Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|
Психологиялық
ахуал
Оқушыларды
түгелдейді, Үй тапсырмасы
сұралады.
|
«Сәлемдесу»
ойыны: Қазір біз сендермен ойын
ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі
берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер
бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі
амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен…
иекпен… өкшемен… арқамен.
|
Мұғалімнің кері
байланысы
|
Оқу
құралдары
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
Ойқозғау
|
Берілген
мақал-мәтелдердің мағынасын
түсіндіріңдер
-
Армансыз адам
қанатсыз құспен тең
-
Бақыт – қолға қонған
құс,байлық – қолға ұстаған
мұз
-
Оқу – білім
бұлағы,білім – өмір шырағы
-
Арманымен ер сұлу,
орманымен жер сұлу.
-
Жақсының аты өлмейді, ғалымның
хаты өлмейді
|
Ынталандыру стикерлері
беріледі
|
|
Сабақтың
ортасы
|
5-тапсырма
5ә-тапсырма.
Оқылым
С
Топтық
жұмыс
5
б-тапсырма.
|
Оқылым.
«Арман» өлеңінің жалғасын
оқу.

Суреттерді
пайдалана отырып, өлең мазмұны бойынша сұрақ
құрастырыңдар.
Төмендегі өлең
жолдарының мағынасын
талдаңдар.
Мәңгі лаулап жану
үшін ғаламда,
Үлкен бақыт табу
үшін ғаламда,
Үлкен болып қалу
үшін ғаламда,
Үлкен арман керек екен
адамға.
|
Дескриптор;
- мәтінде көтерілетін
мәселені
анықтайды;
Дескриптор:
Өлең мазмұны бойынша сұрақ
құрастырады
|
Интерактивті
тақта
|
Сергіту
сәті
|
«
Суреттерді аяқтайық » жаттығуы
|
Алдын-ала тақтаға мысықтың және қоянның құлақтары салынған
плакат ілініп дайындалады . Оқушылардың көздері шарфпен байланады
да , олар кезек-кезекпен шығып , бірі денесін , бірі басын , бірі
аяғын салады , осылайша жалғаса береді
.
|
|
|
|
7-тапсырма
Жұптық
жұмыс
|
Берілген тіркестердің ортақ
мағынасы болатын үстеуді тауып
жазыңдар.
1.кірпік
қаққанша
Көзді
ашып-жұмғанша
Қас пен көздің
арасында
2.Ит
өлген жер
Ит арқасы қиянда
Жердің түбі
2.Қамшы
салым жер
Таяқ тастам
жер
|
Дескриптор:
Тұрақты тіркестердің үстеу
түріндегі синонимдерін
анықтайды
|
|
|
Сабақты
бекіту
8-тапсырма
Семантикалық карта
|
Берілген үстеулердің мағыналық
түрін ажыратып, синонимдік қатарын
жазыңдар.

Оқушылар топпен
семантикалық картаны толтырады. Болған соң дұрыс жауаппен
салыстырып , топ арасында тексереді. Сөздерді 3 топқа бөліп беруге
де болады.
|
Дескриптор:
үстеулердіің мағыналық
түрлерін ажыратады;
синонимдерін
анықтайды
|
|
Кері
байланыс
3
минут
|
Рефлексия
«Бір сөзбен»
әдісі
Өзін-өзі
бағалау«Абай»
Үй
жұмысы:
|
-Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің
бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай 3 сөзді таңдап айтады.
Төзімсіздік, Ашу, Қуаныш, Немқұрайлылық, Қанағаттану, Шабыт,
Зерігу, Алаңдау, Тыныштық,
Сенімділік.
Оқушы
сабақ бойынша өзін-өзі бағалайды

9-тапсырма. Тіркестерді үстеулермен
толықтырыңдар
|
|
|