Сабақтың тақырыбы:
«Дәрумендер денсаулық
кепілі»
Мақсаты:
1. Білімділік: дәремендердің пайдасы туралы білімдерін сабақта
көрсете алу, тақырып бойынша қазақ тілінде тілдесе алуға
үйрету.
2. Дамытушылық: сөздерді тәуелдей, жіктей, септей алу, сұрақ қойып,
оған жауап бере алу дағдыларын арттыру.
3. Тәрбиелік: дәрумендердің пайдасын білуге, алған білімдерін
практикада қолдана алуға баулу.
Күтілетін нәтиже: дәрумендердің пайдасы туралы сөздерін дәлелді
жеткізе алады, постер құрып, оны қорғай алады. Топпен жұмыс
ынтымақтастыққа, бір тапсырманы жұмылып істеуге, бір – бірінен
үйренуге дағдыландырады, бірін - бірі тәрбиелейді, бәсекелестік
пайда болады., өтілген тақырыптар бойынша нәтиже шығара алады.
Қолданылатын көрнекі құралдар: интерактивті тақта, слайд, ватман,
маркер, түрлі жемістердің
суреттері.
Куратор сағатының
барысы
Куратор:
Саламатсыздарма құрметті оқушлар, ұсаздар
және куратор сағатына қатысушы қонақтар. Достық қарм қатынас
мақсатында ұйымдастырып отырған куратор сағатына қош
келдіңіздер.
Сабағымызды бастамас бұрын сіздермен сергіту
жаттығуын жасауға ортаға «Шттық шеңберіне
шақырамын»
Сергіту
жаттығуы
Оқушылар орнымызға отырмас бұрын брлығымыз
мына жерде тұрған эпигрофтан таңдап алыңыздар. «Эпиграф бойынша
топқа бөлінеді»
Сабақтың эпиграфы:
1. Дұрыс тамақтану - денсаулықтың кепілі. (Денсаулық тобы)
2. Дәрумендер адамның ағзасына пайдалы. (Дәрумндер тобы)
3. Денсаулықты сақтау адамға байланысты. (Жемістер
тобы)
4. Ауырып ем іздегенше ауырмайтын жол ізде.
(Салауат тобы)
Куратор:
Куратор сағатымыздың тақырыбы: «Дәрумендер
десаулық кепілі» деп аталады яғни дәрумендердің денсаулығымызға
деген пайдасын білетін боламыз. Адамның дені сау болып, ширақ та,
сергек болып жүру үшін дұрыс тамақтанудың маңызы зор. Адам ағзасына
әртүрлі қоректік заттар мен дәрумендер
қажет.
Оқушылар айтыңдаршы дәрумендер - дегеніміз не және оны күнделікті
өмірде қайдан алуға болады?
Оқушылар жауаптары
кетеді.
Куратор:
1 - тапсырма. Әр топ өздеріне
берлген тақырыбына байланысты постер құрады.6
минут.
1. «Денсаулық тобы»: Мен
дәруменді аламын қайдан?
2. «Дәрумндер тобы»:
Дәрумендердің пайдасы
3. «Жемістер тобы»: Судың пайдасы
4. «Тазалық тобы»: Ауырмау үшін не
істеймін?
6. «Салауат тобы»
Еңбек
Куратор:
Тамақтану тәртібі дегеніміз –
ас қабылдауда белгілі бір уақытқа бағыну, сондай — ақ тамақтану
кезінде астың мөлшерін және мәзірін сақтау деген ұғымды білдіреді.
Тамақ белгілі бір сағаттарда ғана ішілуі
тиіс.
Асқазан ішілген тамақтан шамамен 4 сағат
шамасында босайды, сол себепті тамақ
ішудің арасы 3-3,5 сағаттан кем және 4-4,5
сағаттан аспасын. Бутерброд, бәліш, тәтті
тағамдар ыстық асқа деген ағзаның қажеттілігін
өтей алмайды, құрғақтай тамақ жеу де
зиянды.
Осы кезде көрніс
басталады
-
Балалар есікті біреу қағып тұрған сияқты. Бұл
кім екен?
Сәлеметсіңбе Тышқан,
амандасайық тышқанмен
балалар.
Тышқан : Сәлеметсіндер ме балалар.
Балалар мен сендерге
көптеген тағамдар әкелдім, олар өте дәмді
және денсаулыққа
пайдалы,
дәрумендері көп (чипсы, сухарики, Соса Соla
көрсетеді).
Куратор:
Балалар, сендер дәрумендерді білесіңдер
ме? Қандай
тағамдарда
дәрумендер көп? Тышқан әкелген
тағамдарда
дәрумендер бар ма?
Оқушылар жауаптары
кетеді.
Дұрыс айтасындар
балалар, Тышқан әкелген тағамдарда дәрумендер
жоқ, пайдасыз, оларды жеуге болмайды. Дәрумендер сүттен жасалған
тағамдарда,жемістерде, көкөністерде
болады.
Куратор:
Балалар олай болса сіздерге жұмбақ жасырам
сол жұмбақтың жауабын тауып қазақ, орыс, ағылшын тілінде яғни үш
тілде аударып беретін
боласыздар.
Бұйра шашы желменен ойнап
тұрады,
Қызыл мұрны жерге бойлап тұрады.
(Сәбіз).
Қалың киімді
ұнатады,
Шешіндірсең жылатады.
(Пияз).
Аласа талда алуан
алма,
Ал қызыл болмай аузыңа салма
(Қызанақ).
Сұйық едi
аппақ,
Бауырдай боп
қатыпты,
Iшсең дәмi тәттi ақ.
(Айран)
Аспан түстес
сұйық,
Әркiм iшер құйып.
(Су)
Олай болса бүгінгі куратор сағатымызды
қорытындылай келе бүгінгі сабақтан алған әсерлерімізбен
бөліссек.
Жалпы білім беретін Қ.
Мырзалиев атындағы орта мектеп
Бекітемін:
Директордың тәрбие ісі
жөніндегі орынбасараы: Д.Т. Жумашева
Тақырыбы:
(5 «Б»
сынып)
Өткізген: куратор
Кажияхметов Р.Е.
2016-2017 оқу
жылы
Анықтама