Дәрігердің қабылдауында

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дәрігердің қабылдауында

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы

Нургалиева Ботагөз Амангелдықызы

Қазақ тілі мен әдебиеті мұалімі

Ақтөбе қаласы №12 ОМ

5 сыныпқа арналған қысқамерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

7-бөлім. 5 - сынып. Денсаулық - зор байлық.

Мектеп: №12 ОМ

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Калдина Г.С.


Қатысқандар:12

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы:

ДӘРІГЕРДІҢ ҚАБЫЛДАУЫНДА.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.Т2.Тыңдалған мәтіннің негізгі

мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау.

5.О5. Қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу

5.А4.Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау

Сабақтың мақсаты

Барлығы: Шағын көлемді мәтіннің мазмұнын түсінеді.

Көбі: Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтап, сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап береді.

Кейбірі:.Оқушылар жоспар құрайды. Жоспарға сүйеніп баяндайды.

Бағалау критерийі

Оқылым

Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтайды;

Мәтіннің мазмұны бойынша жоспар құрастырып, баяндай алады.


Тілдік мақсаттар


Жаңа сөздер

Емхана

Тексеруден өту

Жүрек

Қан тапсыру

Дәрігерлік кеңес

Құндылықтарға баулу


Салауатты өмір салтын қалыптастыруға баулу.

Пәнаралық байланыс

Биология, өзін - өзі тану

АКТ қолдану дағдылары

Таныстырылым суреттер, кеспелер

Тақырып бойынша алдыңғы білім


Әлемдегі ірі кітапханалар


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы


Психологиялық ахуал

(Ұ) «Ыстық алақан» тренингі. Оқушылар сәлемдеседі, бір-біріне жақсы тілектер айтып, сәттілік тілейді.

Түстер арқылы екі топқа бөлу.


Түрлі түсті кеспелер

Сабақтың ортасы

Жаңа сабаққа негізделген «Денсаулықтың қадірі»атты мультфильм көрсету арқылы жаңа сабаққа кіріспе.

Жаңа сабаққа негізделген сұрақ - жауап әдісі арқылы жаңа сабаққа кіріспе.

1. Мультфильм не туралы?

2. Мультфильмнің кейіпкерлері кімдер?

3.Ол қандай бала?

4.Денсаулықтың қадірін біле ме?



(Т) 2. Мәтінді оқиды

Мен анаммен бүгін таңертең емханаға бардым.Бірінші қабатта қан тапсырдым сосын жоғары көтерілдім.Емханада отбасы дәрігері,тіс дәрігері,көз дәрігері бар.Отбасы дәрігері мені жақсы таниды.Себебі ол бізді жыл сайын тексереді.Дәрігер менің жүрегімді тыңдады.Дәрумен ішуге кеңес берді.Ет,балық,сүт,жеміс-жидектің пайдалы,фастфуд тағамдарының зиян екенін айтты.

Сосын тіс дәрігеріне бардым.Ол менің тістерімді тексерді.Тіс дәрігері: «Тістеріңді таза ұста»,-деп кеңес берді.Мен тісімді таңертең және кешке тазалаймын.

Көз дәрігеріне бардым.Ол көзімді тексерді.Көз дәрігері: «Компьютерде көп отырма,теледидарға жақын отырма»,-деп кеңес берді.

Менің тістерім таза,көзім алыстан да жақыннан да жақсы көреді.Отбасы дәрігері маған сенің денсаулығың жақсы,жарайсың!-деді.

"Оқиғалар тізбегі" әдісін қолданып, мәтіннің негізгі ақпаратты анықтайды.



Shape2 Shape4 Shape1 Shape3

Shape7 Shape6 Shape5





(ЖЖ) 2.Мәтін бойынша шағын жоспар құрайды.

Жоспар бойынша мәтінді жұбыңа мазмұнда.



Дескриптор:


-мәтіннің тақырыбын анықтайды;

-мәтіннің мазмұнын түсінеді;

-Мәтін бойынша жоспар құрайды;

- жоспарға сай мәтінді мазмұндайды;

Кері байланыс

Мәтіннің тақырыбын анықтауда қандай қиындықтар кездесті?

Мәтіннің жоспарын құруда неге көңіл бөлдіңіз?

Сергіту сәті

Ас ішуге тұрайық.

Қолымызды жуайық.

Сабын, суды аямай,

Тазалықты ұғайық.

3. "Дара диаграмма" әдісі бойынша алған білімін пысықтайды



Shape9





















Кері байланыс

-Дәрігер қандай кеңестер берді?

-Осы айтылған кеңестерді сендерді сақтайсыңдар ма?



Флипчарт

Сабақтың соңы


Рефлексия:

Мұғалім тақтаға бүгінгі сабақтың барысын сипаттайтын бағдаршамды іледі.Оқушылар өзінің меңгерген біліміне сәйкес түстің тұсына желімқағаздарды жапсырады.

Shape10

-Shape11 толық түсіндім;

сұрақтарым бар.

Shape12

түсінбедім;



Үйге тапсырма

«Дәрігер қабылдауында» тақырыбына диалог құрып келу.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.01.2019
1113
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі