Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дарынды баламен жұмыс жоспары қазақ тілі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Дарынды баламен жұмыс
Дарынды баламен жұмыс жоспары қазақ тілі
6-СЫНЫП
№ |
Мазмұны
|
Мерзімі |
1 |
Сөз тұлғасы |
2 |
2 |
Дара және күрделі сөздер |
2 |
3 |
Біріккен сөздер |
2 |
4 |
Қос сөздер |
2 |
5 |
Қысқарған сөздер және тіркесті сөздер |
2 |
6 |
Атауыш, көмекші, одағай сөздер |
1 |
7 |
Зат есім |
2 |
8 |
Сын есім |
2 |
9 |
Сан есім |
2 |
10 |
Есімдік |
2 |
11 |
Етістік |
2 |
12 |
Етіс |
2 |
13 |
Есімше |
2 |
14 |
Көсемше |
2 |
15 |
Тұйық етістік |
1 |
16 |
Үстеу |
2 |
17 |
Еліктеу сөз |
1 |
18 |
Одағай |
1 |
19 |
Көмекші есімдер. Көмекші етістіктер |
1 |
20 |
Шылау |
1 |
Сабақ №1 СӨЗ ТҰЛҒАСЫ
1.Төмендегі сөздерден туынды сөз жаса.
Ал, қой, ай, бақ, соқ, қыз, жаз, қыс.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.Төмендегі сөздерден түбірлес сөздер жаса.
Ес, тоқ, жай, тай.
ген
ме
Ү лгі: көр ші
ік
пе
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3.«Менің қалам» деген тақырыпта мәтін құра және сөздердің түбірін тап.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақ №2. СӨЗ ТҰЛҒАСЫ
1.Мәтіндегі сөздерден қосымшаларды тап, оларды жұрнақтың түріне қарай ажыратып, сөз таптарына қарай талда.
Әмірқандай әнді ешкім сала алмайды. Жай жүргенде Әмірқанды ешкім де елемейді. Әмірқан ән салса, сонда кім екенін білесің. Ән салса ол өзін-өзі ұмытады, әннің әуеніне төңкеріледі, оның дауыс көмейінен шықпайды, жүрегінен шығады. (Ж.Аймауытов)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаны қойып, туынды сөзді түсіндір.
Бақа көлін... патша,
Балық суын... патша,
Жігіт елін... патша.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. «Гүлденген Астана» деген тақырыпқа мәтін құрап, оны тұлғасына қарай талда.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақ №3. ДАРА ЖӘНЕ КҮРДЕЛІ СӨЗДЕР
1. Көп нүктенің орнына тиісті күрделі сөзді қойып, қалай жасалғанын түсіндір, біріккен сөздердің астын сыз.
Жеткенше соныменен Көкшетауға,
Ала алмай ... сұрап сауға,
Қалың қол Бурабайдың сағасына
Кеп қонды, бітім қылмақ, талас дауға.
Түбектей айнала тау - берік қорған,
Қаптаған тау мен тасты ... орман,
Бурабай жағасында Оқжетпес шың,
Жағалай сол жерге әкеп әскер қонған.
(С. Сейфуллин)
2. Мәтіндегі негізгі және туынды түбірден жасалған сөздерді тауып, қосымшаларын түрлеріне қарай талда.
Қазақ жұтқа, ашаршылыққа ұшырады. Оның ауыртпалығы, өлімі, шығыны, қайғысы, зардабы қандайлық болды?
Төңкерістің жақсы жақтары, еңбекшілер қожалығы, сот, оқу, мектеп, әйел теңдігі, жер алу, кедей баласы оқуға ұмтылу, жұмысшылар, ортақшылдар, жастар ұйымдары, жетімханалар олардың ісі, міне, осыларды келістіріп суреттеген жазушылар бар ма? (Ж.Аймауытов).
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3.«Туган жер» тақырыбына өлең шығарып көр.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақ №4.ДАРА ЖӘНЕ КҮРДЕЛІ СӨЗДЕР
1.Жұмбақтардың шешуін тауып, қос сөздерді түрлеріне қарай ажырат.
а) Құшақ-құшақ мақта жүр,
Құлап қалмай шаққа жүр.
ә) Жардай дәулер соғысып,
Жарқ-жұрқ етіп оқ ұшты.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.Қазақстандағы біріккен сөзден тұратын жер-су аттарын тауып, олар туралы білетін өлеңіңді жаз.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3.Қысқарған сөздерге байланысты мәтін құрап, дара сөздердің астын сыз.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақ №5. БІРІККЕН СӨЗДЕР
1.Төмендегі сөздерден біріккен сөз жаса.
Алтын, күміс, нұр, бақыт, ай, күн, еш.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.Біріккен сөзден тұратын, жер-су аттарын жаз.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
тақырыптармен дайындаймыз