Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    АҚМОЛА ОБЛЫСЫ ,

    ЦЕЛИНОГРАД АУДАНЫ

    «ТАЛАПКЕР АУЫЛЫНЫҢ ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ» КММ -НІҢ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІ

    УЗДЕНБЕКОВА ЖАНАРГУЛЬ КЕНЖЕТАЕВНА



    Дарынды баланың портреті

    1. Ол көп нәрсеге қызығушылық танытады, үнемі сұрақтар қояды.

    2. Көптеген идеяларды, тапсырмаларды шешуді, сұрақтарға жауаптарды ұсынады.

    3. Өз пікірін еркін айтады, табанды, жігерлі түрде қорғайды.

    4. Қауіпті әрекеттерге бейім.

    5. Ол қиялға, ойларға бай. Көбінесе трансформациямен, қоғамды, заттарды жақсартумен айналысады.

    6. Жақсы әзілдеседі, әзіл-оспақты басқаларға күлкілі болып көрінбейтін жағдайларда көреді.

    7. Сұлулыққа сезімтал, заттардың эстетикасына мұқият.

    8. Жанжалдаспайды, бейімделгіш емес, басқалардан ерекшеленуден қорықпайды.

    9. Сындарлы сыни, сыни зерттеусіз авторитарлық нұсқауларды қабылдамайды.

    10. Өзін-өзі көрсетуге, заттарды шығармашылықпен пайдалануға ұмтылады.



    Дарынды оқушыны анықтау сауалнамасы

    Аты-жөніңізді жазыңыз

    __________________________________________________

    Жауаптарды нөмірлері сұрақ нөмірлеріне сәйкес келетін + немесе – белгісін қоямыз. Дұрыс жауаптарды «Жауап парағына жазамыз»



    Сұрақтар: әр сұрақ " сізге ұнай ма?"

    1. Логикалық есептер мен есептерді ақылдылықпен шешу.

    2. Өз бетіңізше оқыңыз, ертегілер, әңгімелер, әңгімелер оқығанда тыңдаңыз.

    3. Ән айту, музыка ойнау.

    4. Дене шынықтырумен айналысу.

    5. Басқа балалармен бірге әртүрлі ұжымдық ойындар ойнаңыз.

    6. Табиғат туралы әңгімелерді оқыңыз (оқығанда тыңдаңыз).

    7. Ас үйде бірдеңе жасау (ыдыс жуу, тамақ дайындауға көмектесу).

    8. Техникалық конструкторды жинау.

    9. Тіл үйрену, қызығушылық таныту және жаңа, бейтаныс сөздерді қолдану.

    10. Өз бетіңізше сурет салу.

    11. Спорттық, ашық ойындар ойнау.

    12. Балалардың ойындарын басқару.

    13. Орманға, өріске барыңыз, өсімдіктерді, жануарларды, жәндіктерді бақылау.

    14. Азық-түлік үшін дүкенге бару.

    15. Техника, машиналар, ғарыш кемелері және т. б. туралы кітаптарды оқу (оқығанда).

    16. Сөздерді (қала атаулары, Жануарлар) болжай отырып ойындар ойнау.

    17. Өз бетінше әңгімелер, ертегілер, әңгімелер жау.

    18. Күн тәртібін сақтаңыз, таңертең жаттығу жасау.

    19. Жаңа, бейтаныс адамдармен сөйлесу.

    20. Үй аквариумын, құстарды, жануарларды (мысықтар, иттер және т.б.) ұстау.

    21. Кітаптарды, дәптерлерді, ойыншықтарды және т. б. тазалау.

    22. Ұшақтардың, кемелердің және т. б. жобаларын жобалау, салу.

    23. Тарихпен танысу (тарихи мұражайларға бару).

    24. Өз бетінше, ересектердің көркем шығармашылықтың әртүрлі түрлерімен айналысуға шақыру.

    25. Спорт туралы кітаптарды оқыңыз (оқығанда тыңдаңыз), спорттық телешоуларды көру.

    26. Басқа балаларға немесе ересектерге бірдеңе түсіндіру (сендіру, дауласу, өз пікірін дәлелдеу).

    27. Үй өсімдіктеріне күтім жасау.

    28. Ересектерге пәтерде тазалауға көмектесу (шаңды сүрту, еденді сыпыру және т.б.).

    29. өз бетіңізше санаңыз, мектепте математикамен айналысу.

    30. Қоғамдық құбылыстармен және халықаралық Оқиғалармен танысу.

    31. Спектакльдер қоюға қатысу.

    32. Секциялар мен үйірмелерде спортпен шұғылдану.

    33. Басқа адамдарға көмектесу.

    34. бақшада, бақшада жұмыс істеу, өсімдіктер өсіру.

    35. Өз бетіңізше тігуге, кестелеуге, жууға көмектесу.





    Жауап парағы

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    11

    12

    13

    14

    15

    16

    17

    18

    19

    20

    21

    22

    23

    24

    25

    26

    27

    28

    29

    30

    31

    32

    33

    34

    35





    Оқушылардың дарындылығын анықтау анкетасы. Авторы А.И.Савенков – Мәскеу мемлекеттік педагогикалық университетінің профессоры, педагогика ғылымдарының докторы.



    Оқушыларға арналған сауалнама

    Аты-жөніңізді жазыңыз

    __________________________________________________

    Жауаптарды нөмірлері сұрақ нөмірлеріне сәйкес келетін «жауап парағына» белгілейміз.

    "++"- егер адамның бағаланатын қасиеті жақсы дамыған, нақты дамыған болса, ол жиі көрінеді;

    "+"- қасиет айтарлықтай көрінеді, бірақ ол тұрақты емес;

    "0" - тұлғаның бағаланатын және қарама-қарсы қасиеті анық емес, сирек кездеседі.

    "- "- бағаланғанға қарама-қарсы тұлғаның қасиеті айқынырақ және жиі көрінеді.



    Сұрақтар:

    1. Логикалық ойлауға бейім, дерексіз ұғымдармен жұмыс істей алады.

    2. Қораптан тыс ойлау және жиі күтпеген, ерекше шешімдерді ұсынады.

    3. Ол жаңа білімді тез үйренеді.

    4. Суреттерде монотондылық жоқ. Сюжеттерді таңдауда ерекше. Әдетте көптеген әртүрлі заттарды, адамдарды, жағдайларды бейнелейді.

    5. Музыкалық сабақтарға үлкен қызығушылық танытады.

    6. Әңгімелер немесе өлеңдер жазуды (жазуды) ұнатады.

    7. Кез-келген кейіпкердің рөліне оңай енеді: адам, жануар және басқалар.

    8. Құрдастарымен қарым-қатынасқа қызығушылық танытады.

    9. Құрдастарымен қарым-қатынаста бастамашыл.

    10. Жігерлі, көп қозғалысты қажет ететін бала сияқты әсер қалдырады.

    11. Жіктеуге үлкен қызығушылық пен ерекше қабілет көрсетеді.

    12. Жаңа әрекеттерден қорықпайды, әрқашан жаңа идеяны сынауға тырысады.

    13. Естігенін және оқығанын арнайы жаттаусыз тез есте сақтайды, есте сақтау керек нәрсеге көп уақыт жұмсамайды.

    14. Ол жақсы суретті көргенде, музыка естігенде, ерекше мүсінді, әдемі (көркем түрде жасалған) нәрсені көргенде терең ойланып және өте байсалды жауап береді.

    15. Музыканың сипаты мен көңіл-күйіне сезімтал жауап береді.

    16. Сюжетті байланыстырудан бастап кез-келген қақтығысты шешуге дейінгі оқиғаны оңай құра алады.

    17. Актерлік өнерге қызығушылық танытады.

    18. Ол бүлінген құрылғыларды оңай жөндей алады, жаңа қолөнер, ойыншықтар, құрылғылар жасау үшін ескі бөлшектерді қолдана алады.

    19. Бейтаныс адамдардың айналасында сенімділікті сақтайды.

    20. Спорттық ойындар мен жарыстарға қатысқанды ұнатады.

    21. Өз ойын жақсы жеткізе алады, сөздік қоры мол.

    22. Әр түрлі заттарды таңдауда және қолдануда тапқыр (мысалы, ойындарда ойыншықтарды ғана емес, жиһаздарды, тұрмыстық заттарды және басқа құралдарды да қолданады).

    23. Мұндай оқиғалар мен оның құрдастары әдетте білмейтін мәселелер туралы көп біледі.

    24. Гүлдерден, суреттерден, тастардан, ашық хаттардан және т. б. түпнұсқа композициялар жасай алады.

    25. Жақсы ән айтады.

    26. Бір нәрсе туралы айта отырып, ол таңдалған сюжетті жақсы ұстай алады, негізгі ойды жоғалтпайды.

    27. Басқа адамды бейнелегенде дауыстың кілті мен өрнегін өзгертеді.

    28. Механизмдердің ақауларының себептерін түсінгенді ұнатады, жұмбақ бұзылуларды жақсы көреді.

    29. Балалармен және ересектермен оңай байланысады.

    30. Көбінесе құрдастарының әртүрлі спорттық ойындарында жеңіске жетеді.

    31. Бір оқиға мен екіншісінің, себеп пен салдардың арасындағы байланысты жақсы түсінеді.

    32. Оны қызықтыратын сабаққа "кірісіп кетуге" қабілетті.

    33. Оқу құрдастарын бір-екі жылға басып озады, яғни.қазір оқығаннан гөрі жоғары сыныпта оқуы мүмкін.

    34. Ойыншықтар, коллаждар, суреттер жасау үшін, ойын алаңында балалар үйлерін салуда кез-келген жаңа материалды қолданғанды ұнатады.

    35. Аспапта ойнауға, әнге немесе биге көп күш пен сезім жұмсайды.

    36. Оқиғалар туралы әңгімелерде тек қажетті мәліметтерді ұстанады, барлық маңызды емес нәрсені тастайды, ең бастысын қалдырады.

    37. Драмалық көріністі ойнай отырып, ол жанжалды түсінуге және бейнелеуге қабілетті.

    38. Механизмдердің сызбалары мен суреттерін салғанды ұнатады.

    39. Басқа адамдардың іс-әрекеттерінің себептерін, олардың мінез-құлқының себептерін түсінеді, айтылмаған нәрсені жақсы түсінеді.

    40. Сыныпта ең жылдам жүгіреді.

    41. Ақыл-ой күшін қажет ететін күрделі мәселелерді шешуді ұнатады.

    42. Бір мәселеге басқаша қарауға қабілетті.

    43. Айқын, жан-жақты қызығушылық танытады.

    44. Сурет салуға, мүсіндеуге, көркемдік мақсаты бар композициялар жасауға (үйге, киімге және т.б. безендіру) қабілеті бар

    45. Музыкалық жазбаларды жақсы көреді. Концертке немесе музыка тыңдауға болатын жерге баруды мақсат етеді.

    46. Ол өз әңгімелерінде кейіпкерлердің эмоционалды күйлерін, олардың тәжірибелері мен сезімдерін жақсы жеткізетін сөздерді таңдайды.

    47. Мимика, ым-ишара және қозғалыс арқылы сезімдерді жеткізуге бейім.

    48. Жаңа құрылғылар, машиналар, механизмдер жасау туралы журналдар мен мақалаларды оқиды (оқығанды ұнатады).

    49. Басқа балалардың ойындары мен іс-әрекеттерін жиі басқарады.

    50. Ол оңай, әсем қозғалады. Қозғалыстарды жақсы үйлестіреді.

