Дәрігер

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Дәрігер

Материал туралы қысқаша түсінік
Мамандық туралы түсінік қалыптастыру. Болашақта мамандықты дұрыс таңдауға бағыт бағдар беру.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сабақ №


Пәні: «Есту қабілетін дамыту және дыбыстану».

3 « Арнайы мектеп-интернат» КММ

Күні: 10. 12. 2024ж.

Мұғалімнің аты-жөні: Айтуганова З.К.

Сынып: 9 «А»


Тарау. Кәсіптер әлемі

Тақырып.

Дәрігер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу

мақсаттары

5.1.4.2 екпінді буынды бөлу және сөздің формасы өзгерген

кезде екпінді қадағалау, өз еркімен айту кезінде логикалық екпін

Сабақтың мақсаты



Мамандық туралы түсініктерін кеңейту.Сурет бойынша сөйлем құрауға үйрету.


Коррекциялық мақсаты

Дыбыстарын қадағалау. Дыбыстарды жеке, буында, сөзде анық айтылуын қадағалау.Сөздік қорын молайту.

Құндылықтарды дамыту

Кәсиби құндылықтар. Кәсіби құндылықтар әртүрлі жұмыс жағдайларында жеке тұлғалар шешім қабылдауға және ұстанымға сүйенетін білім мен тәжірибенің негіздері.

Жетістік критерийлері


Дыбыстарды естіп, қайталайды..Сөйлемдер құрап айтады.

Пәнаралық байланыс

Тіл дамыту, маематика, қаззақ тілі.

Көрнекіліктер

Суреттер, кеспе әріптер мен буындар.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Сабақта орындалатын іс-әрекеттер


1 минут


  1. Ұйымдастыру сәті

    1. Сәлемдесу.

    2. Оқушының зейінін сабаққа аудару.

2 минут









1.Тыныспен жұмыс. Терең дем алып аэробол түтікшесін үрлеу арқылы шарды ұшыру. Шар үрлеп стакандарды жинау.

2.Нейрогимнастикалық жаттығу.

3. Па- па –па, ПА-ПА, па-па-па-па.

- Сен қалай естисің?

- Мен ... естимін.



7 минут

  1. Дыбыстану бөлімі.

    1. Оқушы: Кеңесбек Асылбек «С» дыбысын машықтау .

«С» дыбысын созып айт.

Жаңа туған айға қарашы,

Ұқсайды оған қай әріп.

Айнамызды алайық. Енді, С дыбысын айтайық.

- Балалар, ерніміздің қалпы қандай?

- Ерніміз көңілденіп күліп тұр.

- Ал, енді тісіміздің қалпына қарайық.

- Үстіңгі және астыңғы тістеріміздің арасы сәл ғана ашық екен.

- Тілдің ұшы астыңғы тістердің артында тығылып жатады.

- Ал енді ауа ағымына мән берейік. Қандай жел соғып тұр?

- Суық жел соғып тұр.

- Ал С дыбысының әріптік таңбасы неге ұқсайды?

- С деген әріпті Воскобовичтің "Шнур-Затейник" ойыны арқылы таңбалап көрейікші. Ортаға бір бала шығып көмектессін. Қалғанымыз "Волшебная восмерка" арқылы орындап көрейік.

Тілдік-дыбыстық жаттығу.

Са-са-са-са шағып алды маса

Су-су-су-су таудан ағар таза су

Ос-ос-ос-ос Арман мен Айжан дос

Ас-ас-ас-ас үйде пісті дәмді ас

« К-Г» дыбыстарын ажырату.

      1. Буындар , сөздер, сөйлемдер оқу.

      2. Кеспе суреттермен жұмыс.

      3. Нүкте орнына керекті әріпті қойып сөйлемдер оқу.

      4. Мнемокесте бойынша өлең құрастырып оқу.

      5. Бір сөзден бірнеше сөз құрау.

Кеспе суреттермен сөйлемдер құрау

« К-Г» дыбыстарын ажырату.

  1. Аққала сөзіне талдау жаса.

Үлгі: ақ , ала, ..., ..., ..., ..., ..., ... .

2). Кеспе суреттермен жұмыс.


3). Мен, сен сөздерін пайдаланып, сөйлем құра.

де болды дан келдің


М ен үй ден келд Сен кино ға бардың

ге барды ны көрдің

1). «К – Г» дыбыстарын буындарда ажыратып оқы. Ка, ко, ку ,ки ,ке, га, го,гу, ги, ге.

2). К- дыбысын буындарда, сөздерде дұрыс айт. Дауыстап оқы Жәй оқы Кә – кә – кәсіп га – га – газет кә – кә - кәуәп га – га – гауһар Ке – ке – кезекші гү – гү – гүлзар Ке – ке кеме га – га – гауһар 3). Сөздердің соңына «І» дыбысын қосып айту. Бесік                     Бесігі Күрек                    Күрегі Жүрек                   Жүрегі Төсек                     Төсегі 4). Кеспе суреттерде «К-Г» дыбыстарын ажыратып айт. 5). Нүкте орнына керекті «К» және «Г» дыбыстарын қойып оқы.

.үн ыстық, Тоғайда бүлдір.ен пісті. .үлім мен .үлнәр е.еуі. .іш.ене себеттерін тоғайға алып .елді. Олар бүлдір.ен, терді.


2 мин







3 мин







5мин.





3 мин.

1 мин.


  1. Күнделікті сөздер.

  • Бүгін айдың нешесі?

  • Қазір қандай мезгіл?

  • Бір айда неше күн бар?

  • Бір жылда неше күн бар?

  • Бір ғасырда неше жыл бар?


  1. Пән аралық байланыс.

Қолөнер түрлері: дәрігер, мұғалім, аспаз, тігінші, етікші, суретші, құрылысшы

. Кімге? + Не керек? Кеспе суреттермен жұмыс.

Кім? +Не істеді? + Қандай сұрағына жауап болатындай сөйлем құрап айт.


IY. Мәтін : дәрігер

Дәрігер мамандығы — ең маңызды және сауапты мамандықтардың бірі, соның арқасында күн сайын көптеген адамдардың өмірі сақталады. Емдеу өнері ерте заманда белгілі болып, адамзатпен бірге дамыды. Бүгінгі таңда дәрігерлер жоғары дәлдіктегі құрылғылардың, дәрі-дәрмектердің және білімнің көмегімен пациенттерге әртүрлі ауруларды емдеуде барынша тиімді көмек көрсетуге мүмкіндік алды. Біздің ұжым аудандағы әр ауырған науқасқа қол ұшын созып, жедел және жоспарлы түрде әр сәт сайын барынша медициналық көмек көрсетеді. Аурухана мен емхана саласындағы әріптестеріміз атқарған тынымсыз еңбек нәтижесінде жетістіктерге қол жеткізуге ұмтыламыз, заманауи біліктілік шыңын меңгеріп, тұрғындар денсаулығын жақсартуда қажырлы еңбек атқарылуда. Игілікті істің жемісін көру осындай өз ісінің нағыз майталмандарының арқасында жүзеге асырылады.
1. Мәтінді оқу.

2.Сұрақ –жауап.

  1. Тңда,қайтала: мамандық,науқас.

9-ға көбейтудің жеңіл тәсілі.

Қорытынды. Сен сабақта не істедің? Мен сабақта тыңдадым, қайталадым, сұраққа жауап бердім, тапсырманы орындадым. Кері байланыс.


Үйге тапсырма. Мәтінді оқу. С, К-Г қадағалау.

ДЖОІМ _____________Қ.С Есмурзаева.
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.04.2025
192
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі