Сабақтың
басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Психологиялық
ахуал:
«Күн
шуағы»
Шарты: Оқушылар сыныпқа кірмес бұрын
сынып алдында ілініп тұрған суреттің бірін таңдап, сол суретке
сәйкес іс-әрекетті мұғаліммен бірге
оырндайды.
Алдыңғы білімді
тексеру
«Пицца тілімдер»
әдісі
Шарты: Әр тілімде тақырыпқа
байланысты берілген сұрақтарға жауап бер.
|
-
Оқушылар сыныпқа кірмес
бұрын сынып алдында ілініп тұрған суреттің бірін
таңдайды;
-
Суретке сәйкес іс-әрекетті
мұғаліммен бірге оырндайды;
Дескриптор:
-Әр тілімде тақырыпқа
байланысты берілген сұрақтарға жауап
береді;
|
Барлық
тапсырмаларға:
«Фишка тарату»
әдісі
1 фишка - 1
балл
1-3 балл –
"нашар";
4-5 балл –
"қанағаттанарлық";
6-7 балл – "жақсы" және 8-10
балл – "өте жақсы".
|


|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа
ақпарат
38-жаттығу. «Кинолента»
әдісі
Шарты: Мәтінді түсініп оқы. Мәтіндегі
негізгі ойды анықта. Мәтінге ат қой. Етістіктерді
тап.

«Бургер»
әдісі
Шарты: Қытырлақ картоптар арқылы
ұсынып отырған етістіктерді оқы. Бургер үлгісінде берілген қима
қағазды пайдалана отырып оқыған етістіктердің дара немесе күрделі
екендігін ажырат.

41-жаттығу.
«»
Ш
арты: Тақтада берілген суреттен
жасырылған әріптерді тап. Әр әріптен басталған етістіктерді оқып,
дара немесе күрделі екендігін ажырат. Әріптерді ретімен қойып,
жасырылған сөзді тап. Етістіктерді ажыратып берілген суретті
құрастыр.
40-жаттығу. «Jamboard
тақтасы»
Шарты: Jamboard тақтасында берілген
сөйлемдерді оқы. Қатесін тап және түзеп
жаз.

|
Дескриптор:
- Мәтінді түсініп
оқиды;
- Мәтіндегі негізгі ойды
анықтайды;
- Мәтінге ат
қояды;
-Етістіктерді
табады;
Дескриптор:
-
Қытырлақ картоптар арқылы
ұсынып отырған етістіктерді оқиды;
-
Бургер үлгісінде берілген қима
қағазды пайдалана отырып оқыған етістіктердің дара немесе күрделі
екендігін ажыратады;
Дескриптор:
-
Тақтада берілген суреттен
жасырылған әріптерді табады;
-
Дара немесе күрделі екендігін
ажыратады;
-
Жасырылған сөзді
табады;
-
Етістіктерді ажыратып берілген
суретті құрастырады;
Дескриптор:
-Берілгеннің сөйлемдердің
қатесін табады;
-Сөйлемдерді қатесіз көшіріп
жазады;
|
Барлық
тапсырмаларға:
«Фишка тарату»
әдісі
1 фишка - 1
балл
1-3 балл –
"нашар";
4-5 балл –
"қанағаттанарлық";
6-7 балл – "жақсы" және 8-10
балл – "өте жақсы".
Барлық
тапсырмаларға:
«Фишка тарату»
әдісі
1 фишка - 1
балл
1-3 балл –
"нашар";
4-5 балл –
"қанағаттанарлық";
6-7 балл – "жақсы" және 8-10
балл – "өте жақсы".
Барлық
тапсырмаларға:
«Фишка тарату»
әдісі
1 фишка - 1
балл
1-3 балл –
"нашар";
4-5 балл –
"қанағаттанарлық";
6-7 балл – "жақсы" және 8-10
балл – "өте жақсы".
|
Қазақ тілі бөлім 85 бет
https://okulyk.kz/kazahskij-jazyk/28/
LearningApps
https://learningapps.org/display?v=pn73cg6f323
Қ азақ тілі 1
бөлім 86 бет https://okulyk.kz/kazahskij-jazyk/28/
Қазақ тілі 1 бөлім 86 бет
https://okulyk.kz/kazahskij-jazyk/28/
LearningApps
h ttps://learningapps.org/watch?v=pd9x903yj23
Jamboard тақтасы
https://jamboard.google.com/d/1O4uBOwGF4P1rPi1lzkGzy-3xBY3hzig-RmXqfAjXO-Y/viewer?f=0
|
Сабақтың
соңы
|
Кері
байланыс
«Quiz bowling» викториналық
сұрақтар
Шарты:
Тақтада арнайы платформада тақырыпқа сәйкес
әзірленген сұрақтар тізімі шығады. Сұрақтарға дұрыс жауап беру
қажет.
Рефлексия
«Менің хабарлама»
әдісі

|
Дескриптор:
-Етістіктің нені білдіретінін
біледі;
-Етістіктің сұрақтарын
атайды;
-Дара және күрделі етістікті
ажырата алады;
-Сабақтан алған
әсерін хабарлама жазу арқылы бөліседі;
|
Барлық
тапсырмаларға:
«Фишка тарату»
әдісі
1 фишка - 1
балл
1-3 балл –
"нашар";
4-5 балл –
"қанағаттанарлық";
6-7 балл – "жақсы"
және 8-10 балл – "өте жақсы".
|
h ttps://app.genial.ly/editor/643792fec114300013d78ca1

|