    51. Байқағыш, оқиғалар мен құбылыстарды талдағанды ұнатады.

    52. Ол тек ұсынуға ғана емес, сонымен қатар өзінің және басқа адамдардың идеяларын дамытуға қабілетті.

    53. Кітаптарды, мақалаларды, ғылыми-көпшілік басылымдарды құрдастарынан бір-екі жылға озып оқиды.

    54. Өз сезімдері мен көңіл-күйлерін білдіру үшін сурет салуға немесе модельдеуге жүгінеді.

    55. Кез-келген аспапта жақсы ойнайды.

    56. Оқиғаны түсіну үшін маңызды бөлшектерді әңгімелерде жеткізе алады (оны әдетте құрдастары жасай алмайды) және сол кезде ол баяндайтын оқиғалардың негізгі желісін жіберіп алмайды.

    57. Ол бір нәрсе туралы құмарлықпен сөйлескен кезде басқа адамдарда эмоционалды реакциялар тудыруға тырысады.

    58. Өнертабыстарды талқылауды ұнатады, бұл туралы жиі ойлайды.

    59. Оның жасына тән емес жауапкершілікті қабылдауға бейім.

    60. Жаяу серуендеуді, ашық спорт алаңдарында ойнағанды ұнатады.

    61. Таңбаларды, әріптерді, сөздерді ұзақ уақыт жадында сақтай алады.

    62. Өмірлік мәселелерді шешудің жаңа әдістерін қолданып көргенді ұнатады, қазірдің өзінде сыналған нұсқаларды ұнатпайды.

    63. Қорытынды мен жалпылауды біледі.

    64. Ол көлемді кескіндер жасауды, сазбен, пластилинмен, қағазбен, желіммен жұмыс істегенді ұнатады.

    65. Ән мен музыкада ол өзінің сезімдері мен көңіл-күйін білдіруге тырысады.

    66. Ол қиялдауға бейім, бәріне таныс және белгілі нәрсе туралы сөйлескенде жаңа және ерекше нәрсе қосуға тырысады.

    67. Өте оңай драматизациялайды, сезімдер мен эмоционалды тәжірибелерді жеткізеді.

    68. Өзінің "жобаларын" (ұшу аппараттарының, автомобильдердің, кемелердің модельдерін) жобалауға және жүзеге асыруға көп уақыт жұмсайды.

    69. Басқа балалар оны ойын және іс-шара серіктесі ретінде таңдағанды жөн көреді.

    70. Бос уақытын ашық ойындарда (хоккей, баскетбол, футбол және т.б.) өткізгенді жөн көреді.

    71. Оның қызығушылықтары мол, заттардың шығу тегі мен қызметі туралы көптеген сұрақтар қояды.

    72. Көптеген идеялар мен шешімдерді ұсына алады.

    73. Бос уақытында ғылыми-көпшілік басылымдарды (балалар энциклопедиялары мен анықтамалықтарын) оқығанды ұнатады, әрі мұны жасайды. Әдетте, көркем кітаптарды ынасымен оқиды.

    74. Өнер туындыларына өз бағасын бере алады, өзіне ұнаған нәрсені өз суретінде немесе жасалған ойыншықта, мүсінде қайталауға тырысады.

    75. Өзінің, ерекше әуендерін құрастырады.

    76. Әңгімеде өз кейіпкерлерін өте тірі бейнелеуді, олардың мінезін, сезімдерін, көңіл-күйлерін жеткізуді біледі.

    77. Ол драмалық ойындарды жақсы көреді.

    78. Компьютерді тез және оңай игереді.

    79. Өз идеялары арқылы басқаларды шабыттандыра алады.

    80. Физикалық тұрғыдан құрдастарына қарағанда төзімді.

