Дарынды және талантты балаларды анықтау жолдары коучинг

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дарынды және талантты балаларды анықтау жолдары коучинг

Материал туралы қысқаша түсінік
«Дарынды және талантты оқушыларды анықтау» жолдарын табу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Коучинг

Тақырыбы:

Дарынды және талантты балаларды анықтау жолдары

Мақсаты:

«Дарынды және талантты оқушыларды анықтау» жолдарын

табу.Мұғалімдердің жаңа әдіс-тәсілдерді меңгеруіне ықпал

ету,жаңалыққа құштарлығын ояту

Негізгі идеясы

Дарынды және талантты балалар ұғымдарын ажырату, олармен жұмыс жасау ерекшеліктерін айқындау.

Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері:

Оқу процесінде балаларды бақылау арқылы олардың дарындылықтарын айқындай біледі

Дарынды балалармен жұмысты ұйымдастырудың тиімді жолдарын меңгереді

Дереккөздер

МАН ІІ деңгей, интернет ресурстар.

Өту барысы


Кезеңдері:

Коуч әрекеті

Коучингке қатысушылар әрекеті

Тренинг (5 мин)



Топқа бөлу





Тақырыпқа ену

Психологиялық тренинг ұйымдастырады.



«Коучинг кассасы» бойынша топқа бөлінеді. Мұғалімдерді коучинг кассасынан билеттер алуға шақырады. Және билет бойынша оларды жинап топ құруларын сұрайды

Бүгінгі біздің кездесуіміздің тақырыбы «Дарынды және талантты балаларды анықтау жолдары»

Шеңберде тұрған қатысушылардың ішінен 1 қатал, 1 ұяң мұғалімді анықтап алады, ал қалғандары қамал құрады. Ал таңдап алынған екі мұғалім берік қамалды бұзып кіру үшін әрекет жасайды.

«Достық», «Бақыт», «Сыйластық» деген сөздерді жинап үш топқа бөлінеді








«Дейін-Кейін» стратегиясы. Алғашқы бағанын толтыруды сұрайды

Алғашқы бағанын толтырады. Жеке жұмыс

Дарын”,”Дарындылық”, «Талант»  деген ұғымдарға қандай түсінік бере аласыз?

Өз оқушыларыңыздың ішінен дарынды, талантты оқушылардың есімдерін атаңыз.Неліктен бұл балаларды атадыңыз?

Қатысушылар кіші топта, сосын үлкен топта өз ойларымен бөліседі

Мағынаны тану

Ақпаратпен таныстыру

Дж.Ренцуллидің дарындылық моделі.  

Слайд арқылы жаңа ақпаратпен танысады.

Бейнеролик көрсетіледі.

Бала Жамбыл

Шахматшы Жансая

Әнші Еркеш

Көрсетілген бейнеролик арқылы таланттылық пен дарындылықтың қай моделіне жатқызуға болатынын анықтайды, дәлелдейді

Тақырыпты өрбіту мақсатындағы практикалық жұмыс:

1-Тапсырма

1-топ «Дарынды,талантты оқушының шығармашылық қабілетін дамыту жолдары»
2-топ «Дарындылықты өшіру қаупін тудыратын факторлар»
 


2-Тапсырма

Мектепте дарынды және талантты балалармен жүргізілетін жұмыстың тиімділігі ЖАРНАМА жасау


  1. Балалардың барлығы да

 дарынды болады... ТВ шоу

 

  1. Дарынды балалар

сирек кездеседі... ФИШБОУН әдісімен жоба қорғау


Топтар өз ойларын талқыға сала отырып, постерге түсіреді, үлкен топта қорғайды.




Топпен дарынды оқушымен жұмыс жүргізу туралы жарнама жасайды,



Шоу ұйымдастырады.




Жоба қорғайды

Қорытындылау



«Дейін-Кейін» стратегиясы. Екінші бағанын толтыруды сұрайды

Таблицаның екінші бағанын толтырады.

Рефлексия

Сабақ соңындағы кері - байланыс. «Тазалық» ойыны түрінде алу.
Бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар, бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар. Ал бүгінгі ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар

Қатысушылар коучинг туралы ойларын стикерге жазып қалдырады













  








































ФИШБОУН


себебі

DrawObject1




DrawObject2




DrawObject3




DrawObject4

мDrawObject5 DrawObject6 әселе

DrawObject7 DrawObject9 DrawObject8 шешу

жолдары






салдары


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
06.02.2019
962
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі