Материалдар / Дәрумендер еліне саяхат.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дәрумендер еліне саяхат.

Материал туралы қысқаша түсінік
Дәрумендер еліне саяхат.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Наурыз 2023
272
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Дәрумендер еліне саяхат.

Сәлеметсіздерме балалар бүгінгі ойын сауығымызға қош келдініздер.

Балалар,қазір жылдың қай мезгілі? (Күз)

Күз айларын атап беріңдерші? (қыркүйек,қазан,қараша)

Күз мезгілінің ерекшелігі қандай? (салқын,жаңбырлы)

Күзде суық тиіп ауырып қалмау үшін көбінесе не жеуіміз керек? (дәрумендер)

Деніміз сау болу үшін немен шұғылданумыз керек? (спортпен)

Жарайсыңдар балалар!

шықпас бұрын денемізді қыздырып алайық.

-Балалар,енді біздер дәрумендер туралы айтып көрейік.

-Дәрумендерді қайдан аламыз?

 -Біз қандай жемістерді білеміз?

-Ал көкөністер ше?

-Жемістер қайда өседі?

-Ал көкөністер қайда өседі?

-Бұл жемістер мен көкөністердің біздің денсаулығымызға әсіресе,өсіп келе жатқан сендерге өте қажет өйткені бұларда  дәрумендер көп.

-Дәрумендердің А,В,С,Д,Е, деген түрлері болады.

-Оларды біз күнделікті ішіп жүрген тағамдарымыздан кездестіреміз.

 «А» дәрумені;

қызыл бұрышта,сарымсақта,қызанақта бар.

«В» дәрурмені;

қиярда,қырыққабатта,сәбізде кездеседі екен.

«С»дәрумені;

қарақатта,лимонда, мандаринде кездеседі.

«Д»дәрумені;

Алмада,алмұртта,пиязда, жүзімде.

-Осы дәрумендерді көп жесеңдер суыққа төзімді боласыңдар,сүйектерің қатаяды,бұлщық еттеріңе күш береді.

Жалпы дамытушы жаттығулар

Солдатша жүру.

Қол жоғарыда   аяқтың ұшымен жүру

Қол желкеде өкшемен жүру.

Адымдап жүру.









Микроб;

-Сәлеметсіздер ме,менің әлсіз де,кішкентай балаларым.

-Мен микроб деген патшаларым боламын.

-Сендер мені күттіңдер ме?

-Мен жеміс-жидектерді жумай жейтін балалардың қасында жүргенді ұнатамын.

 

Тәрбиеші;Біз сізді шақырған жоқпыз.

-Біз жемістерді жақсылап жуып жейміз ғой балалар.

Микроб;

-Сендер менімен қалай күресу керек екенін біледі екенсіңдер!

-Менімен дос болмасаңыздар мен кетейін:

 

Бала; Біз сенімен дос болмаймыз, сенімен күресудің жолын білеміз,бетперде киеміз,дәруменді көп жейміз,денсаулығымыз күшті.


Дидактикалық ойын:

«Дәмін ажырат»

Мақсаты: балаларға жемістер мен көкөністердің  түрлерін дәміне қарай ажыратуға үйрету.

Ойын шарты: Көздерін жұмып, жемістер мен көкөністердің дәмін тату арқылы ажыратады.


Сергіту сәті:

Флешмоб «Витаминки»


Дәрігер;

-Сәлеметсіңдер ме балалар!

 Балалар;

 — Сәлеметсіз бе дәрігер апай!

 Дәрігер;

Сендердің көңіл күйлерің,денсаулықтарың да жақсы екен.Сендер таза ауада көп серуендеп,түнде жақсы үйықтағандарың көрініп тұр.Деніміз сау болу үшін не істеуіміз керек?

 Балалар;

-Дене шынықтыру жаттығуларын жасау керек.

 Дәрігер;

-Сендер жемистермен көкөністерді ажырата билесіздерме?

Олай болса ойын ойнайық.

Дидактикалық ойын

«Жемістер мен көкөністер»

Ал ендеше мына қораптағы жемістер мен көкөністерді топтап жинайық

Келесі ойын Ғажайып қапшық пеп аталады




 Дәрігер;

Жарайсындар балалар. Деніміз сау болу үшін міне, еш қиын емес тек бәрі өзіміздің қолымызда. Ендеше өзімді күтіп, қадағалауымыз керек. Сонда ғана дені сау, мықты, сымбатты боламыз.

Осы қағидаларды ұстансақ, ешқашан ауырмайтын боламыз.

Денім сау болсын десең!!!”


Қорытынды:

  • Бүгінгі оқу қызметімізде денсаулыққа пайдалы көптеген кеңестер алдық.

  • Не түсіндік, нені білдік?

  • Денсаулығымыздың өз қолымызда екенін ұқтық па?

  • Үйдегі күн тәртібіңді ата?

  • Таңертең жаттығу жасайсыңдар ма?

  • Жеміс- көкөністерді жуып жейсіңдер ма?

  • Осы кеңестері орындау қолымыздан келе ма?

Ендеше сәттілік!!!

Өте жақсы, балалар «Денсаулық – зор байлық» деген, олай болса, дәрумендерге толы жеміс-жидек, көкөністерді жеп жүрсеңдер ешқашан ауырмайсыңдар.





























Чудесный мешочек

Цель: уточнить названия фруктов, овощей, формировать умения определять их на ощупь, называть и описывать.

Материал: мешочек, муляжи овощей, фруктов

Ход игры: воспитатель показывает группе «чудесный мешочек» с муляжами овощей, фруктов и предлагает детям узнать, что находится в «чудесном мешочке». Ребёнок опускает руку в «чудесный мешочек» и на ощупь определяет его, затем достаёт и описывает по схеме. Воспитатель даёт образец описания овощей, фруктов.

- У меня помидор, он красный, круглый, гладкий. А у тебя?

Если дети затрудняются ответить, воспитатель задаёт наводящие вопросы: какой формы? Какого цвета? Какой на ощупь?

Дети складывают все овощи, фрукты на поднос.

Узнай и назови овощи

-----------Цель: закрепить названия фруктов, овощей, формировать умения узнавать их по описанию воспитателя

Ход игры: воспитатель описывает какой-либо овощ (фрукт), а дети должны назвать этот овощ (фрукт).













Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!