    «Жауаптар парағы»

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Узденбекова Жанаргуль Кенжетаевна
    04 Желтоқсан 2023
    233
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Дарынды баланы анықтау

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Дарынды баланы анықтау

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Дарынды баланың портреті
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    АҚМОЛА ОБЛЫСЫ ,

    ЦЕЛИНОГРАД АУДАНЫ

    «ТАЛАПКЕР АУЫЛЫНЫҢ ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ» КММ -НІҢ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІ

    УЗДЕНБЕКОВА ЖАНАРГУЛЬ КЕНЖЕТАЕВНА



    Дарынды баланың портреті

    1. Ол көп нәрсеге қызығушылық танытады, үнемі сұрақтар қояды.

    2. Көптеген идеяларды, тапсырмаларды шешуді, сұрақтарға жауаптарды ұсынады.

    3. Өз пікірін еркін айтады, табанды, жігерлі түрде қорғайды.

    4. Қауіпті әрекеттерге бейім.

    5. Ол қиялға, ойларға бай. Көбінесе трансформациямен, қоғамды, заттарды жақсартумен айналысады.

    6. Жақсы әзілдеседі, әзіл-оспақты басқаларға күлкілі болып көрінбейтін жағдайларда көреді.

    7. Сұлулыққа сезімтал, заттардың эстетикасына мұқият.

    8. Жанжалдаспайды, бейімделгіш емес, басқалардан ерекшеленуден қорықпайды.

    9. Сындарлы сыни, сыни зерттеусіз авторитарлық нұсқауларды қабылдамайды.

    10. Өзін-өзі көрсетуге, заттарды шығармашылықпен пайдалануға ұмтылады.



    Дарынды оқушыны анықтау сауалнамасы

    Аты-жөніңізді жазыңыз

    __________________________________________________

    Жауаптарды нөмірлері сұрақ нөмірлеріне сәйкес келетін + немесе – белгісін қоямыз. Дұрыс жауаптарды «Жауап парағына жазамыз»



    Сұрақтар: әр сұрақ " сізге ұнай ма?"

    1. Логикалық есептер мен есептерді ақылдылықпен шешу.

    2. Өз бетіңізше оқыңыз, ертегілер, әңгімелер, әңгімелер оқығанда тыңдаңыз.

    3. Ән айту, музыка ойнау.

    4. Дене шынықтырумен айналысу.

    5. Басқа балалармен бірге әртүрлі ұжымдық ойындар ойнаңыз.

    6. Табиғат туралы әңгімелерді оқыңыз (оқығанда тыңдаңыз).

    7. Ас үйде бірдеңе жасау (ыдыс жуу, тамақ дайындауға көмектесу).

    8. Техникалық конструкторды жинау.

    9. Тіл үйрену, қызығушылық таныту және жаңа, бейтаныс сөздерді қолдану.

    10. Өз бетіңізше сурет салу.

    11. Спорттық, ашық ойындар ойнау.

    12. Балалардың ойындарын басқару.

    13. Орманға, өріске барыңыз, өсімдіктерді, жануарларды, жәндіктерді бақылау.

    14. Азық-түлік үшін дүкенге бару.

    15. Техника, машиналар, ғарыш кемелері және т. б. туралы кітаптарды оқу (оқығанда).

    16. Сөздерді (қала атаулары, Жануарлар) болжай отырып ойындар ойнау.

    17. Өз бетінше әңгімелер, ертегілер, әңгімелер жау.

    18. Күн тәртібін сақтаңыз, таңертең жаттығу жасау.

    19. Жаңа, бейтаныс адамдармен сөйлесу.

    20. Үй аквариумын, құстарды, жануарларды (мысықтар, иттер және т.б.) ұстау.

    21. Кітаптарды, дәптерлерді, ойыншықтарды және т. б. тазалау.

    22. Ұшақтардың, кемелердің және т. б. жобаларын жобалау, салу.

    23. Тарихпен танысу (тарихи мұражайларға бару).

    24. Өз бетінше, ересектердің көркем шығармашылықтың әртүрлі түрлерімен айналысуға шақыру.

    25. Спорт туралы кітаптарды оқыңыз (оқығанда тыңдаңыз), спорттық телешоуларды көру.

    26. Басқа балаларға немесе ересектерге бірдеңе түсіндіру (сендіру, дауласу, өз пікірін дәлелдеу).

    27. Үй өсімдіктеріне күтім жасау.

    28. Ересектерге пәтерде тазалауға көмектесу (шаңды сүрту, еденді сыпыру және т.б.).

    29. өз бетіңізше санаңыз, мектепте математикамен айналысу.

    30. Қоғамдық құбылыстармен және халықаралық Оқиғалармен танысу.

    31. Спектакльдер қоюға қатысу.

    32. Секциялар мен үйірмелерде спортпен шұғылдану.

    33. Басқа адамдарға көмектесу.

    34. бақшада, бақшада жұмыс істеу, өсімдіктер өсіру.

    35. Өз бетіңізше тігуге, кестелеуге, жууға көмектесу.





    Жауап парағы

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    11

    12

    13

    14

    15

    16

    17

    18

    19

    20

    21

    22

    23

    24

    25

    26

    27

    28

    29

    30

    31

    32

    33

    34

    35





    Оқушылардың дарындылығын анықтау анкетасы. Авторы А.И.Савенков – Мәскеу мемлекеттік педагогикалық университетінің профессоры, педагогика ғылымдарының докторы.



    Оқушыларға арналған сауалнама

    Аты-жөніңізді жазыңыз

    __________________________________________________

    Жауаптарды нөмірлері сұрақ нөмірлеріне сәйкес келетін «жауап парағына» белгілейміз.

    "++"- егер адамның бағаланатын қасиеті жақсы дамыған, нақты дамыған болса, ол жиі көрінеді;

    "+"- қасиет айтарлықтай көрінеді, бірақ ол тұрақты емес;

    "0" - тұлғаның бағаланатын және қарама-қарсы қасиеті анық емес, сирек кездеседі.

    "- "- бағаланғанға қарама-қарсы тұлғаның қасиеті айқынырақ және жиі көрінеді.



    Сұрақтар:

    1. Логикалық ойлауға бейім, дерексіз ұғымдармен жұмыс істей алады.

    2. Қораптан тыс ойлау және жиі күтпеген, ерекше шешімдерді ұсынады.

    3. Ол жаңа білімді тез үйренеді.

    4. Суреттерде монотондылық жоқ. Сюжеттерді таңдауда ерекше. Әдетте көптеген әртүрлі заттарды, адамдарды, жағдайларды бейнелейді.

    5. Музыкалық сабақтарға үлкен қызығушылық танытады.

    6. Әңгімелер немесе өлеңдер жазуды (жазуды) ұнатады.

    7. Кез-келген кейіпкердің рөліне оңай енеді: адам, жануар және басқалар.

    8. Құрдастарымен қарым-қатынасқа қызығушылық танытады.

    9. Құрдастарымен қарым-қатынаста бастамашыл.

    10. Жігерлі, көп қозғалысты қажет ететін бала сияқты әсер қалдырады.

    11. Жіктеуге үлкен қызығушылық пен ерекше қабілет көрсетеді.

    12. Жаңа әрекеттерден қорықпайды, әрқашан жаңа идеяны сынауға тырысады.

    13. Естігенін және оқығанын арнайы жаттаусыз тез есте сақтайды, есте сақтау керек нәрсеге көп уақыт жұмсамайды.

    14. Ол жақсы суретті көргенде, музыка естігенде, ерекше мүсінді, әдемі (көркем түрде жасалған) нәрсені көргенде терең ойланып және өте байсалды жауап береді.

    15. Музыканың сипаты мен көңіл-күйіне сезімтал жауап береді.

    16. Сюжетті байланыстырудан бастап кез-келген қақтығысты шешуге дейінгі оқиғаны оңай құра алады.

    17. Актерлік өнерге қызығушылық танытады.

    18. Ол бүлінген құрылғыларды оңай жөндей алады, жаңа қолөнер, ойыншықтар, құрылғылар жасау үшін ескі бөлшектерді қолдана алады.

    19. Бейтаныс адамдардың айналасында сенімділікті сақтайды.

    20. Спорттық ойындар мен жарыстарға қатысқанды ұнатады.

    21. Өз ойын жақсы жеткізе алады, сөздік қоры мол.

    22. Әр түрлі заттарды таңдауда және қолдануда тапқыр (мысалы, ойындарда ойыншықтарды ғана емес, жиһаздарды, тұрмыстық заттарды және басқа құралдарды да қолданады).

    23. Мұндай оқиғалар мен оның құрдастары әдетте білмейтін мәселелер туралы көп біледі.

    24. Гүлдерден, суреттерден, тастардан, ашық хаттардан және т. б. түпнұсқа композициялар жасай алады.

    25. Жақсы ән айтады.

    26. Бір нәрсе туралы айта отырып, ол таңдалған сюжетті жақсы ұстай алады, негізгі ойды жоғалтпайды.

    27. Басқа адамды бейнелегенде дауыстың кілті мен өрнегін өзгертеді.

    28. Механизмдердің ақауларының себептерін түсінгенді ұнатады, жұмбақ бұзылуларды жақсы көреді.

    29. Балалармен және ересектермен оңай байланысады.

    30. Көбінесе құрдастарының әртүрлі спорттық ойындарында жеңіске жетеді.

    31. Бір оқиға мен екіншісінің, себеп пен салдардың арасындағы байланысты жақсы түсінеді.

    32. Оны қызықтыратын сабаққа "кірісіп кетуге" қабілетті.

    33. Оқу құрдастарын бір-екі жылға басып озады, яғни.қазір оқығаннан гөрі жоғары сыныпта оқуы мүмкін.

    34. Ойыншықтар, коллаждар, суреттер жасау үшін, ойын алаңында балалар үйлерін салуда кез-келген жаңа материалды қолданғанды ұнатады.

    35. Аспапта ойнауға, әнге немесе биге көп күш пен сезім жұмсайды.

    36. Оқиғалар туралы әңгімелерде тек қажетті мәліметтерді ұстанады, барлық маңызды емес нәрсені тастайды, ең бастысын қалдырады.

    37. Драмалық көріністі ойнай отырып, ол жанжалды түсінуге және бейнелеуге қабілетті.

    38. Механизмдердің сызбалары мен суреттерін салғанды ұнатады.

    39. Басқа адамдардың іс-әрекеттерінің себептерін, олардың мінез-құлқының себептерін түсінеді, айтылмаған нәрсені жақсы түсінеді.

    40. Сыныпта ең жылдам жүгіреді.

    41. Ақыл-ой күшін қажет ететін күрделі мәселелерді шешуді ұнатады.

    42. Бір мәселеге басқаша қарауға қабілетті.

    43. Айқын, жан-жақты қызығушылық танытады.

    44. Сурет салуға, мүсіндеуге, көркемдік мақсаты бар композициялар жасауға (үйге, киімге және т.б. безендіру) қабілеті бар

    45. Музыкалық жазбаларды жақсы көреді. Концертке немесе музыка тыңдауға болатын жерге баруды мақсат етеді.

    46. Ол өз әңгімелерінде кейіпкерлердің эмоционалды күйлерін, олардың тәжірибелері мен сезімдерін жақсы жеткізетін сөздерді таңдайды.

    47. Мимика, ым-ишара және қозғалыс арқылы сезімдерді жеткізуге бейім.

    48. Жаңа құрылғылар, машиналар, механизмдер жасау туралы журналдар мен мақалаларды оқиды (оқығанды ұнатады).

    49. Басқа балалардың ойындары мен іс-әрекеттерін жиі басқарады.

    50. Ол оңай, әсем қозғалады. Қозғалыстарды жақсы үйлестіреді.

