![]()
|
|
3. Қымызда қандай дәрумен бар? 3-тапсырма. Айтылым. Оқушылар жемістер мен көкөністердің пайдасы туралы ертегілік қойылым қояды.
шашқа пайдалы көзге пайдалы тіске пайдалы – Қандай жемістерде саған қажет дәрумендер бар деп ойлайсың? 4-тапсырма. Жазайық. Дәптердегі №1 тапсырма.
А
дәрумені С дәрумені , |
Дескриптор:
Сергіту сәті. Мен бойымды тік ұстап, Таянамын бүйірді. 1, 2, 3, 4–1, 2, 3, 4 Аяқты алға қоямын, Жұдырықты түйемін. 5, 6, 7–5, 6, 7 Екі қолды көтеріп, Мен шапалақ ұрамын. 8, 9, 10–8, 9, 10 Ал партаға қон. Топтық жұмыс. Суретке қарап, өз ойын айтады. Саған қажет дәрумендер қандай жемістерде болады? Әңгімелеп береді. Дәптермен жұмыс. Толықтырып жазады. Дескриптор:
|
ҚБ: «Бағдаршам» әдісі ҚБ: өзін-өзі бағалау |
дәрумендер суреті, доп кесте |
|
Сабақтың соңы (5 мин.) |
Кері байланыс. «Менің түйгенім ...» айдарымен оқушылар өз қорытындыларын жасайды. |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дәруменнің пайдасы
Дәруменнің пайдасы
![]()
|
|
3. Қымызда қандай дәрумен бар? 3-тапсырма. Айтылым. Оқушылар жемістер мен көкөністердің пайдасы туралы ертегілік қойылым қояды.
шашқа пайдалы көзге пайдалы тіске пайдалы – Қандай жемістерде саған қажет дәрумендер бар деп ойлайсың? 4-тапсырма. Жазайық. Дәптердегі №1 тапсырма.
А
дәрумені С дәрумені , |
Дескриптор:
Сергіту сәті. Мен бойымды тік ұстап, Таянамын бүйірді. 1, 2, 3, 4–1, 2, 3, 4 Аяқты алға қоямын, Жұдырықты түйемін. 5, 6, 7–5, 6, 7 Екі қолды көтеріп, Мен шапалақ ұрамын. 8, 9, 10–8, 9, 10 Ал партаға қон. Топтық жұмыс. Суретке қарап, өз ойын айтады. Саған қажет дәрумендер қандай жемістерде болады? Әңгімелеп береді. Дәптермен жұмыс. Толықтырып жазады. Дескриптор:
|
ҚБ: «Бағдаршам» әдісі ҚБ: өзін-өзі бағалау |
дәрумендер суреті, доп кесте |
|
Сабақтың соңы (5 мин.) |
Кері байланыс. «Менің түйгенім ...» айдарымен оқушылар өз қорытындыларын жасайды. |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













