Материалдар / Дара және күрделі сан есімдер 4 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дара және күрделі сан есімдер 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қырқүйек 2018
476
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың қысқа мерзімді жоспары.

Аты жөні жұмыс орны

БМ-9б-11 тобының студенті Тойымбек Ф.Ж.

Пәні: қазақ тілі

Сынып: 4 сынып

Сабақтың тақырыбы:

Дара және күрделі сан есімдер.


Мақсаты :

(SMART,из среднесрочного планирования)

Диалогттік оқыту негізінде оқушыларға жаңа тақырыпты түсіндіре отырып, мәлімет беру.



Күтілетін нәтиже:

(из среднесрочного планирования)

Оқушылардың сөйлем мүшелерін дұрыс ажырата білу дағдыларын қалыптастыру.

Табыс критериі:

Дара және күрделі сан есімдерді ажырата білу;

Мәтіндердің ішінен талдай білу;

Сан есімді толық меңгеру.

Негізгі идеясы /подход:

Дара және күрделі сан есімдер.

Оқулық :

(рекомендованный МОН РК)

Г.И.Уәйісова, Ә.Е.Жұмабаева, 4 сынып қазақ тілі. Атамұра 2011 жыл, Мұғалімге арналған нұсқаулық.







Сабақтың барысы /мұғалімнің ескертпелері:

Уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурсы

Формативті

(ОдО)

Суммативті (ОО)

3 мин

«Жүректен-жүрекке»

атты тренинг.

Оқушылар бір-бірлеріне жақсы тілек айтады.

Шапалақтау.


жүрекше

5 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Жұмбақты шешу арқылы топқа ат қояды.

Оқушылар берілген жұмбақтың шешуін тауып, топқа ат қояды.



Қима парақшалар

3 мин

Өткен материалды еске түсіру.

«Кезбе тілші» әдісімен әр топқа бір-бір сұрақ қояды.

Сан есім дегеніміз не?

Сан есімнің сұрақтары қандай?

Зат есім дегеніміз не?

Зат есімнің сұрақтарын ата

Етістік дегеніміз не?

Етістіктің сұрақтарын ата


Мұғалім оқушыға микрафон беріп, кезбе тілші әдісімен өткен материалдарды сұрап,еске түсіреді.

Оқушылар топпен бірігіп жауап береді.

Жапондық басбармақ әдісі


микрафон

3 мин

Жаңа сабақ

Бес жасынан ат жалында ойнаған,

Ақ шабақша Ертіс бойын бойлаған.

Жеті түнде бес жүз қойдың түс кейпін,

Бес саусақтай түгендейтін, түстейтін.

Мен – баласы даланың,

Кең далама тартып туған баламын.

Осы өлеңде не туралы айтылған?

Кім маған түсінгендерін айтады?

Осы өлеңдегі сан есімдерді табайық.

Оқушылар осы өлең жолдарын оқи отырып, өздерінің бір-екі ауыз пікірлерін айтып кетеді. Өлең жолдарының ішінен дара және күрделі сан есімдерді табады.






Интербелсенді тақта

5 мин

Топпен жұмыс

Үш топқа үш түрлі мәтіндер беріледі. Балалар сол мәтіннің мазмұнын бір-бірлеріне түсіндіреді. Соның ішінен сан есімдерді тауып, дәптерлеріне жазады.

Оқушылар топпен оқып, мәтінді талдайды. Соның ішіндегі сан есім сөздерді дәптерлеріне теріп жазады.

Жапондық бағалау әдісі


Парақшалар, дәптерлер

2 мин

Сергіту сәті

Көңілді күн әуенді ырғақпен оқушыларды сергіту.

Оқушылар әуенді ырғақпен сергиді.

От шашу


Аудио-видео жазбалар.

3 мин

Есте сақтау диктанты

Жүз қырық үш қызғыш құсқа

Жүз қырық үш қызғыш құсты қосс

Қанша қызғыш құс болады?

Жаңылтпашты жатқа жазып, ішіндегі сан есімдердің астын сызады.


Оқулықтағы 14 жаттығуды жатқа орындайды. Соның ішіндегі дара және күрделі сан есімдердің астын сызады.

Жұппен тексеру.


дәптерлер

5 мин

«Екібастұз» шағын мәтін құрастыру. Соның ішінен сан есім сөздердің астын сызады.

Оқушылар суретке қарап отырып, шағын мәтін құрайды.



Интербелсенді тақта

3 мин

Қорытынды

«Өз үйіне орналастыр»

Он екі, алты, он, бір, жиырма алты, бес жүз екі, тоқсан бес, сегіз,төрт, үш жүз алпыс төрт.

Оқушылар тақтадағы сөздерді үйлеріне орналастырады.

Жапондық бағалау


Интербелсенді тақта

3 мин

Рефлексия.

Бүгінгі сабақтан алған әсерлерің қандай. Егерде бәрін жақсы ұқсаң, жоғары смайликтің астына, орташа білемін десеңдер, ортаңғы, түсінбедім дегендерің төменгі смайликтің астына іліңдер.

Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін смайликтер арқылы білдіреді.

Смайликтер арқылы көрсету



5 мин

Венн диаграммасы

Дара сан есім күрделі сан есім

DrawObject2 DrawObject1




Оқушылар салыстырады. Қарсы мәндес сын есімдер, мәндес сын есімдерді салыстырады.

Жапондық бағалау



2 мин

Бағалау. Әр топтың бағалаушылары топ мүшелерінің балдарын айтып кетеді.

Әр топтың мүшелерінің балдарына қарап, баға қояды.




2 мин

Үйге тапсырма.


Оқушылар күнделікке үй тапсырмасын тексереді.



Күнделік











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!