    51. Байқағыш, оқиғалар мен құбылыстарды талдағанды ұнатады.

    52. Ол тек ұсынуға ғана емес, сонымен қатар өзінің және басқа адамдардың идеяларын дамытуға қабілетті.

    53. Кітаптарды, мақалаларды, ғылыми-көпшілік басылымдарды құрдастарынан бір-екі жылға озып оқиды.

    54. Өз сезімдері мен көңіл-күйлерін білдіру үшін сурет салуға немесе модельдеуге жүгінеді.

    55. Кез-келген аспапта жақсы ойнайды.

    56. Оқиғаны түсіну үшін маңызды бөлшектерді әңгімелерде жеткізе алады (оны әдетте құрдастары жасай алмайды) және сол кезде ол баяндайтын оқиғалардың негізгі желісін жіберіп алмайды.

    57. Ол бір нәрсе туралы құмарлықпен сөйлескен кезде басқа адамдарда эмоционалды реакциялар тудыруға тырысады.

    58. Өнертабыстарды талқылауды ұнатады, бұл туралы жиі ойлайды.

    59. Оның жасына тән емес жауапкершілікті қабылдауға бейім.

    60. Жаяу серуендеуді, ашық спорт алаңдарында ойнағанды ұнатады.

    61. Таңбаларды, әріптерді, сөздерді ұзақ уақыт жадында сақтай алады.

    62. Өмірлік мәселелерді шешудің жаңа әдістерін қолданып көргенді ұнатады, қазірдің өзінде сыналған нұсқаларды ұнатпайды.

    63. Қорытынды мен жалпылауды біледі.

    64. Ол көлемді кескіндер жасауды, сазбен, пластилинмен, қағазбен, желіммен жұмыс істегенді ұнатады.

    65. Ән мен музыкада ол өзінің сезімдері мен көңіл-күйін білдіруге тырысады.

    66. Ол қиялдауға бейім, бәріне таныс және белгілі нәрсе туралы сөйлескенде жаңа және ерекше нәрсе қосуға тырысады.

    67. Өте оңай драматизациялайды, сезімдер мен эмоционалды тәжірибелерді жеткізеді.

    68. Өзінің "жобаларын" (ұшу аппараттарының, автомобильдердің, кемелердің модельдерін) жобалауға және жүзеге асыруға көп уақыт жұмсайды.

    69. Басқа балалар оны ойын және іс-шара серіктесі ретінде таңдағанды жөн көреді.

    70. Бос уақытын ашық ойындарда (хоккей, баскетбол, футбол және т.б.) өткізгенді жөн көреді.

    71. Оның қызығушылықтары мол, заттардың шығу тегі мен қызметі туралы көптеген сұрақтар қояды.

    72. Көптеген идеялар мен шешімдерді ұсына алады.

    73. Бос уақытында ғылыми-көпшілік басылымдарды (балалар энциклопедиялары мен анықтамалықтарын) оқығанды ұнатады, әрі мұны жасайды. Әдетте, көркем кітаптарды ынасымен оқиды.

    74. Өнер туындыларына өз бағасын бере алады, өзіне ұнаған нәрсені өз суретінде немесе жасалған ойыншықта, мүсінде қайталауға тырысады.

    75. Өзінің, ерекше әуендерін құрастырады.

    76. Әңгімеде өз кейіпкерлерін өте тірі бейнелеуді, олардың мінезін, сезімдерін, көңіл-күйлерін жеткізуді біледі.

    77. Ол драмалық ойындарды жақсы көреді.

    78. Компьютерді тез және оңай игереді.

    79. Өз идеялары арқылы басқаларды шабыттандыра алады.

    80. Физикалық тұрғыдан құрдастарына қарағанда төзімді.

    «Жауаптар парағы»

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Мақала 3 сынып
    04.12.2023
    233
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Узденбекова Жанаргуль Кенжетаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации