Материалдар / Дарынды баланы анықтау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дарынды баланы анықтау

Материал туралы қысқаша түсінік
Дарынды баланың портреті
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2023
105
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

АҚМОЛА ОБЛЫСЫ ,

ЦЕЛИНОГРАД АУДАНЫ

«ТАЛАПКЕР АУЫЛЫНЫҢ ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ» КММ -НІҢ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІ

УЗДЕНБЕКОВА ЖАНАРГУЛЬ КЕНЖЕТАЕВНА



Дарынды баланың портреті

1. Ол көп нәрсеге қызығушылық танытады, үнемі сұрақтар қояды.

2. Көптеген идеяларды, тапсырмаларды шешуді, сұрақтарға жауаптарды ұсынады.

3. Өз пікірін еркін айтады, табанды, жігерлі түрде қорғайды.

4. Қауіпті әрекеттерге бейім.

5. Ол қиялға, ойларға бай. Көбінесе трансформациямен, қоғамды, заттарды жақсартумен айналысады.

6. Жақсы әзілдеседі, әзіл-оспақты басқаларға күлкілі болып көрінбейтін жағдайларда көреді.

7. Сұлулыққа сезімтал, заттардың эстетикасына мұқият.

8. Жанжалдаспайды, бейімделгіш емес, басқалардан ерекшеленуден қорықпайды.

9. Сындарлы сыни, сыни зерттеусіз авторитарлық нұсқауларды қабылдамайды.

10. Өзін-өзі көрсетуге, заттарды шығармашылықпен пайдалануға ұмтылады.



Дарынды оқушыны анықтау сауалнамасы

Аты-жөніңізді жазыңыз

__________________________________________________

Жауаптарды нөмірлері сұрақ нөмірлеріне сәйкес келетін + немесе – белгісін қоямыз. Дұрыс жауаптарды «Жауап парағына жазамыз»



Сұрақтар: әр сұрақ " сізге ұнай ма?"

1. Логикалық есептер мен есептерді ақылдылықпен шешу.

2. Өз бетіңізше оқыңыз, ертегілер, әңгімелер, әңгімелер оқығанда тыңдаңыз.

3. Ән айту, музыка ойнау.

4. Дене шынықтырумен айналысу.

5. Басқа балалармен бірге әртүрлі ұжымдық ойындар ойнаңыз.

6. Табиғат туралы әңгімелерді оқыңыз (оқығанда тыңдаңыз).

7. Ас үйде бірдеңе жасау (ыдыс жуу, тамақ дайындауға көмектесу).

8. Техникалық конструкторды жинау.

9. Тіл үйрену, қызығушылық таныту және жаңа, бейтаныс сөздерді қолдану.

10. Өз бетіңізше сурет салу.

11. Спорттық, ашық ойындар ойнау.

12. Балалардың ойындарын басқару.

13. Орманға, өріске барыңыз, өсімдіктерді, жануарларды, жәндіктерді бақылау.

14. Азық-түлік үшін дүкенге бару.

15. Техника, машиналар, ғарыш кемелері және т. б. туралы кітаптарды оқу (оқығанда).

16. Сөздерді (қала атаулары, Жануарлар) болжай отырып ойындар ойнау.

17. Өз бетінше әңгімелер, ертегілер, әңгімелер жау.

18. Күн тәртібін сақтаңыз, таңертең жаттығу жасау.

19. Жаңа, бейтаныс адамдармен сөйлесу.

20. Үй аквариумын, құстарды, жануарларды (мысықтар, иттер және т.б.) ұстау.

21. Кітаптарды, дәптерлерді, ойыншықтарды және т. б. тазалау.

22. Ұшақтардың, кемелердің және т. б. жобаларын жобалау, салу.

23. Тарихпен танысу (тарихи мұражайларға бару).

24. Өз бетінше, ересектердің көркем шығармашылықтың әртүрлі түрлерімен айналысуға шақыру.

25. Спорт туралы кітаптарды оқыңыз (оқығанда тыңдаңыз), спорттық телешоуларды көру.

26. Басқа балаларға немесе ересектерге бірдеңе түсіндіру (сендіру, дауласу, өз пікірін дәлелдеу).

27. Үй өсімдіктеріне күтім жасау.

28. Ересектерге пәтерде тазалауға көмектесу (шаңды сүрту, еденді сыпыру және т.б.).

29. өз бетіңізше санаңыз, мектепте математикамен айналысу.

30. Қоғамдық құбылыстармен және халықаралық Оқиғалармен танысу.

31. Спектакльдер қоюға қатысу.

32. Секциялар мен үйірмелерде спортпен шұғылдану.

33. Басқа адамдарға көмектесу.

34. бақшада, бақшада жұмыс істеу, өсімдіктер өсіру.

35. Өз бетіңізше тігуге, кестелеуге, жууға көмектесу.





Жауап парағы

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35





Оқушылардың дарындылығын анықтау анкетасы. Авторы А.И.Савенков – Мәскеу мемлекеттік педагогикалық университетінің профессоры, педагогика ғылымдарының докторы.



