Сабақтың
барысы
|
Кезеңдері:
|
Уақыт
|
Коуч
әрекеті
|
Коучингке қатысушылар
әрекеті
|
Тренинг
Топқа
бөлу
Тақырыпқа
ену
|
5 минут
|
«Сатамын және сатып аламын»
тренингі, шартын түсіндіреді
Топқа бөлу. Әр қатысушыны
дарынды және талантты арқылы топқа бөлу
Дарынды, талантты балалар
дегеніміз не сүрақтар беру. Сұрақ:
Мына Плутарх сөзіне қарап
сіздерге қандай ой келеді? /ой шақыру/
Бүгінгі біздің кездесуіміздің
тақырыбы «Дарынды және талантты балаларды – анықтау»деп
аталады.
|
Шеңберде тұрған қатысушы
қасындағы көршісіне өзінің жағымсыз қасиетін сатып, оның жақсы
қасиетін сатып алады. Мысалы,«Мен еріншектігімді сізге сатып,
сіздің еңбекқорлығыныңызды сатып аламын»
Сыныптағы тыңдаушылар топқа
бөлініп отырады. Стикерлерге ұсыныстарын
білдіру.
Психологтар коучтың сұрағына
жауап береді
|
Тақырыпты өрбіту
мақса-тындағы топ-тық жұмыс
/постер
қорғау/
|
9
минут
|
Дарынды және
таланат-ты баланың бейнесін жасау және
сипаттау
|
Постердің
ережесі:
-
Дарынды және талантты баланың
бейнесін анықтау
-
Қандай жұмыс түрлері
жүргізіледі
-
Баланы қалай мектеп айнасы
ретінде жасайсыз.
Топтар постерлерін жасап,
қорғайды.
Өз ойларымен
бөліседі.
|
Тақырыпты өрбіту
мақсатындағы бейнеролик
|
15 минут
|
«Біз білмейтін...» айдарында
дарынды бала Жамбыл және кавказец туралы талант-ты балалар туралы
бей-нероликтер көрсетіледі.
|
Қатысушылар көрсетілген
бейнероликтерді ауызша талдап, ойларымен
бөліседі.
|
Миға
шабуыл
|
10
минут
|
Не
байқадыңыздар?
Нұсқау: Интерактивті тақтадан Қожа
қандай бала суретін көріп, өз пікірлеріңізді тұжырымдап айтып
өтсеңіздер.
Сұрақ:
-
Сіздер көрсетілгенен қандай ой
түйіндедіңіздер?
-
Дарын, талант,
қабілет,тақырыбына постер жасау
Сын тұрғысынан ойлау арқылы
топтық оқытуда бірлесіп ойлауға ықпал ету;бірлесіп жұмыс жасау
үдерісін дамыту
|
Әр топтан бір-бір спикер шығып
өз ойларымен бөліседі
Қатысушылар өз ойларын
түйіндейді.
Топ көшбасшылары шығып өз
тобының негізгі идеяларымен алмасады.
|
Тақырыпты өрбіту
мақсатындағы топтық жұмыс
/жағдаятты
сахналау/
|
15
минут
|
Топтарға жағдаяттар
беріледі
|
Қатысушылар жағдаяттарды оқып,
сахналайды. Келесі топтар жағдаяттың шығу жолын
айтады.
|
Әдістемені
талдау
|
10мин
|
Дарынды талантты оқушылардың
сипаттамасын таныстыру
|
Өзінің дарынды және талантты
сипаттамасымен танысып шағады.
|
Сергіту
сәті
|
2
минут
|
Бейнеролик арқылы би қимылдары
көрсетіледі
|
Бейнеролик арқылы қимылды би
билейді.
|
Тақырыпты өрбіту
мақсатындағы топтық жұмыс
|
5
минут
|
Тапсырма; Шамшырақ
бейнефилмі
|
Топтар бейнефилм бойынша
ойларын түсіндіреді.Өз ойларымен бөліседі.
|
Бағалау
|
2
минут
|
Кері байланыс
парағы
|
Параққа бүгін мен
білдім,білгім келеді үйрене алмадым ұсыныстарын
жазады
|
Рефлексия
|
5
минут
|
Қорытындылау
Құрметті әріптестер біз
сіздермен ойлана отырып ойлауды және топ бойынша бірлескен түрде
ынтымақтастықта жұмыс жасадық. Топта бір – бірімізге сенім білдіріп
дарынды және талантты балалар туралы, оларды дамыту жолдарына
тоқталдық деп ойлаймын. Бүгінгі сессиямызға келіп оз ойларыңызды
білдіргендеріңіз үшін көп рахмет!
Сабақтарыңыздаосы әдіс –
тәсілдерді пайдаланып биік жетістіктерге жете
беріңіздер!
|
Кері
байланыс.
-
Сабақ бойынша қандай
сұрақтарыңыз бар?
-
Сабақ қызықты өтті
ме?
-
Жаңа тақырып бойынша өзіңізге
керекті мәліметті таптыңыз ба?
-
Бүгінгі үйренгеніңіз болашақта
қажет болады деп ойлайсыз ба?
|