрақтарға жауап бер.

- Оқушылар сыныпқа кірмес бұрын сынып алдында ілініп тұрған суреттің бірін таңдайды;

- Суретке сәйкес іс-әрекетті мұғаліммен бірге оырндайды;



Дескриптор:

-Әр тілімде тақырыпқа байланысты берілген сұрақтарға жауап береді;



Барлық тапсырмаларға:

«Фишка тарату» әдісі

1 фишка - 1 балл


1-3 балл – "нашар";

4-5 балл – "қанағаттанарлық";

6-7 балл – "жақсы" және 8-10 балл – "өте жақсы".













Сабақтың ортасы

Жаңа ақпарат

38-жаттығу. «Кинолента» әдісі

Шарты: Мәтінді түсініп оқы. Мәтіндегі негізгі ойды анықта. Мәтінге ат қой. Етістіктерді тап.






«Бургер» әдісі

Шарты: Қытырлақ картоптар арқылы ұсынып отырған етістіктерді оқы. Бургер үлгісінде берілген қима қағазды пайдалана отырып оқыған етістіктердің дара немесе күрделі екендігін ажырат.



41-жаттығу. «»

Ш арты: Тақтада берілген суреттен жасырылған әріптерді тап. Әр әріптен басталған етістіктерді оқып, дара немесе күрделі екендігін ажырат. Әріптерді ретімен қойып, жасырылған сөзді тап. Етістіктерді ажыратып берілген суретті құрастыр.

40-жаттығу. «Jamboard тақтасы»

Шарты: Jamboard тақтасында берілген сөйлемдерді оқы. Қатесін тап және түзеп жаз.


Дескриптор:

- Мәтінді түсініп оқиды;

- Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды;

- Мәтінге ат қояды;

-Етістіктерді табады;


Дескриптор:

- Қытырлақ картоптар арқылы ұсынып отырған етістіктерді оқиды;

- Бургер үлгісінде берілген қима қағазды пайдалана отырып оқыған етістіктердің дара немесе күрделі екендігін ажыратады;


Дескриптор:

- Тақтада берілген суреттен жасырылған әріптерді табады;

- Дара немесе күрделі екендігін ажыратады;

- Жасырылған сөзді табады;

- Етістіктерді ажыратып берілген суретті құрастырады;


Дескриптор:

-Берілгеннің сөйлемдердің қатесін табады;

-Сөйлемдерді қатесіз көшіріп жазады;


Барлық тапсырмаларға:

«Фишка тарату» әдісі

1 фишка - 1 балл


1-3 балл – "нашар";

4-5 балл – "қанағаттанарлық";

6-7 балл – "жақсы" және 8-10 балл – "өте жақсы".




Барлық тапсырмаларға:

«Фишка тарату» әдісі

1 фишка - 1 балл

1-3 балл – "нашар";

4-5 балл – "қанағаттанарлық";

6-7 балл – "жақсы" және 8-10 балл – "өте жақсы".



Барлық тапсырмаларға:

«Фишка тарату» әдісі

1 фишка - 1 балл

1-3 балл – "нашар";

4-5 балл – "қанағаттанарлық";

6-7 балл – "жақсы" және 8-10 балл – "өте жақсы".

Қазақ тілі бөлім 85 бет https://okulyk.kz/kazahskij-jazyk/28/

LearningApps

https://learningapps.org/display?v=pn73cg6f323




Қ азақ тілі 1 бөлім 86 бет https://okulyk.kz/kazahskij-jazyk/28/



Қазақ тілі 1 бөлім 86 бет https://okulyk.kz/kazahskij-jazyk/28/

LearningApps

h ttps://learningapps.org/watch?v=pd9x903yj23


Jamboard тақтасы https://jamboard.google.com/d/1O4uBOwGF4P1rPi1lzkGzy-3xBY3hzig-RmXqfAjXO-Y/viewer?f=0

Сабақтың соңы

Кері байланыс

«Quiz bowling» викториналық сұрақтар

Шарты: Тақтада арнайы платформада тақырыпқа сәйкес әзірленген сұрақтар тізімі шығады. Сұрақтарға дұрыс жауап беру қажет.




Рефлексия

«Менің хабарлама» әдісі






Дескриптор:

-Етістіктің нені білдіретінін біледі;

-Етістіктің сұрақтарын атайды;

-Дара және күрделі етістікті ажырата алады;


-Сабақтан алған әсерін хабарлама жазу арқылы бөліседі;

Барлық тапсырмаларға:

«Фишка тарату» әдісі

1 фишка - 1 балл

1-3 балл – "нашар";

4-5 балл – "қанағаттанарлық";

6-7 балл – "жақсы" және 8-10 балл – "өте жақсы".

h ttps://app.genial.ly/editor/643792fec114300013d78ca1




Үй тапсырмасы

85 бет 39-жаттығу


























Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!