САБАҚ:
3-бөлім:
Денсаулық –зор
байлық
п.21 Дәрумендер –денсаулық
кепілі
|
МЕКТЕП: Кеңес орта мектебі
Шал ақын ауданы
|
КҮНІ: 12.11.2018
ж
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Нурмаганбетова Акнур
Макеновна
|
СЫНЫП: 7 7-
сағат
|
Қатысқандар:
8
|
Қатыспағандар:
|
Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаттары:
|
5.Т/А1. Тірек сөздер
мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты
болжау.
5.05 Мәтін мазмұнын
түсінуге,нақты ақпараттар анықтауға бағытталған сұрақтар
құрастыру.
7.ӘТН2. Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің
мәнін түсініп қолдану
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар орындай
алады:
|
|
Оқушылардың көпшілігі
орындай алады:
|
|
Кейбір оқушылар орындай
алады:
|
|
Бағалау
критерийі
|
|
Тілдік
мақсат
|
Оқушылар орындай
алады:
-
Тілдік дағдыларды
қолдана алады.
-
Тақырыпты
мазмұндайды,түсіндіреді,
-
Мәтінді үнтаспадан
тыңдайды,мәтіндегі негізгі ойды
анықтайды.
|
Құндылықтарға
баулу
|
Зайырлы қоғам және
жоғары руханият. Салауатты өмір
салты
|
Пәнаралық
байланыс
|
Биология
пәні
|
Алдыңы
оқу:
|
Дәрілік шөптердің денсаулыққа
пайдасы
|
ЖОСПАР
|
Жоспарлауға арналан
уақыт
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
ресурстар
|
БАСЫ 3
мин.
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі
«kahoot» бағдарламасы бойынша
онлайн тест алу ,нәтижесі интербелсенді тақтаға
шығады.
Өткен тақырып
бойынша әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі, оқушылар ұялы
телефондар арқылы жауап
береді
Әр балаға жолдасын
бағалау үшін бағалау парағы
беріледі
|
Онлайн-интернет
|
|
ОРТАСЫ 30
мин.
|
ІІ. Жаңа
сабақ
Жемістер мен көкөністер суретін беріп екі топқа бөлу (
«Жемістер»тобы, «Көкеністер»тобы)
Мақсаты: берілген суреттер
арқылы сабақтың тақырыбын болжау.
Толықтыруға арналған сұрақтар. Сабақтың мақсатымен
таныстыру.
1-тапсырма Қызығушылықты ояту «
Дәрумендердің адам денсаулығына пайдасы қандай?
» бейнеролик көру арқылы
тақырыпты ашу.
Тыңдалым-айтылым,жазылым. Түсінгенді постермен
қорғау
І топ
«ПОПС»формуласы
1-сөйлем. «Менің ойымша...»
2-сөйлем: «Мен оны былай
түсінемін...»
3-сөйлем: «Оны мына деректермен,мысалдармен
дәлелдеймін»
4-сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге
келдім...»
ІІ
топ
«4 сөйлем»
тәсілі
1-сөйлем. пікір;
2-сөйлем:дәлел,
3-сөйлем:мысал;
4-сөйлем:Қорытынды;
2-тапсырма Оқылым: «Дәрумендер-денсаулық
кепілі »мәтінін түсініп оқу.Мазмұнына сүйене отырып тұжырымдарды
таратып айту. «Қорапша»әдісі.Мәтін бойынша бір
сұрақтан стикерге дайындау өзі бағалайтын оқушыға,жазбаша жауап
береді ,бір-бірін бағалайды.
Бағалау
критерийлері
|
Дескрипторлар
|
1.Мәтінді оқиды, мазмұнын
түсінеді
2.Тілдік құралдарды
біледі.
|
-
Мәтін бойынша сұрақ
дайындайды
-
Сұраққа толық жауап
береді,өз білгенін ойын өмірмен байланыстырып
қосады
-
Кеңес
береді
|
Мақсаты: Ашық-жабық сұрақтар
арқылы оқылым-айтылым дағдыларын
қалыптастыру.
Жазылым 3-тапсырма
«Кімнің жады
мықты?» әдісі естеріне сақтап жазу
Жеміс,көкеніс аттарын үш тілде
жазу
Сергіту сәті
«Кел.билейік»
Тыңдалым:
4-тапсырма Топпен жұмыс «Қағаз жаю
»әдісі
І топ
Шарты:Интернет желісінен
«Көкеністердегі дәрумендер» туралы мәлімет
алу
Кестені толтырып ,жіпке ілу
ІІ топ
Шарты:Интернет желісінен
«Жеміс-жидек құрамындағы дәрумендер» туралы мәлімет
алу
Кестені толтырып ,жіпке ілу
Бір-бірін бағалайды.
Мақсаты: Ашық-жабық сұрақтар
арқылы тыңдалым-айтылым дағдыларын
қалыптастыру.
|
суреттер
бейнеролик
АКТ
оқулық
оқулық
Әдеби тіл нормасы
бейнеролик
АКТ
бағалау парақшасы
|
2
мин.
10мин.
8
мин.
2
мин.
8
мин.
|
СОҢЫ 7
мин.
|
Қалыптастырушы бағалау
Кері байланыс,өзін-өзі
бағалау
Үйге тапсырма: 5-тапсырма
45-бет
Отбасы мүшелерінің немесе сыныптастарыңның табиғи
дәрумендер мен препарат дәрумендерді қолдануы туралы сауалнама
дайындаңдар.Сауалнама нәтижесін шығарып қорытынды
жасаңдар.
Рефлексия
|
бағалау парақшасы
Стикерлер
|
|
Қосымша
мәлімет
|
Саралау-оқушыға
мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға
тапсырманы қалай
түрлендіресіз?
|
Бағалау-оқушы
білімін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық
байланыс-денсаулық және қауіпсіздік,АКТ-мен байланыс.Құндылықтармен
байланыс(тәрбие
элементі)
|
Топтық, жұптық
жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге
асырылады.
Ширату
жаттығулары,
бейнеролик
ұсыну,белсенді оқу әдістері,әдеби тіл нормаларын еске түсіру
арқылы.
|
1. Оқушылардың
қажетті білімдерін білу мақсатында ашық,жабық сұрақтар беріледі.
2.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау,
өзара
сұрақ –жауап алу
арқылы жетістіктерін
айқындау.
3. Кері байланыс
(ауызша)
4. Әр оқушының ОМ
жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар
қолдану,
Бағалау
парағы,бір-бірін бағалау,кері
айланыс,рефлексия.
|
АКТ.,биология пәнімен байланыс. Салауатты өмір
салты.
|