|
Коучинг |
|||||||
|
Тақырыбы: |
Дарынды және талантты балаларды анықтау жолдары |
||||||
|
Мақсаты: |
«Дарынды және талантты оқушыларды анықтау» жолдарын табу.Мұғалімдердің жаңа әдіс-тәсілдерді меңгеруіне ықпал ету,жаңалыққа құштарлығын ояту |
||||||
|
Негізгі идеясы |
Дарынды және талантты балалар ұғымдарын ажырату, олармен жұмыс жасау ерекшеліктерін айқындау. |
||||||
|
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері: |
Оқу процесінде балаларды бақылау арқылы олардың дарындылықтарын айқындай біледі Дарынды балалармен жұмысты ұйымдастырудың тиімді жолдарын меңгереді |
||||||
|
Дереккөздер |
МАН ІІ деңгей, интернет ресурстар. |
||||||
|
Өту барысы |
|||||||
|
Кезеңдері: |
Коуч әрекеті |
Коучингке қатысушылар әрекеті |
|||||
|
Тренинг (5 мин) Топқа бөлу Тақырыпқа ену |
Психологиялық тренинг ұйымдастырады. «Коучинг кассасы» бойынша топқа бөлінеді. Мұғалімдерді коучинг кассасынан билеттер алуға шақырады. Және билет бойынша оларды жинап топ құруларын сұрайды Бүгінгі біздің кездесуіміздің тақырыбы «Дарынды және талантты балаларды анықтау жолдары» |
Шеңберде тұрған қатысушылардың ішінен 1 қатал, 1 ұяң мұғалімді анықтап алады, ал қалғандары қамал құрады. Ал таңдап алынған екі мұғалім берік қамалды бұзып кіру үшін әрекет жасайды. «Достық», «Бақыт», «Сыйластық» деген сөздерді жинап үш топқа бөлінеді |
|||||
|
«Дейін-Кейін» стратегиясы. Алғашқы бағанын толтыруды сұрайды |
Алғашқы бағанын толтырады. Жеке жұмыс |
||||||
|
“Дарын”,”Дарындылық”, «Талант» деген ұғымдарға қандай түсінік бере аласыз? Өз оқушыларыңыздың ішінен дарынды, талантты оқушылардың есімдерін атаңыз.Неліктен бұл балаларды атадыңыз? |
Қатысушылар кіші топта, сосын үлкен топта өз ойларымен бөліседі |
||||||
|
Мағынаны тану |
Ақпаратпен таныстыру Дж.Ренцуллидің дарындылық моделі. |
Слайд арқылы жаңа ақпаратпен танысады. |
|||||
|
Бейнеролик көрсетіледі. Бала Жамбыл Шахматшы Жансая Әнші Еркеш |
Көрсетілген бейнеролик арқылы таланттылық пен дарындылықтың қай моделіне жатқызуға болатынын анықтайды, дәлелдейді |
||||||
|
Тақырыпты өрбіту мақсатындағы практикалық жұмыс: |
1-Тапсырма 1-топ «Дарынды,талантты
оқушының шығармашылық қабілетін дамыту жолдары» 2-Тапсырма Мектепте дарынды және талантты балалармен жүргізілетін жұмыстың тиімділігі ЖАРНАМА жасау
дарынды болады... ТВ шоу
сирек кездеседі... ФИШБОУН әдісімен жоба қорғау |
Топтар өз ойларын талқыға сала отырып, постерге түсіреді, үлкен топта қорғайды. Топпен дарынды оқушымен жұмыс жүргізу туралы жарнама жасайды, Шоу ұйымдастырады. Жоба қорғайды |
|||||
|
Қорытындылау |
«Дейін-Кейін» стратегиясы. Екінші бағанын толтыруды сұрайды |
Таблицаның екінші бағанын толтырады. |
|||||
|
Рефлексия |
Сабақ соңындағы кері -
байланыс. «Тазалық» ойыны түрінде
алу. |
Қатысушылар коучинг туралы ойларын стикерге жазып қалдырады |
|||||
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
ФИШБОУН
себебі




м
әселе
шешу
жолдары
салдары
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дарынды және талантты балаларды анықтау жолдары коучинг