Оқушыларға арналған сауалнама

Аты-жөніңізді жазыңыз

__________________________________________________

Жауаптарды нөмірлері сұрақ нөмірлеріне сәйкес келетін «жауап парағына» белгілейміз.

"++"- егер адамның бағаланатын қасиеті жақсы дамыған, нақты дамыған болса, ол жиі көрінеді;

"+"- қасиет айтарлықтай көрінеді, бірақ ол тұрақты емес;

"0" - тұлғаның бағаланатын және қарама-қарсы қасиеті анық емес, сирек кездеседі.

"- "- бағаланғанға қарама-қарсы тұлғаның қасиеті айқынырақ және жиі көрінеді.



Сұрақтар:

1. Логикалық ойлауға бейім, дерексіз ұғымдармен жұмыс істей алады.

2. Қораптан тыс ойлау және жиі күтпеген, ерекше шешімдерді ұсынады.

3. Ол жаңа білімді тез үйренеді.

4. Суреттерде монотондылық жоқ. Сюжеттерді таңдауда ерекше. Әдетте көптеген әртүрлі заттарды, адамдарды, жағдайларды бейнелейді.

5. Музыкалық сабақтарға үлкен қызығушылық танытады.

6. Әңгімелер немесе өлеңдер жазуды (жазуды) ұнатады.

7. Кез-келген кейіпкердің рөліне оңай енеді: адам, жануар және басқалар.

8. Құрдастарымен қарым-қатынасқа қызығушылық танытады.

9. Құрдастарымен қарым-қатынаста бастамашыл.

10. Жігерлі, көп қозғалысты қажет ететін бала сияқты әсер қалдырады.

11. Жіктеуге үлкен қызығушылық пен ерекше қабілет көрсетеді.

12. Жаңа әрекеттерден қорықпайды, әрқашан жаңа идеяны сынауға тырысады.

13. Естігенін және оқығанын арнайы жаттаусыз тез есте сақтайды, есте сақтау керек нәрсеге көп уақыт жұмсамайды.

14. Ол жақсы суретті көргенде, музыка естігенде, ерекше мүсінді, әдемі (көркем түрде жасалған) нәрсені көргенде терең ойланып және өте байсалды жауап береді.

15. Музыканың сипаты мен көңіл-күйіне сезімтал жауап береді.

16. Сюжетті байланыстырудан бастап кез-келген қақтығысты шешуге дейінгі оқиғаны оңай құра алады.

17. Актерлік өнерге қызығушылық танытады.

18. Ол бүлінген құрылғыларды оңай жөндей алады, жаңа қолөнер, ойыншықтар, құрылғылар жасау үшін ескі бөлшектерді қолдана алады.

19. Бейтаныс адамдардың айналасында сенімділікті сақтайды.

20. Спорттық ойындар мен жарыстарға қатысқанды ұнатады.

21. Өз ойын жақсы жеткізе алады, сөздік қоры мол.

22. Әр түрлі заттарды таңдауда және қолдануда тапқыр (мысалы, ойындарда ойыншықтарды ғана емес, жиһаздарды, тұрмыстық заттарды және басқа құралдарды да қолданады).

23. Мұндай оқиғалар мен оның құрдастары әдетте білмейтін мәселелер туралы көп біледі.

24. Гүлдерден, суреттерден, тастардан, ашық хаттардан және т. б. түпнұсқа композициялар жасай алады.

25. Жақсы ән айтады.

26. Бір нәрсе туралы айта отырып, ол таңдалған сюжетті жақсы ұстай алады, негізгі ойды жоғалтпайды.

27. Басқа адамды бейнелегенде дауыстың кілті мен өрнегін өзгертеді.

28. Механизмдердің ақауларының себептерін түсінгенді ұнатады, жұмбақ бұзылуларды жақсы көреді.

29. Балалармен және ересектермен оңай байланысады.

30. Көбінесе құрдастарының әртүрлі спорттық ойындарында жеңіске жетеді.

31. Бір оқиға мен екіншісінің, себеп пен салдардың арасындағы байланысты жақсы түсінеді.

32. Оны қызықтыратын сабаққа "кірісіп кетуге" қабілетті.

33. Оқу құрдастарын бір-екі жылға басып озады, яғни.қазір оқығаннан гөрі жоғары сыныпта оқуы мүмкін.

34. Ойыншықтар, коллаждар, суреттер жасау үшін, ойын алаңында балалар үйлерін салуда кез-келген жаңа материалды қолданғанды ұнатады.

35. Аспапта ойнауға, әнге немесе биге көп күш пен сезім жұмсайды.

36. Оқиғалар туралы әңгімелерде тек қажетті мәліметтерді ұстанады, барлық маңызды емес нәрсені тастайды, ең бастысын қалдырады.

37. Драмалық көріністі ойнай отырып, ол жанжалды түсінуге және бейнелеуге қабілетті.

38. Механизмдердің сызбалары мен суреттерін салғанды ұнатады.

39. Басқа адамдардың іс-әрекеттерінің себептерін, олардың мінез-құлқының себептерін түсінеді, айтылмаған нәрсені жақсы түсінеді.

40. Сыныпта ең жылдам жүгіреді.

41. Ақыл-ой күшін қажет ететін күрделі мәселелерді шешуді ұнатады.

42. Бір мәселеге басқаша қарауға қабілетті.

43. Айқын, жан-жақты қызығушылық танытады.

44. Сурет салуға, мүсіндеуге, көркемдік мақсаты бар композициялар жасауға (үйге, киімге және т.б. безендіру) қабілеті бар

45. Музыкалық жазбаларды жақсы көреді. Концертке немесе музыка тыңдауға болатын жерге баруды мақсат етеді.

46. Ол өз әңгімелерінде кейіпкерлердің эмоционалды күйлерін, олардың тәжірибелері мен сезімдерін жақсы жеткізетін сөздерді таңдайды.

47. Мимика, ым-ишара және қозғалыс арқылы сезімдерді жеткізуге бейім.

48. Жаңа құрылғылар, машиналар, механизмдер жасау туралы журналдар мен мақалаларды оқиды (оқығанды ұнатады).

49. Басқа балалардың ойындары мен іс-әрекеттерін жиі басқарады.

50. Ол оңай, әсем қозғалады. Қозғалыстарды жақсы үйлестіреді.

51. Байқағыш, оқиғалар мен құбылыстарды талдағанды ұнатады.

52. Ол тек ұсынуға ғана емес, сонымен қатар өзінің және басқа адамдардың идеяларын дамытуға қабілетті.

53. Кітаптарды, мақалаларды, ғылыми-көпшілік басылымдарды құрдастарынан бір-екі жылға озып оқиды.

54. Өз сезімдері мен көңіл-күйлерін білдіру үшін сурет салуға немесе модельдеуге жүгінеді.

55. Кез-келген аспапта жақсы ойнайды.

56. Оқиғаны түсіну үшін маңызды бөлшектерді әңгімелерде жеткізе алады (оны әдетте құрдастары жасай алмайды) және сол кезде ол баяндайтын оқиғалардың негізгі желісін жіберіп алмайды.

57. Ол бір нәрсе туралы құмарлықпен сөйлескен кезде басқа адамдарда эмоционалды реакциялар тудыруға тырысады.

58. Өнертабыстарды талқылауды ұнатады, бұл туралы жиі ойлайды.

59. Оның жасына тән емес жауапкершілікті қабылдауға бейім.

60. Жаяу серуендеуді, ашық спорт алаңдарында ойнағанды ұнатады.

61. Таңбаларды, әріптерді, сөздерді ұзақ уақыт жадында сақтай алады.

62. Өмірлік мәселелерді шешудің жаңа әдістерін қолданып көргенді ұнатады, қазірдің өзінде сыналған нұсқаларды ұнатпайды.

63. Қорытынды мен жалпылауды біледі.

64. Ол көлемді кескіндер жасауды, сазбен, пластилинмен, қағазбен, желіммен жұмыс істегенді ұнатады.

65. Ән мен музыкада ол өзінің сезімдері мен көңіл-күйін білдіруге тырысады.

66. Ол қиялдауға бейім, бәріне таныс және белгілі нәрсе туралы сөйлескенде жаңа және ерекше нәрсе қосуға тырысады.

67. Өте оңай драматизациялайды, сезімдер мен эмоционалды тәжірибелерді жеткізеді.

68. Өзінің "жобаларын" (ұшу аппараттарының, автомобильдердің, кемелердің модельдерін) жобалауға және жүзеге асыруға көп уақыт жұмсайды.

69. Басқа балалар оны ойын және іс-шара серіктесі ретінде таңдағанды жөн көреді.

70. Бос уақытын ашық ойындарда (хоккей, баскетбол, футбол және т.б.) өткізгенді жөн көреді.

71. Оның қызығушылықтары мол, заттардың шығу тегі мен қызметі туралы көптеген сұрақтар қояды.

72. Көптеген идеялар мен шешімдерді ұсына алады.

73. Бос уақытында ғылыми-көпшілік басылымдарды (балалар энциклопедиялары мен анықтамалықтарын) оқығанды ұнатады, әрі мұны жасайды. Әдетте, көркем кітаптарды ынасымен оқиды.

74. Өнер туындыларына өз бағасын бере алады, өзіне ұнаған нәрсені өз суретінде немесе жасалған ойыншықта, мүсінде қайталауға тырысады.

75. Өзінің, ерекше әуендерін құрастырады.

76. Әңгімеде өз кейіпкерлерін өте тірі бейнелеуді, олардың мінезін, сезімдерін, көңіл-күйлерін жеткізуді біледі.

77. Ол драмалық ойындарды жақсы көреді.

78. Компьютерді тез және оңай игереді.

79. Өз идеялары арқылы басқаларды шабыттандыра алады.

80. Физикалық тұрғыдан құрдастарына қарағанда төзімді.

«Жауаптар парағы»

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

188тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!