Дарынды және талантты балаларды анықтау жолдары коучинг
|
Коучинг |
|||||||
|
Тақырыбы: |
Дарынды және талантты балаларды анықтау жолдары |
||||||
|
Мақсаты: |
«Дарынды және талантты оқушыларды анықтау» жолдарын табу.Мұғалімдердің жаңа әдіс-тәсілдерді меңгеруіне ықпал ету,жаңалыққа құштарлығын ояту |
||||||
|
Негізгі идеясы |
Дарынды және талантты балалар ұғымдарын ажырату, олармен жұмыс жасау ерекшеліктерін айқындау. |
||||||
|
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері: |
Оқу процесінде балаларды бақылау арқылы олардың дарындылықтарын айқындай біледі Дарынды балалармен жұмысты ұйымдастырудың тиімді жолдарын меңгереді |
||||||
|
Дереккөздер |
МАН ІІ деңгей, интернет ресурстар. |
||||||
|
Өту барысы |
|||||||
|
Кезеңдері: |
Коуч әрекеті |
Коучингке қатысушылар әрекеті |
|||||
|
Тренинг (5 мин) Топқа бөлу Тақырыпқа ену |
Психологиялық тренинг ұйымдастырады. «Коучинг кассасы» бойынша топқа бөлінеді. Мұғалімдерді коучинг кассасынан билеттер алуға шақырады. Және билет бойынша оларды жинап топ құруларын сұрайды Бүгінгі біздің кездесуіміздің тақырыбы «Дарынды және талантты балаларды анықтау жолдары» |
Шеңберде тұрған қатысушылардың ішінен 1 қатал, 1 ұяң мұғалімді анықтап алады, ал қалғандары қамал құрады. Ал таңдап алынған екі мұғалім берік қамалды бұзып кіру үшін әрекет жасайды. «Достық», «Бақыт», «Сыйластық» деген сөздерді жинап үш топқа бөлінеді |
|||||
|
«Дейін-Кейін» стратегиясы. Алғашқы бағанын толтыруды сұрайды |
Алғашқы бағанын толтырады. Жеке жұмыс |
||||||
|
“Дарын”,”Дарындылық”, «Талант» деген ұғымдарға қандай түсінік бере аласыз? Өз оқушыларыңыздың ішінен дарынды, талантты оқушылардың есімдерін атаңыз.Неліктен бұл балаларды атадыңыз? |
Қатысушылар кіші топта, сосын үлкен топта өз ойларымен бөліседі |
||||||
|
Мағынаны тану |
Ақпаратпен таныстыру Дж.Ренцуллидің дарындылық моделі. |
Слайд арқылы жаңа ақпаратпен танысады. |
|||||
|
Бейнеролик көрсетіледі. Бала Жамбыл Шахматшы Жансая Әнші Еркеш |
Көрсетілген бейнеролик арқылы таланттылық пен дарындылықтың қай моделіне жатқызуға болатынын анықтайды, дәлелдейді |
||||||
|
Тақырыпты өрбіту мақсатындағы практикалық жұмыс: |
1-Тапсырма 1-топ «Дарынды,талантты
оқушының шығармашылық қабілетін дамыту жолдары» 2-Тапсырма Мектепте дарынды және талантты балалармен жүргізілетін жұмыстың тиімділігі ЖАРНАМА жасау
дарынды болады... ТВ шоу
сирек кездеседі... ФИШБОУН әдісімен жоба қорғау |
Топтар өз ойларын талқыға сала отырып, постерге түсіреді, үлкен топта қорғайды. Топпен дарынды оқушымен жұмыс жүргізу туралы жарнама жасайды, Шоу ұйымдастырады. Жоба қорғайды |
|||||
|
Қорытындылау |
«Дейін-Кейін» стратегиясы. Екінші бағанын толтыруды сұрайды |
Таблицаның екінші бағанын толтырады. |
|||||
|
Рефлексия |
Сабақ соңындағы кері -
байланыс. «Тазалық» ойыны түрінде
алу. |
Қатысушылар коучинг туралы ойларын стикерге жазып қалдырады |
|||||
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
ФИШБОУН
себебі




м
әселе
шешу
жолдары
салдары
шағым қалдыра аласыз













